Mwah, een Dr Flash'je heb ik hier helaas nog nooit mogen ontdekken. Anders zou ik hem/haar wel koesteren. En aaien.quote:Op donderdag 22 december 2011 11:49 schreef Troel het volgende:
[..]
Alsof hier geen autisten zitten![]()
Sorry, vind dit soort opmerkingen gewoon debiel
Het internet reikt ver.quote:Op donderdag 22 december 2011 11:49 schreef senesta het volgende:
[..]
Dat valt wel mee denk ik hoor
Hier ja maar verder toch niet?
Tja, daar ben ik autist voorquote:Op donderdag 22 december 2011 11:50 schreef senesta het volgende:
[..]
Meteen terugmeppen is ook niet altijd de weg
Ik had ook al gezegd het niet echt een toffe opmerking te vinden.
Een nieuwe? Nee joh, dat gebeurt al jaren.quote:Op donderdag 22 december 2011 11:51 schreef senesta het volgende:
Volgens mij is iemand een autist noemen een nieuwe hype of zo?
Nou mijn claim is redelijk valide denk ikquote:Op donderdag 22 december 2011 11:51 schreef senesta het volgende:
dat dus en het is reteirritant. Niet iedereen die zich in de gewone mensenwereld niet kan handhaven is een autistquote:Op donderdag 22 december 2011 11:51 schreef senesta het volgende:
Nou hup, pilletje er in en weer terug je hokkie danquote:
Ow, daar gaat het mis, ik slik nooit pilletjesquote:Op donderdag 22 december 2011 11:52 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Nou hup, pilletje er in en weer terug je hokkie danvoor je teveel enge indrukken krijgt in zo'n nieuwe omgeving als dit
Nee, dat valt onder het rijtje ADHD, dyslexie, etc. Iedereen moet iin een hokjequote:Op donderdag 22 december 2011 11:51 schreef senesta het volgende:
Ze zijn er wel geloof ikquote:Op donderdag 22 december 2011 11:53 schreef Troel het volgende:
[..]
Ow, daar gaat het mis, ik slik nooit pilletjesMisschien moet ik dat eens gaan doen
En nieuwe omgeving??
Dat zeg ik ook elke ochtend tegen mezelf in de spiegel. Oplossing, niet kijken.quote:
het is niet mijn eerste dag hier neequote:Op donderdag 22 december 2011 11:54 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ze zijn er wel geloof ik![]()
Ja F&F ofzo, of kwam/kom je hier al eerder? Ik zou het niet weten, ik heb de logs er niet op nageslagen ofzo, ben geen autist
Ik heb wel autistische trekjes. Alle handdoeken liggen op grootte en kleur, mijn potloden ook, net als m'n papierquote:Op donderdag 22 december 2011 11:54 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ze zijn er wel geloof ik![]()
Ja F&F ofzo, of kwam/kom je hier al eerder? Ik zou het niet weten, ik heb de logs er niet op nageslagen ofzo, ben geen autist
Nou dan ga jij dus terug naar KSC.quote:Op donderdag 22 december 2011 11:55 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik heb wel autistische trekjes. Alle handdoeken liggen op grootte en kleur, mijn potloden ook, net als m'n papier.
quote:Op donderdag 22 december 2011 11:56 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Nou dan ga jij dus terug naar KSC.
Ik ken je username wel, maar niet van 'hier' (als in; F&F SC). Maar goed, ik zit hier ook niet dagelijks (meer), en ook niet vanaf het beginquote:Op donderdag 22 december 2011 11:55 schreef Troel het volgende:
[..]
het is niet mijn eerste dag hier nee
Ik heb geen zin om naar beneden te lopen om een broodje te makenquote:
Ik dacht ertussen te passenquote:Op donderdag 22 december 2011 11:56 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Nou dan ga jij dus terug naar KSC.
Soms moet je gewoon even een beetje wrikken en douwen als het niet meteen lijkt te passen. Of een beetje spugen d'r op.quote:
De kantinemedewerkster smeert. Hoop ik.quote:Op donderdag 22 december 2011 11:58 schreef senesta het volgende:
[..]
Ik heb geen zin om naar beneden te lopen om een broodje te maken![]()
Of de afwas onder ogen te komen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |