Veels te moeilijk voor haar een iPodquote:Op woensdag 21 december 2011 20:00 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
en dan zit ze straks ook net als krystl de hele nacht op de bank met dr IPod
wowquote:Op woensdag 21 december 2011 19:59 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
So true..vandaag was het 7.20
3/3 graveyard shifts.
Dan mis je de ochtendshiftsquote:Op woensdag 21 december 2011 19:59 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
So true..vandaag was het 7.20
3/3 graveyard shifts.
quote:Op woensdag 21 december 2011 20:00 schreef TWP het volgende:
Mam, morgen gaan we met groep 8 op kamp.
NIET OVER HET KAMP
het is een vrouwquote:Op woensdag 21 december 2011 20:01 schreef Geo4kant het volgende:
Wie is die vent naar Britt? Broer van Herman Brood?
mag ik je aanraken?quote:Op woensdag 21 december 2011 20:02 schreef morpheus_at_work het volgende:
lol die foto net in beeld heb ik ooit van michiel gemaakt.
Lees ik dit echt goed?quote:Op woensdag 21 december 2011 20:02 schreef waxmask het volgende:
Beetje zeiken op Jappen, kijk ook eens naar wat Nederland heeft geflikt daar zelf? Heb nooit echt medelijden gehad met mensen uit Jappenkampen, was toch 1 van meer menselijke concentratiekampen van die tijd.
Geen idee heb er nooit ingezeten en ook japan had hele veel kampen met beulenquote:Op woensdag 21 december 2011 20:02 schreef waxmask het volgende:
Beetje zeiken op Jappen, kijk ook eens naar wat Nederland heeft geflikt daar zelf? Heb nooit echt medelijden gehad met mensen uit Jappenkampen, was toch 1 van meer menselijke concentratiekampen van die tijd.
Inderdaad.quote:Op woensdag 21 december 2011 20:04 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Nog even en hij ontkent de holocaust.
heb ik iets gemist toen ik sliep?quote:Op woensdag 21 december 2011 20:02 schreef waxmask het volgende:
Vertel dat tegen me dooie opa mafkees.quote:Op woensdag 21 december 2011 20:02 schreef waxmask het volgende:
Hahahaha da's een andere discussie. Maar jullie (en jij geeft het tenminste toe) weten niets over Jappenkampen. Familieleden hebben daar vast gezeten dus ik weet WEL waar ik over praat. Het was natuurlijk niet ideaal, maar wij zijn grotere smeerlappen geweest aldaar.quote:Op woensdag 21 december 2011 20:04 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Nog even en hij ontkent de holocaust.
Mijn Opa zat er ook maar kwam er wel levend vandaan.quote:Op woensdag 21 december 2011 20:05 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Vertel dat tegen me dooie opa mafkees.
NL is daar ook niet goed bezig geweest coloniaal. Einde discussie.quote:Op woensdag 21 december 2011 20:06 schreef waxmask het volgende:
[..]
Hahahaha da's een andere discussie. Maar jullie (en jij geeft het tenminste toe) weten niets over Jappenkampen. Familieleden hebben daar vast gezeten dus ik weet WEL waar ik over praat. Het was natuurlijk niet ideaal, maar wij zijn grotere smeerlappen geweest aldaar.
Dochter van "Oorlogsmoeder" uit jappenkamp was net bij Sophie te gast.quote:Op woensdag 21 december 2011 20:06 schreef Mexicaantje. het volgende:
wat mis ik? waarom gaat het over jappenkampen?
ok...quote:Op woensdag 21 december 2011 20:06 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
NL is daar ook niet goed bezig geweest coloniaal. Einde discussie.
Omdat Frederque Spigt haar moeder daarin had gezeten, ging even over oorlogsmoeders.... EN toen zei waxmask dat dat helemaal niet zo erg wasquote:Op woensdag 21 december 2011 20:06 schreef Mexicaantje. het volgende:
wat mis ik? waarom gaat het over jappenkampen?
Mijne is er overleden. Van de wachttoren gevallenquote:Op woensdag 21 december 2011 20:06 schreef waxmask het volgende:
[..]
Mijn Opa zat er ook maar kwam er wel levend vandaan.
Oh, nooit geweten dat dat een zangeres isquote:Op woensdag 21 december 2011 20:07 schreef alors het volgende:
[..]
Omdat Frederque Spigt haar moeder daarin had gezeten, ging even over oorlogsmoeders.... EN toen zei waxmask dat dat helemaal niet zo erg was
Alles om maar het thema net aan te tikken omdat het huidige doel niet te duiden valt, laat staan dat er structureel iets opgelost gaat worden door deze SR actie, maar dat ter zijde...genoeg mensen trappen er weer met open ogen in en over 2 jaar weer zeiken dat ze niet weten waar het geld is gebleven.quote:Op woensdag 21 december 2011 20:06 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Dochter van "Oorlogsmoeder" uit jappenkamp was net bij Sophie te gast.
Mijne ook maar wel getekend voor het leven, hij had je ook een stomp gegeven als je dat had gezegd.quote:Op woensdag 21 december 2011 20:06 schreef waxmask het volgende:
[..]
Mijn Opa zat er ook maar kwam er wel levend vandaan.
Prima, wanneer verlaat jij deze SC? Als dit je enige doel is hier?quote:Op woensdag 21 december 2011 20:08 schreef waxmask het volgende:
[..]
Alles om maar het thema net aan te tikken omdat het huidige doel niet te duiden valt, laat staan dat er structureel iets opgelost gaat worden door deze SR actie, maar dat ter zijde...genoeg mensen trappen er weer met open ogen in en over 2 jaar weer zeiken dat ze niet weten waar het geld is gebleven.
Die 'muziek' van haar is ook niet de moeite waard hoor, zeurmuziek en dan zij met een ontzettend accent Engels zingenquote:Op woensdag 21 december 2011 20:08 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Oh, nooit geweten dat dat een zangeres is
Menselijker....dan meeste kampen van DIE tijd...da's iets heeeeeel anders....quote:Op woensdag 21 december 2011 20:08 schreef andre347 het volgende:
[..]
Dat ontkennen wij ook niet. Maar om Jappenkampen menselijk te noemen
make me....quote:Op woensdag 21 december 2011 20:09 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Prima, wanneer verlaat jij deze SC? Als dit je enige doel is hier?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |