Ja, want ik ben vast de enige he?quote:Op woensdag 21 december 2011 23:25 schreef Greys het volgende:
[..]
OMG, Cat....
Dit gaat je de rest van je F&F SC carrière achtervolgen
Blij als ik morgen weer thuis benquote:Op woensdag 21 december 2011 23:26 schreef Ingetje79 het volgende:
Q en Mo; romantisch samen op de bank in CP...lekker Fok!ken
Bij mij doen ze dat nooit hoorquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Muil houwe of ik sjoel d'r eentje in!
Ja, want bij mijn kut staat dit bordjequote:
quote:Op woensdag 21 december 2011 23:27 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Bij mij doen ze dat nooit hoorHet zijn vast de maoams.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
Misschien moet je je kunstgebit eens inlaten tijdens het pijpen?quote:Op woensdag 21 december 2011 23:27 schreef tombolafan het volgende:
Ik doe toch iets fout als mannen monden met rijen vlijmscherpe tandjes "ideale pijpmondjes" vinden
Lijkt de waterbesparende douchekop van Nuon welquote:Op woensdag 21 december 2011 23:24 schreef Qwea het volgende:
En het arme schaap wilde ook nog even dat ik deze ging posten.
[ afbeelding ]
Educatief he? Die pijpmondjes!
Of mss toch es een vochtig toiletpapiertje overwegenquote:
Ho ho, we hebben het hier over de vent van Q.quote:Op woensdag 21 december 2011 23:27 schreef tombolafan het volgende:
Ik doe toch iets fout als mannen monden met rijen vlijmscherpe tandjes "ideale pijpmondjes" vinden
quote:Op woensdag 21 december 2011 23:29 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Of mss toch es een vochtig toiletpapiertje overwegen
Toch fijn he, dat Friesland tegenwoordig ook internet heeft! Je maakt nog eens wat meequote:
Toch maar Mijn Chilly aanschaffen denk je?quote:Op woensdag 21 december 2011 23:29 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Of mss toch es een vochtig toiletpapiertje overwegen
Lactacyd.quote:Op woensdag 21 december 2011 23:30 schreef Greys het volgende:
[..]
Of Chilly gellllllllll van de reclame!
Of ehhhhhhh hoe heet dat andere vaginale spul ook alweer?
met zulke tandjes niet neequote:Op woensdag 21 december 2011 23:29 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ho ho, we hebben het hier over de vent van Q.![]()
Qwea dus. In zo'n relatie kun je niet onbeschadigd blijven.
Verbazend he? Je zou denken dat er hier genoeg andere deskundigen zitten.quote:Op woensdag 21 december 2011 23:31 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Jij weet echt álles he, als het over kutjes gaat
PWNEDquote:Op woensdag 21 december 2011 23:31 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Toch fijn he, dat Friesland tegenwoordig ook internet heeft! Je maakt nog eens wat mee
Trsuet!quote:
Trusten, met je hondenbrokkendoos!quote:Op woensdag 21 december 2011 23:35 schreef Cat22 het volgende:
Ik ga ook bedwaarts, morgen de hele dag vergaderen.![]()
![]()
Trust allen!
* kijkt links, kijkt rechts.... steekt voorzichtig over... Nope, geen deskundigen hierquote:Op woensdag 21 december 2011 23:33 schreef Cat22 het volgende:
Verbazend he? Je zou denken dat er hier genoeg andere deskundigen zitten.
Dan ben je toch al een heel eindquote:Op woensdag 21 december 2011 23:33 schreef tombolafan het volgende:
Ik ben er trots op dat ik alleen iets van mijn eigen kutje weet
Iets weten van andermans kutje is een pre hoor!quote:Op woensdag 21 december 2011 23:33 schreef tombolafan het volgende:
Ik ben er trots op dat ik alleen iets van mijn eigen kutje weet
quote:Op woensdag 21 december 2011 23:35 schreef Cat22 het volgende:
Ik ga ook bedwaarts, morgen de hele dag vergaderen.![]()
![]()
Trust allen!
Daar! Hebben we Q weer nodig om ons een wijze les te leren? Dames, dames...quote:Op woensdag 21 december 2011 23:38 schreef Qwea het volgende:
[..]
Iets weten van andermans kutje is een pre hoor!
Nee dank jequote:Op woensdag 21 december 2011 23:38 schreef Qwea het volgende:
[..]
Iets weten van andermans kutje is een pre hoor!
Man, je wilt 't niet weten, wat een plezierquote:Op woensdag 21 december 2011 23:31 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Toch fijn he, dat Friesland tegenwoordig ook internet heeft! Je maakt nog eens wat mee
Whut?quote:Op woensdag 21 december 2011 23:40 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Hoe harder je het zegt, hoe minder we het geloven hoor
En nog zo wat: sinds i-net in Friesland kennen wij elkaar. Is het niet prachtigquote:Op woensdag 21 december 2011 23:45 schreef Ingetje79 het volgende:
Man, je wilt 't niet weten, wat een plezier
Kan het leven nog mooier worden?quote:Op woensdag 21 december 2011 23:47 schreef ElisaB het volgende:
[..]
En nog zo wat: sinds i-net in Friesland kennen wij elkaar. Is het niet prachtig
Uiteraard. En je zou niet anders willenquote:Op woensdag 21 december 2011 23:46 schreef tombolafan het volgende:
Whut?
Nee sorry, ik heb alleen mannen gehad
Nee, beter wordt het niet. Dus moeten we morgen vrij nemenquote:
Ik ben morgen vrijquote:Op woensdag 21 december 2011 23:48 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Nee, beter wordt het niet. Dus moeten we morgen vrij nemen
Zuwwe mekaar lekker gaan vervelen via dat euhm...hoe heet het? WWW ofzo?quote:
Nee echt niet, mannen zijnquote:Op woensdag 21 december 2011 23:47 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Uiteraard. En je zou niet anders willen
Pikante kipsaladequote:Op woensdag 21 december 2011 23:49 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Heb je ook nog iets gevonden om erop te doen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |