Ik dacht ook zoiets jaquote:Op woensdag 21 december 2011 22:17 schreef Yurithemaster het volgende:
maria op de vlucht?? die moest toch gewoon voor de bevolkingtelling daarheen?
Herodes hoorde dat er een koning geboren zou worden. Hij liet allee jongetjes onder de 2 toen uitmoorden... daarom moesten ze vluchten. Die inschrijving was (als ik het goed heb) daar nog voor....quote:Op woensdag 21 december 2011 22:17 schreef Yurithemaster het volgende:
maria op de vlucht?? die moest toch gewoon voor de bevolkingtelling daarheen?
Ik heb fudgequote:Op woensdag 21 december 2011 22:19 schreef Geo4kant het volgende:
Hongerrrrmaar al het lekkers al opgevreten..
Ik heb het tegenovergestelde: zooi vreten in huis maar geen trek.quote:Op woensdag 21 december 2011 22:19 schreef Geo4kant het volgende:
Hongerrrrmaar al het lekkers al opgevreten..
Maar dat heeft niet met kerst te maken, want is ver na de geboorte v. Jezusquote:Op woensdag 21 december 2011 22:19 schreef WickedTunes het volgende:
[..]
Herodes hoorde dat er een koning geboren zou worden. Hij liet allee jongetjes onder de 2 toen uitmoorden... daarom moesten ze vluchten. Die inschrijving was (als ik het goed heb) daar nog voor....
daar zou ik mee naar een dokter gaan, lijkt me niet gezond....quote:
Dat heb iknou ook kut hequote:Op woensdag 21 december 2011 22:20 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik heb het tegenovergestelde: zooi vreten in huis maar geen trek.
Wijsneusquote:Op woensdag 21 december 2011 22:20 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
daar zou ik mee naar een dokter gaan, lijkt me niet gezond....
In het kerstverhaal van vanavond werd hij op de hoogte gesteld toen het koningskind al geboren was.quote:Op woensdag 21 december 2011 22:19 schreef WickedTunes het volgende:
[..]
Herodes hoorde dat er een koning geboren zou worden. Hij liet allee jongetjes onder de 2 toen uitmoorden... daarom moesten ze vluchten. Die inschrijving was (als ik het goed heb) daar nog voor....
Het is toch allemaal verzonnen.quote:Op woensdag 21 december 2011 22:20 schreef cheese. het volgende:
[..]
Maar dat heeft niet met kerst te maken, want is ver na de geboorte v. Jezus
volgens mij niet. Maria was al hoogzwanger... en toch toen kilomers gereist... gekkenhuis..quote:Op woensdag 21 december 2011 22:20 schreef cheese. het volgende:
[..]
Maar dat heeft niet met kerst te maken, want is ver na de geboorte v. Jezus
quote:Op woensdag 21 december 2011 22:20 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik heb het tegenovergestelde: zooi vreten in huis maar geen trek.
niet allesquote:Op woensdag 21 december 2011 22:21 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Het is toch allemaal verzonnen.
you like that, dontyaquote:
nietes want het staat in de bijbel.quote:Op woensdag 21 december 2011 22:21 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Ja dat de vrouwenbond dat goed vond, onbegrijpelijkquote:Op woensdag 21 december 2011 22:21 schreef WickedTunes het volgende:
[..]
volgens mij niet. Maria was al hoogzwanger... en toch toen kilomers gereist... gekkenhuis..
Zat bewijs voor dit verhaal, naast de Bijbel.quote:Op woensdag 21 december 2011 22:21 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
kutluxeproblemenquote:Op woensdag 21 december 2011 22:22 schreef Diaan73 het volgende:
Ik heb ook wel trek, maar weet niet waarin. Dat is irritant.
Zal je wel even stenigen want dat mag staat er ook in.quote:Op woensdag 21 december 2011 22:22 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
you like that, dontya
[..]
nietes want het staat in de bijbel.
een hotdog?quote:Op woensdag 21 december 2011 22:21 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Heb jij wat lekkers voor mij dan?
Niet voor dat hondje, ik haat hondjesquote:Op woensdag 21 december 2011 22:21 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Heb jij wat lekkers voor mij dan?
Voor ieder feit is vast wel iets te bewijzen, net als het tegendeel.quote:Op woensdag 21 december 2011 22:22 schreef cheese. het volgende:
[..]
Zat bewijs voor dit verhaal, naast de Bijbel.
Veel drukker jaquote:Op woensdag 21 december 2011 22:23 schreef cheese. het volgende:
Het is wel de stuk drukker dan gisteren, of niet?
"ik houd helemaal niet van honden"quote:Op woensdag 21 december 2011 22:23 schreef Karina het volgende:
[..]
Niet voor dat hondje, ik haat hondjes
3rdRock loves it when people throw 3 rocks at himquote:Op woensdag 21 december 2011 22:22 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Zal je wel even stenigen want dat mag staat er ook in.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |