quote:Op woensdag 21 december 2011 14:06 schreef Moonwalk het volgende:
[..]
Hey, wil jij mij die blauwe tas even aangeven?DIE IS NIET BLAUWSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
The way that you flip your hair gets me overwhelmed.
quote:Op woensdag 21 december 2011 14:06 schreef Moonwalk het volgende:
Hey, wil jij mij die blauwe tas even aangeven?Ik zie alleen een paarse, bedoel je die?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
*petsquote:
Ik moest eerst uitzoomen.quote:Op woensdag 21 december 2011 14:06 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Tering dat had ik er nooit uit kunnen halen
*pets *petsquote:Op woensdag 21 december 2011 14:07 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Ik zie alleen een paarse, bedoel je die?
Ik vraag wel een maandban aan dan.quote:Op woensdag 21 december 2011 14:06 schreef Myraela het volgende:
Als hij seks heeft weet iedereen het toch wel, dat gesprek komt sowieso een keer.
Of gelijk een jaarquote:Op woensdag 21 december 2011 14:08 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik vraag wel een maandban aan dan.
Zou je wel willen he?quote:
Dan is hij volgend jaar in 1 keer hosselaar van het jaar.quote:Op woensdag 21 december 2011 14:09 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Denk je dat dat ons weerhoudt om 10 GEFELICITEERD HELOEF IS ONTMAAGDtopics te openen?
Dan kunnen wij rustig roddelen.quote:Op woensdag 21 december 2011 14:08 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik vraag wel een maandban aan dan.
quote:Op woensdag 21 december 2011 14:09 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Denk je dat dat ons weerhoudt om 10 GEFELICITEERD HELOEF IS ONTMAAGDtopics te openen?
Okee ik ga gewoon doen als of ik maagd ben dan.quote:Op woensdag 21 december 2011 14:09 schreef Kaneelstokje het volgende:
Als loefeltje sex heeft gehad, ga ik naar hem toe met een taart.
[ afbeelding ]
Ik ga huilen denk ik, gewoon van ontroering en blijdschapquote:Op woensdag 21 december 2011 14:09 schreef Kaneelstokje het volgende:
[ afbeelding ]
Die meest rechtse gast lijkt wel het meestquote:
Dan kom ik ook wel, lekker taart eten enzo.quote:Op woensdag 21 december 2011 14:09 schreef Kaneelstokje het volgende:
[ afbeelding ]
Over heloef roddelen, de enige reden waarom dm bestaat. 14.gifquote:
We komen er toch wel achter, hehe.quote:Op woensdag 21 december 2011 14:10 schreef heloef het volgende:
[..]
[..]
Okee ik ga gewoon doen als of ik maagd ben dan.
En dan filmen en op youtube posten.quote:Op woensdag 21 december 2011 14:10 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Ik ga huilen denk ik, gewoon van ontroering en blijdschap
Maar als ik neuk heb ik niks te klagen.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |