Inderdaad, ik heb deze ook al een keer voorbij zien komen bij Life4youquote:Op dinsdag 20 december 2011 23:35 schreef miieejj het volgende:
hadden ze 2 weken geleden mee gespeeld.. irene begreep er niks van
ik zit nu aan de dubbelfris, maar wellicht trek ik straks nog zo'n lekkere jongen open!quote:
ik zuip gewoon die meuk uit blikjes. dat is de enige die ik kenquote:Op dinsdag 20 december 2011 23:36 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
wel die met de echte gembersmaak erbij , niet het slappe aftreksel
shandy... heb ik weer wat gemist ?!quote:Op dinsdag 20 december 2011 23:36 schreef 3rdRock het volgende:
zeg Shandyfans...is er al een Fok!Shandytopic?
Slaap lekker.quote:Op dinsdag 20 december 2011 23:36 schreef AppleBite het volgende:
Nja, ik vind het wel weer laat genoeg, morgen om 6:45 weer de wekker, trusten allemaal!
sting is nooit vlot geweest onder de naam stingquote:Op dinsdag 20 december 2011 23:36 schreef miieejj het volgende:
slaap nummer.. moeten ze midden op dag draaien
Shandyquote:Op dinsdag 20 december 2011 23:36 schreef 3rdRock het volgende:
quote:Op dinsdag 20 december 2011 23:36 schreef AppleBite het volgende:
Nja, ik vind het wel weer laat genoeg, morgen om 6:45 weer de wekker, trusten allemaal!
Niet dat ik weet. Maar ik vraag me af of dat gaat lopen? Wat kun je allemaal over Shandy posten?quote:Op dinsdag 20 december 2011 23:36 schreef 3rdRock het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |