En anders rekt het wel. Of scheurt het.quote:Op donderdag 22 december 2011 11:59 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Soms moet je gewoon even een beetje wrikken en douwen als het niet meteen lijkt te passen. Of een beetje spugen d'r op.
Ik blijf liever gewoon hier posten.quote:Op donderdag 22 december 2011 11:59 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Soms moet je gewoon even een beetje wrikken en douwen als het niet meteen lijkt te passen. Of een beetje spugen d'r op.
We zullen het met je behandelend arts overleggen.quote:Op donderdag 22 december 2011 12:00 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik blijf liever gewoon hier posten.
Met vlagen hier aanwezig, maar lees wel mee als ik niet postquote:Op donderdag 22 december 2011 11:57 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ik ken je username wel, maar niet van 'hier' (als in; F&F SC). Maar goed, ik zit hier ook niet dagelijks (meer), en ook niet vanaf het begin
quote:Op donderdag 22 december 2011 12:02 schreef Loveless85 het volgende:
Buffy heeft een vriendje! Alleen zittie aan de andere kant van het glas mehhehehhahahehhahehh![]()
[ afbeelding ]
Goed.quote:Op donderdag 22 december 2011 12:01 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
We zullen het met je behandelend arts overleggen.
Tut tut tut, opvoeding he......quote:Op donderdag 22 december 2011 12:03 schreef Loveless85 het volgende:
Ze zit ook al half met dr reet omhoog, sletpoes
quote:Op donderdag 22 december 2011 12:04 schreef senesta het volgende:
[..]
Tut tut tut, opvoeding he......
Voorbeeld doet volgen en zoquote:
Dat kan ik me voorstellen, ik moet er niet aandenken om hier geen beesten te hebben. Ik vind het zonder mijn hond al zo'n gemis.quote:Op donderdag 22 december 2011 12:09 schreef Troel het volgende:
Hier is het overigens best wel heel stil in huis zonder die beestjes
quote:Op donderdag 22 december 2011 12:11 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Nou ik kan met zekerheid zeggen dat ik nooit op 4 pootjes met mn reet omhoog zit
Je hebt geen kinderen die paardje willen rijden enzo?quote:Op donderdag 22 december 2011 12:11 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Nou ik kan met zekerheid zeggen dat ik nooit op 4 pootjes met mn reet omhoog zit
Geef ze maar een knuffel van onsquote:Op donderdag 22 december 2011 12:11 schreef Samzz het volgende:
Zaterdag weer naar 't asiel! Joe en Odie hoi zeggen.
Ik geloof je nietquote:Op donderdag 22 december 2011 12:11 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Dat komt wel goed.quote:Op donderdag 22 december 2011 12:12 schreef senesta het volgende:
[..]
Geef ze maar een knuffel van ons
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |