Ze is geen actrice!quote:Op woensdag 21 december 2011 19:56 schreef ddx het volgende:
Gaat Britt het vol houden om hele nacht te acteren ?
Ik haat haar niet , vind haar lachen, zo dom als ze is dat het leuk wordt.quote:Op woensdag 21 december 2011 19:57 schreef Mr.Houdoe het volgende:
Hou toch eens op met dat haten op Britt, beetje positief houden hier. Anders post maar niet
Dat bepalen wij zelf wel.quote:Op woensdag 21 december 2011 19:57 schreef Mr.Houdoe het volgende:
Hou toch eens op met dat haten op Britt, beetje positief houden hier. Anders post maar niet
Ik post wel...Britt is een KUT. En jij bent op FOK!quote:Op woensdag 21 december 2011 19:57 schreef Mr.Houdoe het volgende:
inderdaadquote:Op woensdag 21 december 2011 19:57 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Je kan er weer even tegen aan
Tik 'm aanquote:Op woensdag 21 december 2011 19:59 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Denk dat ik met britt een avondje doortrek
quote:Op woensdag 21 december 2011 19:57 schreef Mexicaantje. het volgende:
Deze is wel ontopic
[ afbeelding ]
So true..quote:Op woensdag 21 december 2011 19:57 schreef Mexicaantje. het volgende:
Deze is wel ontopic
[ afbeelding ]
Wedden dat die om 2 uur haar nest in duikt als eerste gast?quote:Op woensdag 21 december 2011 19:59 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
en dan zit ze straks ook net als krystl de hele nacht op de bank met dr IPodquote:Op woensdag 21 december 2011 19:59 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Ze kan niet drinken, behalve sapje dus dat valt wel mee.quote:Op woensdag 21 december 2011 20:00 schreef waxmask het volgende:
[..]
Wedden dat die om 2 uur haar nest in duikt als eerste gast?
die moeder van haar was wel heel mooi....quote:Op woensdag 21 december 2011 19:59 schreef waxmask het volgende:
Altijd het zonnetje in huis die Spigt...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |