nog nooit gedaan, lijkt me wel erg leuk... op het moment draai ik hier bij Radio49 haha. Vlieguurtjes makenquote:
Er liep vandaag een 16jarig meisje in de winkel met een kindje. Kindje liep richting kassa door het poortje, mens trok kind aan d'r capuchon terug. Kind begint te schreeuwen enzo. Vriendinnen: "Goh, ze wordt steeds erger! Ze schreeuwt steeds harder haha!"quote:
Jaquote:
quote:Op woensdag 21 december 2011 22:12 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Er liep vandaag een 16jarig meisje in de winkel met een kindje. Kindje liep richting kassa door het poortje, mens trok kind aan d'r capuchon terug. Kind begint te schreeuwen enzo. Vriendinnen: "Goh, ze wordt steeds erger! Ze schreeuwt steeds harder haha!"
Moeder: "Ja, ik was laatst bij de AH voor sigaretten en had m'n ID niet bij me maar wel m'n kind, vraagt ze om m'n ID. Dus ik kreeg die sigaretten niet, dus ik zeg "what the fuck man, denk je dat ik op m'n 12e mijn benen opendeed ofzo? Stomme hoer".
IK MOEST HUILEN
Net als Krystel.quote:Op woensdag 21 december 2011 22:13 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
Komt Britt al een beetje los, of is ze aan het bankhangen?
wil jij mijn dochter niet belachelijk maken ja? godsamme! ze is geen 16! ze is 14.....quote:Op woensdag 21 december 2011 22:12 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Er liep vandaag een 16jarig meisje in de winkel met een kindje. Kindje liep richting kassa door het poortje, mens trok kind aan d'r capuchon terug. Kind begint te schreeuwen enzo. Vriendinnen: "Goh, ze wordt steeds erger! Ze schreeuwt steeds harder haha!"
Moeder: "Ja, ik was laatst bij de AH voor sigaretten en had m'n ID niet bij me maar wel m'n kind, vraagt ze om m'n ID. Dus ik kreeg die sigaretten niet, dus ik zeg "what the fuck man, denk je dat ik op m'n 12e mijn benen opendeed ofzo? Stomme hoer".
IK MOEST HUILEN
Huilen van het lachen dan tochquote:Op woensdag 21 december 2011 22:12 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
IK MOEST HUILEN
Bijstandklantjes zuchtquote:Op woensdag 21 december 2011 22:12 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
IK MOEST HUILEN
ja datquote:
helemaal waar... oog voor detail die gast!quote:Op woensdag 21 december 2011 22:13 schreef Qunix het volgende:
Timur... Dit is de kracht van Timur...
Nee man doe normaal, ik had echt de neiging de kinderbescherming te bellen.quote:Op woensdag 21 december 2011 22:14 schreef Timo20 het volgende:
[..]
Huilen van het lachen dan toch![]()
![]()
arm kind, dat dan weer wel
trusten!quote:
8 voor half 11 ook. Geniaal die gastquote:
quote:Op woensdag 21 december 2011 22:14 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
ja dat
ik had de neiging om dat meisje een knuffel te geven maar wilde niet doodgeslagen worden met cd-hoesjes van justin bieber
Symph zag ik vanmorgen.quote:Op woensdag 21 december 2011 22:15 schreef WickedTunes het volgende:
BTW: Knetterkrankjorum en Symphonic hier nog gezien?
Voor arbeidsvitaminen ofzo?quote:Op woensdag 21 december 2011 22:13 schreef TheVulture het volgende:
Gerard heeft toch ooit eens op de dag van de Arbeid een hele dag de 3FM-studio "gekaapt"?
Dat was ook een bazenactie
Jaquote:
symphonic vanochtend/middag nog...quote:Op woensdag 21 december 2011 22:15 schreef WickedTunes het volgende:
BTW: Knetterkrankjorum en Symphonic hier nog gezien?
Mijn wekker ging om half 6 ofzo, ik ben moequote:
Zo laat ga ik naar bed!quote:Op woensdag 21 december 2011 22:17 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Mijn wekker ging om half 6 ofzo, ik ben moe
Yupquote:
Jij liever dan ikquote:
die indianen zaten achter haar aan!quote:Op woensdag 21 december 2011 22:17 schreef Yurithemaster het volgende:
maria op de vlucht?? die moest toch gewoon voor de bevolkingtelling daarheen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |