Afhankelijk zijn van je ouders voor internetquote:Op woensdag 21 december 2011 13:58 schreef stefanhaan het volgende:
ouders die het internet eruit halen
Ik zal jou er eens even uithalenquote:Op woensdag 21 december 2011 13:58 schreef stefanhaan het volgende:
ouders die het internet eruit halen
quote:Op woensdag 21 december 2011 13:59 schreef Moonwalk het volgende:
[..]
Ik zal jou er eens even uithalen![]()
Dit zeg ik namens Joysa
Zelfs dat kutplaatje zegt dat mijn tijd nog komt.quote:Op woensdag 21 december 2011 13:48 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik vond dit. Best grappig.
[ afbeelding ]
Dat is toch goed nieuwsquote:Op woensdag 21 december 2011 14:00 schreef heloef het volgende:
[..]
Zelfs dat kutplaatje zegt dat mijn tijd nog komt.
Je eerste bevestiging vandaag dat je nog niet geneukt hebt. Nog 9 te gaanquote:Op woensdag 21 december 2011 14:00 schreef heloef het volgende:
Zelfs dat kutplaatje zegt dat mijn tijd nog komt.
quote:Op woensdag 21 december 2011 14:01 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Je eerste bevestiging vandaag dat je nog niet geneukt hebt. Nog 9 te gaan
Ik reageer alleen op de vraag.quote:Op woensdag 21 december 2011 14:01 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Je eerste bevestiging vandaag dat je nog niet geneukt hebt. Nog 9 te gaan
Wat komt er dan? Net als in de states " walk " en "dont walk" ?quote:Op woensdag 21 december 2011 14:02 schreef Joysa het volgende:
Verkeerslichten worden binnenkort aangepast voor kleurenblinden
En ook de bordjes met 'stop politie' op pliesie auto's
quote:
quote:Op woensdag 21 december 2011 14:02 schreef Joysa het volgende:
Verkeerslichten worden binnenkort aangepast voor kleurenblinden
En ook de bordjes met 'stop politie' op pliesie auto's
Ik heb geen geduld, obviously.quote:
Dat is een goeie tipquote:Op woensdag 21 december 2011 14:03 schreef Cactus1 het volgende:
[..]Ik had hem gister als tip gegeven dit niet meer 10x per dag te melden zodat het niet zou opvallen als hij het niet meer zou doen en iedereen dan gelijk zou weten dat hij geneukt had. Wat hij niet aan de grote klok wil hangen als het gebeurd is
Een klein wit randje om de letters.quote:Op woensdag 21 december 2011 14:03 schreef Moonwalk het volgende:
[..]
Wat komt er dan? Net als in de states " walk " en "dont walk" ?
Fuck the color blindquote:Op woensdag 21 december 2011 14:04 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Ik zie wel verschil tussen rood en groen, maar kan niet zien wat het rode moet voorstellen
Dat zeiden ze nietquote:Op woensdag 21 december 2011 14:03 schreef Moonwalk het volgende:
[..]
Wat komt er dan? Net als in de states " walk " en "dont walk" ?
Hey, wil jij mij die blauwe tas even aangeven?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Je hoeft niet te schreeuwen als je je punt niet kan onderbouwen. Ik hoor je namelijk toch niet. O+
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |