Nadat ik 3 jaar achter elkaar een neef van S. een kaart heb gestuurd en nooit wat terugkreeg heb ik wel gestreept heurquote:
Ik heb geen neven vanquote:Op donderdag 22 december 2011 00:23 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Nadat ik 3 jaar achter elkaar een neef van S. een kaart heb gestuurd en nooit wat terugkreeg heb ik wel gestreept heur
Apart inderdaad!quote:Op donderdag 22 december 2011 00:26 schreef Greys het volgende:
[..]
Deze denk ik
Schaamhaar weer helemaal hot
Lekker warm zo met de winter in het vooruitzichtquote:
Ik denk niet dat het veel scheeltquote:Op donderdag 22 december 2011 00:30 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Lekker warm zo met de winter in het vooruitzicht
Wie weet wordt onder de bikini door laten groeien en okselhaar ook weer hipquote:
Nee he?quote:Op donderdag 22 december 2011 00:31 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ik denk niet dat het veel scheelt
quote:
Ja, lekker...quote:
Jouw kat en hond doen wat mijn katten nooit van hun leven zullen doenquote:Op donderdag 22 december 2011 00:40 schreef Greys het volgende:
[..]
Jaaaaaaaaaaaaaa
Oh zie weer, zo cute![]()
![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 22 december 2011 00:47 schreef Greys het volgende:
Ze hebben de cutefactor nog iets opgeschroefd, want net ging Boor Biet weer liggen aflikken (te laat met camera) en nu is Biet op de voorpoot van Boor verder gaan liggen knorren
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |