quote:Op woensdag 21 december 2011 21:56 schreef alors het volgende:
Kluun![]()
rot op met je amsterdam pauperjong, ga lekker naar de hoeren.
Als langsgeweest.quote:Op woensdag 21 december 2011 21:56 schreef waaromniet1988 het volgende:
Jullie missen net een historisch moment. AZ keeper vecht met supporter Ajax en krijgt rood
http://www.zideo.nl/video(...)deo/6c4971616d6c6f3d
Niet gemist, dit is SRquote:Op woensdag 21 december 2011 21:56 schreef waaromniet1988 het volgende:
Jullie missen net een historisch moment. AZ keeper vecht met supporter Ajax en krijgt rood
quote:Op woensdag 21 december 2011 21:56 schreef waaromniet1988 het volgende:
altijd, maar weet nog niet of ik een blikje aan ga breken. eerst ff een Monster Ripper zodat iig tot 2u kan blijven zittenquote:
Tot morgenquote:Op woensdag 21 december 2011 21:57 schreef charmed_angel het volgende:
Ja ik ga nog even Dexter kijken en dan 'vroeg' slapen.
Tot morgen
Doeiquote:Op woensdag 21 december 2011 21:57 schreef charmed_angel het volgende:
Tot morgen
Debra ontdekt zijn geheim. Groetjesquote:Op woensdag 21 december 2011 21:57 schreef charmed_angel het volgende:
Tot morgen
Tot morgenquote:Op woensdag 21 december 2011 21:57 schreef charmed_angel het volgende:
Tot morgen
Hertog jan?quote:Op woensdag 21 december 2011 21:57 schreef Spaghettivreter het volgende:
Even een biertje opengetrokken.
quote:Op woensdag 21 december 2011 21:57 schreef charmed_angel het volgende:
Tot morgen
Dit gaat dan ook over SR, niet over voetbal.quote:Op woensdag 21 december 2011 21:57 schreef Mexicanobakker het volgende:
niet eens iets over ajaks in de tt
Ik doe meequote:Op woensdag 21 december 2011 21:57 schreef ikbennieuwopfok het volgende:
Kut Kluun beetje Plastic Dreams onderbreken, dan zet ik hem zelf nog maar even op
Ik vind dat wel meevallen eigenlijk. Hij is ook gewoon erg leuk. En kan erg goed voordragen. heb hem al een paar keer gezien.quote:Op woensdag 21 december 2011 21:57 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Hij vindt zichzelf iets te geweldig.
quote:
Als ze dit tot morgenochtend half 9 volhoudt kan je in ieder geval spreken van een lange acteercarrière.quote:
ze trekken haar er ook niet echt bij en timur geilt iets te veel op haar.quote:Op woensdag 21 december 2011 21:59 schreef Karina het volgende:
[..]
Ze weet niet eens een mop om te vertellen.
quote:Op woensdag 21 december 2011 22:00 schreef Cee het volgende:
[..]
Als ze dit tot morgenochtend half 9 volhoudt kan je in ieder geval spreken van een lange acteercarrière.
Dat eerste is waarschijnlijk omdat ze niets interessants heeft te vertellen.quote:Op woensdag 21 december 2011 22:00 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
ze trekken haar er ook niet echt bij en timur geilt iets te veel op haar.
Ik hoor net dat bij darten een wedstrijd gestaakt is.quote:Op woensdag 21 december 2011 21:56 schreef waaromniet1988 het volgende:
En nu ook geen televisie meer. Another job well done, greotjens!quote:
of TimBaasur!quote:
ze zijn ongeveer op de helft en volgens mij beseft hij zich nu dat ie nog zo lang moet....maar ik hoop dat 4uurtjes radiomaken hem weer oppeptquote:
quote:
je bent 3meter lang?quote:Op woensdag 21 december 2011 22:02 schreef Mr.Houdoe het volgende:
Timurrrrrrrrrrr![]()
![]()
Kom op held, je kan het, maak me blij zoals altijd
![]()
Ik ben je grootste fan
Britt is er, ouwe zeurpruimquote:Op woensdag 21 december 2011 22:03 schreef Roel_Jewel het volgende:
Er gebeurt vrij weinig spannends in het Huis vanavond.
Ja, tis hier ook een soort behangradioquote:Op woensdag 21 december 2011 22:03 schreef Roel_Jewel het volgende:
Er gebeurt vrij weinig spannends in het Huis vanavond.
Klopt, de enige die dat écht kan is John Bakker.quote:Op woensdag 21 december 2011 22:04 schreef Geo4kant het volgende:
Niet zo zeuren dat ze geen mop heeft, ga jij maar eens on the spot een goede mop vertellenis lastig.
Ik weet een mop.quote:Op woensdag 21 december 2011 22:04 schreef Geo4kant het volgende:
Niet zo zeuren dat ze geen mop heeft, ga jij maar eens on the spot een goede mop vertellenis lastig.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Frans deed het toch vandaagquote:Op woensdag 21 december 2011 22:04 schreef Geo4kant het volgende:
Zo ziet hij er niet uit.quote:Op woensdag 21 december 2011 22:04 schreef BBQSausage het volgende:
Timur heeft een oorontsteking, voelt zich daardoor nogal beroerd.. Begrijpelijk wel.
quote:Op woensdag 21 december 2011 22:04 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik weet een mop.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
GOUD HOE KOM JER EROP
lekker faxen heel de dag echt genot
Wat moet je eten als je jeuk hebt?quote:Op woensdag 21 december 2011 22:04 schreef Geo4kant het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.How can you know what things are worth if your hands don`t move `till you do a day`s work?
Ich veul mich net enne klok, want ich tik neet richtig
[..]
Ik weet een mop.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
..
Een huilende neger een Snicker noemen is nooit grappig![]()
dat verklaart het wel ja. nu ja, hoop dat ie het trekt...quote:Op woensdag 21 december 2011 22:04 schreef BBQSausage het volgende:
Timur heeft een oorontsteking, voelt zich daardoor nogal beroerd.. Begrijpelijk wel.
quote:Op woensdag 21 december 2011 22:05 schreef Timo20 het volgende:
[..]
Wat moet je eten als je jeuk hebt?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
[..]
Ik weet een mop.Ik wist wat er zou staanSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
jouw UIquote:Op woensdag 21 december 2011 22:05 schreef morpheus_at_work het volgende:
Weinig leuks van de ingezeten van het huis vanvond.
Nice. Wb.quote:Op woensdag 21 december 2011 22:02 schreef WebHawkjuh het volgende:
[..]
En nu ook geen televisie meer. Another job well done, greotjens!
quote:Op woensdag 21 december 2011 22:05 schreef Geo4kant het volgende:
[..]![]()
..
Een huilende neger een Snicker noemen is nooit grappig
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |