quote:Op woensdag 21 december 2011 21:56 schreef alors het volgende:
Kluun![]()
rot op met je amsterdam pauperjong, ga lekker naar de hoeren.
Als langsgeweest.quote:Op woensdag 21 december 2011 21:56 schreef waaromniet1988 het volgende:
Jullie missen net een historisch moment. AZ keeper vecht met supporter Ajax en krijgt rood
http://www.zideo.nl/video(...)deo/6c4971616d6c6f3d
Niet gemist, dit is SRquote:Op woensdag 21 december 2011 21:56 schreef waaromniet1988 het volgende:
Jullie missen net een historisch moment. AZ keeper vecht met supporter Ajax en krijgt rood
quote:Op woensdag 21 december 2011 21:56 schreef waaromniet1988 het volgende:
altijd, maar weet nog niet of ik een blikje aan ga breken. eerst ff een Monster Ripper zodat iig tot 2u kan blijven zittenquote:
Tot morgenquote:Op woensdag 21 december 2011 21:57 schreef charmed_angel het volgende:
Ja ik ga nog even Dexter kijken en dan 'vroeg' slapen.
Tot morgen
Doeiquote:Op woensdag 21 december 2011 21:57 schreef charmed_angel het volgende:
Tot morgen
Debra ontdekt zijn geheim. Groetjesquote:Op woensdag 21 december 2011 21:57 schreef charmed_angel het volgende:
Tot morgen
Tot morgenquote:Op woensdag 21 december 2011 21:57 schreef charmed_angel het volgende:
Tot morgen
Hertog jan?quote:Op woensdag 21 december 2011 21:57 schreef Spaghettivreter het volgende:
Even een biertje opengetrokken.
quote:Op woensdag 21 december 2011 21:57 schreef charmed_angel het volgende:
Tot morgen
Dit gaat dan ook over SR, niet over voetbal.quote:Op woensdag 21 december 2011 21:57 schreef Mexicanobakker het volgende:
niet eens iets over ajaks in de tt
Ik doe meequote:Op woensdag 21 december 2011 21:57 schreef ikbennieuwopfok het volgende:
Kut Kluun beetje Plastic Dreams onderbreken, dan zet ik hem zelf nog maar even op
Ik vind dat wel meevallen eigenlijk. Hij is ook gewoon erg leuk. En kan erg goed voordragen. heb hem al een paar keer gezien.quote:Op woensdag 21 december 2011 21:57 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Hij vindt zichzelf iets te geweldig.
quote:
Als ze dit tot morgenochtend half 9 volhoudt kan je in ieder geval spreken van een lange acteercarrière.quote:
ze trekken haar er ook niet echt bij en timur geilt iets te veel op haar.quote:Op woensdag 21 december 2011 21:59 schreef Karina het volgende:
[..]
Ze weet niet eens een mop om te vertellen.
quote:Op woensdag 21 december 2011 22:00 schreef Cee het volgende:
[..]
Als ze dit tot morgenochtend half 9 volhoudt kan je in ieder geval spreken van een lange acteercarrière.
Dat eerste is waarschijnlijk omdat ze niets interessants heeft te vertellen.quote:Op woensdag 21 december 2011 22:00 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
ze trekken haar er ook niet echt bij en timur geilt iets te veel op haar.
Ik hoor net dat bij darten een wedstrijd gestaakt is.quote:Op woensdag 21 december 2011 21:56 schreef waaromniet1988 het volgende:
En nu ook geen televisie meer. Another job well done, greotjens!quote:
of TimBaasur!quote:
ze zijn ongeveer op de helft en volgens mij beseft hij zich nu dat ie nog zo lang moet....maar ik hoop dat 4uurtjes radiomaken hem weer oppeptquote:
quote:
je bent 3meter lang?quote:Op woensdag 21 december 2011 22:02 schreef Mr.Houdoe het volgende:
Timurrrrrrrrrrr![]()
![]()
Kom op held, je kan het, maak me blij zoals altijd
![]()
Ik ben je grootste fan
Britt is er, ouwe zeurpruimquote:Op woensdag 21 december 2011 22:03 schreef Roel_Jewel het volgende:
Er gebeurt vrij weinig spannends in het Huis vanavond.
Ja, tis hier ook een soort behangradioquote:Op woensdag 21 december 2011 22:03 schreef Roel_Jewel het volgende:
Er gebeurt vrij weinig spannends in het Huis vanavond.
Klopt, de enige die dat écht kan is John Bakker.quote:Op woensdag 21 december 2011 22:04 schreef Geo4kant het volgende:
Niet zo zeuren dat ze geen mop heeft, ga jij maar eens on the spot een goede mop vertellenis lastig.
Ik weet een mop.quote:Op woensdag 21 december 2011 22:04 schreef Geo4kant het volgende:
Niet zo zeuren dat ze geen mop heeft, ga jij maar eens on the spot een goede mop vertellenis lastig.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Frans deed het toch vandaagquote:Op woensdag 21 december 2011 22:04 schreef Geo4kant het volgende:
Zo ziet hij er niet uit.quote:Op woensdag 21 december 2011 22:04 schreef BBQSausage het volgende:
Timur heeft een oorontsteking, voelt zich daardoor nogal beroerd.. Begrijpelijk wel.
quote:Op woensdag 21 december 2011 22:04 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik weet een mop.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
GOUD HOE KOM JER EROP
lekker faxen heel de dag echt genot
Wat moet je eten als je jeuk hebt?quote:Op woensdag 21 december 2011 22:04 schreef Geo4kant het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.How can you know what things are worth if your hands don`t move `till you do a day`s work?
Ich veul mich net enne klok, want ich tik neet richtig
[..]
Ik weet een mop.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
..
Een huilende neger een Snicker noemen is nooit grappig![]()
dat verklaart het wel ja. nu ja, hoop dat ie het trekt...quote:Op woensdag 21 december 2011 22:04 schreef BBQSausage het volgende:
Timur heeft een oorontsteking, voelt zich daardoor nogal beroerd.. Begrijpelijk wel.
quote:Op woensdag 21 december 2011 22:05 schreef Timo20 het volgende:
[..]
Wat moet je eten als je jeuk hebt?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
[..]
Ik weet een mop.Ik wist wat er zou staanSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
jouw UIquote:Op woensdag 21 december 2011 22:05 schreef morpheus_at_work het volgende:
Weinig leuks van de ingezeten van het huis vanvond.
Nice. Wb.quote:Op woensdag 21 december 2011 22:02 schreef WebHawkjuh het volgende:
[..]
En nu ook geen televisie meer. Another job well done, greotjens!
quote:Op woensdag 21 december 2011 22:05 schreef Geo4kant het volgende:
[..]![]()
..
Een huilende neger een Snicker noemen is nooit grappig
quote:Op woensdag 21 december 2011 22:07 schreef cheese. het volgende:
Timur begint al bij te draaien volgens mij.
Gerard heeft ook 12 uur gedraaid vandaag... morgen is ie vast weer fit na een uur of 10 slaapquote:Op woensdag 21 december 2011 22:07 schreef WickedTunes het volgende:
Timur ziekjes? Gerard uitgeblust... okee... het is de 3e dag-dip![]()
Werd eerder gezegd, was een dokter bij geweest.quote:Op woensdag 21 december 2011 22:07 schreef cheese. het volgende:
Hoe weet je dat trouwens v. Die oorontsteking?
Dat arme kind...quote:Op woensdag 21 december 2011 22:08 schreef Spaghettivreter het volgende:
Barbie in verwachting van eerste kindje
Als Coen en Gerard gaan Slapen dan zal je ze vast veel horen.quote:Op woensdag 21 december 2011 22:07 schreef morpheus_at_work het volgende:
Hopelijk gaat timur britt er meer bij betrekken.
Misschien biedt ze het aan voor de veilingquote:Op woensdag 21 december 2011 22:08 schreef Spaghettivreter het volgende:
quote:Op woensdag 21 december 2011 22:08 schreef Spaghettivreter het volgende:
hangt zichzelf op aan de navelstreng vermoed ik...quote:Op woensdag 21 december 2011 22:09 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Komt het kind eruit, ziet zijn/haar moeder en kruipt dan gelijk terug.
Dat ranzige gedoe hoef ik niet te zien.quote:Op woensdag 21 december 2011 22:09 schreef Mexicaantje. het volgende:
valerio en dennis gaan nu mensenvlees eten
wordt niet gezegd helaas. er zijn al aardig wat waardeloze appelsapjes gevonden.quote:Op woensdag 21 december 2011 22:09 schreef JaneDoe het volgende:
wie betaalt die 'mama appelsap trakteert' dan, appelsientje?
Dat is een lange zit hoor... Ik draai wel eens sets van 7 a 8 uur en dat is al lang... dan ben ik al aardig moe. Hij is een HELD!!!!quote:Op woensdag 21 december 2011 22:08 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Gerard heeft ook 12 uur gedraaid vandaag... morgen is ie vast weer fit na een uur of 10 slaap
Ze krijgt een Skippyquote:Op woensdag 21 december 2011 22:09 schreef Geo4kant het volgende:
Barbiedat soort mensen zouden geen kinderen mogen krijgen.
Niet 12 uur achter elkaar hèquote:Op woensdag 21 december 2011 22:10 schreef WickedTunes het volgende:
[..]
Dat is een lange zit hoor... Ik draai wel eens sets van 7 a 8 uur en dat is al lang... dan ben ik al aardig moe. Hij is een HELD!!!!
Even dr grapjes inlezen voor de rest van de nacht?quote:Op woensdag 21 december 2011 22:10 schreef Roel_Jewel het volgende:
Britt met een boek. Als dat maar goed gaat.
Skipper toch?quote:
Ze kan lezen of kijkt ze de plaatjesquote:Op woensdag 21 december 2011 22:10 schreef Roel_Jewel het volgende:
Zolang ze maar niet denkt dat ze ermee op de wc zitquote:Op woensdag 21 december 2011 22:10 schreef Roel_Jewel het volgende:
vorig jaar was ook lachenquote:
quote:Op woensdag 21 december 2011 22:11 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Zolang ze maar niet denkt dat ze ermee op de wc zit
waarom weet ik dat eigenlijk. ik heb geen zusje en had geen barbies...quote:Op woensdag 21 december 2011 22:11 schreef Karina het volgende:
[..]
Oh ja je hebt gelijkIk had al zoiets van: mmm dat klopt niet, Skippy is die kangaroe.
Ja inderdaad, hoe weet jij datquote:Op woensdag 21 december 2011 22:12 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
waarom weet ik dat eigenlijk. ik heb geen zusje en had geen barbies...
nog nooit gedaan, lijkt me wel erg leuk... op het moment draai ik hier bij Radio49 haha. Vlieguurtjes makenquote:
Er liep vandaag een 16jarig meisje in de winkel met een kindje. Kindje liep richting kassa door het poortje, mens trok kind aan d'r capuchon terug. Kind begint te schreeuwen enzo. Vriendinnen: "Goh, ze wordt steeds erger! Ze schreeuwt steeds harder haha!"quote:
Jaquote:
quote:Op woensdag 21 december 2011 22:12 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Er liep vandaag een 16jarig meisje in de winkel met een kindje. Kindje liep richting kassa door het poortje, mens trok kind aan d'r capuchon terug. Kind begint te schreeuwen enzo. Vriendinnen: "Goh, ze wordt steeds erger! Ze schreeuwt steeds harder haha!"
Moeder: "Ja, ik was laatst bij de AH voor sigaretten en had m'n ID niet bij me maar wel m'n kind, vraagt ze om m'n ID. Dus ik kreeg die sigaretten niet, dus ik zeg "what the fuck man, denk je dat ik op m'n 12e mijn benen opendeed ofzo? Stomme hoer".
IK MOEST HUILEN
Net als Krystel.quote:Op woensdag 21 december 2011 22:13 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
Komt Britt al een beetje los, of is ze aan het bankhangen?
wil jij mijn dochter niet belachelijk maken ja? godsamme! ze is geen 16! ze is 14.....quote:Op woensdag 21 december 2011 22:12 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Er liep vandaag een 16jarig meisje in de winkel met een kindje. Kindje liep richting kassa door het poortje, mens trok kind aan d'r capuchon terug. Kind begint te schreeuwen enzo. Vriendinnen: "Goh, ze wordt steeds erger! Ze schreeuwt steeds harder haha!"
Moeder: "Ja, ik was laatst bij de AH voor sigaretten en had m'n ID niet bij me maar wel m'n kind, vraagt ze om m'n ID. Dus ik kreeg die sigaretten niet, dus ik zeg "what the fuck man, denk je dat ik op m'n 12e mijn benen opendeed ofzo? Stomme hoer".
IK MOEST HUILEN
Huilen van het lachen dan tochquote:Op woensdag 21 december 2011 22:12 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
IK MOEST HUILEN
Bijstandklantjes zuchtquote:Op woensdag 21 december 2011 22:12 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
IK MOEST HUILEN
ja datquote:
helemaal waar... oog voor detail die gast!quote:Op woensdag 21 december 2011 22:13 schreef Qunix het volgende:
Timur... Dit is de kracht van Timur...
Nee man doe normaal, ik had echt de neiging de kinderbescherming te bellen.quote:Op woensdag 21 december 2011 22:14 schreef Timo20 het volgende:
[..]
Huilen van het lachen dan toch![]()
![]()
arm kind, dat dan weer wel
trusten!quote:
8 voor half 11 ook. Geniaal die gastquote:
quote:Op woensdag 21 december 2011 22:14 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
ja dat
ik had de neiging om dat meisje een knuffel te geven maar wilde niet doodgeslagen worden met cd-hoesjes van justin bieber
Symph zag ik vanmorgen.quote:Op woensdag 21 december 2011 22:15 schreef WickedTunes het volgende:
BTW: Knetterkrankjorum en Symphonic hier nog gezien?
Voor arbeidsvitaminen ofzo?quote:Op woensdag 21 december 2011 22:13 schreef TheVulture het volgende:
Gerard heeft toch ooit eens op de dag van de Arbeid een hele dag de 3FM-studio "gekaapt"?
Dat was ook een bazenactie
Jaquote:
symphonic vanochtend/middag nog...quote:Op woensdag 21 december 2011 22:15 schreef WickedTunes het volgende:
BTW: Knetterkrankjorum en Symphonic hier nog gezien?
Mijn wekker ging om half 6 ofzo, ik ben moequote:
Zo laat ga ik naar bed!quote:Op woensdag 21 december 2011 22:17 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Mijn wekker ging om half 6 ofzo, ik ben moe
Yupquote:
Jij liever dan ikquote:
die indianen zaten achter haar aan!quote:Op woensdag 21 december 2011 22:17 schreef Yurithemaster het volgende:
maria op de vlucht?? die moest toch gewoon voor de bevolkingtelling daarheen?
Ik dacht ook zoiets jaquote:Op woensdag 21 december 2011 22:17 schreef Yurithemaster het volgende:
Herodes hoorde dat er een koning geboren zou worden. Hij liet allee jongetjes onder de 2 toen uitmoorden... daarom moesten ze vluchten. Die inschrijving was (als ik het goed heb) daar nog voor....quote:Op woensdag 21 december 2011 22:17 schreef Yurithemaster het volgende:
Ik heb fudgequote:Op woensdag 21 december 2011 22:19 schreef Geo4kant het volgende:
Hongerrrrmaar al het lekkers al opgevreten..
Ik heb het tegenovergestelde: zooi vreten in huis maar geen trek.quote:Op woensdag 21 december 2011 22:19 schreef Geo4kant het volgende:
Hongerrrrmaar al het lekkers al opgevreten..
Maar dat heeft niet met kerst te maken, want is ver na de geboorte v. Jezusquote:Op woensdag 21 december 2011 22:19 schreef WickedTunes het volgende:
[..]
Herodes hoorde dat er een koning geboren zou worden. Hij liet allee jongetjes onder de 2 toen uitmoorden... daarom moesten ze vluchten. Die inschrijving was (als ik het goed heb) daar nog voor....
daar zou ik mee naar een dokter gaan, lijkt me niet gezond....quote:
Dat heb iknou ook kut hequote:Op woensdag 21 december 2011 22:20 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik heb het tegenovergestelde: zooi vreten in huis maar geen trek.
Wijsneusquote:Op woensdag 21 december 2011 22:20 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
daar zou ik mee naar een dokter gaan, lijkt me niet gezond....
In het kerstverhaal van vanavond werd hij op de hoogte gesteld toen het koningskind al geboren was.quote:Op woensdag 21 december 2011 22:19 schreef WickedTunes het volgende:
[..]
Herodes hoorde dat er een koning geboren zou worden. Hij liet allee jongetjes onder de 2 toen uitmoorden... daarom moesten ze vluchten. Die inschrijving was (als ik het goed heb) daar nog voor....
Het is toch allemaal verzonnen.quote:Op woensdag 21 december 2011 22:20 schreef cheese. het volgende:
[..]
Maar dat heeft niet met kerst te maken, want is ver na de geboorte v. Jezus
volgens mij niet. Maria was al hoogzwanger... en toch toen kilomers gereist... gekkenhuis..quote:Op woensdag 21 december 2011 22:20 schreef cheese. het volgende:
[..]
Maar dat heeft niet met kerst te maken, want is ver na de geboorte v. Jezus
quote:Op woensdag 21 december 2011 22:20 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik heb het tegenovergestelde: zooi vreten in huis maar geen trek.
niet allesquote:Op woensdag 21 december 2011 22:21 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Het is toch allemaal verzonnen.
you like that, dontyaquote:
nietes want het staat in de bijbel.quote:Op woensdag 21 december 2011 22:21 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Ja dat de vrouwenbond dat goed vond, onbegrijpelijkquote:Op woensdag 21 december 2011 22:21 schreef WickedTunes het volgende:
[..]
volgens mij niet. Maria was al hoogzwanger... en toch toen kilomers gereist... gekkenhuis..
Zat bewijs voor dit verhaal, naast de Bijbel.quote:Op woensdag 21 december 2011 22:21 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
kutluxeproblemenquote:Op woensdag 21 december 2011 22:22 schreef Diaan73 het volgende:
Ik heb ook wel trek, maar weet niet waarin. Dat is irritant.
Zal je wel even stenigen want dat mag staat er ook in.quote:Op woensdag 21 december 2011 22:22 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
you like that, dontya
[..]
nietes want het staat in de bijbel.
een hotdog?quote:Op woensdag 21 december 2011 22:21 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Heb jij wat lekkers voor mij dan?
Niet voor dat hondje, ik haat hondjesquote:Op woensdag 21 december 2011 22:21 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Heb jij wat lekkers voor mij dan?
Voor ieder feit is vast wel iets te bewijzen, net als het tegendeel.quote:Op woensdag 21 december 2011 22:22 schreef cheese. het volgende:
[..]
Zat bewijs voor dit verhaal, naast de Bijbel.
Veel drukker jaquote:Op woensdag 21 december 2011 22:23 schreef cheese. het volgende:
Het is wel de stuk drukker dan gisteren, of niet?
"ik houd helemaal niet van honden"quote:Op woensdag 21 december 2011 22:23 schreef Karina het volgende:
[..]
Niet voor dat hondje, ik haat hondjes
3rdRock loves it when people throw 3 rocks at himquote:Op woensdag 21 december 2011 22:22 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Zal je wel even stenigen want dat mag staat er ook in.
Fudge is gewoon lekkerquote:
Meer lezen: http://www.vragenoverkers(...)-jezus#ixzz1hCsCZWLDquote:De timmerman Jozef en zijn vrouw Maria waren in die tijd vanuit Nazareth op weg naar Bethlehem, om zich te laten registreren voor de toen plaatsvindende volkstelling, waarbij iedere inwoner van Judea zich op bevel van de romeinse heersers naar zijn geboortestad moest begeven.
heel stuk drukker, maar het leeft niet.quote:Op woensdag 21 december 2011 22:23 schreef cheese. het volgende:
Het is wel de stuk drukker dan gisteren, of niet?
Het was ook voor mij, maar ik wilde op je gevoel in spelenquote:Op woensdag 21 december 2011 22:23 schreef Karina het volgende:
[..]
Niet voor dat hondje, ik haat hondjes
gewoon ff flink schijten!quote:Op woensdag 21 december 2011 22:23 schreef CindieY het volgende:
[..]
Fudge is gewoon lekkerMaar totaal geen trek, ik heb voor mijn toestand van de laatste tijd veels te veel gegeten en nu flinke buikpijn weer
Nou, volgend jaar dan maar Timur, Giel en Michiel.quote:Op woensdag 21 december 2011 22:23 schreef wolfrolf het volgende:
Timur Timur wat een baas
Hij is veel toffer dan Coen, die houten Klaas
quote:Op woensdag 21 december 2011 22:24 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Het was ook voor mij, maar ik wilde op je gevoel in spelen
Vanmiddag een fles gehaald bij de slijter, ik had opeens trek in wat lekkers te drinken.quote:Op woensdag 21 december 2011 22:24 schreef KwadeAfdronk het volgende:
[..]
Die heb ik ook uit een kerstpakket die bewaar ik voor nieuwjaardenk
ik heb voor vanavond/nacht nog bakpao en noodlesnack....en wat chips en nootjes enzoquote:Op woensdag 21 december 2011 22:24 schreef D. het volgende:
Ik heb ook geen trek, dus ik neem maar een saucijzenbroodje
Hij heeft zo'n heerlijk vrolijke stem, geen onzinpraatjes eromheen, droog maar ook to the point, serieus en grappig tegelijk.quote:Op woensdag 21 december 2011 22:23 schreef wolfrolf het volgende:
Timur Timur wat een baas
Hij is veel toffer dan Coen, die houten Klaas
Ik vind Coen maar tegenvallen dit jaar...quote:Op woensdag 21 december 2011 22:25 schreef WickedTunes het volgende:
Keuze van DJ's is erg goed... we krijgen de helft van:
- Ekstra Weekend
- Timur en Ramon
- Coen en Sander
Dat merk je in hun manier van show maken![]()
![]()
de andere helften waren minder geweest denk ik....quote:Op woensdag 21 december 2011 22:25 schreef WickedTunes het volgende:
- Ekstra Weekend
- Timur en Ramon
- Coen en Sander
![]()
ja nu zit ik aan het bierquote:Op woensdag 21 december 2011 22:25 schreef Karina het volgende:
[..]
Vanmiddag een fles gehaald bij de slijter, ik had opeens trek in wat lekkers te drinken.
Dat is leuk!! Gefeliciteerd.quote:Op woensdag 21 december 2011 22:25 schreef Mexicaantje. het volgende:
Chilllll, VVV-bon gewonnen door een enquête waarvan ik niet eesn wist dat je 'm kon winnen als je hem invulde.
Michiel was wel leuk geweest denk ik.quote:Op woensdag 21 december 2011 22:26 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
de andere helften waren minder geweest denk ik....
Volgend jaar de andere helft?quote:Op woensdag 21 december 2011 22:25 schreef WickedTunes het volgende:
- Ekstra Weekend
- Timur en Ramon
- Coen en Sander
![]()
ja, maar met Ramon en Sander? dat wordt klusjesmannen met een blij eiquote:Op woensdag 21 december 2011 22:26 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Michiel was wel leuk geweest denk ik.
Thanksquote:
geweest????quote:Op woensdag 21 december 2011 22:27 schreef Deviant1nl het volgende:
nouuuuuuuuuu, wat een raar kind ben je ook geweest
Kan me dan nooit inhouden met lachen. Te triest om los te lopen natuurlijk ,maar tochquote:Op woensdag 21 december 2011 22:15 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Nee man doe normaal, ik had echt de neiging de kinderbescherming te bellen.
Oh nee, dat niet.quote:Op woensdag 21 december 2011 22:26 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ja, maar met Ramon en Sander? dat wordt klusjesmannen met een blij ei![]()
Dat konden ze er al neerzetten voordat SR begon. Vreselijk gehyped.quote:Op woensdag 21 december 2011 22:27 schreef cheese. het volgende:
Heh!?
http://nl.wikipedia.org/wiki/Serious_Request
Hier staat bij anthem ode to the bouncer
Een mooi boekquote:Op woensdag 21 december 2011 22:27 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
ThanksWat zal ik kopen? Heb al vijf CD's gekocht ofzo de afgelopen twee weken dus dat is niet nodig.
15 euro it is.
Ik hoef Sander Lantinga NOOIT meer in het Glazen Huis te zienquote:Op woensdag 21 december 2011 22:27 schreef Cee het volgende:
[..]
Volgens mij is het een slechte combi.
Mja nee ik niet. Net als Geert Wilders, iedereen lacht daarom maar ik word er echt woest over.quote:Op woensdag 21 december 2011 22:27 schreef Timo20 het volgende:
[..]
Kan me dan nooit inhouden met lachen. Te triest om los te lopen natuurlijk ,maar toch
hij wil zelf ook niet meer...quote:Op woensdag 21 december 2011 22:28 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik hoef Sander Lantinga NOOIT meer in het Glazen Huis te zien
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |