Ik vind het nu al leukquote:Op woensdag 21 december 2011 23:50 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Jaaaaaaaaaaaa en dan gaan we kei-laat slapen en voor we kei-laat gaan slapen, gaan we eerst al onze vriendinnetjes nog even wakker-smssen (of hebben ze nog geen zendmast in Friesland)
Waar was het verstoptquote:
Egwelquote:
EN BLIJF NOU EENS VAN ME AF IN DE SAUNA!quote:Op woensdag 21 december 2011 23:53 schreef tombolafan het volgende:
Echt wtf, sinds wanneer denken mensen dat ik op vrouwen val?
Ja, raar is dat tochquote:Op woensdag 21 december 2011 23:53 schreef tombolafan het volgende:
Echt wtf, sinds wanneer denken mensen dat ik op vrouwen val?
Ja maar jijquote:Op woensdag 21 december 2011 23:54 schreef Greys het volgende:
[..]
EN BLIJF NOU EENS VAN ME AF IN DE SAUNA!
Boewhahahahahquote:Op woensdag 21 december 2011 23:54 schreef Greys het volgende:
[..]
EN BLIJF NOU EENS VAN ME AF IN DE SAUNA!
Watquote:
In de koelkast...ik was verbaasd dat ik het hadquote:Op woensdag 21 december 2011 23:52 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Waar was het verstopt
[..]
Egwel
Waar zou miss G uithangen?
Die pikante kip, of miss Gquote:Op woensdag 21 december 2011 23:56 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
In de koelkast...ik was verbaasd dat ik het had
En sterkte, niet te vergetenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Muil houwe of ik sjoel d'r eentje in!
Ik heb ook nog altijd sapjes van Miss G. in de koelkast iddquote:Op woensdag 21 december 2011 23:57 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Die pikante kip, of miss G
Echt, ik raak zó in de war van dat www
Als jij mee gaat naar de sauna dan stoomt zelfs de ijsgrotquote:
Ik ookquote:Op woensdag 21 december 2011 23:58 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Ik heb ook nog altijd sapjes van Miss G. in de koelkast idd
Ik nog blikjesquote:Op woensdag 21 december 2011 23:58 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Ik heb ook nog altijd sapjes van Miss G. in de koelkast idd
quote:Op woensdag 21 december 2011 23:58 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Als jij mee gaat naar de sauna dan stoomt zelfs de ijsgrot![]()
Toastje door je neus naar buiten past niet echt lekkerquote:Op woensdag 21 december 2011 23:58 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Als jij mee gaat naar de sauna dan stoomt zelfs de ijsgrot![]()
Whahahahahahahahaquote:Op woensdag 21 december 2011 23:58 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Toastje door je neus naar buiten past niet echt lekker![]()
![]()
+1quote:Op woensdag 21 december 2011 23:59 schreef tombolafan het volgende:
Zit ik hier weer in mn eentje te schateren omg
En graag in de slipstream daarvan een iets rustigere maagquote:Op donderdag 22 december 2011 00:07 schreef Ingetje79 het volgende:
Trusten Eliesje![]()
![]()
Het was weer lachen...en hopelijk doet je smoeltje morgen niet meer zeer
Bedankt voor je kaartje!!quote:Op donderdag 22 december 2011 00:11 schreef tombolafan het volgende:
Nou, dan ga ik ook maar afkappen ofzo
*wegstreeptquote:Op donderdag 22 december 2011 00:19 schreef MissBliss het volgende:
En ik stuur dit jaar geen kaartjes, dus niet denken: die trut stuurt niet eens wat terug!!
Het is niet persoonlijk
Nadat ik 3 jaar achter elkaar een neef van S. een kaart heb gestuurd en nooit wat terugkreeg heb ik wel gestreept heurquote:
Ik heb geen neven vanquote:Op donderdag 22 december 2011 00:23 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Nadat ik 3 jaar achter elkaar een neef van S. een kaart heb gestuurd en nooit wat terugkreeg heb ik wel gestreept heur
Apart inderdaad!quote:Op donderdag 22 december 2011 00:26 schreef Greys het volgende:
[..]
Deze denk ik
Schaamhaar weer helemaal hot
Lekker warm zo met de winter in het vooruitzichtquote:
Ik denk niet dat het veel scheeltquote:Op donderdag 22 december 2011 00:30 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Lekker warm zo met de winter in het vooruitzicht
Wie weet wordt onder de bikini door laten groeien en okselhaar ook weer hipquote:
Nee he?quote:Op donderdag 22 december 2011 00:31 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ik denk niet dat het veel scheelt
quote:
Ja, lekker...quote:
Jouw kat en hond doen wat mijn katten nooit van hun leven zullen doenquote:Op donderdag 22 december 2011 00:40 schreef Greys het volgende:
[..]
Jaaaaaaaaaaaaaa
Oh zie weer, zo cute![]()
![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 22 december 2011 00:47 schreef Greys het volgende:
Ze hebben de cutefactor nog iets opgeschroefd, want net ging Boor Biet weer liggen aflikken (te laat met camera) en nu is Biet op de voorpoot van Boor verder gaan liggen knorren
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 22 december 2011 00:47 schreef Greys het volgende:
Ze hebben de cutefactor nog iets opgeschroefd, want net ging Boor Biet weer liggen aflikken (te laat met camera) en nu is Biet op de voorpoot van Boor verder gaan liggen knorren
[ afbeelding ]
Aawwquote:Op donderdag 22 december 2011 00:47 schreef Greys het volgende:
[ afbeelding ]
Wat een schatjesquote:Op donderdag 22 december 2011 00:47 schreef Greys het volgende:
[ afbeelding ]
Nou ik moest eerst keren daar.. en toen bleef die dus gewoon staan.. was ik paar meter verder gereden.. ff gekeken waar die was.. en toen doeeei geroepen en stukje doorgereden. Hij kwam er toen heeeeeel snel aanrennen met een hele verbaasde blik, rende om de auto heen naar mijn kant toe. Ik deur open, hij blijquote:Op donderdag 22 december 2011 01:14 schreef Greys het volgende:
Spider en Kitty![]()
Multi, hoe ver was je gereden, paar meter?
Die scoobiedoo-whutttt blik had je eigenlijk op de fotomoeten hebben maar dat ging niet handig tijdens het rijden tuuk
Elies, ging jij niet slapen?
Oh en ging ik ook niet slapen?
Ja... het wil niet zoquote:Op donderdag 22 december 2011 01:14 schreef Greys het volgende:
Elies, ging jij niet slapen?
Oh en ging ik ook niet slapen?
Ik ook. En ik het zo'n tiefuskoppijn dat ik geen zin heb om te gaan liggen. Kejje daquote:
Want dan gaan je wangetjes kloppenquote:Op donderdag 22 december 2011 01:26 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ik ook. En ik het zo'n tiefuskoppijn dat ik geen zin heb om te gaan liggen. Kejje da
Mooi he, je ziet helemaal hoe gespierd hij is (denk ikquote:
Ja, want dan wordt het er niet beter op, zeg maarquote:Op donderdag 22 december 2011 01:27 schreef Ingetje79 het volgende:
Want dan gaan je wangetjes kloppen
Toe maarquote:Op donderdag 22 december 2011 01:28 schreef Ingetje79 het volgende:
Dan zou ik toch maar gaan slapen met 2 paracetamolletjes en een ibuutje ofzo
ja hij krijgt al lekkere stevige achterpoten, spierbundelquote:Op donderdag 22 december 2011 01:27 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Mooi he, je ziet helemaal hoe gespierd hij is (denk ik)
Daar overleef ik dan meestal opquote:
Wat een schatjequote:Op donderdag 22 december 2011 01:30 schreef _Multiply86_ het volgende:
ja hij krijgt al lekkere stevige achterpoten, spierbundel![]()
Deze was ook mee, puppy uit Roemenie![]()
[ afbeelding ]
Ik beperk me maar tot paracetamolquote:
Ik moet eerlijk zeggen dat ik nog best om haar gelachen heb trouwens....ze zegt echt wat ze denktquote:Op donderdag 22 december 2011 09:18 schreef Greys het volgende:
Mogguhhhhhh
Ing, ik zag gisteravond nog net voor het slapen Britt die ontzettend uit de maat stond te dansen in het glazen huis
Zit je al in de auto?quote:
Ik moet ff nach kaufland iig, drank scorenquote:Op donderdag 22 december 2011 09:29 schreef Greys het volgende:
Wat is het plan op je laatste Limburgschhhhhe dag Q?
Ik voorspel Kaufland, inpakken, Macje onderweg, eind van de middag thuisquote:Op donderdag 22 december 2011 09:32 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik moet ff nach kaufland iig, drank scorenen dan pakken we de zooi in, gaan we zwemmen, eten en dan nach hause
1 x 8 = 8quote:Op donderdag 22 december 2011 09:32 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Ik moet eerlijk zeggen dat ik nog best om haar gelachen heb trouwens....ze zegt echt wat ze denkt![]()
En ze had beloofd dat ze tegen betaling opdrachten zou uitvoeren tbv SR dus heeft ze nog 25 seconden op haar hoofd gestaan en de tafel van 8 opgezegd
Nee, hij ging helemaal goedquote:
quote:Op donderdag 22 december 2011 09:33 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Ik voorspel Kaufland, inpakken, Macje onderweg, eind van de middag thuis
Nu al aan de sprite?quote:
Hadden we mee moeten doen met het verzinnen van de vragen en het opperen van de genomineerden!quote:Op donderdag 22 december 2011 11:02 schreef senesta het volgende:
Goedemorgen!
Ik heb net even de FOK! verkiezing nagelopen en echt 90% van de namen ken ik niet eens
Nou ja gestemd voor zover ik kon
True, gewoon geen tijd voor gehad en verder niet aan gedacht. Volgend jaar maarquote:Op donderdag 22 december 2011 11:02 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Hadden we mee moeten doen met het verzinnen van de vragen en het opperen van de genomineerden!![]()
Ik vul het ook gewoon in voor zover ik er iets over kan zeggen
Ik snap niet dat de KSC ertussen staat, wat een kuttopicquote:Op donderdag 22 december 2011 11:22 schreef Loveless85 het volgende:
Zijn 3 van de 4 'geselecteerde' topics voor topic van het jaar nu ook echt SC topics van die verkiezing?
Ik heb dus ook voor dat andere topic gekozen.quote:Op donderdag 22 december 2011 11:22 schreef Loveless85 het volgende:
Zijn 3 van de 4 'geselecteerde' topics voor topic van het jaar nu ook echt SC topics van die verkiezing?
Volgens mij is het ook een klein clubje dat stemtquote:Op donderdag 22 december 2011 11:26 schreef Loveless85 het volgende:
Het is sowieso nogal een klein clubje wat onwijs veel 'nominaties' heeft, zie steeds 3 a 4 dezelfde usernames terugkeren. Terwijl er wel echt nominaties ontbreken imho. Mensen die ook vorige jaren dingen wonnen en nu niet eens genomineerd zijn. Dus heel representatief is het niet volgens mij
Volgens mij niet, hoor.quote:Op donderdag 22 december 2011 11:31 schreef Loveless85 het volgende:
Oh maar je moet ook alles invullen?
Heb ik ook niet gedaan hoor!quote:Op donderdag 22 december 2011 11:31 schreef Loveless85 het volgende:
Oh maar je moet ook alles invullen?
Waarom? Ik ken aardig wat mensen die daar echt al jaren trouw postenquote:Op donderdag 22 december 2011 11:25 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik snap niet dat de KSC ertussen staat, wat een kuttopic.
Ik heb wel een vermoeden, begint met een j?quote:Op donderdag 22 december 2011 11:35 schreef Pheno het volgende:
Ik ken 99% niet van de mensen in die verkiezingen. En een persoon die in de R&P SC begon te trollen heeft iedereen maar genomineerd als huilies
Jammer dat dat soort dingen er ook gewoon instaan, maar he, de users wilden meer inspraak.
Oh ik had een aantal dingen open gelaten en toen kreeg ik een fout dat ik hem niet compleet had ingevuld, maar nu werkt het inderdaad!quote:
Ja, kuttopic. Een grote kliek met een hoog autisten aandeel. Maar goed, ieder zijn ding. Ik kom er niet meer.quote:Op donderdag 22 december 2011 11:35 schreef senesta het volgende:
[..]
Waarom? Ik ken aardig wat mensen die daar echt al jaren trouw postenDe koffieslowchat is dat toch?
Jup. Zij heeft zo'n blauw beschermengeltjequote:Op donderdag 22 december 2011 11:36 schreef senesta het volgende:
[..]
Ik heb wel een vermoeden, begint met een j?
En Bastard als zuurste exmod genomineerd en zo![]()
B is tof en was echt een betrokken mod.
Ik had vanaf de eerste minuut ruzie met hem.quote:Op donderdag 22 december 2011 11:37 schreef Loveless85 het volgende:
Wat wil je met Dr. Flash in een topic
Altijd weten wanneer je trein vertrektquote:Op donderdag 22 december 2011 11:37 schreef Loveless85 het volgende:
Wat wil je met Dr. Flash in een topic
Je mag kiezen uit de R&P SC en alle andere mensen die die user niet tof vondquote:Op donderdag 22 december 2011 11:39 schreef Loveless85 het volgende:
Was ik toch bijna de grootste jankbal vergeten in te vullen
quote:Op donderdag 22 december 2011 11:37 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, kuttopic. Een grote kliek met een hoog autisten aandeel. Maar goed, ieder zijn ding. Ik kom er niet meer.
Hoe doe je dat?quote:Op donderdag 22 december 2011 11:38 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik had vanaf de eerste minuut ruzie met hem.
Ik heb hem schijnbaar ook ooit wat misdaan, omdat hij zich ooit als een losgeslagen kleuterleider gedroeg op een meet en ik daar een grapje over maakte.quote:Op donderdag 22 december 2011 11:38 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik had vanaf de eerste minuut ruzie met hem.
Mwah mwah, hij doet inderdaad niet opzettelijk iemand kwam. Maar toen op die meet had ik toch wel het idee dat hij vooral zichzelf ook niet veel goed mee doetquote:Op donderdag 22 december 2011 11:38 schreef Pheno het volgende:
[..]
Altijd weten wanneer je trein vertrektHij is aardig, doet geen vlieg kwaad.
Je bedoelt bij dat stoplicht? Of daarvoor nog toen ie de hele boel op het station kwam ophalen?quote:Op donderdag 22 december 2011 11:40 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ik heb hem schijnbaar ook ooit wat misdaan, omdat hij zich ooit als een losgeslagen kleuterleider gedroeg op een meet en ik daar een grapje over maakte.
[..]
Ik zei dat ie niet zo achterlijk moest doen of zo. Oh, en ik ben niet blauw. Dat zal er ook wel wat mee te maken hebben. En ik post in ONZ.quote:
quote:
Mjah, das een beetje raar natuurlijk. Je zegt toch ook niet tegen metselaar dat hij niet moet metselenquote:Op donderdag 22 december 2011 11:41 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik zei dat ie niet zo achterlijk moest doen of zo.
Ik heb het dit jaar drie keer geprobeerd: een keer op zondagavond drie uur ede-wageningen mogen bekijken (welke bussen zet NS in?). Een keer Utrecht (uur vertraging terugweg). En 1x op kosten van een uitgever naar Parijs. DIe ging wel goed. Les: nooit zelf betalen.quote:Op donderdag 22 december 2011 11:41 schreef senesta het volgende:
[..]Ik ook niet. Ik wilde ooit naar hoofddorp en kwam uit in leiden
![]()
Sindsdien heb ik de creaps als ik met de trein moet
Toen van we van de eet-locatie naar een kroegje gingen.quote:Op donderdag 22 december 2011 11:40 schreef Pheno het volgende:
[..]
Je bedoelt bij dat stoplicht? Of daarvoor nog toen ie de hele boel op het station kwam ophalen?
Zit je nog redelijk in de buurt hoorquote:Op donderdag 22 december 2011 11:41 schreef senesta het volgende:
[..]Ik ook niet. Ik wilde ooit naar hoofddorp en kwam uit in leiden
![]()
Sindsdien heb ik de creaps als ik met de trein moet
Ja, boeiend. Ik zei gewoon hoi en meteen begon iedereen te steigeren en te janken omdat ik nieuw wasquote:Op donderdag 22 december 2011 11:42 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Mjah, das een beetje raar natuurlijk. Je zegt toch ook niet tegen metselaar dat hij niet moet metselen
Ik ben tijden in de ksc geweest toen ik nog niet blauw wasquote:Op donderdag 22 december 2011 11:41 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik zei dat ie niet zo achterlijk moest doen of zo. Oh, en ik ben niet blauw. Dat zal er ook wel wat mee te maken hebben. En ik post in ONZ.
I rememberquote:Op donderdag 22 december 2011 11:43 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Toen van we van de eet-locatie naar een kroegje gingen.
Jezus hij had het zweet in zn bilnaad staan en de pure angst/woede/gekkigheid in zn ogen. Iedereen moest maar aansluiten, niemand mocht achterop raken. Hij knapte bijna toen er een paar mensen waren pinnen zonder dat mede te delen. En bij stoplichten/zebrapaden ook het verkeer tegenhouden zodat 'de groep' (wat allemaal volwassenen waren) kon oversteken
Mja, daar doe ik ook niet aan mee. Als ik ergens post mag je er hoi bij denken.quote:Op donderdag 22 december 2011 11:45 schreef Loveless85 het volgende:
Das waar, maar goed, dat verplichte 'hoi' erger ik me ook aan. Als je iedereen die binnenkomt en gaat verplicht moet groeten zit je al per topic aan de 250 posts
In dit geval kom je na een jaartje weer eens posten. De interesse is nihil. Maakt ook niet uit, zoals gezegd, een SC is bij voorbaat een kliek. Een 'nieuwe' moet zich bewijzen. Waarmee weet ik nog niet, maar schijnbaar moet dat.quote:Op donderdag 22 december 2011 11:45 schreef Loveless85 het volgende:
Das waar, maar goed, dat verplichte 'hoi' erger ik me ook aan. Als je iedereen die binnenkomt en gaat verplicht moet groeten zit je al per topic aan de 250 posts
Is het echt een kliek, ja?quote:Op donderdag 22 december 2011 11:45 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik ben tijden in de ksc geweest toen ik nog niet blauw wasAlleen werd het een te erge kliek, dus ik kom er nauwelijks. Toevallig deze maand weer eens. Maar je krijt van maar een paar een hoi, de rest is te kliek
Maar dat is in elke SC zo.
Dat is niet waar. In het radio topic wordt iedereen begroet en opgenomen.quote:Op donderdag 22 december 2011 11:45 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik ben tijden in de ksc geweest toen ik nog niet blauw wasAlleen werd het een te erge kliek, dus ik kom er nauwelijks. Toevallig deze maand weer eens. Maar je krijt van maar een paar een hoi, de rest is te kliek
Dat heb ik hier altijd willen voorkomen en volgens mij kan ook iedereen hier binnenwandelen.quote:Op donderdag 22 december 2011 11:48 schreef Pheno het volgende:
[..]
In dit geval kom je na een jaartje weer eens posten. De interesse is nihil. Maakt ook niet uit, zoals gezegd, een SC is bij voorbaat een kliek. Een 'nieuwe' moet zich bewijzen. Waarmee weet ik nog niet, maar schijnbaar moet dat.
Alsof hier geen autisten zittenquote:Op donderdag 22 december 2011 11:37 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, kuttopic. Een grote kliek met een hoog autisten aandeel. Maar goed, ieder zijn ding. Ik kom er niet meer.
Je hebt wat meer bekendheidquote:Op donderdag 22 december 2011 11:48 schreef senesta het volgende:
[..]
Is het echt een kliek, ja?
Ik ben er in de loop der jaren een paar keer binnengevallen (doe ik wel vaker) en er werd eigenlijk altijd heel vriendelijk gedaan. En ik ben ook niet blauw
In een inrichting zeker.quote:Op donderdag 22 december 2011 11:49 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat is niet waar. In het radio topic wordt iedereen begroet en opgenomen.
Dat valt wel mee denk ik hoorquote:
Meteen terugmeppen is ook niet altijd de wegquote:Op donderdag 22 december 2011 11:49 schreef Troel het volgende:
[..]
Alsof hier geen autisten zitten![]()
Sorry, vind dit soort opmerkingen gewoon debiel
Vast wel. Maar ik had hier wel het gevoel welkom te zijn zonder me eerst te hoeven bewijzen.quote:Op donderdag 22 december 2011 11:49 schreef Troel het volgende:
[..]
Mwah, een Dr Flash'je heb ik hier helaas nog nooit mogen ontdekken. Anders zou ik hem/haar wel koesteren. En aaien.quote:Op donderdag 22 december 2011 11:49 schreef Troel het volgende:
[..]
Het internet reikt ver.quote:Op donderdag 22 december 2011 11:49 schreef senesta het volgende:
[..]
Dat valt wel mee denk ik hoor
Hier ja maar verder toch niet?
Tja, daar ben ik autist voorquote:Op donderdag 22 december 2011 11:50 schreef senesta het volgende:
[..]
Meteen terugmeppen is ook niet altijd de weg
Ik had ook al gezegd het niet echt een toffe opmerking te vinden.
Een nieuwe? Nee joh, dat gebeurt al jaren.quote:Op donderdag 22 december 2011 11:51 schreef senesta het volgende:
Volgens mij is iemand een autist noemen een nieuwe hype of zo?
Nou mijn claim is redelijk valide denk ikquote:Op donderdag 22 december 2011 11:51 schreef senesta het volgende:
dat dus en het is reteirritant. Niet iedereen die zich in de gewone mensenwereld niet kan handhaven is een autistquote:Op donderdag 22 december 2011 11:51 schreef senesta het volgende:
Nou hup, pilletje er in en weer terug je hokkie danquote:
Ow, daar gaat het mis, ik slik nooit pilletjesquote:Op donderdag 22 december 2011 11:52 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Nou hup, pilletje er in en weer terug je hokkie danvoor je teveel enge indrukken krijgt in zo'n nieuwe omgeving als dit
Nee, dat valt onder het rijtje ADHD, dyslexie, etc. Iedereen moet iin een hokjequote:Op donderdag 22 december 2011 11:51 schreef senesta het volgende:
Ze zijn er wel geloof ikquote:Op donderdag 22 december 2011 11:53 schreef Troel het volgende:
[..]
Ow, daar gaat het mis, ik slik nooit pilletjesMisschien moet ik dat eens gaan doen
En nieuwe omgeving??
Dat zeg ik ook elke ochtend tegen mezelf in de spiegel. Oplossing, niet kijken.quote:
het is niet mijn eerste dag hier neequote:Op donderdag 22 december 2011 11:54 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ze zijn er wel geloof ik![]()
Ja F&F ofzo, of kwam/kom je hier al eerder? Ik zou het niet weten, ik heb de logs er niet op nageslagen ofzo, ben geen autist
Ik heb wel autistische trekjes. Alle handdoeken liggen op grootte en kleur, mijn potloden ook, net als m'n papierquote:Op donderdag 22 december 2011 11:54 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ze zijn er wel geloof ik![]()
Ja F&F ofzo, of kwam/kom je hier al eerder? Ik zou het niet weten, ik heb de logs er niet op nageslagen ofzo, ben geen autist
Nou dan ga jij dus terug naar KSC.quote:Op donderdag 22 december 2011 11:55 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik heb wel autistische trekjes. Alle handdoeken liggen op grootte en kleur, mijn potloden ook, net als m'n papier.
quote:Op donderdag 22 december 2011 11:56 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Nou dan ga jij dus terug naar KSC.
Ik ken je username wel, maar niet van 'hier' (als in; F&F SC). Maar goed, ik zit hier ook niet dagelijks (meer), en ook niet vanaf het beginquote:Op donderdag 22 december 2011 11:55 schreef Troel het volgende:
[..]
het is niet mijn eerste dag hier nee
Ik heb geen zin om naar beneden te lopen om een broodje te makenquote:
Ik dacht ertussen te passenquote:Op donderdag 22 december 2011 11:56 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Nou dan ga jij dus terug naar KSC.
Soms moet je gewoon even een beetje wrikken en douwen als het niet meteen lijkt te passen. Of een beetje spugen d'r op.quote:
De kantinemedewerkster smeert. Hoop ik.quote:Op donderdag 22 december 2011 11:58 schreef senesta het volgende:
[..]
Ik heb geen zin om naar beneden te lopen om een broodje te maken![]()
Of de afwas onder ogen te komen
En anders rekt het wel. Of scheurt het.quote:Op donderdag 22 december 2011 11:59 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Soms moet je gewoon even een beetje wrikken en douwen als het niet meteen lijkt te passen. Of een beetje spugen d'r op.
Ik blijf liever gewoon hier posten.quote:Op donderdag 22 december 2011 11:59 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Soms moet je gewoon even een beetje wrikken en douwen als het niet meteen lijkt te passen. Of een beetje spugen d'r op.
We zullen het met je behandelend arts overleggen.quote:Op donderdag 22 december 2011 12:00 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik blijf liever gewoon hier posten.
Met vlagen hier aanwezig, maar lees wel mee als ik niet postquote:Op donderdag 22 december 2011 11:57 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ik ken je username wel, maar niet van 'hier' (als in; F&F SC). Maar goed, ik zit hier ook niet dagelijks (meer), en ook niet vanaf het begin
quote:Op donderdag 22 december 2011 12:02 schreef Loveless85 het volgende:
Buffy heeft een vriendje! Alleen zittie aan de andere kant van het glas mehhehehhahahehhahehh![]()
[ afbeelding ]
Goed.quote:Op donderdag 22 december 2011 12:01 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
We zullen het met je behandelend arts overleggen.
Tut tut tut, opvoeding he......quote:Op donderdag 22 december 2011 12:03 schreef Loveless85 het volgende:
Ze zit ook al half met dr reet omhoog, sletpoes
quote:Op donderdag 22 december 2011 12:04 schreef senesta het volgende:
[..]
Tut tut tut, opvoeding he......
Voorbeeld doet volgen en zoquote:
Dat kan ik me voorstellen, ik moet er niet aandenken om hier geen beesten te hebben. Ik vind het zonder mijn hond al zo'n gemis.quote:Op donderdag 22 december 2011 12:09 schreef Troel het volgende:
Hier is het overigens best wel heel stil in huis zonder die beestjes
quote:Op donderdag 22 december 2011 12:11 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Nou ik kan met zekerheid zeggen dat ik nooit op 4 pootjes met mn reet omhoog zit
Je hebt geen kinderen die paardje willen rijden enzo?quote:Op donderdag 22 december 2011 12:11 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Nou ik kan met zekerheid zeggen dat ik nooit op 4 pootjes met mn reet omhoog zit
Geef ze maar een knuffel van onsquote:Op donderdag 22 december 2011 12:11 schreef Samzz het volgende:
Zaterdag weer naar 't asiel! Joe en Odie hoi zeggen.
Ik geloof je nietquote:Op donderdag 22 december 2011 12:11 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Dat komt wel goed.quote:Op donderdag 22 december 2011 12:12 schreef senesta het volgende:
[..]
Geef ze maar een knuffel van ons
Met het gedrag van die kat word het wel wat twijfelachtig he?quote:
Nee, want ze sloopten de boel en ze waren aan het sproeien, dus dat ging helaas niet samen. Volgens mij werden ze gisteren of vandaag terug naar het asiel gebrachtquote:Op donderdag 22 december 2011 12:14 schreef Loveless85 het volgende:
Wut wut, die zitten toch bij Rewimo
Nee een zekere mod bedreigde me met het opsturen van Frans Bauer merchandise. Ze had geroyeerd moeten worden eigenlijk, maar ik kan er nu pas een beetje over pratenquote:Op donderdag 22 december 2011 12:14 schreef senesta het volgende:
[..]
Met het gedrag van die kat word het wel wat twijfelachtig he?
Was jij niet ook een Frans Bauer fan Loveless?
Waar heb jij gezeten?quote:Op donderdag 22 december 2011 12:14 schreef Loveless85 het volgende:
Wut wut, die zitten toch bij Rewimo
Die beestjes niet samen, of niet beide samen niet samen met Rewimo samen.quote:Op donderdag 22 december 2011 12:14 schreef Troel het volgende:
[..]
Nee, want ze sloopten de boel en ze waren aan het sproeien, dus dat ging helaas niet samen. Volgens mij werden ze gisteren of vandaag terug naar het asiel gebracht
Owww... ik ben een partij hondsberoerd geweest vannachtquote:Op donderdag 22 december 2011 12:01 schreef Goodbye het volgende:
Ik heb alleen nog maar een glas limonade op. Gisteravond na achten voelde ik me best prima, maar toen A.'s wekker vanochtend om zes uur ging ineens weer niet
Plumeau had er zo ook eentje:quote:Op donderdag 22 december 2011 12:02 schreef Loveless85 het volgende:
Buffy heeft een vriendje! Alleen zittie aan de andere kant van het glas mehhehehhahahehhahehh![]()
[ afbeelding ]
Hier nietquote:Op donderdag 22 december 2011 11:45 schreef Pheno het volgende:
Kies mij, kies mijquote:Op donderdag 22 december 2011 11:50 schreef Loveless85 het volgende:
Mwah, een Dr Flash'je heb ik hier helaas nog nooit mogen ontdekken. Anders zou ik hem/haar wel koesteren. En aaien.
Niet de beestjes samen in combinatie met Rewimo, qltel en Christan samenquote:Op donderdag 22 december 2011 12:15 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Die beestjes niet samen, of niet beide samen niet samen met Rewimo samen.
Samen. Samen.
Ooooh wat een leuk vriendje ook! Die kop!quote:Op donderdag 22 december 2011 12:15 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Owww... ik ben een partij hondsberoerd geweest vannacht![]()
[..]
Plumeau had er zo ook eentje:
[ afbeelding ]
[..]
Hier niet
[..]
Kies mij, kies mij
We noemden hem Beertje. Een echte zwerver. Ik denk dat dat de vader van haar kindjes was, want Beertje zat hele dagen in het raamkozijn naar Pluim te staren. Nu zat opa Remie er ook bij om te keuren.quote:Op donderdag 22 december 2011 12:17 schreef senesta het volgende:
Ooooh wat een leuk vriendje ook! Die kop!
Oh neequote:Op donderdag 22 december 2011 12:15 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Owww... ik ben een partij hondsberoerd geweest vannacht![]()
Je zou toch verwachten met jouw setup dat je liever met de voorkant wiebeltquote:Op donderdag 22 december 2011 12:17 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik wiebel graag met m'n kontje, ja.
Ik gok dinsdag of woensdag.quote:Op donderdag 22 december 2011 12:14 schreef Troel het volgende:
[..]
Nee, want ze sloopten de boel en ze waren aan het sproeien, dus dat ging helaas niet samen. Volgens mij werden ze gisteren of vandaag terug naar het asiel gebrachtDaar zullen ze overigens wel redelijk direct gecastreerd worden?
Met z'n drieën ookquote:Op donderdag 22 december 2011 12:18 schreef ElisaB het volgende:
[..]
We noemden hem Beertje. Een echte zwerver. Ik denk dat dat de vader van haar kindjes was, want Beertje zat hele dagen in het raamkozijn naar Pluim te staren. Nu zat opa Remie er ook bij om te keuren.
Maar het was een schatje om te zien. Groot, als in echt groot. Met een echte katerkop.
Als je op vier pootjes zit is het lastig tieten schuddenquote:Op donderdag 22 december 2011 12:19 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Je zou toch verwachten met jouw setup dat je liever met de voorkant wiebelt
Ik kan me niet herinneren dat ik ooit 's nachts zo ongelukkig ben geweest van beroerdheidquote:
hoereer jij buffy gewoon!quote:Op donderdag 22 december 2011 12:02 schreef Loveless85 het volgende:
[ afbeelding ]
Ik vind hem briljant, ik hou daar van.quote:Op donderdag 22 december 2011 12:18 schreef ElisaB het volgende:
[..]
We noemden hem Beertje. Een echte zwerver. Ik denk dat dat de vader van haar kindjes was, want Beertje zat hele dagen in het raamkozijn naar Pluim te staren. Nu zat opa Remie er ook bij om te keuren.
Maar het was een schatje om te zien. Groot, als in echt groot. Met een echte katerkop.
Remie was echt het baasje bij ons in huis. Toen Beertje wat té opdringerig werd, hield Remie hem steeds in de gaten. Viel niet aan, deed niet naar, maar ging gewoon aan de andere kant van het raam zitten om te laten weten dat hij hem in de gaten had en hield.quote:
mwahquote:Op donderdag 22 december 2011 12:19 schreef Samzz het volgende:
[..]
Als je op vier pootjes zit is het lastig tieten schudden.
Dat zie je helemaal goedquote:Op donderdag 22 december 2011 12:24 schreef Loveless85 het volgende:
Ja gut jezus, als je op 4 pootjes zit, en je beweegt bv. naar voren en achteren, dan schudden je tieten toch gewoon? of ben ik nou gek?
Ja, jezus, dat is toch helemaal niet sexyquote:Op donderdag 22 december 2011 12:24 schreef Loveless85 het volgende:
Ja gut jezus, als je op 4 pootjes zit, en je beweegt bv. naar voren en achteren, dan schudden je tieten toch gewoon? of ben ik nou gek?
Wat heet op vier pootjes overigens. Want ik sta dus nooit op handen en voeten, dat trekt mijn rug niet. Handen en knieën welquote:Op donderdag 22 december 2011 12:24 schreef Loveless85 het volgende:
Ik ga echt op mijn kop krigen van Greys hequote:Op donderdag 22 december 2011 12:24 schreef Loveless85 het volgende:
Dat is maar net hoe je van voren naar achteren beweegt, is het niet Loveless?quote:Op donderdag 22 december 2011 12:26 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, jezus, dat is toch helemaal niet sexy.
Meestal doe je eerst elegant en sexy, en eindigt het zo. Je hoeft natuurlijk die beweging niet zelf te initiërenquote:Op donderdag 22 december 2011 12:26 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, jezus, dat is toch helemaal niet sexy.
Ah jij weet meer?quote:Op donderdag 22 december 2011 12:27 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Dat is maar net hoe je van voren naar achteren beweegt, is het niet Loveless?![]()
Ons geheimpjequote:Op donderdag 22 december 2011 12:27 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Dat is maar net hoe je van voren naar achteren beweegt, is het niet Loveless?![]()
Nee, meestal word ik dan van achter gebeukt en dan vliegen ze idd alle kanten opquote:Op donderdag 22 december 2011 12:27 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Meestal doe je eerst elegant en sexy, en eindigt het zo. Je hoeft natuurlijk die beweging niet zelf te initiëren![]()
Maar goed 2330 enzoStraks krijg ik weer dreigementen van Senesta Frans Bauer
Ik ben verminderd toerekeningsvatbaar, dus bij mij moet je niet wezenquote:Op donderdag 22 december 2011 12:26 schreef senesta het volgende:
Ik ga echt op mijn kop krigen van Greys he![]()
Het is nog geen 23:00 uur hoor jongens, ik zie al waar dit heen gaat, Loveless is er en Elies....
Zal ik je goede voorbeeld dan maar volgen en de afwas onder ogen gaan zien?quote:Op donderdag 22 december 2011 12:29 schreef Troel het volgende:
Blegh, heb over een half uur een afspraak en ik heb echt echt echt geen zin. Dus ik ga mezelf uit mijn warme stoel verbannen en ga snel weg, want anders gaat het niet meer wat worden
Ja, ga eens wat doenquote:Op donderdag 22 december 2011 12:30 schreef senesta het volgende:
[..]
Zal ik je goede voorbeeld dan maar volgen en de afwas onder ogen gaan zien?
Niet echt... Ik haat afwassenquote:Op donderdag 22 december 2011 12:32 schreef Troel het volgende:
Seks tijden de afwasJe gaat bijna balen dat je een afwasmachine hebt
Hoezo, de tijd die je daarmee bespaart kan je dan toch weer nuttig bestedenquote:Op donderdag 22 december 2011 12:32 schreef Troel het volgende:
Seks tijden de afwasJe gaat bijna balen dat je een afwasmachine hebt
Das meestal gewoon omdat je dan je hele bed onder ligt te zweten inderdaadquote:Op donderdag 22 december 2011 12:36 schreef Samzz het volgende:
Ik ga maar eens douchen en m'n bed luchten en m'n badjas wassen.
Blegh, alles gaat stinken naar ziek als je ziek bent.
Ja ja ja ik moet een borstvergroting om aandacht te krijgen, ik weet hetquote:
Wowza! Had dat niet eerder gekundquote:Op donderdag 22 december 2011 12:28 schreef Loveless85 het volgende:
Hee Tombo, ik ben klaar met mijn deel van de kerstkaarten schrijven.
Alle vijf!
Oh, oke. Maar dan moet je wel mijn rug inzepen!quote:
Ik maak een opmerking over het posten over tieten en sex en dat het nog geen gepaste tijd was en de hele SC valt stil. Nou wat zegt dat jou?quote:
Ik ga onder de brievenbus liggenquote:Op donderdag 22 december 2011 12:28 schreef Loveless85 het volgende:
Hee Tombo, ik ben klaar met mijn deel van de kerstkaarten schrijven.
Alle vijf!
En die postbode maar loeren!quote:Op donderdag 22 december 2011 12:56 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik ga onder de brievenbus liggen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Rico is af.
Heeft Frans Bauer dekbeddenquote:Op donderdag 22 december 2011 12:57 schreef senesta het volgende:
En waar gaan ze gewoon over verder en wat zegt dat over mij?![]()
Ik moet meer Frans Bauer dekbedden inslaan om mee te dreigen?
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
Die vijf minuten afwassenquote:Op donderdag 22 december 2011 12:33 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Hoezo, de tijd die je daarmee bespaart kan je dan toch weer nuttig besteden
Ok, niet stiekem omdraaien hèquote:Op donderdag 22 december 2011 12:56 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oh, oke. Maar dan moet je wel mijn rug inzepen!
Nee, mijn rugspieren zitten vast, dus ik ben niet gekquote:Op donderdag 22 december 2011 12:58 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ok, niet stiekem omdraaien hè
Je kan er ook gewoon even omheen hupsen (wel voldoende afstand houden ivm de uitstekende delen)quote:
Wie wel... alsof ik er verstand van heb! Intelligent kijken en geen domme dingen zeggen, zegt MammaB altijdquote:Op donderdag 22 december 2011 13:07 schreef tombolafan het volgende:
Ik ga off want ik pas niet in de gesprekken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |