lijkt er niet opquote:
neequote:Op dinsdag 20 december 2011 23:34 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Daar werkte ook nooit wat .
Inderdaad, ik heb deze ook al een keer voorbij zien komen bij Life4youquote:Op dinsdag 20 december 2011 23:35 schreef miieejj het volgende:
hadden ze 2 weken geleden mee gespeeld.. irene begreep er niks van
ik zit nu aan de dubbelfris, maar wellicht trek ik straks nog zo'n lekkere jongen open!quote:
ik zuip gewoon die meuk uit blikjes. dat is de enige die ik kenquote:Op dinsdag 20 december 2011 23:36 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
wel die met de echte gembersmaak erbij , niet het slappe aftreksel
shandy... heb ik weer wat gemist ?!quote:Op dinsdag 20 december 2011 23:36 schreef 3rdRock het volgende:
zeg Shandyfans...is er al een Fok!Shandytopic?
Slaap lekker.quote:Op dinsdag 20 december 2011 23:36 schreef AppleBite het volgende:
Nja, ik vind het wel weer laat genoeg, morgen om 6:45 weer de wekker, trusten allemaal!
sting is nooit vlot geweest onder de naam stingquote:Op dinsdag 20 december 2011 23:36 schreef miieejj het volgende:
slaap nummer.. moeten ze midden op dag draaien
Shandyquote:Op dinsdag 20 december 2011 23:36 schreef 3rdRock het volgende:
quote:Op dinsdag 20 december 2011 23:36 schreef AppleBite het volgende:
Nja, ik vind het wel weer laat genoeg, morgen om 6:45 weer de wekker, trusten allemaal!
Niet dat ik weet. Maar ik vraag me af of dat gaat lopen? Wat kun je allemaal over Shandy posten?quote:Op dinsdag 20 december 2011 23:36 schreef 3rdRock het volgende:
ik slobber een paar blikjes per week van die zooi naar binnen en dat vinden de stoere bierdrinkers maar raar en gayquote:Op dinsdag 20 december 2011 23:37 schreef miieejj het volgende:
[..]
shandy... heb ik weer wat gemist ?!
quote:
Ik moest vanavond nog ff aan je denken, ik zag bij de AH ook zo'n Shandy-display staanquote:Op dinsdag 20 december 2011 23:37 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ik zuip gewoon die meuk uit blikjes. dat is de enige die ik ken
iedere keer dat je een blikje/flesje opentrekt ff posten. en foto's van "ik en mijn Shandy"quote:Op dinsdag 20 december 2011 23:38 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Niet dat ik weet. Maar ik vraag me af of dat gaat lopen? Wat kun je allemaal over Shandy posten?
Zijn er verschillende dan? Ik heb altijd die van Royal Club.quote:Op dinsdag 20 december 2011 23:36 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
wel die met de echte gembersmaak erbij , niet het slappe aftreksel
Nu je het zegt;)quote:Op dinsdag 20 december 2011 23:35 schreef TheVulture het volgende:
Coen heeft altijd zo'n ik-moet-poepen-blik als hij serieus kijkt
ja, ze promoten het weer ineens! Superdeboer had er ook al 1!quote:Op dinsdag 20 december 2011 23:38 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik moest vanavond nog ff aan je denken, ik zag bij de AH ook zo'n Shandy-display staan
als je het toch lekker vind.. drink toch lekker op !quote:Op dinsdag 20 december 2011 23:38 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ik slobber een paar blikjes per week van die zooi naar binnen en dat vinden de stoere bierdrinkers maar raar en gay
Net als zo'n beker van de starbucksquote:Op dinsdag 20 december 2011 23:38 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
iedere keer dat je een blikje/flesje opentrekt ff posten. en foto's van "ik en mijn Shandy"
Ieder z'n ding, zeg ik dan maarquote:Op dinsdag 20 december 2011 23:38 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ik slobber een paar blikjes per week van die zooi naar binnen en dat vinden de stoere bierdrinkers maar raar en gay
Doen ze toch al. Het is puur die camera die ervoor zorgt dat er wat gebeurt.quote:Op dinsdag 20 december 2011 23:38 schreef Qunix het volgende:
Weer een leuk nummertje.... Mag wel wat pittiger hoor... Buiten vallen ze weer in slaap.
Pittiger... beetje een spring plaat ofzoquote:Op dinsdag 20 december 2011 23:39 schreef CindieY het volgende:
[..]
Doen ze toch al. Het is puur die camera die ervoor zorgt dat er wat gebeurt.
quote:Op dinsdag 20 december 2011 23:38 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
iedere keer dat je een blikje/flesje opentrekt ff posten. en foto's van "ik en mijn Shandy"
yup, doe ik ookquote:Op dinsdag 20 december 2011 23:39 schreef miieejj het volgende:
[..]
als je het toch lekker vind.. drink toch lekker op !ik ken 't nie
juist! al is Starbucks vooral voor hipsters geloof ik en is Shandy veel minder mainstream dus stoerderquote:Op dinsdag 20 december 2011 23:39 schreef themole het volgende:
[..]
Net als zo'n beker van de starbucks
soort bier ??quote:Op dinsdag 20 december 2011 23:40 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
yup, doe ik ook
[..]
juist! al is Starbucks vooral voor hipsters geloof ik en is Shandy veel minder mainstream dus stoerder
je kunt er niet vroeg genoeg mee beginnen! eerst moedermelk en daarna Shandyquote:Op dinsdag 20 december 2011 23:39 schreef Diaan73 het volgende:
[..]![]()
Mijn oudste drinkt het ook af en toe. Kan ik daar ook een foto van maken.
quote:Op dinsdag 20 december 2011 23:40 schreef Mr.Houdoe het volgende:
Ik ga ook m'n bed opzoeken, morgen nachtje doorhalen, of in ieder geval tot 5 uur kijken
Starbucks is idd voor hipstertuig.quote:Op dinsdag 20 december 2011 23:40 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
yup, doe ik ook
[..]
juist! al is Starbucks vooral voor hipsters geloof ik en is Shandy veel minder mainstream dus stoerder
Moeten ze die speakers wat harder zetten..quote:Op dinsdag 20 december 2011 23:39 schreef CindieY het volgende:
[..]
Doen ze toch al. Het is puur die camera die ervoor zorgt dat er wat gebeurt.
Dan springen ze alleen als de camera langs ze gaat, dat zeg ik netquote:Op dinsdag 20 december 2011 23:39 schreef Qunix het volgende:
[..]
Pittiger... beetje een spring plaat ofzo
Moedermelk hebben we overgeslagen...quote:Op dinsdag 20 december 2011 23:40 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
je kunt er niet vroeg genoeg mee beginnen! eerst moedermelk en daarna Shandy
meteen aan de shandy???? smaakt prima bij Olvarit namelijkquote:Op dinsdag 20 december 2011 23:41 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Moedermelk hebben we overgeslagen...
ahaa...!quote:Op dinsdag 20 december 2011 23:41 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
http://nl.wikipedia.org/wiki/Shandy
Kortom bier voor mensen die niet houden van bier.quote:
http://nl.wikipedia.org/wiki/Grolschquote:Op dinsdag 20 december 2011 23:41 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
http://nl.wikipedia.org/wiki/Shandy
Nee, dat hebben we maar niet gedaan. Eerst kunstvoeding en roosvicee...quote:Op dinsdag 20 december 2011 23:41 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
meteen aan de shandy???? smaakt prima bij Olvarit namelijk(ok, dat weet ik niet.....maar Shandy smaakt overal bij!)
ik drink rosébierquote:Op dinsdag 20 december 2011 23:42 schreef themole het volgende:
[..]
Kortom bier voor mensen die niet houden van bier.
Net zo erg als rosebier_!
quote:Op dinsdag 20 december 2011 23:42 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
http://nl.wikipedia.org/wiki/Grolsch
Over Grolsch gsproken, daar verwacht ik volgend jaar wel wat van. Al zijn er onlangs heel wat mensen ontslagen daar. Waaronder mijn tante na 25 jaar!quote:Op dinsdag 20 december 2011 23:42 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
http://nl.wikipedia.org/wiki/Grolsch
mocht je ooit nog een kind op de wereld zetten weet je nu wat je moet doen....quote:Op dinsdag 20 december 2011 23:42 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Nee, dat hebben we maar niet gedaan. Eerst kunstvoeding en roosvicee...
ik zie het ook nooit.. mannen die rosebier drinken..quote:
Dat wordt volgende week pas, ben ik bang.quote:Op dinsdag 20 december 2011 23:43 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
mocht je ooit nog een kind op de wereld zetten weet je nu wat je moet doen....
zeg, ik hoor allemaal van die plaatjes die voor een tientje ofzo zijn aangevraagd, waar blijft mijn plaatje???
Gaat niet meer gebeuren. 2 is genoeg!quote:Op dinsdag 20 december 2011 23:43 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
mocht je ooit nog een kind op de wereld zetten weet je nu wat je moet doen....
zeg, ik hoor allemaal van die plaatjes die voor een tientje ofzo zijn aangevraagd, waar blijft mijn plaatje???
Ken er 2.quote:Op dinsdag 20 december 2011 23:43 schreef miieejj het volgende:
[..]
ik zie het ook nooit.. mannen die rosebier drinken..
Mja.. gaat steeds geautomatiseerder zeker?quote:Op dinsdag 20 december 2011 23:43 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Over Grolsch gsproken, daar verwacht ik volgend jaar wel wat van. Al zijn er onlangs heel wat mensen ontslagen daar. Waaronder mijn tante na 25 jaar!
voor djkoelkastquote:
dat kind of mijn plaatje?quote:Op dinsdag 20 december 2011 23:44 schreef CindieY het volgende:
[..]
Dat wordt volgende week pas, ben ik bang.
slaap lekker e nveel plezier morgenavond!quote:Op dinsdag 20 december 2011 23:45 schreef Diaan73 het volgende:
Mooi moment om naar bed te gaan.
Het was me weer een genoegen. Morgenavond weer? Wordt alleen wat later... ik moet eerst naar de kerstuitvoering van mijn zoon.
Slaap lekker
heul veeul!!quote:Op dinsdag 20 december 2011 23:45 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
dat kind of mijn plaatje?![]()
![]()
hoeveel euro zou je eigenlijk moeten dokken voor ie in de Top SR staat?
Truste en veel plezier morgen!quote:Op dinsdag 20 december 2011 23:45 schreef Diaan73 het volgende:
Het was me weer een genoegen. Morgenavond weer? Wordt alleen wat later... ik moet eerst naar de kerstuitvoering van mijn zoon.
Slaap lekker
die sla je maar over hoor, wel prioriteiten stellenquote:Op dinsdag 20 december 2011 23:45 schreef Diaan73 het volgende:
quote:Slaap lekker
tis er mis met homo's? niet dat ik er 1 ben, maar wat is er mis mee?quote:
Slaap lekker en veel plezier bij die uitvoeringquote:Op dinsdag 20 december 2011 23:45 schreef Diaan73 het volgende:
Slaap lekker
Zij werkte er als receptioniste.. er worden heel veel taken gecentraliseerd, geloof ik..quote:Op dinsdag 20 december 2011 23:44 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Mja.. gaat steeds geautomatiseerder zeker?
dan mag 't toch..quote:
ik hoop dat 100euro genoeg is. kan me niet voorstellen dat nog meer mensen geld hebben betaald voor So Fine! van Waltari...quote:
nog een keer aanvragen dan..quote:Op dinsdag 20 december 2011 23:46 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ik hoop dat 100euro genoeg is. kan me niet voorstellen dat nog meer mensen geld hebben betaald voor So Fine! van Waltari...
quote:Op dinsdag 20 december 2011 23:45 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
die sla je maar over hoor, wel prioriteiten stellen
[..]
ja hallo, nog meer geld...ik heb al meer geld betaald dan al die aanvragers die je nu op de radio hoort...quote:
zeg gewoon dat je achter in de zaal zatquote:Op dinsdag 20 december 2011 23:47 schreef Diaan73 het volgende:
[..]![]()
Hij moet morgen zelfs "optreden", kan echt niet overslaan.
Mag hij de ezel zijn?quote:Op dinsdag 20 december 2011 23:47 schreef Diaan73 het volgende:
[..]![]()
Hij moet morgen zelfs "optreden", kan echt niet overslaan.
quote:Op dinsdag 20 december 2011 23:47 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
zeg gewoon dat je achter in de zaal zat
tja ik weet nie.. tis een mooi nummerquote:Op dinsdag 20 december 2011 23:47 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ja hallo, nog meer geld...ik heb al meer geld betaald dan al die aanvragers die je nu op de radio hoort...
Nee, hij zit op een christelijke school en hebben ze vaak een moderne uitvoering van het kerstverhaal... dit keer gaat het over een geheim agent??? Hij zit in het koortje...quote:Op dinsdag 20 december 2011 23:47 schreef musicfreakyme het volgende:
[..]
Mag hij de ezel zijn?
(moet ik altijd gelijk aan denken bij een kerstuitvoering, aan dat kinderen voor kinderen liedje over die jongen die de ezel moet/mag zijn)
maar bijna geen hond die het kent....dit jaar is ie volgens mij 1x in Ekstra Weekend gedraaid door Ekdom en Rabberig. vorig jaar door mij aangevraagd bij 90s request bij Veenstra. en Rabbering draaide em ooit, daardoor wist ik dat ie in het bestand staatquote:Op dinsdag 20 december 2011 23:48 schreef miieejj het volgende:
[..]
tja ik weet nie.. tis een mooi nummer
Haha, nou dat klinkt in iedergeval spannend!quote:Op dinsdag 20 december 2011 23:49 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Nee, hij zit op een christelijke school en hebben ze vaak een moderne uitvoering van het kerstverhaal... dit keer gaat het over een geheim agent??? Hij zit in het koortje...
tis schandalig!! retweet naar gerard ekdom !quote:Op dinsdag 20 december 2011 23:49 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
maar bijna geen hond die het kent....dit jaar is ie volgens mij 1x in Ekstra Weekend gedraaid door Ekdom en Rabberig. vorig jaar door mij aangevraagd bij 90s request bij Veenstra. en Rabbering draaide em ooit, daardoor wist ik dat ie in het bestand staat
Thnx.quote:Op dinsdag 20 december 2011 23:50 schreef musicfreakyme het volgende:
[..]
Haha, nou dat klinkt in iedergeval spannend!
Veel plezier!
ik vind robyn niet zoveel aanquote:Op dinsdag 20 december 2011 23:50 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
mond houden, die hebben we net gehad
een van de betere megahits deze eeuw!quote:
jullie vinden miss montreal toch niks aan..quote:Op dinsdag 20 december 2011 23:51 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
wij welhierna mag de takkeherrie weer komen
Je drukt je zacht uit.quote:Op dinsdag 20 december 2011 23:52 schreef miieejj het volgende:
[..]
jullie vinden miss montreal toch niks aan..
gewoon een extra sterk bakkie morgen ochtendquote:Op dinsdag 20 december 2011 23:53 schreef TheVulture het volgende:
Ik ga toch maar slapen... ik ben morgen anders echt geen fuck waard
quote:Op dinsdag 20 december 2011 23:53 schreef hole1988 het volgende:
http://www.speld.nl/2010/(...)gst-serious-request/
De Speldquote:Op dinsdag 20 december 2011 23:53 schreef hole1988 het volgende:
2010 belde, ze willen der grap terugquote:Op dinsdag 20 december 2011 23:53 schreef hole1988 het volgende:
huH ??quote:Op dinsdag 20 december 2011 23:53 schreef hole1988 het volgende:
Jep, hij heeft de Graveyard.quote:Op dinsdag 20 december 2011 23:54 schreef 3rdRock het volgende:
wanneer heeft Geer eigenlijk geslapen? die man moet toch nog de Graveyard in?
Volgens mij krijg je eerst de herhaling van half 8 en over een uurtje pas live...quote:Op dinsdag 20 december 2011 23:54 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Over een paar minuten live op Ned.3
Mwoah, ik denk dat je je daar niet zo druk om hoeft te makenquote:
Morgen heeft Coen die weer. Jammer dat Timur nooit 's nachts moet werken.quote:Op dinsdag 20 december 2011 23:54 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Jep, hij heeft de Graveyard.
klopt, ik zet mijn muziek nooit zo heel hardquote:Op dinsdag 20 december 2011 23:55 schreef minthy het volgende:
[..]
Mwoah, ik denk dat je je daar niet zo druk om hoeft te maken
Ja, dat moeten ze volgend jaar was beter verdelen, niet iedereen een vaste tijd geven maar meer schuiven. Is ook wel zo eerlijk met slapen en zo, toch!quote:Op dinsdag 20 december 2011 23:55 schreef themole het volgende:
[..]
Morgen heeft Coen die weer. Jammer dat Timur nooit 's nachts moet werken.
Dat meen je nietquote:Op dinsdag 20 december 2011 23:55 schreef musicfreakyme het volgende:
[..]
Volgens mij krijg je eerst de herhaling van half 8 en over een uurtje pas live...
Ik ook wel, kan de woordgrapjes van Gerard wel waarderenquote:
Nee, ik bedoel dat je hier vrij vaak vertelt dat je last van hun hebt, pak ze maar eens terugquote:Op dinsdag 20 december 2011 23:56 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
klopt, ik zet mijn muziek nooit zo heel hard
zo ben ik nietquote:Op dinsdag 20 december 2011 23:57 schreef minthy het volgende:
[..]
Nee, ik bedoel dat je hier vrij vaak vertelt dat je last van hun hebt, pak ze maar eens terug
hee, was jij er al? hoi!quote:Op dinsdag 20 december 2011 23:57 schreef Mexicaantje. het volgende:
JA HALLO DOE DE SMSDING ER NIET VOOR
quote:Op dinsdag 20 december 2011 23:57 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Door zijn lengte net als ik een beetje lomp qua houding.
Ja maar hij heeft een leuk hoofd.quote:Op dinsdag 20 december 2011 23:57 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Door zijn lengte net als ik een beetje lomp qua houding.
! d'r stond nou mooi een man voor die microfoon die z'n shirtje uit deedquote:
Krijg er IRL geen negatief commentaar opquote:Op dinsdag 20 december 2011 23:58 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Ja maar hij heeft een leuk hoofd.
Bah, wat een tegenvallerquote:Op dinsdag 20 december 2011 23:58 schreef musicfreakyme het volgende:
[..]
Zo staat het wel in mijn tv gidsje!
wat lul jij allemaalquote:Op dinsdag 20 december 2011 23:58 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Krijg er IRL geen negatief commentaar op
Als dat nou een vrouw was.quote:Op dinsdag 20 december 2011 23:58 schreef miieejj het volgende:
[..]
! d'r stond nou mooi een man voor die microfoon die z'n shirtje uit deed
schaap! weet ikquote:
Op z'n eigen computer waarschijnlijk.quote:
jullie hebben die vrouwelijke glazenwasser al gehadquote:Op dinsdag 20 december 2011 23:59 schreef themole het volgende:
No mercy
[..]
Als dat nou een vrouw was.
sla hem KO!quote:Op dinsdag 20 december 2011 23:59 schreef Groninger. het volgende:
Ik lig niet echt comfortabel en kijk op een stream die achterloopt![]()
Beter gaat me pa op bed heb ik tv weer
Het viel niet tegen iig.quote:Op dinsdag 20 december 2011 23:58 schreef miieejj het volgende:
[..]
! d'r stond nou mooi een man voor die microfoon die z'n shirtje uit deed
Zo'n tyfusshirt ruilen voor 1,20?quote:Op dinsdag 20 december 2011 23:59 schreef cheese. het volgende:
Wel klein beetje kinderachtig v. Coen om het niet te doen.
Z'n adelle album staat op repeatquote:Op dinsdag 20 december 2011 23:59 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Op z'n eigen computer waarschijnlijk.
WAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAR? Filmpje? iemand?quote:Op dinsdag 20 december 2011 23:59 schreef miieejj het volgende:
[..]
jullie hebben die vrouwelijke glazenwasser al gehad
moest je doen ja!!quote:Op dinsdag 20 december 2011 23:59 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
ik had 'm eigenlijk even moeten gaan knuffelen toen hij op lowlands stond te spacen
heeft ie zo'n ranzig stink shirtquote:Op dinsdag 20 december 2011 23:59 schreef cheese. het volgende:
Wel klein beetje kinderachtig v. Coen om het niet te doen.
Bats dat sekreet dan ook eens een keer!quote:Op dinsdag 20 december 2011 23:59 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
schaap! weet ikmaar ik ben niet van het harde muziek draaien en mensen terugpakken. ik wil dr nog een keer neuken ja!
Daar heb je een punt mee. Maar er is dit jaar geen vrouwelijke DJ.quote:Op dinsdag 20 december 2011 23:59 schreef miieejj het volgende:
[..]
jullie hebben die vrouwelijke glazenwasser al gehad
ja weet ik veul.. gisteren dacht ik..quote:Op woensdag 21 december 2011 00:00 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
WAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAR? Filmpje? iemand?
301,20 schatquote:Op woensdag 21 december 2011 00:00 schreef themole het volgende:
[..]
Zo'n tyfusshirt ruilen voor 1,20?
Hij houdt net zo van Adele als Jeroen Grueter van Messi houdt.quote:Op woensdag 21 december 2011 00:00 schreef Groninger. het volgende:
[..]
Z'n adelle album staat op repeat
Alles voor het goede doel, als iemand dat vaak zegt is coen het wel.quote:Op woensdag 21 december 2011 00:00 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
heeft ie zo'n ranzig stink shirtmaar hij doet het 'later' toch zei ie
annemieke ?quote:Op woensdag 21 december 2011 00:00 schreef themole het volgende:
[..]
Daar heb je een punt mee. Maar er is dit jaar geen vrouwelijke DJ.
Dr zijn natuurlijk geen caps gemaakt. Alleen wanneer er tieten in beeld zijnquote:
dat durf ik toch niet joh...ik zie mezelf al aanbellen: Hallo, bumsen?quote:Op woensdag 21 december 2011 00:00 schreef minthy het volgende:
[..]
Bats dat sekreet dan ook eens een keer!![]()
En ik bedoelde niet dat je ze terug moet pakken, meer als in dat ik het belachelijk vind dat jij sorry zegt voor een pietsie meer herrie
Mja ik dacht ik laat 'm lekker met rust en was zelf ook niet al te helder.quote:
gelukkig niet.quote:
Had het in zijn hand.quote:Op woensdag 21 december 2011 00:02 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
ik kan ook roepen dat ik 500 euro door die bus ga gooien
Haha is goedquote:
Naar het glazen huis?quote:Op woensdag 21 december 2011 00:02 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Alleen als ik 'm bij iemand anders mag laten bezorgen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |