Heb ik gedaanquote:
Mooi deze.quote:
Net was ze er, komt nog wel terugquote:Op woensdag 21 december 2011 19:34 schreef summer2bird het volgende:
Ik zie nog geen Britt, jullie wel?
Op NL3quote:Op woensdag 21 december 2011 19:34 schreef summer2bird het volgende:
Ik zie nog geen Britt, jullie wel?
Oh god, neequote:Op woensdag 21 december 2011 19:34 schreef Karina het volgende:
[..]
Net was ze er, komt nog wel terug
Ah zo.quote:
O ik dacht dat je het over ekdom had die lekker laag zat te pratenquote:Op woensdag 21 december 2011 19:35 schreef Karina het volgende:
[..]
Wat dacht je zelf, het is BrittSlecht...
Hehequote:
Nee die is leuk.quote:Op woensdag 21 december 2011 19:35 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
O ik dacht dat je het over ekdom had die lekker laag zat te praten
Omdat ze acteertquote:Op woensdag 21 december 2011 19:36 schreef Mr.Houdoe het volgende:
Wat zit iederen te haten op BrittVanaf 22u tot 2u én mijn held Timur, én Britt
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 21 december 2011 19:37 schreef Mexicaantje. het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
quote:
quote:Op woensdag 21 december 2011 19:37 schreef Mexicaantje. het volgende:
I'm so tired, so tired of beating myself up~SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
Leuk!quote:Op woensdag 21 december 2011 19:38 schreef D. het volgende:
fotootje
[ afbeelding ]
en het shirt
[ afbeelding ]
Leuk. Wie is de vrouw met balkje?quote:Op woensdag 21 december 2011 19:38 schreef D. het volgende:
fotootje
[ afbeelding ]
en het shirt
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |