Ik dacht ook zoiets jaquote:Op woensdag 21 december 2011 22:17 schreef Yurithemaster het volgende:
maria op de vlucht?? die moest toch gewoon voor de bevolkingtelling daarheen?
Herodes hoorde dat er een koning geboren zou worden. Hij liet allee jongetjes onder de 2 toen uitmoorden... daarom moesten ze vluchten. Die inschrijving was (als ik het goed heb) daar nog voor....quote:Op woensdag 21 december 2011 22:17 schreef Yurithemaster het volgende:
maria op de vlucht?? die moest toch gewoon voor de bevolkingtelling daarheen?
Ik heb fudgequote:Op woensdag 21 december 2011 22:19 schreef Geo4kant het volgende:
Hongerrrrmaar al het lekkers al opgevreten..
Ik heb het tegenovergestelde: zooi vreten in huis maar geen trek.quote:Op woensdag 21 december 2011 22:19 schreef Geo4kant het volgende:
Hongerrrrmaar al het lekkers al opgevreten..
Maar dat heeft niet met kerst te maken, want is ver na de geboorte v. Jezusquote:Op woensdag 21 december 2011 22:19 schreef WickedTunes het volgende:
[..]
Herodes hoorde dat er een koning geboren zou worden. Hij liet allee jongetjes onder de 2 toen uitmoorden... daarom moesten ze vluchten. Die inschrijving was (als ik het goed heb) daar nog voor....
daar zou ik mee naar een dokter gaan, lijkt me niet gezond....quote:
Dat heb iknou ook kut hequote:Op woensdag 21 december 2011 22:20 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik heb het tegenovergestelde: zooi vreten in huis maar geen trek.
Wijsneusquote:Op woensdag 21 december 2011 22:20 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
daar zou ik mee naar een dokter gaan, lijkt me niet gezond....
In het kerstverhaal van vanavond werd hij op de hoogte gesteld toen het koningskind al geboren was.quote:Op woensdag 21 december 2011 22:19 schreef WickedTunes het volgende:
[..]
Herodes hoorde dat er een koning geboren zou worden. Hij liet allee jongetjes onder de 2 toen uitmoorden... daarom moesten ze vluchten. Die inschrijving was (als ik het goed heb) daar nog voor....
Het is toch allemaal verzonnen.quote:Op woensdag 21 december 2011 22:20 schreef cheese. het volgende:
[..]
Maar dat heeft niet met kerst te maken, want is ver na de geboorte v. Jezus
volgens mij niet. Maria was al hoogzwanger... en toch toen kilomers gereist... gekkenhuis..quote:Op woensdag 21 december 2011 22:20 schreef cheese. het volgende:
[..]
Maar dat heeft niet met kerst te maken, want is ver na de geboorte v. Jezus
quote:Op woensdag 21 december 2011 22:20 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik heb het tegenovergestelde: zooi vreten in huis maar geen trek.
niet allesquote:Op woensdag 21 december 2011 22:21 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Het is toch allemaal verzonnen.
you like that, dontyaquote:
nietes want het staat in de bijbel.quote:Op woensdag 21 december 2011 22:21 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Ja dat de vrouwenbond dat goed vond, onbegrijpelijkquote:Op woensdag 21 december 2011 22:21 schreef WickedTunes het volgende:
[..]
volgens mij niet. Maria was al hoogzwanger... en toch toen kilomers gereist... gekkenhuis..
Zat bewijs voor dit verhaal, naast de Bijbel.quote:Op woensdag 21 december 2011 22:21 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
kutluxeproblemenquote:Op woensdag 21 december 2011 22:22 schreef Diaan73 het volgende:
Ik heb ook wel trek, maar weet niet waarin. Dat is irritant.
Zal je wel even stenigen want dat mag staat er ook in.quote:Op woensdag 21 december 2011 22:22 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
you like that, dontya
[..]
nietes want het staat in de bijbel.
een hotdog?quote:Op woensdag 21 december 2011 22:21 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Heb jij wat lekkers voor mij dan?
Niet voor dat hondje, ik haat hondjesquote:Op woensdag 21 december 2011 22:21 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Heb jij wat lekkers voor mij dan?
Voor ieder feit is vast wel iets te bewijzen, net als het tegendeel.quote:Op woensdag 21 december 2011 22:22 schreef cheese. het volgende:
[..]
Zat bewijs voor dit verhaal, naast de Bijbel.
Veel drukker jaquote:Op woensdag 21 december 2011 22:23 schreef cheese. het volgende:
Het is wel de stuk drukker dan gisteren, of niet?
"ik houd helemaal niet van honden"quote:Op woensdag 21 december 2011 22:23 schreef Karina het volgende:
[..]
Niet voor dat hondje, ik haat hondjes
3rdRock loves it when people throw 3 rocks at himquote:Op woensdag 21 december 2011 22:22 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Zal je wel even stenigen want dat mag staat er ook in.
Fudge is gewoon lekkerquote:
Meer lezen: http://www.vragenoverkers(...)-jezus#ixzz1hCsCZWLDquote:De timmerman Jozef en zijn vrouw Maria waren in die tijd vanuit Nazareth op weg naar Bethlehem, om zich te laten registreren voor de toen plaatsvindende volkstelling, waarbij iedere inwoner van Judea zich op bevel van de romeinse heersers naar zijn geboortestad moest begeven.
heel stuk drukker, maar het leeft niet.quote:Op woensdag 21 december 2011 22:23 schreef cheese. het volgende:
Het is wel de stuk drukker dan gisteren, of niet?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |