De sluiter moet naar 333 sms'en.quote:Op woensdag 21 december 2011 19:21 schreef Etcetera het volgende:
moet de sluiter de nieuwe niet openen?
Boeiendquote:Op woensdag 21 december 2011 19:21 schreef Etcetera het volgende:
moet de sluiter de nieuwe niet openen?
Topic hunterquote:
Dat boeit me echt totaal niet, ik wil gewoon dat er snel een nieuw deel komt.quote:
Ik ook. Daar was ik mee bezig. Met een TT zonder typo'squote:Op woensdag 21 december 2011 19:23 schreef FZN05 het volgende:
[..]
Dat boeit me echt totaal niet, ik wil gewoon dat er snel een nieuw deel komt.
Wat kan mij het aantal posts/topics nou schelen....
Oh, ik wilde eigenlijk huisss typen...quote:Op woensdag 21 december 2011 19:24 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Ik ook. Daar was ik mee bezig. Met een TT zonder typo'sprutser en ongeduldig ben je, held
Kan niet in een reeks.quote:Op woensdag 21 december 2011 19:24 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
wel boeiend want anders ineens 100 dubbelen
quote:Op woensdag 21 december 2011 19:25 schreef FZN05 het volgende:
[..]
Oh, ik wilde eigenlijk huisss typen...
Het nummer heb ik alleen fout aangepast. Doe maar rustig
Nee, ik kreeg een error. Dacht dat FOK! op z'n gat lag maar bleek dat ik geen topic kon openen omdat er nog een open was in de reeks.quote:
Ojee, ik heb een topic verkeerd geopend...quote:Op woensdag 21 december 2011 19:26 schreef Etcetera het volgende:
[..]ik krijg jeuk van mensen zoals jij.
En dan? Boefuckinghoe, ik haal mammiequote:Op woensdag 21 december 2011 19:27 schreef FZN05 het volgende:
[..]
Ojee, ik heb een topic verkeerd geopend...
Kun je vanavond wel slapen of moet ik een moderator inschakelen?
Heb gewoon geduld, je leven hangt toch niet af van een nieuw topic?quote:Op woensdag 21 december 2011 19:27 schreef FZN05 het volgende:
[..]
Ojee, ik heb een topic verkeerd geopend...
Kun je vanavond wel slapen of moet ik een moderator inschakelen?
quote:Op woensdag 21 december 2011 19:28 schreef Etcetera het volgende:
[..]
En dan? Boefuckinghoe, ik haal mammie
Gewoon de OP eens lezen, je er aan houden, 5 minuten wachten. Niet zo moeilijk.
Ik wou zeggenquote:Op woensdag 21 december 2011 19:29 schreef andre347 het volgende:
[..]
Ah ik hoor het al.. Alle joden zijn..
Krabben Etcie, krabben.quote:Op woensdag 21 december 2011 19:26 schreef Etcetera het volgende:
[..]ik krijg jeuk van mensen zoals jij.
Heb ik gedaanquote:
Mooi deze.quote:
Net was ze er, komt nog wel terugquote:Op woensdag 21 december 2011 19:34 schreef summer2bird het volgende:
Ik zie nog geen Britt, jullie wel?
Op NL3quote:Op woensdag 21 december 2011 19:34 schreef summer2bird het volgende:
Ik zie nog geen Britt, jullie wel?
Oh god, neequote:Op woensdag 21 december 2011 19:34 schreef Karina het volgende:
[..]
Net was ze er, komt nog wel terug
Ah zo.quote:
O ik dacht dat je het over ekdom had die lekker laag zat te pratenquote:Op woensdag 21 december 2011 19:35 schreef Karina het volgende:
[..]
Wat dacht je zelf, het is BrittSlecht...
Hehequote:
Nee die is leuk.quote:Op woensdag 21 december 2011 19:35 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
O ik dacht dat je het over ekdom had die lekker laag zat te praten
Omdat ze acteertquote:Op woensdag 21 december 2011 19:36 schreef Mr.Houdoe het volgende:
Wat zit iederen te haten op BrittVanaf 22u tot 2u én mijn held Timur, én Britt
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 21 december 2011 19:37 schreef Mexicaantje. het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
quote:
quote:Op woensdag 21 december 2011 19:37 schreef Mexicaantje. het volgende:
I'm so tired, so tired of beating myself up~SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
Leuk!quote:Op woensdag 21 december 2011 19:38 schreef D. het volgende:
fotootje
[ afbeelding ]
en het shirt
[ afbeelding ]
Leuk. Wie is de vrouw met balkje?quote:Op woensdag 21 december 2011 19:38 schreef D. het volgende:
fotootje
[ afbeelding ]
en het shirt
[ afbeelding ]
Vannacht komt ze misschien nog welquote:Op woensdag 21 december 2011 19:39 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Duurt nog wel even voor ze komt.
Studie?quote:Op woensdag 21 december 2011 19:39 schreef Mexicaantje. het volgende:
rudy rudy rudy rudy rudy
met romana op de .. oh wacht
Mijn zusjequote:Op woensdag 21 december 2011 19:39 schreef Karina het volgende:
[..]
Leuk. Wie is de vrouw met balkje?
Het zal de eerste keer zijn dat ik tijd heb om op te blijven voor SRquote:Op woensdag 21 december 2011 19:40 schreef Karina het volgende:
[..]
Vannacht komt ze misschien nog wel
Was haar 4e keer al, en ze vroeg of ik mee wildequote:Op woensdag 21 december 2011 19:41 schreef Karina het volgende:
[..]
Leuk dat je samen met je zusje was
Lief van jequote:Op woensdag 21 december 2011 19:41 schreef D. het volgende:
[..]
Was haar 4e keer al, en ze vroeg of ik mee wilde
quote:Op woensdag 21 december 2011 19:42 schreef Geo4kant het volgende:
Krijgen we een keer pics van iemand zijn zusje.. zit er een zwarte balk voor
Misschien als je puber bent, maar daarna toch niet meer?quote:Op woensdag 21 december 2011 19:42 schreef Karina het volgende:
[..]
Lief van jede meeste mannen vinden het maar stom om iets met hun zusje te doen.
Jaquote:
Sommige zelfs dan nog hoor.quote:Op woensdag 21 december 2011 19:43 schreef D. het volgende:
[..]
Misschien als je puber bent, maar daarna toch niet meer?
Pijnlijk. Ook lekker dat je dan in dat huis zit.. Naja, hij zal wel moeten doorzetten.quote:Op woensdag 21 december 2011 19:43 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
JaWas net op tv, Sander had een dokter voor Timur geregeld, die checkte z'n oren even, en het bleek dus ontstoken te zijn.
Timur had al de hele dag een kutgevoel zei hij..
Hij krijgt een kusje van Britt, daar zal het ook niet beter op worden.quote:Op woensdag 21 december 2011 19:43 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
JaWas net op tv, Sander had een dokter voor Timur geregeld, die checkte z'n oren even, en het bleek dus ontstoken te zijn.
Timur had al de hele dag een kutgevoel zei hij..
?quote:Op woensdag 21 december 2011 19:43 schreef Karina het volgende:
Het hele elftal van Vitesse in de hippe onderbroeken.
Niet opgeletquote:Op woensdag 21 december 2011 19:45 schreef Karina het volgende:
[..]
Giel ging toch met die onderbroeken naar Vitesse?
Tot morgen dan.quote:Op woensdag 21 december 2011 19:36 schreef numero_uno het volgende:
als britt komt ben ik weg...
ik kan niet tegen domheid
Wie, Wat, waarvan?quote:
Wat een bagger vanavondquote:Op woensdag 21 december 2011 19:47 schreef alors het volgende:
RoosBritt
er is geen ontkomen meer aan
Bij mij sowieso niet, heb die radio stream aanquote:Op woensdag 21 december 2011 19:49 schreef Swomp het volgende:
Geluid/Beeld van de stream loopt niet meer sync
Heel Sofie ziet er raar uit.. iets teveel mannelijke hormonen.quote:Op woensdag 21 december 2011 19:49 schreef alors het volgende:
Lig het aan mij of zien Sophie dr tetten er raar uit?
twitter:eddyzoey1 twitterde op woensdag 21-12-2011 om 19:51:14Wat is 'De Klusjesmannen' toch heerlijke TV :-) reageer retweet
En dan die kutkop/stem van Corton die weer op schoolreisje mocht om zielige verhaaltjes te schieten voor dat hij zelf het nest in duikt met die hoertjes daar. Ik vertrouw hem voor geen meter!quote:Op woensdag 21 december 2011 19:55 schreef alors het volgende:
Frederique Spigt, BrittWat een kneuzen festijn daar...
De Klusjesmannen op 3fm.nlquote:Op woensdag 21 december 2011 19:53 schreef Pino112 het volgende:
Dit weekend alle Klusjesmannen maar eens terugkijken, laten ze niet zien op 101TV..
de een een pot en en de ander het verstand van pot honingquote:Op woensdag 21 december 2011 19:55 schreef alors het volgende:
Frederique Spigt, BrittWat een kneuzen festijn daar...
Ze is geen actrice!quote:Op woensdag 21 december 2011 19:56 schreef ddx het volgende:
Gaat Britt het vol houden om hele nacht te acteren ?
Ik haat haar niet , vind haar lachen, zo dom als ze is dat het leuk wordt.quote:Op woensdag 21 december 2011 19:57 schreef Mr.Houdoe het volgende:
Hou toch eens op met dat haten op Britt, beetje positief houden hier. Anders post maar niet
Dat bepalen wij zelf wel.quote:Op woensdag 21 december 2011 19:57 schreef Mr.Houdoe het volgende:
Hou toch eens op met dat haten op Britt, beetje positief houden hier. Anders post maar niet
Ik post wel...Britt is een KUT. En jij bent op FOK!quote:Op woensdag 21 december 2011 19:57 schreef Mr.Houdoe het volgende:
inderdaadquote:Op woensdag 21 december 2011 19:57 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Je kan er weer even tegen aan
Tik 'm aanquote:Op woensdag 21 december 2011 19:59 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Denk dat ik met britt een avondje doortrek
quote:Op woensdag 21 december 2011 19:57 schreef Mexicaantje. het volgende:
Deze is wel ontopic
[ afbeelding ]
So true..quote:Op woensdag 21 december 2011 19:57 schreef Mexicaantje. het volgende:
Deze is wel ontopic
[ afbeelding ]
Wedden dat die om 2 uur haar nest in duikt als eerste gast?quote:Op woensdag 21 december 2011 19:59 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
en dan zit ze straks ook net als krystl de hele nacht op de bank met dr IPodquote:Op woensdag 21 december 2011 19:59 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Ze kan niet drinken, behalve sapje dus dat valt wel mee.quote:Op woensdag 21 december 2011 20:00 schreef waxmask het volgende:
[..]
Wedden dat die om 2 uur haar nest in duikt als eerste gast?
die moeder van haar was wel heel mooi....quote:Op woensdag 21 december 2011 19:59 schreef waxmask het volgende:
Altijd het zonnetje in huis die Spigt...
Veels te moeilijk voor haar een iPodquote:Op woensdag 21 december 2011 20:00 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
en dan zit ze straks ook net als krystl de hele nacht op de bank met dr IPod
wowquote:Op woensdag 21 december 2011 19:59 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
So true..vandaag was het 7.20
3/3 graveyard shifts.
Dan mis je de ochtendshiftsquote:Op woensdag 21 december 2011 19:59 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
So true..vandaag was het 7.20
3/3 graveyard shifts.
quote:Op woensdag 21 december 2011 20:00 schreef TWP het volgende:
Mam, morgen gaan we met groep 8 op kamp.
NIET OVER HET KAMP
het is een vrouwquote:Op woensdag 21 december 2011 20:01 schreef Geo4kant het volgende:
Wie is die vent naar Britt? Broer van Herman Brood?
mag ik je aanraken?quote:Op woensdag 21 december 2011 20:02 schreef morpheus_at_work het volgende:
lol die foto net in beeld heb ik ooit van michiel gemaakt.
Lees ik dit echt goed?quote:Op woensdag 21 december 2011 20:02 schreef waxmask het volgende:
Beetje zeiken op Jappen, kijk ook eens naar wat Nederland heeft geflikt daar zelf? Heb nooit echt medelijden gehad met mensen uit Jappenkampen, was toch 1 van meer menselijke concentratiekampen van die tijd.
Geen idee heb er nooit ingezeten en ook japan had hele veel kampen met beulenquote:Op woensdag 21 december 2011 20:02 schreef waxmask het volgende:
Beetje zeiken op Jappen, kijk ook eens naar wat Nederland heeft geflikt daar zelf? Heb nooit echt medelijden gehad met mensen uit Jappenkampen, was toch 1 van meer menselijke concentratiekampen van die tijd.
Inderdaad.quote:Op woensdag 21 december 2011 20:04 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Nog even en hij ontkent de holocaust.
heb ik iets gemist toen ik sliep?quote:Op woensdag 21 december 2011 20:02 schreef waxmask het volgende:
Vertel dat tegen me dooie opa mafkees.quote:Op woensdag 21 december 2011 20:02 schreef waxmask het volgende:
Hahahaha da's een andere discussie. Maar jullie (en jij geeft het tenminste toe) weten niets over Jappenkampen. Familieleden hebben daar vast gezeten dus ik weet WEL waar ik over praat. Het was natuurlijk niet ideaal, maar wij zijn grotere smeerlappen geweest aldaar.quote:Op woensdag 21 december 2011 20:04 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Nog even en hij ontkent de holocaust.
Mijn Opa zat er ook maar kwam er wel levend vandaan.quote:Op woensdag 21 december 2011 20:05 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Vertel dat tegen me dooie opa mafkees.
NL is daar ook niet goed bezig geweest coloniaal. Einde discussie.quote:Op woensdag 21 december 2011 20:06 schreef waxmask het volgende:
[..]
Hahahaha da's een andere discussie. Maar jullie (en jij geeft het tenminste toe) weten niets over Jappenkampen. Familieleden hebben daar vast gezeten dus ik weet WEL waar ik over praat. Het was natuurlijk niet ideaal, maar wij zijn grotere smeerlappen geweest aldaar.
Dochter van "Oorlogsmoeder" uit jappenkamp was net bij Sophie te gast.quote:Op woensdag 21 december 2011 20:06 schreef Mexicaantje. het volgende:
wat mis ik? waarom gaat het over jappenkampen?
ok...quote:Op woensdag 21 december 2011 20:06 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
NL is daar ook niet goed bezig geweest coloniaal. Einde discussie.
Omdat Frederque Spigt haar moeder daarin had gezeten, ging even over oorlogsmoeders.... EN toen zei waxmask dat dat helemaal niet zo erg wasquote:Op woensdag 21 december 2011 20:06 schreef Mexicaantje. het volgende:
wat mis ik? waarom gaat het over jappenkampen?
Mijne is er overleden. Van de wachttoren gevallenquote:Op woensdag 21 december 2011 20:06 schreef waxmask het volgende:
[..]
Mijn Opa zat er ook maar kwam er wel levend vandaan.
Oh, nooit geweten dat dat een zangeres isquote:Op woensdag 21 december 2011 20:07 schreef alors het volgende:
[..]
Omdat Frederque Spigt haar moeder daarin had gezeten, ging even over oorlogsmoeders.... EN toen zei waxmask dat dat helemaal niet zo erg was
Alles om maar het thema net aan te tikken omdat het huidige doel niet te duiden valt, laat staan dat er structureel iets opgelost gaat worden door deze SR actie, maar dat ter zijde...genoeg mensen trappen er weer met open ogen in en over 2 jaar weer zeiken dat ze niet weten waar het geld is gebleven.quote:Op woensdag 21 december 2011 20:06 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Dochter van "Oorlogsmoeder" uit jappenkamp was net bij Sophie te gast.
Mijne ook maar wel getekend voor het leven, hij had je ook een stomp gegeven als je dat had gezegd.quote:Op woensdag 21 december 2011 20:06 schreef waxmask het volgende:
[..]
Mijn Opa zat er ook maar kwam er wel levend vandaan.
Prima, wanneer verlaat jij deze SC? Als dit je enige doel is hier?quote:Op woensdag 21 december 2011 20:08 schreef waxmask het volgende:
[..]
Alles om maar het thema net aan te tikken omdat het huidige doel niet te duiden valt, laat staan dat er structureel iets opgelost gaat worden door deze SR actie, maar dat ter zijde...genoeg mensen trappen er weer met open ogen in en over 2 jaar weer zeiken dat ze niet weten waar het geld is gebleven.
Die 'muziek' van haar is ook niet de moeite waard hoor, zeurmuziek en dan zij met een ontzettend accent Engels zingenquote:Op woensdag 21 december 2011 20:08 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Oh, nooit geweten dat dat een zangeres is
Menselijker....dan meeste kampen van DIE tijd...da's iets heeeeeel anders....quote:Op woensdag 21 december 2011 20:08 schreef andre347 het volgende:
[..]
Dat ontkennen wij ook niet. Maar om Jappenkampen menselijk te noemen
make me....quote:Op woensdag 21 december 2011 20:09 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Prima, wanneer verlaat jij deze SC? Als dit je enige doel is hier?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |