Nee, want ze sloopten de boel en ze waren aan het sproeien, dus dat ging helaas niet samen. Volgens mij werden ze gisteren of vandaag terug naar het asiel gebrachtquote:Op donderdag 22 december 2011 12:14 schreef Loveless85 het volgende:
Wut wut, die zitten toch bij Rewimo
Nee een zekere mod bedreigde me met het opsturen van Frans Bauer merchandise. Ze had geroyeerd moeten worden eigenlijk, maar ik kan er nu pas een beetje over pratenquote:Op donderdag 22 december 2011 12:14 schreef senesta het volgende:
[..]
Met het gedrag van die kat word het wel wat twijfelachtig he?
Was jij niet ook een Frans Bauer fan Loveless?
Waar heb jij gezeten?quote:Op donderdag 22 december 2011 12:14 schreef Loveless85 het volgende:
Wut wut, die zitten toch bij Rewimo
Die beestjes niet samen, of niet beide samen niet samen met Rewimo samen.quote:Op donderdag 22 december 2011 12:14 schreef Troel het volgende:
[..]
Nee, want ze sloopten de boel en ze waren aan het sproeien, dus dat ging helaas niet samen. Volgens mij werden ze gisteren of vandaag terug naar het asiel gebracht
Owww... ik ben een partij hondsberoerd geweest vannachtquote:Op donderdag 22 december 2011 12:01 schreef Goodbye het volgende:
Ik heb alleen nog maar een glas limonade op. Gisteravond na achten voelde ik me best prima, maar toen A.'s wekker vanochtend om zes uur ging ineens weer niet
Plumeau had er zo ook eentje:quote:Op donderdag 22 december 2011 12:02 schreef Loveless85 het volgende:
Buffy heeft een vriendje! Alleen zittie aan de andere kant van het glas mehhehehhahahehhahehh![]()
[ afbeelding ]
Hier nietquote:Op donderdag 22 december 2011 11:45 schreef Pheno het volgende:
Ik ben tijden in de ksc geweest toen ik nog niet blauw wasAlleen werd het een te erge kliek, dus ik kom er nauwelijks. Toevallig deze maand weer eens. Maar je krijt van maar een paar een hoi, de rest is te kliek
Maar dat is in elke SC zo.
Kies mij, kies mijquote:Op donderdag 22 december 2011 11:50 schreef Loveless85 het volgende:
Mwah, een Dr Flash'je heb ik hier helaas nog nooit mogen ontdekken. Anders zou ik hem/haar wel koesteren. En aaien.
Niet de beestjes samen in combinatie met Rewimo, qltel en Christan samenquote:Op donderdag 22 december 2011 12:15 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Die beestjes niet samen, of niet beide samen niet samen met Rewimo samen.
Samen. Samen.
Ooooh wat een leuk vriendje ook! Die kop!quote:Op donderdag 22 december 2011 12:15 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Owww... ik ben een partij hondsberoerd geweest vannacht![]()
[..]
Plumeau had er zo ook eentje:
[ afbeelding ]
[..]
Hier niet
[..]
Kies mij, kies mij
We noemden hem Beertje. Een echte zwerver. Ik denk dat dat de vader van haar kindjes was, want Beertje zat hele dagen in het raamkozijn naar Pluim te staren. Nu zat opa Remie er ook bij om te keuren.quote:Op donderdag 22 december 2011 12:17 schreef senesta het volgende:
Ooooh wat een leuk vriendje ook! Die kop!
Oh neequote:Op donderdag 22 december 2011 12:15 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Owww... ik ben een partij hondsberoerd geweest vannacht![]()
Je zou toch verwachten met jouw setup dat je liever met de voorkant wiebeltquote:Op donderdag 22 december 2011 12:17 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik wiebel graag met m'n kontje, ja.
Ik gok dinsdag of woensdag.quote:Op donderdag 22 december 2011 12:14 schreef Troel het volgende:
[..]
Nee, want ze sloopten de boel en ze waren aan het sproeien, dus dat ging helaas niet samen. Volgens mij werden ze gisteren of vandaag terug naar het asiel gebrachtDaar zullen ze overigens wel redelijk direct gecastreerd worden?
Met z'n drieën ookquote:Op donderdag 22 december 2011 12:18 schreef ElisaB het volgende:
[..]
We noemden hem Beertje. Een echte zwerver. Ik denk dat dat de vader van haar kindjes was, want Beertje zat hele dagen in het raamkozijn naar Pluim te staren. Nu zat opa Remie er ook bij om te keuren.
Maar het was een schatje om te zien. Groot, als in echt groot. Met een echte katerkop.
Als je op vier pootjes zit is het lastig tieten schuddenquote:Op donderdag 22 december 2011 12:19 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Je zou toch verwachten met jouw setup dat je liever met de voorkant wiebelt
Ik kan me niet herinneren dat ik ooit 's nachts zo ongelukkig ben geweest van beroerdheidquote:
hoereer jij buffy gewoon!quote:Op donderdag 22 december 2011 12:02 schreef Loveless85 het volgende:
Buffy heeft een vriendje! Alleen zittie aan de andere kant van het glas mehhehehhahahehhahehh![]()
[ afbeelding ]
Ik vind hem briljant, ik hou daar van.quote:Op donderdag 22 december 2011 12:18 schreef ElisaB het volgende:
[..]
We noemden hem Beertje. Een echte zwerver. Ik denk dat dat de vader van haar kindjes was, want Beertje zat hele dagen in het raamkozijn naar Pluim te staren. Nu zat opa Remie er ook bij om te keuren.
Maar het was een schatje om te zien. Groot, als in echt groot. Met een echte katerkop.
Remie was echt het baasje bij ons in huis. Toen Beertje wat té opdringerig werd, hield Remie hem steeds in de gaten. Viel niet aan, deed niet naar, maar ging gewoon aan de andere kant van het raam zitten om te laten weten dat hij hem in de gaten had en hield.quote:
mwahquote:Op donderdag 22 december 2011 12:19 schreef Samzz het volgende:
[..]
Als je op vier pootjes zit is het lastig tieten schudden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |