Zij gaat ook huilen denk ik, huilen omdat het zo slecht was.quote:Op woensdag 21 december 2011 14:10 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Ik ga huilen denk ik, gewoon van ontroering en blijdschap
quote:Op woensdag 21 december 2011 14:11 schreef Sinosappel het volgende:
Hahaha leuke titel STEFAN. Is het nog gelukt met Loka?
Helaas wel.quote:Op woensdag 21 december 2011 14:11 schreef kutkloon7 het volgende:
[..]
Die meest rechtse gast lijkt wel het meest![]()
![]()
[..]
Dan kom ik ook wel, lekker taart eten enzo.
Laten we het weer een topic over het off topic geslowchat houdenquote:Op woensdag 21 december 2011 14:12 schreef Catbert het volgende:
Hey guys.
FF tussendoor; ik weet dat er in Feedback wat discussies zijn geweest over dat dit een slowchat is geworden enzo, maar ben ik de enige die vindt dat het nu wel een beetje heel erg aan het worden is? Dit was altijd een van m'n favo topics, vanwege het onderwerp, het mensen kunnen helpen en de mensen hier, maar het is gewoon echt niet meer bij te houden. Ik tel nu in m'n AT van gisteren 11 topics, dus 3300 posts in een dag. Als ik een uurtje niet check omdat ik wat anders te doen heb, dan zijn we dus zo een/twee topics verder.
Niet om te zeiken ofzo hoor, maar zo is de lol er wel een beetje af.
Voor jou ja.quote:Op woensdag 21 december 2011 14:12 schreef Catbert het volgende:
Gelukkig heb je nieuw speelgoed thuisquote:Op woensdag 21 december 2011 14:12 schreef Catbert het volgende:
Hey guys.
FF tussendoor; ik weet dat er in Feedback wat discussies zijn geweest over dat dit een slowchat is geworden enzo, maar ben ik de enige die vindt dat het nu wel een beetje heel erg aan het worden is? Dit was altijd een van m'n favo topics, vanwege het onderwerp, het mensen kunnen helpen en de mensen hier, maar het is gewoon echt niet meer bij te houden. Ik tel nu in m'n AT van gisteren 11 topics, dus 3300 posts in een dag. Als ik een uurtje niet check omdat ik wat anders te doen heb, dan zijn we dus zo een/twee topics verder.
Challenge accepted.quote:Op woensdag 21 december 2011 14:11 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
We komen er toch wel achter, hehe.
Door jou wordt het ook steeds kutter hier.quote:
En heel veel andere mensen vinden het zo leuk. Het gaat nog steeds regelmatig over versieren hoor alleen om nou de hele tijd alleen maar algemene tips te gaan posten.quote:Op woensdag 21 december 2011 14:12 schreef Catbert het volgende:
Hey guys.
Ik denk dat ze vaker wilquote:Op woensdag 21 december 2011 14:12 schreef heloef het volgende:
Zij gaat ook huilen denk ik, huilen omdat het zo slecht was.
Wie ben jij lolzquote:Op woensdag 21 december 2011 14:13 schreef Joysa het volgende:
[..]
Door jou wordt het ook steeds kutter hier.
tjah had je er maar bij moeten blijven.quote:
Ze gaat huilen vanwege die 25cm.quote:Op woensdag 21 december 2011 14:12 schreef heloef het volgende:
[..]
Zij gaat ook huilen denk ik, huilen omdat het zo slecht was.
quote:Op woensdag 21 december 2011 14:14 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
tjah had je er maar bij moeten blijven.
Ga nu maar weer slapen dan. Daaaag!quote:Op woensdag 21 december 2011 14:14 schreef Sinosappel het volgende:
[..]Ik kon niet meer! Mijn ogen vielen dicht
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |