KEREL. je zegt het zelf alquote:Op woensdag 21 december 2011 12:19 schreef Kaneelstokje het volgende:
Wat is er ranzig aan die kerel dan?
Niet als ze een bh dragen of eruit zien als vrouwquote:Op woensdag 21 december 2011 12:22 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Maar je valt toch op kerels?
Fair enough.quote:Op woensdag 21 december 2011 12:23 schreef Joysa het volgende:
[..]
Niet als ze een bh dragen of eruit zien als vrouw
Spannend hoorquote:Op woensdag 21 december 2011 12:25 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Fair enough.
We zijn trouwens de enigen in het topic.
Niet, ik lurk.quote:Op woensdag 21 december 2011 12:25 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Fair enough.
We zijn trouwens de enigen in het topic.
Ik was dood aant wezen in bed.quote:Op woensdag 21 december 2011 12:27 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Wat zou iedereen aan het doen zijn
?
Versieren natuurlijk!quote:Op woensdag 21 december 2011 12:27 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Wat zou iedereen aan het doen zijn
?
Goed dat je me in de gaten hield, anders zou ik gaan proberen Joysa te gaan versieren.quote:
Ach daar is joysa's ketting niet lang genoeg voor.quote:Op woensdag 21 december 2011 12:27 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Goed dat je me in de gaten hield, anders zou ik gaan proberen Joysa te gaan versieren.
Luiwammes.quote:Op woensdag 21 december 2011 12:27 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Ik was dood aant wezen in bed.
Hoe moet dat?quote:
quote:Op woensdag 21 december 2011 12:28 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Ach daar is joysa's ketting niet lang genoeg voor.
Met kerstslingersquote:Op woensdag 21 december 2011 12:28 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Luiwammes.
[..]
Hoe moet dat?
Ik ben de kleinste man op FOK.quote:Op woensdag 21 december 2011 12:28 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Ach daar is joysa's ketting niet lang genoeg voor.
en ze wil wel mannen met 25cm+ dus sorry kaneel
En wanneer kan ik haar dan zoenen?quote:
Als je de piek er op hebt staanquote:Op woensdag 21 december 2011 12:29 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik ben de kleinste man op FOK.
[..]
En wanneer kan ik haar dan zoenen?
Nietquote:Op woensdag 21 december 2011 12:29 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik ben de kleinste man op FOK.
[..]
En wanneer kan ik haar dan zoenen?
E-pener of schoon aan de haak?quote:Op woensdag 21 december 2011 12:28 schreef stefanhaan het volgende:
en ze wil wel mannen met 25cm+ dus sorry kaneel
Geen e-pener, dat is voor amateursquote:
quote:
Misschien moet ik maar gay worden, is veel makkelijker.quote:
Heb je ook geboden op het huiskamer concert van Rinus voor Serieus Request?quote:Op woensdag 21 december 2011 12:32 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]![]()
[..]
Misschien moet ik maar gay worden, is veel makkelijker.
Tevens laat ik jullie nu achter met goede muziek terwijl ik me scheer.
Ik wilde met een paar medestudenten geld bij elkaar leggen om Rinus hierheen te halen, maar tegen meer dan 700 euro kunnen een paar arme studentjes niet opquote:Op woensdag 21 december 2011 12:33 schreef Joysa het volgende:
[..]
Heb je ook geboden op het huiskamer concert van Rinus voor Serieus Request?
Welke mongool biedt er ook zoveel voor hemquote:Op woensdag 21 december 2011 12:41 schreef benzin het volgende:
[..]
Ik wilde met een paar medestudenten geld bij elkaar leggen om Rinus hierheen te halen, maar tegen meer dan 700 euro kunnen een paar arme studentjes niet op
Gelukkig is het voor een goed doelquote:Op woensdag 21 december 2011 12:42 schreef Joysa het volgende:
[..]
Welke mongool biedt er ook zoveel voor hem![]()
Dat dan weer wel.quote:Op woensdag 21 december 2011 12:48 schreef benzin het volgende:
[..]
Gelukkig is het voor een goed doel
Nee, ik heb geen geld.quote:Op woensdag 21 december 2011 12:33 schreef Joysa het volgende:
[..]
Heb je ook geboden op het huiskamer concert van Rinus voor Serieus Request?
Ik ga zo veel mogelijk sparen voor mijn vakantie. Ik wil naar Estland, misschien tijdens Viljandi, en dan nog naar Sint Petersburg.quote:
Dat is toffer dan een concert van Rinus jaquote:Op woensdag 21 december 2011 12:56 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik ga zo veel mogelijk sparen voor mijn vakantie. Ik wil naar Estland, misschien tijdens Viljandi, en dan nog naar Sint Petersburg.
quote:Op woensdag 21 december 2011 12:58 schreef Joysa het volgende:
[..]
Dat is toffer dan een concert van Rinus ja
Waarvan?quote:
Een andere knakker met het syndroom van Down. Soort zoekt soort.quote:Op woensdag 21 december 2011 12:42 schreef Joysa het volgende:
[..]
Welke mongool biedt er ook zoveel voor hem![]()
Er ligt direct al enorm veel druk op onze jonge fap hosselbaasjes.quote:Op woensdag 21 december 2011 13:01 schreef Joysa het volgende:
[..]
Die moeten vrijdag gemaakt worden.
Er komen niet alleen maar hosselbaasjes.quote:Op woensdag 21 december 2011 13:02 schreef DenWauwelaar het volgende:
[..]
Er ligt direct al enorm veel druk op onze jonge fap hosselbaasjes.
Inderdaad ik ben er ook nog.quote:Op woensdag 21 december 2011 13:04 schreef Joysa het volgende:
[..]
Er komen niet alleen maar hosselbaasjes.
Ik loop altijd net een beetje achter wat betreft nieuwe trends, om te kijken of het echt doorzet of weer iets tijdelijks is. Dus mocht dit echt waar worden, dan ben ik er in 2013 vroeg genoeg bijquote:Op woensdag 21 december 2011 13:04 schreef Kaneelstokje het volgende:
Belangrijk nieuws!
Het is vanaf nu niet meer nodig om Veet op je zaakje te smeren. Schaamhaar gaat het namelijk helemaal worden in 2012.
Hoorde je er jarenlang niet meer bij als je geen kale kano had, nu gaan we weer helemaal terug naar de seventies en eighties. In die jaren sierden vrouwen met een volle driehoek de vieze boekjes.
Volgens trendwatchers duiken flink behaarde dames steeds vaker op in advertenties. Eerder dit jaar maakte American Apparel al handig gebruik van schaamhaar. Zij lieten modellen zien bij wie de donkere haren boven hun broekje uitkrulden.
Momenteel scheert ook Saskia de Brauw zich niet meer. Het Nederlandse model is voor een reclamecampagne van Versace te zien met een flinke krullenbol. Aangezien men nieuwe trends als eerste ziet in de bladen, wordt al druk gespeculeerd over deze nieuwe trend.
Ik sla deze trend maar even over denk ikquote:Op woensdag 21 december 2011 13:04 schreef Kaneelstokje het volgende:
Belangrijk nieuws!
Het is vanaf nu niet meer nodig om Veet op je zaakje te smeren. Schaamhaar gaat het namelijk helemaal worden in 2012.
Hoorde je er jarenlang niet meer bij als je geen kale kano had, nu gaan we weer helemaal terug naar de seventies en eighties. In die jaren sierden vrouwen met een volle driehoek de vieze boekjes.
Volgens trendwatchers duiken flink behaarde dames steeds vaker op in advertenties. Eerder dit jaar maakte American Apparel al handig gebruik van schaamhaar. Zij lieten modellen zien bij wie de donkere haren boven hun broekje uitkrulden.
Momenteel scheert ook Saskia de Brauw zich niet meer. Het Nederlandse model is voor een reclamecampagne van Versace te zien met een flinke krullenbol. Aangezien men nieuwe trends als eerste ziet in de bladen, wordt al druk gespeculeerd over deze nieuwe trend.
Ik blijf nog wel even maagd dan.quote:Op woensdag 21 december 2011 13:04 schreef Kaneelstokje het volgende:
Belangrijk nieuws!
Ik hoorde dat beffen er ook uit is. We gaan weer terug naar alleen maar missionaris.quote:Op woensdag 21 december 2011 13:12 schreef stefanhaan het volgende:
idd, wat een kut trend. Een vrouw beffen met schaamhaar is geen pretje. Kan je nog beter gaan flossen.
Back to basic.quote:Op woensdag 21 december 2011 13:14 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Ik hoorde dat beffen er ook uit is. We gaan weer terug naar alleen maar missionaris.
Niet meer beffen?quote:Op woensdag 21 december 2011 13:14 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Ik hoorde dat beffen er ook uit is. We gaan weer terug naar alleen maar missionaris.
NOoooooooquote:Op woensdag 21 december 2011 13:14 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Ik wacht op het plaatje....quote:Op woensdag 21 december 2011 13:15 schreef stefanhaan het volgende:
dan heb ik liever dat we terug gaan naar de oertijd waar je ee nvrouw aan der haren je grot in sleurde met je grote knuppel in de aanslag.
Nee. Die vang ik met m'n blote handen, vrouw.quote:Op woensdag 21 december 2011 13:15 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Heb je al een pijl en boog gemaakt om een zwijn neer te schieten als avondmaal?
Heldquote:Op woensdag 21 december 2011 13:16 schreef ElDinosaur het volgende:
Nee. Die vang ik met m'n blote handen, vrouw.
Waarom?quote:
Die zegt dat toch iedere keer, over aan de haren meeslepen naar een grot?quote:
Neh een andere..quote:
Bedoelde ze daar schaamhaar mee?quote:Op woensdag 21 december 2011 13:17 schreef Kaneelstokje het volgende:
Die zegt dat toch iedere keer, over aan de haren meeslepen naar een grot?
Lijkt me pijnlijk.quote:Op woensdag 21 december 2011 13:18 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Bedoelde ze daar schaamhaar mee?
Nee, dat is Myra.quote:
Slaap jij wel eens?quote:Op woensdag 21 december 2011 13:21 schreef Moonwalk het volgende:
Ik doe alleen niet mee aan die ranzige toekomstige mode hoor
wat?quote:Op woensdag 21 december 2011 13:22 schreef dawg het volgende:
ik heb gister iets gedaan wat ik in 32 jaar nog niet eerder gedaan heb.
Autofellatio?quote:Op woensdag 21 december 2011 13:22 schreef dawg het volgende:
ik heb gister iets gedaan wat ik in 32 jaar nog niet eerder gedaan heb.
quote:Op woensdag 21 december 2011 13:22 schreef dawg het volgende:
[..]
mijn broekslang opgemeten.don't ask.
quote:Op woensdag 21 december 2011 13:22 schreef dawg het volgende:
[..]
mijn broekslang opgemeten.don't ask.
Jaquote:
Heel goedquote:Op woensdag 21 december 2011 13:21 schreef Moonwalk het volgende:
Ik doe alleen niet mee aan die ranzige toekomstige mode hoor
Was je tevreden?quote:
Geen last van wallen?quote:Op woensdag 21 december 2011 13:23 schreef Moonwalk het volgende:
Jamaar niet acht of negen uur lang
Wisselt dat niet per seizoen?quote:Op woensdag 21 december 2011 13:23 schreef ElDinosaur het volgende:
Moet je iedere maand ff doen, kijken of hij krimpt/groeit.
Je hebt er dan ook vast hard voor moeten werkenquote:Op woensdag 21 december 2011 13:25 schreef dawg het volgende:
nee? ik sta gewoon versteld van mezelf.
quote:Op woensdag 21 december 2011 13:25 schreef dawg het volgende:
[..]
nee? ik sta gewoon versteld van mezelf.
quote:Op woensdag 21 december 2011 13:26 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Hou ze Myra niet langer in spanning.
Die moest naar de trein zei ze een paar uur geleden.quote:Op woensdag 21 december 2011 13:28 schreef Newbie114 het volgende:
Jongens en meisjes, ik ben op zoek naar Loka. Heeft iemand haar vandaag al gespot?
Die is nog aant slapen, die ging om half 6 slapen ofsoquote:Op woensdag 21 december 2011 13:28 schreef Newbie114 het volgende:
Jongens en meisjes, ik ben op zoek naar Loka. Heeft iemand haar vandaag al gespot?
Jazeker. Maar ze moest ergens heen.quote:Op woensdag 21 december 2011 13:28 schreef Newbie114 het volgende:
Oh of datquote:Op woensdag 21 december 2011 13:29 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Die moest naar de trein zei ze een paar uur geleden.
Spytool ftw. Dar zei ze ergens dat ze nog een uur de tijd had en op moest schieten.quote:Op woensdag 21 december 2011 13:28 schreef Newbie114 het volgende:
Hij denkt dat we nu allemaal aan het soppen/fappen zijn op zijn broekslang.quote:
Net gezien. En ze komt naar mij, daarom had ze nog maar 1 uur om de trein te halen. Denk ikquote:Op woensdag 21 december 2011 13:30 schreef Joysa het volgende:
[..]
Spytool ftw. Dar zei ze ergens dat ze nog een uur de tijd had en op moest schieten.
quote:Op woensdag 21 december 2011 13:30 schreef Newbie114 het volgende:
[..]
Net gezien. En ze komt naar mij, daarom had ze nog maar 1 uur om de trein te halen. Denk ik
Wie?quote:Op woensdag 21 december 2011 13:30 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Hij denkt dat we nu allemaal aan het soppen/fappen zijn op zijn broekslang.En hij zit nu te fappen op de gedachte dat wij allemaal denken dat hij groot geschapen is.
Hoe hou je het fappen spannend voor jezelfquote:Op woensdag 21 december 2011 13:30 schreef Kaneelstokje het volgende:
Hij denkt dat we nu allemaal aan het soppen/fappen zijn op zijn broekslang.En hij zit nu te fappen op de gedachte dat wij allemaal denken dat hij groot geschapen is.
Ok, veel plezier dan saampjes.quote:Op woensdag 21 december 2011 13:30 schreef Newbie114 het volgende:
[..]
Net gezien. En ze komt naar mij, daarom had ze nog maar 1 uur om de trein te halen. Denk ik
jij snapt het.quote:Op woensdag 21 december 2011 13:30 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Je weet dat ze naar je toe komt en dan ga je vragen waar ze is?quote:
Heeft ze eigenlijk een mobieltje of niet? (niet bashend bedoeld, serieus!)quote:Op woensdag 21 december 2011 13:28 schreef Newbie114 het volgende:
Geen behoefte aan eerlijk gezegd.quote:Op woensdag 21 december 2011 13:30 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Iedereen ff meten. Dan kunnen we een ranking maken.
Dawg.quote:
Ja, je moet wat, als je impotent begint te worden.quote:Op woensdag 21 december 2011 13:31 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Hoe hou je het fappen spannend voor jezelf
Gewoon omslachtige wijze om te laten weten dat hij wel gaat neuken vandaagquote:Op woensdag 21 december 2011 13:31 schreef Joysa het volgende:
Je weet dat ze naar je toe komt en dan ga je vragen waar ze is?
Inderdaadquote:Op woensdag 21 december 2011 13:32 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Gewoon omslachtige wijze om te laten weten dat hij wel gaat neuken vandaag
Zoals Kaneel net al zei: mannen
Deel die 30cm door 2 en je hebt het gemiddelde van de fokker.quote:Op woensdag 21 december 2011 13:32 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Geen behoefte aan eerlijk gezegd.Bij al die slangen van 30+ cm steekt de mijne schril af.
[..]
Dawg.
[..]
Ja, je moet wat, als je impotent begint te worden.
Ik weet dat ze pas tegen 530 naar bed is gegaan (want slecht ritme en high gisternacht) dus dacht dat er kans was dat ze nog lag te slapenquote:Op woensdag 21 december 2011 13:31 schreef Joysa het volgende:
[..]
Je weet dat ze naar je toe komt en dan ga je vragen waar ze is?
quote:Op woensdag 21 december 2011 13:28 schreef Newbie114 het volgende:
quote:Op woensdag 21 december 2011 13:32 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Gewoon omslachtige wijze om te laten weten dat hij wel gaat neuken vandaag
Zoals Kaneel net al zei: mannen
Niet fokken met Newb.quote:
Ok, dan kan ik rustig slapen.quote:Op woensdag 21 december 2011 13:33 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Deel die 30cm door 2 en je hebt het gemiddelde van de fokker.
Ja maar ik heb geen beltegoed meerquote:Op woensdag 21 december 2011 13:32 schreef HappyGirl91 het volgende:
[..]
Heeft ze eigenlijk een mobieltje of niet? (niet bashend bedoeld, serieus!)
Als ik newb niet zou mogen, zou ik dat gewoon zeggenquote:Op woensdag 21 december 2011 13:33 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
[..]
Niet fokken met Newb.Newb is tof.
[..]
Ok, dan kan ik rustig slapen.
quote:Op woensdag 21 december 2011 13:34 schreef Joysa het volgende:
[..]
Als ik newb niet zou mogen, zou ik dat gewoon zeggen
Nee en ik heb ook geen slaap nu ofzo, gek hequote:
Dat ligt dan net iets boven het gemiddelde van 14,3 volgens wikipedia.quote:Op woensdag 21 december 2011 13:33 schreef ElDinosaur het volgende:
Deel die 30cm door 2 en je hebt het gemiddelde van de fokker.
Newb heb je internet op je telefoon? Er is een programma voor je telefoon om gratis mee te sms naar elke telefoon, ook als die andere persoon een tel uit het jaar 0 heeft.quote:Op woensdag 21 december 2011 13:34 schreef Newbie114 het volgende:
[..]
Ja maar ik heb geen beltegoed meer
Ik ook niet.quote:Op woensdag 21 december 2011 13:37 schreef dawg het volgende:
het was gelukkig geen 30cm hoor. moet er niet aan denken ook.
Jep, en dat duurt langggg.quote:Op woensdag 21 december 2011 13:23 schreef dawg het volgende:
anyway. meer mensen die andre kuipers kijken?
dan moet je hem oprollen.quote:Op woensdag 21 december 2011 13:37 schreef dawg het volgende:
Gewoon op terug blijven komen. Die DM's komen vanzelfquote:Op woensdag 21 december 2011 13:37 schreef dawg het volgende:
Ik heb zelf een telefoon uit het jaar 0quote:Op woensdag 21 december 2011 13:37 schreef Moonwalk het volgende:
[..]
Newb heb je internet op je telefoon? Er is een programma voor je telefoon om gratis mee te sms naar elke telefoon, ook als die andere persoon een tel uit het jaar 0 heeft.
Als die internet had gehad, had die ook kunnen bellen/sms'en. Lijkt mij.quote:Op woensdag 21 december 2011 13:37 schreef Moonwalk het volgende:
[..]
Newb heb je internet op je telefoon? Er is een programma voor je telefoon om gratis mee te sms naar elke telefoon, ook als die andere persoon een tel uit het jaar 0 heeft.
Nee, er zijn ook prepaid kaartjes met gratis internet, zelfs als er 0 euro beltegoed op staatquote:Op woensdag 21 december 2011 13:38 schreef Myraela het volgende:
[..]
Als die internet had gehad, had die ook kunnen bellen/sms'en. Lijkt mij.
waar blijft die van jou?quote:Op woensdag 21 december 2011 13:37 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Gewoon op terug blijven komen. Die DM's komen vanzelf
Internet via WiFiquote:Op woensdag 21 december 2011 13:38 schreef Myraela het volgende:
[..]
Als die internet had gehad, had die ook kunnen bellen/sms'en. Lijkt mij.
quote:Op woensdag 21 december 2011 13:38 schreef Moonwalk het volgende:
[..]
Nee, er zijn ook prepaid kaartjes met gratis internet, zelfs als je 0 euro beltegoed op staat
Heb ik ook voor mijn zusje gedaan.
Geen pics van mn zusje.
Dan heb ik niks gezegdquote:Op woensdag 21 december 2011 13:38 schreef Newbie114 het volgende:
[..]
Ik heb zelf een telefoon uit het jaar 0
Ik ga in maart ook weer verder zonder mobiel internet, hoe ga ik het overleven.quote:Op woensdag 21 december 2011 13:39 schreef palawan het volgende:
[..]
Internet via WiFi. En loka heeft dan natuurlijk geen internet... anders whatsapp
Dat bedoel ik allemaal nietquote:Op woensdag 21 december 2011 13:39 schreef palawan het volgende:
[..]
Internet via WiFi. En loka heeft dan natuurlijk geen internet... anders whatsapp
Gewoon niet naar buiten gaan.quote:Op woensdag 21 december 2011 13:39 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik ga in maart ook weer verder zonder mobiel internet, hoe ga ik het overleven.
Nee.quote:Op woensdag 21 december 2011 13:40 schreef Murdera het volgende:
Maar,. loka blijft altijd bij iedereen slapen ofzo?
Ja, de vuile slet.quote:Op woensdag 21 december 2011 13:40 schreef Murdera het volgende:
Vroegah, toen ik 16 was.quote:Op woensdag 21 december 2011 13:38 schreef Newbie114 het volgende:
[..]
Ik heb zelf een telefoon uit het jaar 0
Alleen bij mij hoorquote:Op woensdag 21 december 2011 13:40 schreef Murdera het volgende:
Zo erg is het nog net niet bij mij.quote:
Misschien is het wat voor jou, zo een prepaid sim met internet. Hoeft geen beltegoed op, ik heb er zelfs nog 2 liggen. Van die simkaartjes. Dan zet je dat sms programma er op en is er niks aan de handquote:Op woensdag 21 december 2011 13:39 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik ga in maart ook weer verder zonder mobiel internet, hoe ga ik het overleven.
Dan haal ik mensen door elkaar denk ikquote:Op woensdag 21 december 2011 13:41 schreef Newbie114 het volgende:
Alleen bij mij hoor![]()
Of er moet iets zijn wat ik niet weet...
Bij mij wel, hihihiihihihquote:Op woensdag 21 december 2011 13:42 schreef heloef het volgende:
[..]
Zo erg is het nog net niet bij mij.
Nah, ik neem ergens een sim only abonnement.quote:Op woensdag 21 december 2011 13:42 schreef Moonwalk het volgende:
[..]
Misschien is het wat voor jou, zo een prepaid sim met internet. Hoeft geen beltegoed op, ik heb er zelfs nog 2 liggen. Van die simkaartjes. Dan zet je dat sms programma er op en is er niks aan de hand
Leugens, wij hebben volgens mij nog redelijke stevige buiken, niet dat het er overheen hangt.quote:
Wow, dat is cool.quote:Op woensdag 21 december 2011 13:42 schreef Moonwalk het volgende:
[..]
Misschien is het wat voor jou, zo een prepaid sim met internet. Hoeft geen beltegoed op, ik heb er zelfs nog 2 liggen. Van die simkaartjes. Dan zet je dat sms programma er op en is er niks aan de hand
Simyoquote:Op woensdag 21 december 2011 13:43 schreef Myraela het volgende:
[..]
Nah, ik neem ergens een sim only abonnement.
Okay, dat is wel waar.quote:Op woensdag 21 december 2011 13:43 schreef heloef het volgende:
[..]
Leugens, wij hebben volgens mij nog redelijke stevige buiken, niet dat het er overheen hangt.
Hoe lang heb je nog nodig?quote:Op woensdag 21 december 2011 13:42 schreef heloef het volgende:
[..]
Zo erg is het nog net niet bij mij.
jij zeurt over dm's.quote:Op woensdag 21 december 2011 13:43 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Wat moet ik met de kennis van jouw piemelmaat?
Jaquote:Op woensdag 21 december 2011 13:43 schreef Murdera het volgende:
[..]
Wow, dat is cool.
Smsjes kosten mij zo'n 37 cent ofzo.
Brofist, sis.quote:
Simyo weinig+ 1 gb internetbundel. Je bent voor krap 15 pleuros klaar.quote:Op woensdag 21 december 2011 13:45 schreef palawan het volgende:
Waarom geen abbo?
ik sms bijna nooit meer, doe alles met whatsapp.
En een sim only kost echt niet zoveel hoor.
Dus neem gewoon een sim only met weinig belminuten/sms en een 1GB bundel ofzo. Lijkt me goedkoper dan pre-paid?
Deze jongen is hard op weg om dat babyvet eraf te trainen. Dat zie je zo aan zijn hoofd. Respectquote:
Omdat niet iedereen een hippe smartphone heeft, en dan kan je dus ook naar mensen als Newb en loka sms. Maar ik wilde alleen newb helpen. En je leest niet goed, ik zei al een paar keer dat er 0 euro beltg op moet en dat je gratis kan sms naar elke telefoon. Het boeit verder niet meerquote:Op woensdag 21 december 2011 13:45 schreef palawan het volgende:
Waarom geen abbo?
ik sms bijna nooit meer, doe alles met whatsapp.
En een sim only kost echt niet zoveel hoor.
Dus neem gewoon een sim only met weinig belminuten/sms en een 1GB bundel ofzo. Lijkt me goedkoper dan pre-paid?
Babyvet?quote:Op woensdag 21 december 2011 13:46 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Deze jongen is hard op weg om dat babyvet eraf te trainen. Dat zie je zo aan zijn hoofd. Respect
De losers.quote:Op woensdag 21 december 2011 13:46 schreef Moonwalk het volgende:
Omdat niet iedereen een hippe smartphone heeft, en dan kan je dus ook naar mensen als Newb en loka sms.
Ik ben optie 3.quote:Op woensdag 21 december 2011 13:48 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik vond dit. Best grappig.
[ afbeelding ]
Where do you stand Kaneel?quote:Op woensdag 21 december 2011 13:48 schreef Kaneelstokje het volgende:
[ afbeelding ]
Daar heb je een punt. Ik gebruik mn smartphone echt veel en aan meer dan 150 mb per week kom ik echt niet. Voor een beetje surfen en whatsapp kun je met veel minder toe,quote:Op woensdag 21 december 2011 13:47 schreef dawg het volgende:
wat voor datalimiet heb je eigenlijk nodig als je alleen whatsapp/imessage zou gebruiken? en misschien af en toe eens een webpagina oid?
Evident.quote:
Ik was ooit nummer 1, daarna werd ik 2.quote:
nouja, ik kan over 2 weken of zo verlengen, en ik zit te denken aan een iphone. alleen zou ik hem vooral voor whatsapp gebruiken, en dus misschien af en toe een pagina. dus misschien 250mb, dat zal wel genoeg zijn dan. thuis is toch wifi.quote:Op woensdag 21 december 2011 13:49 schreef DenWauwelaar het volgende:
[..]
Daar heb je een punt. Ik gebruik mn smartphone echt veel en aan meer dan 150 mb per week kom ik echt niet. Voor een beetje surfen en whatsapp kun je met veel minder toe,
Jij bent geen van allen. Maar dan was je waarschijnlijk de eerste geweest, als je nog maagd was danquote:Op woensdag 21 december 2011 13:48 schreef Kaneelstokje het volgende:
[ afbeelding ]
Nu je het zegt, eigenlijk wel...quote:
naief.quote:Op woensdag 21 december 2011 13:52 schreef palawan het volgende:
[..]
Nu je het zegt, eigenlijk wel...
Kan me niet voorstellen dat jij hand in hand loopt met een andere vrouw
Dat is toch wel de omtrek neem ik aan?quote:Op woensdag 21 december 2011 13:35 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Dat ligt dan net iets boven het gemiddelde van 14,3 volgens wikipedia.
Ik heb een tijdje niks aan mijn uiterlijk gedaan en veel te veel bezig geweest met nerd hobbys.quote:Op woensdag 21 december 2011 13:51 schreef Moonwalk het volgende:
[..]
Jij bent geen van allen. Maar dan was je waarschijnlijk de eerste geweest, als je nog maagd was dan
Na 10 seconden was je klaar?quote:Op woensdag 21 december 2011 13:53 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik heb een tijdje niks aan mijn uiterlijk gedaan en veel te veel bezig geweest met nerd hobbys.![]()
Maar toen had ik al wel gebatst eigenlijk. Niet lang, maar het telde wel.
Afhankelijk zijn van je ouders voor internetquote:Op woensdag 21 december 2011 13:58 schreef stefanhaan het volgende:
ouders die het internet eruit halen
Ik zal jou er eens even uithalenquote:Op woensdag 21 december 2011 13:58 schreef stefanhaan het volgende:
ouders die het internet eruit halen
quote:Op woensdag 21 december 2011 13:59 schreef Moonwalk het volgende:
[..]
Ik zal jou er eens even uithalen![]()
Dit zeg ik namens Joysa
Zelfs dat kutplaatje zegt dat mijn tijd nog komt.quote:Op woensdag 21 december 2011 13:48 schreef Kaneelstokje het volgende:
[ afbeelding ]
Dat is toch goed nieuwsquote:Op woensdag 21 december 2011 14:00 schreef heloef het volgende:
[..]
Zelfs dat kutplaatje zegt dat mijn tijd nog komt.
Je eerste bevestiging vandaag dat je nog niet geneukt hebt. Nog 9 te gaanquote:Op woensdag 21 december 2011 14:00 schreef heloef het volgende:
Zelfs dat kutplaatje zegt dat mijn tijd nog komt.
quote:Op woensdag 21 december 2011 14:01 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Je eerste bevestiging vandaag dat je nog niet geneukt hebt. Nog 9 te gaan
Ik reageer alleen op de vraag.quote:Op woensdag 21 december 2011 14:01 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Je eerste bevestiging vandaag dat je nog niet geneukt hebt. Nog 9 te gaan
Wat komt er dan? Net als in de states " walk " en "dont walk" ?quote:Op woensdag 21 december 2011 14:02 schreef Joysa het volgende:
Verkeerslichten worden binnenkort aangepast voor kleurenblinden
En ook de bordjes met 'stop politie' op pliesie auto's
quote:
quote:Op woensdag 21 december 2011 14:02 schreef Joysa het volgende:
Verkeerslichten worden binnenkort aangepast voor kleurenblinden
En ook de bordjes met 'stop politie' op pliesie auto's
Ik heb geen geduld, obviously.quote:
Dat is een goeie tipquote:Op woensdag 21 december 2011 14:03 schreef Cactus1 het volgende:
[..]Ik had hem gister als tip gegeven dit niet meer 10x per dag te melden zodat het niet zou opvallen als hij het niet meer zou doen en iedereen dan gelijk zou weten dat hij geneukt had. Wat hij niet aan de grote klok wil hangen als het gebeurd is
Een klein wit randje om de letters.quote:Op woensdag 21 december 2011 14:03 schreef Moonwalk het volgende:
[..]
Wat komt er dan? Net als in de states " walk " en "dont walk" ?
Fuck the color blindquote:Op woensdag 21 december 2011 14:04 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Ik zie wel verschil tussen rood en groen, maar kan niet zien wat het rode moet voorstellen
Dat zeiden ze nietquote:Op woensdag 21 december 2011 14:03 schreef Moonwalk het volgende:
[..]
Wat komt er dan? Net als in de states " walk " en "dont walk" ?
Hey, wil jij mij die blauwe tas even aangeven?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Je hoeft niet te schreeuwen als je je punt niet kan onderbouwen. Ik hoor je namelijk toch niet. O+
quote:Op woensdag 21 december 2011 14:06 schreef Moonwalk het volgende:
[..]
Hey, wil jij mij die blauwe tas even aangeven?DIE IS NIET BLAUWSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
The way that you flip your hair gets me overwhelmed.
quote:Op woensdag 21 december 2011 14:06 schreef Moonwalk het volgende:
Hey, wil jij mij die blauwe tas even aangeven?Ik zie alleen een paarse, bedoel je die?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
*petsquote:
Ik moest eerst uitzoomen.quote:Op woensdag 21 december 2011 14:06 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Tering dat had ik er nooit uit kunnen halen
*pets *petsquote:Op woensdag 21 december 2011 14:07 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Ik zie alleen een paarse, bedoel je die?
Ik vraag wel een maandban aan dan.quote:Op woensdag 21 december 2011 14:06 schreef Myraela het volgende:
Als hij seks heeft weet iedereen het toch wel, dat gesprek komt sowieso een keer.
Of gelijk een jaarquote:Op woensdag 21 december 2011 14:08 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik vraag wel een maandban aan dan.
Zou je wel willen he?quote:
Dan is hij volgend jaar in 1 keer hosselaar van het jaar.quote:Op woensdag 21 december 2011 14:09 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Denk je dat dat ons weerhoudt om 10 GEFELICITEERD HELOEF IS ONTMAAGDtopics te openen?
Dan kunnen wij rustig roddelen.quote:Op woensdag 21 december 2011 14:08 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik vraag wel een maandban aan dan.
quote:Op woensdag 21 december 2011 14:09 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Denk je dat dat ons weerhoudt om 10 GEFELICITEERD HELOEF IS ONTMAAGDtopics te openen?
Okee ik ga gewoon doen als of ik maagd ben dan.quote:Op woensdag 21 december 2011 14:09 schreef Kaneelstokje het volgende:
Als loefeltje sex heeft gehad, ga ik naar hem toe met een taart.
[ afbeelding ]
Ik ga huilen denk ik, gewoon van ontroering en blijdschapquote:Op woensdag 21 december 2011 14:09 schreef Kaneelstokje het volgende:
[ afbeelding ]
Die meest rechtse gast lijkt wel het meestquote:
Dan kom ik ook wel, lekker taart eten enzo.quote:Op woensdag 21 december 2011 14:09 schreef Kaneelstokje het volgende:
[ afbeelding ]
Over heloef roddelen, de enige reden waarom dm bestaat. 14.gifquote:
We komen er toch wel achter, hehe.quote:Op woensdag 21 december 2011 14:10 schreef heloef het volgende:
[..]
[..]
Okee ik ga gewoon doen als of ik maagd ben dan.
En dan filmen en op youtube posten.quote:Op woensdag 21 december 2011 14:10 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Ik ga huilen denk ik, gewoon van ontroering en blijdschap
Maar als ik neuk heb ik niks te klagen.quote:
Zij gaat ook huilen denk ik, huilen omdat het zo slecht was.quote:Op woensdag 21 december 2011 14:10 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Ik ga huilen denk ik, gewoon van ontroering en blijdschap
quote:Op woensdag 21 december 2011 14:11 schreef Sinosappel het volgende:
Hahaha leuke titel STEFAN. Is het nog gelukt met Loka?
Helaas wel.quote:Op woensdag 21 december 2011 14:11 schreef kutkloon7 het volgende:
[..]
Die meest rechtse gast lijkt wel het meest![]()
![]()
[..]
Dan kom ik ook wel, lekker taart eten enzo.
Laten we het weer een topic over het off topic geslowchat houdenquote:Op woensdag 21 december 2011 14:12 schreef Catbert het volgende:
Hey guys.
FF tussendoor; ik weet dat er in Feedback wat discussies zijn geweest over dat dit een slowchat is geworden enzo, maar ben ik de enige die vindt dat het nu wel een beetje heel erg aan het worden is? Dit was altijd een van m'n favo topics, vanwege het onderwerp, het mensen kunnen helpen en de mensen hier, maar het is gewoon echt niet meer bij te houden. Ik tel nu in m'n AT van gisteren 11 topics, dus 3300 posts in een dag. Als ik een uurtje niet check omdat ik wat anders te doen heb, dan zijn we dus zo een/twee topics verder.
Niet om te zeiken ofzo hoor, maar zo is de lol er wel een beetje af.
Voor jou ja.quote:Op woensdag 21 december 2011 14:12 schreef Catbert het volgende:
Gelukkig heb je nieuw speelgoed thuisquote:Op woensdag 21 december 2011 14:12 schreef Catbert het volgende:
Hey guys.
FF tussendoor; ik weet dat er in Feedback wat discussies zijn geweest over dat dit een slowchat is geworden enzo, maar ben ik de enige die vindt dat het nu wel een beetje heel erg aan het worden is? Dit was altijd een van m'n favo topics, vanwege het onderwerp, het mensen kunnen helpen en de mensen hier, maar het is gewoon echt niet meer bij te houden. Ik tel nu in m'n AT van gisteren 11 topics, dus 3300 posts in een dag. Als ik een uurtje niet check omdat ik wat anders te doen heb, dan zijn we dus zo een/twee topics verder.
Challenge accepted.quote:Op woensdag 21 december 2011 14:11 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
We komen er toch wel achter, hehe.
Door jou wordt het ook steeds kutter hier.quote:
En heel veel andere mensen vinden het zo leuk. Het gaat nog steeds regelmatig over versieren hoor alleen om nou de hele tijd alleen maar algemene tips te gaan posten.quote:Op woensdag 21 december 2011 14:12 schreef Catbert het volgende:
Hey guys.
Ik denk dat ze vaker wilquote:Op woensdag 21 december 2011 14:12 schreef heloef het volgende:
Zij gaat ook huilen denk ik, huilen omdat het zo slecht was.
Wie ben jij lolzquote:Op woensdag 21 december 2011 14:13 schreef Joysa het volgende:
[..]
Door jou wordt het ook steeds kutter hier.
tjah had je er maar bij moeten blijven.quote:
Ze gaat huilen vanwege die 25cm.quote:Op woensdag 21 december 2011 14:12 schreef heloef het volgende:
[..]
Zij gaat ook huilen denk ik, huilen omdat het zo slecht was.
quote:Op woensdag 21 december 2011 14:14 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
tjah had je er maar bij moeten blijven.
Ga nu maar weer slapen dan. Daaaag!quote:Op woensdag 21 december 2011 14:14 schreef Sinosappel het volgende:
[..]Ik kon niet meer! Mijn ogen vielen dicht
quote:Op woensdag 21 december 2011 14:14 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Ze gaat huilen vanwege die 258cm.
Ik kwam hier door de topic titel, maar heb er nog niets over gezien, behalve dat ik nu weet dat iemand maagd is.quote:Op woensdag 21 december 2011 14:12 schreef Catbert het volgende:
Hey guys.
Wel een beetje mee eens.quote:Op woensdag 21 december 2011 14:12 schreef Catbert het volgende:
Hey guys.
Bedankt voor het vertrouwen.quote:
Zijn er wel meer hier maagdquote:Op woensdag 21 december 2011 14:15 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ik kwam hier door de topic titel, maar heb er nog niets over gezien, behalve dat ik nu weet dat iemand maagd is.
quote:Op woensdag 21 december 2011 14:12 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Helaas wel.Maar ik heb gister nog een vrouw aangeraakt.
![]()
Mijn zusje is banketbakster. Die kan die taart vast wel maken.
Er kunnen en worden hier gewoon nog vragen gesteld. Deze worden ook gewoon beantwoord als het niet de 8500e keer is dat het ter sprake komt (vaak door dezelfde personen).quote:Op woensdag 21 december 2011 14:16 schreef palawan het volgende:
[..]
Wel een beetje mee eens.
Het topic is geevolueerd (of gedevolueerd) tot een slowchat waar het niet echt handig meer is om serieuze vragen te stellen.
In plaats daarvan kunnen mensen bij een vraag beter een nieuw topic openen. Doe je niks aan ben ik bang
Hey zwijn! Jij ook hier? En mijn tetten heb je toch wel al gezien?quote:Op woensdag 21 december 2011 14:15 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ik kwam hier door de topic titel, maar heb er nog niets over gezien, behalve dat ik nu weet dat iemand maagd is.
Als de meerderheid het zo wil, prima hoor, dan kom ik af en toe wel een keer hallo zeggen. Maar ten eerste is mensen helpen op deze manier geen doen meer, en aan de andere kant kun je er vanuit gaan dat de reeks gewoon een keer dichtgegooid gaat worden als mensen zichzelf niet een beetje in de hand houden. En dat zou, vind ik, zonde zijnquote:Op woensdag 21 december 2011 14:13 schreef Myraela het volgende:
En heel veel andere mensen vinden het zo leuk. Het gaat nog steeds regelmatig over versieren hoor alleen om nou de hele tijd alleen maar algemene tips te gaan posten.
De kans dat iemand zo'n vraag leest wordt nu ook wel erg klein als in een paar minuten een pagina volgeluld wordt natuurlijk. Daarnaast gaat niemand hier een serieuze vraag neerzetten als er leuk over 'tetten' geluld wordt.quote:Op woensdag 21 december 2011 14:16 schreef ElDinosaur het volgende:
Er kunnen en worden hier gewoon nog vragen gesteld. Deze worden ook gewoon beantwoord als het niet de 8500e keer is dat het ter sprake komt (vaak door dezelfde personen).
Ze kan wel eens gaan huilen als die kinderarm er helemaal in zit.quote:Op woensdag 21 december 2011 14:14 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Ze gaat huilen vanwege die 25cm.
Dat is wel iets wat iedereen hier uiteindelijk wil, dus ik vind dat best ontopicquote:Op woensdag 21 december 2011 14:17 schreef Myraela het volgende:
Ik stel nog steeds serieuze vragen, soms. En ik praat veel over seks, seks is ook een beetje versieren toch.
Ik (en met mij nog vele anderen) beantwoorden die vragen wel gewoon serieus hoor. Maar misschien is het wel moeiijk lezen inderdaad door al die andere comments er tussendoorquote:Op woensdag 21 december 2011 14:16 schreef palawan het volgende:
[..]
Wel een beetje mee eens.
Het topic is geevolueerd (of gedevolueerd) tot een slowchat waar het niet echt handig meer is om serieuze vragen te stellen.
In plaats daarvan kunnen mensen bij een vraag beter een nieuw topic openen. Doe je niks aan ben ik bang
Nee, dat is het eindresultaat.quote:Op woensdag 21 december 2011 14:17 schreef Myraela het volgende:
Ik stel nog steeds serieuze vragen, soms. En ik praat veel over seks, seks is ook een beetje versieren toch.
Het voelt nog steeds gek om andere mensen aan te raken, maar ik moet er maar eens aan wennen.quote:
Komop zeg. Jij hebt je pootje gebroken en gebruikt het gewoon als tijdverdrijf.quote:Op woensdag 21 december 2011 14:17 schreef Sinosappel het volgende:
Ik (en met mij nog vele anderen) beantwoorden die vragen wel gewoon serieus hoor. Maar misschien is het wel moeiijk lezen inderdaad door al die andere comments er tussendoor
Ja, en helaas krijg je dat alleen mee als je uur op uur meeleest, want 11 topics in een dag vollullen gaat niemand teruglezen natuurlijk.quote:Op woensdag 21 december 2011 14:18 schreef Joysa het volgende:
Gisteren hebben we zelfs een pagina of 4 besteed om tips aan magnetron te geven!
Waar je dus eigenlijk om vraagt is een dood topic waar voor de zoveelste keer wordt verteld dat je meisjes aan moet kijken ipv naar de grond? Want daar gaat het naar toe als je hier alleen maar versierproblemen gaat bespreken.quote:Op woensdag 21 december 2011 14:17 schreef Catbert het volgende:
[..]
Als de meerderheid het zo wil, prima hoor, dan kom ik af en toe wel een keer hallo zeggen. Maar ten eerste is mensen helpen op deze manier geen doen meer, en aan de andere kant kun je er vanuit gaan dat de reeks gewoon een keer dichtgegooid gaat worden als mensen zichzelf niet een beetje in de hand houden. En dat zou, vind ik, zonde zijnWaar vroegah het hoewel het nog relatief offtopic was posts waren met inhoud is het nu gewoon gechat met reacties van een paar woorden.
Probeer mensen zeker niet een bepaalde hoek in te dwingen ofzo, vroeg het me gewoon af of er meer mensen waren die het jammer vonden dat het topic in eigenlijk puur een SC is uitgemond.
[..]
De kans dat iemand zo'n vraag leest wordt nu ook wel erg klein als in een paar minuten een pagina volgeluld wordt natuurlijk. Daarnaast gaat niemand hier een serieuze vraag neerzetten als er leuk over 'tetten' geluld wordt.
Dus?...Betekent toch niet dat ik niet serieuze antwoorden geef?quote:Op woensdag 21 december 2011 14:19 schreef Catbert het volgende:
[..]
Komop zeg. Jij hebt je pootje gebroken en gebruikt het gewoon als tijdverdrijf.
En vergeet het dagelijks mlig uurtje niet!quote:Op woensdag 21 december 2011 14:18 schreef Joysa het volgende:
Gisteren hebben we zelfs een pagina of 4 besteed om tips aan magnetron te geven!
Oh ja, dat zal ook wel niet lang meer durenquote:Op woensdag 21 december 2011 14:20 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
En vergeet het dagelijks mlig uurtje niet!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |