quote:Op woensdag 21 december 2011 14:14 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Ze gaat huilen vanwege die 258cm.
Ik kwam hier door de topic titel, maar heb er nog niets over gezien, behalve dat ik nu weet dat iemand maagd is.quote:Op woensdag 21 december 2011 14:12 schreef Catbert het volgende:
Hey guys.
FF tussendoor; ik weet dat er in Feedback wat discussies zijn geweest over dat dit een slowchat is geworden enzo, maar ben ik de enige die vindt dat het nu wel een beetje heel erg aan het worden is? Dit was altijd een van m'n favo topics, vanwege het onderwerp, het mensen kunnen helpen en de mensen hier, maar het is gewoon echt niet meer bij te houden. Ik tel nu in m'n AT van gisteren 11 topics, dus 3300 posts in een dag. Als ik een uurtje niet check omdat ik wat anders te doen heb, dan zijn we dus zo een/twee topics verder.
Niet om te zeiken ofzo hoor, maar zo is de lol er wel een beetje af.
Wel een beetje mee eens.quote:Op woensdag 21 december 2011 14:12 schreef Catbert het volgende:
Hey guys.
FF tussendoor; ik weet dat er in Feedback wat discussies zijn geweest over dat dit een slowchat is geworden enzo, maar ben ik de enige die vindt dat het nu wel een beetje heel erg aan het worden is? Dit was altijd een van m'n favo topics, vanwege het onderwerp, het mensen kunnen helpen en de mensen hier, maar het is gewoon echt niet meer bij te houden. Ik tel nu in m'n AT van gisteren 11 topics, dus 3300 posts in een dag. Als ik een uurtje niet check omdat ik wat anders te doen heb, dan zijn we dus zo een/twee topics verder.
Niet om te zeiken ofzo hoor, maar zo is de lol er wel een beetje af.
Bedankt voor het vertrouwen.quote:
Zijn er wel meer hier maagdquote:Op woensdag 21 december 2011 14:15 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ik kwam hier door de topic titel, maar heb er nog niets over gezien, behalve dat ik nu weet dat iemand maagd is.
quote:Op woensdag 21 december 2011 14:12 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Helaas wel.Maar ik heb gister nog een vrouw aangeraakt.
![]()
Mijn zusje is banketbakster. Die kan die taart vast wel maken.
Er kunnen en worden hier gewoon nog vragen gesteld. Deze worden ook gewoon beantwoord als het niet de 8500e keer is dat het ter sprake komt (vaak door dezelfde personen).quote:Op woensdag 21 december 2011 14:16 schreef palawan het volgende:
[..]
Wel een beetje mee eens.
Het topic is geevolueerd (of gedevolueerd) tot een slowchat waar het niet echt handig meer is om serieuze vragen te stellen.
In plaats daarvan kunnen mensen bij een vraag beter een nieuw topic openen. Doe je niks aan ben ik bang
Hey zwijn! Jij ook hier? En mijn tetten heb je toch wel al gezien?quote:Op woensdag 21 december 2011 14:15 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ik kwam hier door de topic titel, maar heb er nog niets over gezien, behalve dat ik nu weet dat iemand maagd is.
Als de meerderheid het zo wil, prima hoor, dan kom ik af en toe wel een keer hallo zeggen. Maar ten eerste is mensen helpen op deze manier geen doen meer, en aan de andere kant kun je er vanuit gaan dat de reeks gewoon een keer dichtgegooid gaat worden als mensen zichzelf niet een beetje in de hand houden. En dat zou, vind ik, zonde zijnquote:Op woensdag 21 december 2011 14:13 schreef Myraela het volgende:
En heel veel andere mensen vinden het zo leuk. Het gaat nog steeds regelmatig over versieren hoor alleen om nou de hele tijd alleen maar algemene tips te gaan posten.
De kans dat iemand zo'n vraag leest wordt nu ook wel erg klein als in een paar minuten een pagina volgeluld wordt natuurlijk. Daarnaast gaat niemand hier een serieuze vraag neerzetten als er leuk over 'tetten' geluld wordt.quote:Op woensdag 21 december 2011 14:16 schreef ElDinosaur het volgende:
Er kunnen en worden hier gewoon nog vragen gesteld. Deze worden ook gewoon beantwoord als het niet de 8500e keer is dat het ter sprake komt (vaak door dezelfde personen).
Ze kan wel eens gaan huilen als die kinderarm er helemaal in zit.quote:Op woensdag 21 december 2011 14:14 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Ze gaat huilen vanwege die 25cm.
Dat is wel iets wat iedereen hier uiteindelijk wil, dus ik vind dat best ontopicquote:Op woensdag 21 december 2011 14:17 schreef Myraela het volgende:
Ik stel nog steeds serieuze vragen, soms. En ik praat veel over seks, seks is ook een beetje versieren toch.
Ik (en met mij nog vele anderen) beantwoorden die vragen wel gewoon serieus hoor. Maar misschien is het wel moeiijk lezen inderdaad door al die andere comments er tussendoorquote:Op woensdag 21 december 2011 14:16 schreef palawan het volgende:
[..]
Wel een beetje mee eens.
Het topic is geevolueerd (of gedevolueerd) tot een slowchat waar het niet echt handig meer is om serieuze vragen te stellen.
In plaats daarvan kunnen mensen bij een vraag beter een nieuw topic openen. Doe je niks aan ben ik bang
Nee, dat is het eindresultaat.quote:Op woensdag 21 december 2011 14:17 schreef Myraela het volgende:
Ik stel nog steeds serieuze vragen, soms. En ik praat veel over seks, seks is ook een beetje versieren toch.
Het voelt nog steeds gek om andere mensen aan te raken, maar ik moet er maar eens aan wennen.quote:
Komop zeg. Jij hebt je pootje gebroken en gebruikt het gewoon als tijdverdrijf.quote:Op woensdag 21 december 2011 14:17 schreef Sinosappel het volgende:
Ik (en met mij nog vele anderen) beantwoorden die vragen wel gewoon serieus hoor. Maar misschien is het wel moeiijk lezen inderdaad door al die andere comments er tussendoor
Ja, en helaas krijg je dat alleen mee als je uur op uur meeleest, want 11 topics in een dag vollullen gaat niemand teruglezen natuurlijk.quote:Op woensdag 21 december 2011 14:18 schreef Joysa het volgende:
Gisteren hebben we zelfs een pagina of 4 besteed om tips aan magnetron te geven!
Waar je dus eigenlijk om vraagt is een dood topic waar voor de zoveelste keer wordt verteld dat je meisjes aan moet kijken ipv naar de grond? Want daar gaat het naar toe als je hier alleen maar versierproblemen gaat bespreken.quote:Op woensdag 21 december 2011 14:17 schreef Catbert het volgende:
[..]
Als de meerderheid het zo wil, prima hoor, dan kom ik af en toe wel een keer hallo zeggen. Maar ten eerste is mensen helpen op deze manier geen doen meer, en aan de andere kant kun je er vanuit gaan dat de reeks gewoon een keer dichtgegooid gaat worden als mensen zichzelf niet een beetje in de hand houden. En dat zou, vind ik, zonde zijnWaar vroegah het hoewel het nog relatief offtopic was posts waren met inhoud is het nu gewoon gechat met reacties van een paar woorden.
Probeer mensen zeker niet een bepaalde hoek in te dwingen ofzo, vroeg het me gewoon af of er meer mensen waren die het jammer vonden dat het topic in eigenlijk puur een SC is uitgemond.
[..]
De kans dat iemand zo'n vraag leest wordt nu ook wel erg klein als in een paar minuten een pagina volgeluld wordt natuurlijk. Daarnaast gaat niemand hier een serieuze vraag neerzetten als er leuk over 'tetten' geluld wordt.
Dus?...Betekent toch niet dat ik niet serieuze antwoorden geef?quote:Op woensdag 21 december 2011 14:19 schreef Catbert het volgende:
[..]
Komop zeg. Jij hebt je pootje gebroken en gebruikt het gewoon als tijdverdrijf.
En vergeet het dagelijks mlig uurtje niet!quote:Op woensdag 21 december 2011 14:18 schreef Joysa het volgende:
Gisteren hebben we zelfs een pagina of 4 besteed om tips aan magnetron te geven!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |