Ik dacht ook zoiets jaquote:Op woensdag 21 december 2011 22:17 schreef Yurithemaster het volgende:
maria op de vlucht?? die moest toch gewoon voor de bevolkingtelling daarheen?
Herodes hoorde dat er een koning geboren zou worden. Hij liet allee jongetjes onder de 2 toen uitmoorden... daarom moesten ze vluchten. Die inschrijving was (als ik het goed heb) daar nog voor....quote:Op woensdag 21 december 2011 22:17 schreef Yurithemaster het volgende:
maria op de vlucht?? die moest toch gewoon voor de bevolkingtelling daarheen?
Ik heb fudgequote:Op woensdag 21 december 2011 22:19 schreef Geo4kant het volgende:
Hongerrrrmaar al het lekkers al opgevreten..
Ik heb het tegenovergestelde: zooi vreten in huis maar geen trek.quote:Op woensdag 21 december 2011 22:19 schreef Geo4kant het volgende:
Hongerrrrmaar al het lekkers al opgevreten..
Maar dat heeft niet met kerst te maken, want is ver na de geboorte v. Jezusquote:Op woensdag 21 december 2011 22:19 schreef WickedTunes het volgende:
[..]
Herodes hoorde dat er een koning geboren zou worden. Hij liet allee jongetjes onder de 2 toen uitmoorden... daarom moesten ze vluchten. Die inschrijving was (als ik het goed heb) daar nog voor....
daar zou ik mee naar een dokter gaan, lijkt me niet gezond....quote:
Dat heb iknou ook kut hequote:Op woensdag 21 december 2011 22:20 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik heb het tegenovergestelde: zooi vreten in huis maar geen trek.
Wijsneusquote:Op woensdag 21 december 2011 22:20 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
daar zou ik mee naar een dokter gaan, lijkt me niet gezond....
In het kerstverhaal van vanavond werd hij op de hoogte gesteld toen het koningskind al geboren was.quote:Op woensdag 21 december 2011 22:19 schreef WickedTunes het volgende:
[..]
Herodes hoorde dat er een koning geboren zou worden. Hij liet allee jongetjes onder de 2 toen uitmoorden... daarom moesten ze vluchten. Die inschrijving was (als ik het goed heb) daar nog voor....
Het is toch allemaal verzonnen.quote:Op woensdag 21 december 2011 22:20 schreef cheese. het volgende:
[..]
Maar dat heeft niet met kerst te maken, want is ver na de geboorte v. Jezus
volgens mij niet. Maria was al hoogzwanger... en toch toen kilomers gereist... gekkenhuis..quote:Op woensdag 21 december 2011 22:20 schreef cheese. het volgende:
[..]
Maar dat heeft niet met kerst te maken, want is ver na de geboorte v. Jezus
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |