ik zie het ook nooit.. mannen die rosebier drinken..quote:
Dat wordt volgende week pas, ben ik bang.quote:Op dinsdag 20 december 2011 23:43 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
mocht je ooit nog een kind op de wereld zetten weet je nu wat je moet doen....
zeg, ik hoor allemaal van die plaatjes die voor een tientje ofzo zijn aangevraagd, waar blijft mijn plaatje???
Gaat niet meer gebeuren. 2 is genoeg!quote:Op dinsdag 20 december 2011 23:43 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
mocht je ooit nog een kind op de wereld zetten weet je nu wat je moet doen....
zeg, ik hoor allemaal van die plaatjes die voor een tientje ofzo zijn aangevraagd, waar blijft mijn plaatje???
Ken er 2.quote:Op dinsdag 20 december 2011 23:43 schreef miieejj het volgende:
[..]
ik zie het ook nooit.. mannen die rosebier drinken..
Mja.. gaat steeds geautomatiseerder zeker?quote:Op dinsdag 20 december 2011 23:43 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Over Grolsch gsproken, daar verwacht ik volgend jaar wel wat van. Al zijn er onlangs heel wat mensen ontslagen daar. Waaronder mijn tante na 25 jaar!
voor djkoelkastquote:
dat kind of mijn plaatje?quote:Op dinsdag 20 december 2011 23:44 schreef CindieY het volgende:
[..]
Dat wordt volgende week pas, ben ik bang.
slaap lekker e nveel plezier morgenavond!quote:Op dinsdag 20 december 2011 23:45 schreef Diaan73 het volgende:
Mooi moment om naar bed te gaan.
Het was me weer een genoegen. Morgenavond weer? Wordt alleen wat later... ik moet eerst naar de kerstuitvoering van mijn zoon.
Slaap lekker
heul veeul!!quote:Op dinsdag 20 december 2011 23:45 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
dat kind of mijn plaatje?![]()
![]()
hoeveel euro zou je eigenlijk moeten dokken voor ie in de Top SR staat?
Truste en veel plezier morgen!quote:Op dinsdag 20 december 2011 23:45 schreef Diaan73 het volgende:
Het was me weer een genoegen. Morgenavond weer? Wordt alleen wat later... ik moet eerst naar de kerstuitvoering van mijn zoon.
Slaap lekker
die sla je maar over hoor, wel prioriteiten stellenquote:Op dinsdag 20 december 2011 23:45 schreef Diaan73 het volgende:
quote:Slaap lekker
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |