Deze jongen is hard op weg om dat babyvet eraf te trainen. Dat zie je zo aan zijn hoofd. Respectquote:
Omdat niet iedereen een hippe smartphone heeft, en dan kan je dus ook naar mensen als Newb en loka sms. Maar ik wilde alleen newb helpen. En je leest niet goed, ik zei al een paar keer dat er 0 euro beltg op moet en dat je gratis kan sms naar elke telefoon. Het boeit verder niet meerquote:Op woensdag 21 december 2011 13:45 schreef palawan het volgende:
Waarom geen abbo?
ik sms bijna nooit meer, doe alles met whatsapp.
En een sim only kost echt niet zoveel hoor.
Dus neem gewoon een sim only met weinig belminuten/sms en een 1GB bundel ofzo. Lijkt me goedkoper dan pre-paid?
Babyvet?quote:Op woensdag 21 december 2011 13:46 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Deze jongen is hard op weg om dat babyvet eraf te trainen. Dat zie je zo aan zijn hoofd. Respect
De losers.quote:Op woensdag 21 december 2011 13:46 schreef Moonwalk het volgende:
Omdat niet iedereen een hippe smartphone heeft, en dan kan je dus ook naar mensen als Newb en loka sms.
Ik ben optie 3.quote:Op woensdag 21 december 2011 13:48 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik vond dit. Best grappig.
[ afbeelding ]
Where do you stand Kaneel?quote:Op woensdag 21 december 2011 13:48 schreef Kaneelstokje het volgende:
[ afbeelding ]
Daar heb je een punt. Ik gebruik mn smartphone echt veel en aan meer dan 150 mb per week kom ik echt niet. Voor een beetje surfen en whatsapp kun je met veel minder toe,quote:Op woensdag 21 december 2011 13:47 schreef dawg het volgende:
wat voor datalimiet heb je eigenlijk nodig als je alleen whatsapp/imessage zou gebruiken? en misschien af en toe eens een webpagina oid?
Evident.quote:
Ik was ooit nummer 1, daarna werd ik 2.quote:
nouja, ik kan over 2 weken of zo verlengen, en ik zit te denken aan een iphone. alleen zou ik hem vooral voor whatsapp gebruiken, en dus misschien af en toe een pagina. dus misschien 250mb, dat zal wel genoeg zijn dan. thuis is toch wifi.quote:Op woensdag 21 december 2011 13:49 schreef DenWauwelaar het volgende:
[..]
Daar heb je een punt. Ik gebruik mn smartphone echt veel en aan meer dan 150 mb per week kom ik echt niet. Voor een beetje surfen en whatsapp kun je met veel minder toe,
Jij bent geen van allen. Maar dan was je waarschijnlijk de eerste geweest, als je nog maagd was danquote:Op woensdag 21 december 2011 13:48 schreef Kaneelstokje het volgende:
[ afbeelding ]
Nu je het zegt, eigenlijk wel...quote:
naief.quote:Op woensdag 21 december 2011 13:52 schreef palawan het volgende:
[..]
Nu je het zegt, eigenlijk wel...
Kan me niet voorstellen dat jij hand in hand loopt met een andere vrouw
Dat is toch wel de omtrek neem ik aan?quote:Op woensdag 21 december 2011 13:35 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Dat ligt dan net iets boven het gemiddelde van 14,3 volgens wikipedia.
Ik heb een tijdje niks aan mijn uiterlijk gedaan en veel te veel bezig geweest met nerd hobbys.quote:Op woensdag 21 december 2011 13:51 schreef Moonwalk het volgende:
[..]
Jij bent geen van allen. Maar dan was je waarschijnlijk de eerste geweest, als je nog maagd was dan
Na 10 seconden was je klaar?quote:Op woensdag 21 december 2011 13:53 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik heb een tijdje niks aan mijn uiterlijk gedaan en veel te veel bezig geweest met nerd hobbys.![]()
Maar toen had ik al wel gebatst eigenlijk. Niet lang, maar het telde wel.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |