Dat zie je helemaal goedquote:Op donderdag 22 december 2011 12:24 schreef Loveless85 het volgende:
Ja gut jezus, als je op 4 pootjes zit, en je beweegt bv. naar voren en achteren, dan schudden je tieten toch gewoon? of ben ik nou gek?
Ja, jezus, dat is toch helemaal niet sexyquote:Op donderdag 22 december 2011 12:24 schreef Loveless85 het volgende:
Ja gut jezus, als je op 4 pootjes zit, en je beweegt bv. naar voren en achteren, dan schudden je tieten toch gewoon? of ben ik nou gek?
Wat heet op vier pootjes overigens. Want ik sta dus nooit op handen en voeten, dat trekt mijn rug niet. Handen en knieën welquote:Op donderdag 22 december 2011 12:24 schreef Loveless85 het volgende:
Ik ga echt op mijn kop krigen van Greys hequote:Op donderdag 22 december 2011 12:24 schreef Loveless85 het volgende:
Dat is maar net hoe je van voren naar achteren beweegt, is het niet Loveless?quote:Op donderdag 22 december 2011 12:26 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, jezus, dat is toch helemaal niet sexy.
Meestal doe je eerst elegant en sexy, en eindigt het zo. Je hoeft natuurlijk die beweging niet zelf te initiërenquote:Op donderdag 22 december 2011 12:26 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, jezus, dat is toch helemaal niet sexy.
Ah jij weet meer?quote:Op donderdag 22 december 2011 12:27 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Dat is maar net hoe je van voren naar achteren beweegt, is het niet Loveless?![]()
Ons geheimpjequote:Op donderdag 22 december 2011 12:27 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Dat is maar net hoe je van voren naar achteren beweegt, is het niet Loveless?![]()
Nee, meestal word ik dan van achter gebeukt en dan vliegen ze idd alle kanten opquote:Op donderdag 22 december 2011 12:27 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Meestal doe je eerst elegant en sexy, en eindigt het zo. Je hoeft natuurlijk die beweging niet zelf te initiëren![]()
Maar goed 2330 enzoStraks krijg ik weer dreigementen van Senesta Frans Bauer
Ik ben verminderd toerekeningsvatbaar, dus bij mij moet je niet wezenquote:Op donderdag 22 december 2011 12:26 schreef senesta het volgende:
Ik ga echt op mijn kop krigen van Greys he![]()
Het is nog geen 23:00 uur hoor jongens, ik zie al waar dit heen gaat, Loveless is er en Elies....
Zal ik je goede voorbeeld dan maar volgen en de afwas onder ogen gaan zien?quote:Op donderdag 22 december 2011 12:29 schreef Troel het volgende:
Blegh, heb over een half uur een afspraak en ik heb echt echt echt geen zin. Dus ik ga mezelf uit mijn warme stoel verbannen en ga snel weg, want anders gaat het niet meer wat worden
Ja, ga eens wat doenquote:Op donderdag 22 december 2011 12:30 schreef senesta het volgende:
[..]
Zal ik je goede voorbeeld dan maar volgen en de afwas onder ogen gaan zien?
Niet echt... Ik haat afwassenquote:Op donderdag 22 december 2011 12:32 schreef Troel het volgende:
Seks tijden de afwasJe gaat bijna balen dat je een afwasmachine hebt
Hoezo, de tijd die je daarmee bespaart kan je dan toch weer nuttig bestedenquote:Op donderdag 22 december 2011 12:32 schreef Troel het volgende:
Seks tijden de afwasJe gaat bijna balen dat je een afwasmachine hebt
Das meestal gewoon omdat je dan je hele bed onder ligt te zweten inderdaadquote:Op donderdag 22 december 2011 12:36 schreef Samzz het volgende:
Ik ga maar eens douchen en m'n bed luchten en m'n badjas wassen.
Blegh, alles gaat stinken naar ziek als je ziek bent.
Ja ja ja ik moet een borstvergroting om aandacht te krijgen, ik weet hetquote:
Wowza! Had dat niet eerder gekundquote:Op donderdag 22 december 2011 12:28 schreef Loveless85 het volgende:
Hee Tombo, ik ben klaar met mijn deel van de kerstkaarten schrijven.
Alle vijf!
Oh, oke. Maar dan moet je wel mijn rug inzepen!quote:
Ik maak een opmerking over het posten over tieten en sex en dat het nog geen gepaste tijd was en de hele SC valt stil. Nou wat zegt dat jou?quote:
Ik ga onder de brievenbus liggenquote:Op donderdag 22 december 2011 12:28 schreef Loveless85 het volgende:
Hee Tombo, ik ben klaar met mijn deel van de kerstkaarten schrijven.
Alle vijf!
En die postbode maar loeren!quote:Op donderdag 22 december 2011 12:56 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik ga onder de brievenbus liggen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Rico is af.
Heeft Frans Bauer dekbeddenquote:Op donderdag 22 december 2011 12:57 schreef senesta het volgende:
En waar gaan ze gewoon over verder en wat zegt dat over mij?![]()
Ik moet meer Frans Bauer dekbedden inslaan om mee te dreigen?
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
Die vijf minuten afwassenquote:Op donderdag 22 december 2011 12:33 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Hoezo, de tijd die je daarmee bespaart kan je dan toch weer nuttig besteden
Ok, niet stiekem omdraaien hèquote:Op donderdag 22 december 2011 12:56 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oh, oke. Maar dan moet je wel mijn rug inzepen!
Nee, mijn rugspieren zitten vast, dus ik ben niet gekquote:Op donderdag 22 december 2011 12:58 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ok, niet stiekem omdraaien hè
Je kan er ook gewoon even omheen hupsen (wel voldoende afstand houden ivm de uitstekende delen)quote:
Wie wel... alsof ik er verstand van heb! Intelligent kijken en geen domme dingen zeggen, zegt MammaB altijdquote:Op donderdag 22 december 2011 13:07 schreef tombolafan het volgende:
Ik ga off want ik pas niet in de gesprekken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |