Gewoon niet naar buiten gaan.quote:Op woensdag 21 december 2011 13:39 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik ga in maart ook weer verder zonder mobiel internet, hoe ga ik het overleven.
Nee.quote:Op woensdag 21 december 2011 13:40 schreef Murdera het volgende:
Maar,. loka blijft altijd bij iedereen slapen ofzo?
Ja, de vuile slet.quote:Op woensdag 21 december 2011 13:40 schreef Murdera het volgende:
Vroegah, toen ik 16 was.quote:Op woensdag 21 december 2011 13:38 schreef Newbie114 het volgende:
[..]
Ik heb zelf een telefoon uit het jaar 0
Alleen bij mij hoorquote:Op woensdag 21 december 2011 13:40 schreef Murdera het volgende:
Zo erg is het nog net niet bij mij.quote:
Misschien is het wat voor jou, zo een prepaid sim met internet. Hoeft geen beltegoed op, ik heb er zelfs nog 2 liggen. Van die simkaartjes. Dan zet je dat sms programma er op en is er niks aan de handquote:Op woensdag 21 december 2011 13:39 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik ga in maart ook weer verder zonder mobiel internet, hoe ga ik het overleven.
Dan haal ik mensen door elkaar denk ikquote:Op woensdag 21 december 2011 13:41 schreef Newbie114 het volgende:
Alleen bij mij hoor![]()
Of er moet iets zijn wat ik niet weet...
Bij mij wel, hihihiihihihquote:Op woensdag 21 december 2011 13:42 schreef heloef het volgende:
[..]
Zo erg is het nog net niet bij mij.
Nah, ik neem ergens een sim only abonnement.quote:Op woensdag 21 december 2011 13:42 schreef Moonwalk het volgende:
[..]
Misschien is het wat voor jou, zo een prepaid sim met internet. Hoeft geen beltegoed op, ik heb er zelfs nog 2 liggen. Van die simkaartjes. Dan zet je dat sms programma er op en is er niks aan de hand
Leugens, wij hebben volgens mij nog redelijke stevige buiken, niet dat het er overheen hangt.quote:
Wow, dat is cool.quote:Op woensdag 21 december 2011 13:42 schreef Moonwalk het volgende:
[..]
Misschien is het wat voor jou, zo een prepaid sim met internet. Hoeft geen beltegoed op, ik heb er zelfs nog 2 liggen. Van die simkaartjes. Dan zet je dat sms programma er op en is er niks aan de hand
Simyoquote:Op woensdag 21 december 2011 13:43 schreef Myraela het volgende:
[..]
Nah, ik neem ergens een sim only abonnement.
Okay, dat is wel waar.quote:Op woensdag 21 december 2011 13:43 schreef heloef het volgende:
[..]
Leugens, wij hebben volgens mij nog redelijke stevige buiken, niet dat het er overheen hangt.
Hoe lang heb je nog nodig?quote:Op woensdag 21 december 2011 13:42 schreef heloef het volgende:
[..]
Zo erg is het nog net niet bij mij.
jij zeurt over dm's.quote:Op woensdag 21 december 2011 13:43 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Wat moet ik met de kennis van jouw piemelmaat?
Jaquote:Op woensdag 21 december 2011 13:43 schreef Murdera het volgende:
[..]
Wow, dat is cool.
Smsjes kosten mij zo'n 37 cent ofzo.
Brofist, sis.quote:
Simyo weinig+ 1 gb internetbundel. Je bent voor krap 15 pleuros klaar.quote:Op woensdag 21 december 2011 13:45 schreef palawan het volgende:
Waarom geen abbo?
ik sms bijna nooit meer, doe alles met whatsapp.
En een sim only kost echt niet zoveel hoor.
Dus neem gewoon een sim only met weinig belminuten/sms en een 1GB bundel ofzo. Lijkt me goedkoper dan pre-paid?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |