Hoe doe je dat?quote:Op donderdag 22 december 2011 11:38 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik had vanaf de eerste minuut ruzie met hem.
Ik heb hem schijnbaar ook ooit wat misdaan, omdat hij zich ooit als een losgeslagen kleuterleider gedroeg op een meet en ik daar een grapje over maakte.quote:Op donderdag 22 december 2011 11:38 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik had vanaf de eerste minuut ruzie met hem.
Mwah mwah, hij doet inderdaad niet opzettelijk iemand kwam. Maar toen op die meet had ik toch wel het idee dat hij vooral zichzelf ook niet veel goed mee doetquote:Op donderdag 22 december 2011 11:38 schreef Pheno het volgende:
[..]
Altijd weten wanneer je trein vertrektHij is aardig, doet geen vlieg kwaad.
Je bedoelt bij dat stoplicht? Of daarvoor nog toen ie de hele boel op het station kwam ophalen?quote:Op donderdag 22 december 2011 11:40 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ik heb hem schijnbaar ook ooit wat misdaan, omdat hij zich ooit als een losgeslagen kleuterleider gedroeg op een meet en ik daar een grapje over maakte.
[..]
Ik zei dat ie niet zo achterlijk moest doen of zo. Oh, en ik ben niet blauw. Dat zal er ook wel wat mee te maken hebben. En ik post in ONZ.quote:
quote:
Mjah, das een beetje raar natuurlijk. Je zegt toch ook niet tegen metselaar dat hij niet moet metselenquote:Op donderdag 22 december 2011 11:41 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik zei dat ie niet zo achterlijk moest doen of zo.
Ik heb het dit jaar drie keer geprobeerd: een keer op zondagavond drie uur ede-wageningen mogen bekijken (welke bussen zet NS in?). Een keer Utrecht (uur vertraging terugweg). En 1x op kosten van een uitgever naar Parijs. DIe ging wel goed. Les: nooit zelf betalen.quote:Op donderdag 22 december 2011 11:41 schreef senesta het volgende:
[..]Ik ook niet. Ik wilde ooit naar hoofddorp en kwam uit in leiden
![]()
Sindsdien heb ik de creaps als ik met de trein moet
Toen van we van de eet-locatie naar een kroegje gingen.quote:Op donderdag 22 december 2011 11:40 schreef Pheno het volgende:
[..]
Je bedoelt bij dat stoplicht? Of daarvoor nog toen ie de hele boel op het station kwam ophalen?
Zit je nog redelijk in de buurt hoorquote:Op donderdag 22 december 2011 11:41 schreef senesta het volgende:
[..]Ik ook niet. Ik wilde ooit naar hoofddorp en kwam uit in leiden
![]()
Sindsdien heb ik de creaps als ik met de trein moet
Ja, boeiend. Ik zei gewoon hoi en meteen begon iedereen te steigeren en te janken omdat ik nieuw wasquote:Op donderdag 22 december 2011 11:42 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Mjah, das een beetje raar natuurlijk. Je zegt toch ook niet tegen metselaar dat hij niet moet metselen
Ik ben tijden in de ksc geweest toen ik nog niet blauw wasquote:Op donderdag 22 december 2011 11:41 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik zei dat ie niet zo achterlijk moest doen of zo. Oh, en ik ben niet blauw. Dat zal er ook wel wat mee te maken hebben. En ik post in ONZ.
I rememberquote:Op donderdag 22 december 2011 11:43 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Toen van we van de eet-locatie naar een kroegje gingen.
Jezus hij had het zweet in zn bilnaad staan en de pure angst/woede/gekkigheid in zn ogen. Iedereen moest maar aansluiten, niemand mocht achterop raken. Hij knapte bijna toen er een paar mensen waren pinnen zonder dat mede te delen. En bij stoplichten/zebrapaden ook het verkeer tegenhouden zodat 'de groep' (wat allemaal volwassenen waren) kon oversteken
Mja, daar doe ik ook niet aan mee. Als ik ergens post mag je er hoi bij denken.quote:Op donderdag 22 december 2011 11:45 schreef Loveless85 het volgende:
Das waar, maar goed, dat verplichte 'hoi' erger ik me ook aan. Als je iedereen die binnenkomt en gaat verplicht moet groeten zit je al per topic aan de 250 posts
In dit geval kom je na een jaartje weer eens posten. De interesse is nihil. Maakt ook niet uit, zoals gezegd, een SC is bij voorbaat een kliek. Een 'nieuwe' moet zich bewijzen. Waarmee weet ik nog niet, maar schijnbaar moet dat.quote:Op donderdag 22 december 2011 11:45 schreef Loveless85 het volgende:
Das waar, maar goed, dat verplichte 'hoi' erger ik me ook aan. Als je iedereen die binnenkomt en gaat verplicht moet groeten zit je al per topic aan de 250 posts
Is het echt een kliek, ja?quote:Op donderdag 22 december 2011 11:45 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik ben tijden in de ksc geweest toen ik nog niet blauw wasAlleen werd het een te erge kliek, dus ik kom er nauwelijks. Toevallig deze maand weer eens. Maar je krijt van maar een paar een hoi, de rest is te kliek
Maar dat is in elke SC zo.
Dat is niet waar. In het radio topic wordt iedereen begroet en opgenomen.quote:Op donderdag 22 december 2011 11:45 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik ben tijden in de ksc geweest toen ik nog niet blauw wasAlleen werd het een te erge kliek, dus ik kom er nauwelijks. Toevallig deze maand weer eens. Maar je krijt van maar een paar een hoi, de rest is te kliek
Maar dat is in elke SC zo.
Dat heb ik hier altijd willen voorkomen en volgens mij kan ook iedereen hier binnenwandelen.quote:Op donderdag 22 december 2011 11:48 schreef Pheno het volgende:
[..]
In dit geval kom je na een jaartje weer eens posten. De interesse is nihil. Maakt ook niet uit, zoals gezegd, een SC is bij voorbaat een kliek. Een 'nieuwe' moet zich bewijzen. Waarmee weet ik nog niet, maar schijnbaar moet dat.
Alsof hier geen autisten zittenquote:Op donderdag 22 december 2011 11:37 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, kuttopic. Een grote kliek met een hoog autisten aandeel. Maar goed, ieder zijn ding. Ik kom er niet meer.
Je hebt wat meer bekendheidquote:Op donderdag 22 december 2011 11:48 schreef senesta het volgende:
[..]
Is het echt een kliek, ja?
Ik ben er in de loop der jaren een paar keer binnengevallen (doe ik wel vaker) en er werd eigenlijk altijd heel vriendelijk gedaan. En ik ben ook niet blauw
In een inrichting zeker.quote:Op donderdag 22 december 2011 11:49 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat is niet waar. In het radio topic wordt iedereen begroet en opgenomen.
Dat valt wel mee denk ik hoorquote:
Meteen terugmeppen is ook niet altijd de wegquote:Op donderdag 22 december 2011 11:49 schreef Troel het volgende:
[..]
Alsof hier geen autisten zitten![]()
Sorry, vind dit soort opmerkingen gewoon debiel
Vast wel. Maar ik had hier wel het gevoel welkom te zijn zonder me eerst te hoeven bewijzen.quote:Op donderdag 22 december 2011 11:49 schreef Troel het volgende:
[..]
Mwah, een Dr Flash'je heb ik hier helaas nog nooit mogen ontdekken. Anders zou ik hem/haar wel koesteren. En aaien.quote:Op donderdag 22 december 2011 11:49 schreef Troel het volgende:
[..]
Het internet reikt ver.quote:Op donderdag 22 december 2011 11:49 schreef senesta het volgende:
[..]
Dat valt wel mee denk ik hoor
Hier ja maar verder toch niet?
Tja, daar ben ik autist voorquote:Op donderdag 22 december 2011 11:50 schreef senesta het volgende:
[..]
Meteen terugmeppen is ook niet altijd de weg
Ik had ook al gezegd het niet echt een toffe opmerking te vinden.
Een nieuwe? Nee joh, dat gebeurt al jaren.quote:Op donderdag 22 december 2011 11:51 schreef senesta het volgende:
Volgens mij is iemand een autist noemen een nieuwe hype of zo?
Nou mijn claim is redelijk valide denk ikquote:Op donderdag 22 december 2011 11:51 schreef senesta het volgende:
dat dus en het is reteirritant. Niet iedereen die zich in de gewone mensenwereld niet kan handhaven is een autistquote:Op donderdag 22 december 2011 11:51 schreef senesta het volgende:
Nou hup, pilletje er in en weer terug je hokkie danquote:
Ow, daar gaat het mis, ik slik nooit pilletjesquote:Op donderdag 22 december 2011 11:52 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Nou hup, pilletje er in en weer terug je hokkie danvoor je teveel enge indrukken krijgt in zo'n nieuwe omgeving als dit
Nee, dat valt onder het rijtje ADHD, dyslexie, etc. Iedereen moet iin een hokjequote:Op donderdag 22 december 2011 11:51 schreef senesta het volgende:
Ze zijn er wel geloof ikquote:Op donderdag 22 december 2011 11:53 schreef Troel het volgende:
[..]
Ow, daar gaat het mis, ik slik nooit pilletjesMisschien moet ik dat eens gaan doen
En nieuwe omgeving??
Dat zeg ik ook elke ochtend tegen mezelf in de spiegel. Oplossing, niet kijken.quote:
het is niet mijn eerste dag hier neequote:Op donderdag 22 december 2011 11:54 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ze zijn er wel geloof ik![]()
Ja F&F ofzo, of kwam/kom je hier al eerder? Ik zou het niet weten, ik heb de logs er niet op nageslagen ofzo, ben geen autist
Ik heb wel autistische trekjes. Alle handdoeken liggen op grootte en kleur, mijn potloden ook, net als m'n papierquote:Op donderdag 22 december 2011 11:54 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ze zijn er wel geloof ik![]()
Ja F&F ofzo, of kwam/kom je hier al eerder? Ik zou het niet weten, ik heb de logs er niet op nageslagen ofzo, ben geen autist
Nou dan ga jij dus terug naar KSC.quote:Op donderdag 22 december 2011 11:55 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik heb wel autistische trekjes. Alle handdoeken liggen op grootte en kleur, mijn potloden ook, net als m'n papier.
quote:Op donderdag 22 december 2011 11:56 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Nou dan ga jij dus terug naar KSC.
Ik ken je username wel, maar niet van 'hier' (als in; F&F SC). Maar goed, ik zit hier ook niet dagelijks (meer), en ook niet vanaf het beginquote:Op donderdag 22 december 2011 11:55 schreef Troel het volgende:
[..]
het is niet mijn eerste dag hier nee
Ik heb geen zin om naar beneden te lopen om een broodje te makenquote:
Ik dacht ertussen te passenquote:Op donderdag 22 december 2011 11:56 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Nou dan ga jij dus terug naar KSC.
Soms moet je gewoon even een beetje wrikken en douwen als het niet meteen lijkt te passen. Of een beetje spugen d'r op.quote:
De kantinemedewerkster smeert. Hoop ik.quote:Op donderdag 22 december 2011 11:58 schreef senesta het volgende:
[..]
Ik heb geen zin om naar beneden te lopen om een broodje te maken![]()
Of de afwas onder ogen te komen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |