Vannacht komt ze misschien nog welquote:Op woensdag 21 december 2011 19:39 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Duurt nog wel even voor ze komt.
Studie?quote:Op woensdag 21 december 2011 19:39 schreef Mexicaantje. het volgende:
rudy rudy rudy rudy rudy
met romana op de .. oh wacht
Mijn zusjequote:Op woensdag 21 december 2011 19:39 schreef Karina het volgende:
[..]
Leuk. Wie is de vrouw met balkje?
Het zal de eerste keer zijn dat ik tijd heb om op te blijven voor SRquote:Op woensdag 21 december 2011 19:40 schreef Karina het volgende:
[..]
Vannacht komt ze misschien nog wel
Was haar 4e keer al, en ze vroeg of ik mee wildequote:Op woensdag 21 december 2011 19:41 schreef Karina het volgende:
[..]
Leuk dat je samen met je zusje was
Lief van jequote:Op woensdag 21 december 2011 19:41 schreef D. het volgende:
[..]
Was haar 4e keer al, en ze vroeg of ik mee wilde
quote:Op woensdag 21 december 2011 19:42 schreef Geo4kant het volgende:
Krijgen we een keer pics van iemand zijn zusje.. zit er een zwarte balk voor
Misschien als je puber bent, maar daarna toch niet meer?quote:Op woensdag 21 december 2011 19:42 schreef Karina het volgende:
[..]
Lief van jede meeste mannen vinden het maar stom om iets met hun zusje te doen.
Jaquote:
Sommige zelfs dan nog hoor.quote:Op woensdag 21 december 2011 19:43 schreef D. het volgende:
[..]
Misschien als je puber bent, maar daarna toch niet meer?
Pijnlijk. Ook lekker dat je dan in dat huis zit.. Naja, hij zal wel moeten doorzetten.quote:Op woensdag 21 december 2011 19:43 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
JaWas net op tv, Sander had een dokter voor Timur geregeld, die checkte z'n oren even, en het bleek dus ontstoken te zijn.
Timur had al de hele dag een kutgevoel zei hij..
Hij krijgt een kusje van Britt, daar zal het ook niet beter op worden.quote:Op woensdag 21 december 2011 19:43 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
JaWas net op tv, Sander had een dokter voor Timur geregeld, die checkte z'n oren even, en het bleek dus ontstoken te zijn.
Timur had al de hele dag een kutgevoel zei hij..
?quote:Op woensdag 21 december 2011 19:43 schreef Karina het volgende:
Het hele elftal van Vitesse in de hippe onderbroeken.
Niet opgeletquote:Op woensdag 21 december 2011 19:45 schreef Karina het volgende:
[..]
Giel ging toch met die onderbroeken naar Vitesse?
Tot morgen dan.quote:Op woensdag 21 december 2011 19:36 schreef numero_uno het volgende:
als britt komt ben ik weg...
ik kan niet tegen domheid
Wie, Wat, waarvan?quote:
Wat een bagger vanavondquote:Op woensdag 21 december 2011 19:47 schreef alors het volgende:
RoosBritt
er is geen ontkomen meer aan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |