Slaap lekker en veel plezier bij die uitvoeringquote:Op dinsdag 20 december 2011 23:45 schreef Diaan73 het volgende:
Mooi moment om naar bed te gaan.
Het was me weer een genoegen. Morgenavond weer? Wordt alleen wat later... ik moet eerst naar de kerstuitvoering van mijn zoon.
Slaap lekker
Zij werkte er als receptioniste.. er worden heel veel taken gecentraliseerd, geloof ik..quote:Op dinsdag 20 december 2011 23:44 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Mja.. gaat steeds geautomatiseerder zeker?
dan mag 't toch..quote:
ik hoop dat 100euro genoeg is. kan me niet voorstellen dat nog meer mensen geld hebben betaald voor So Fine! van Waltari...quote:
nog een keer aanvragen dan..quote:Op dinsdag 20 december 2011 23:46 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ik hoop dat 100euro genoeg is. kan me niet voorstellen dat nog meer mensen geld hebben betaald voor So Fine! van Waltari...
quote:Op dinsdag 20 december 2011 23:45 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
die sla je maar over hoor, wel prioriteiten stellen
[..]
ja hallo, nog meer geld...ik heb al meer geld betaald dan al die aanvragers die je nu op de radio hoort...quote:
zeg gewoon dat je achter in de zaal zatquote:Op dinsdag 20 december 2011 23:47 schreef Diaan73 het volgende:
[..]![]()
Hij moet morgen zelfs "optreden", kan echt niet overslaan.
Mag hij de ezel zijn?quote:Op dinsdag 20 december 2011 23:47 schreef Diaan73 het volgende:
[..]![]()
Hij moet morgen zelfs "optreden", kan echt niet overslaan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |