quote:Op dinsdag 20 december 2011 23:47 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
zeg gewoon dat je achter in de zaal zat
tja ik weet nie.. tis een mooi nummerquote:Op dinsdag 20 december 2011 23:47 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ja hallo, nog meer geld...ik heb al meer geld betaald dan al die aanvragers die je nu op de radio hoort...
Nee, hij zit op een christelijke school en hebben ze vaak een moderne uitvoering van het kerstverhaal... dit keer gaat het over een geheim agent??? Hij zit in het koortje...quote:Op dinsdag 20 december 2011 23:47 schreef musicfreakyme het volgende:
[..]
Mag hij de ezel zijn?
(moet ik altijd gelijk aan denken bij een kerstuitvoering, aan dat kinderen voor kinderen liedje over die jongen die de ezel moet/mag zijn)
maar bijna geen hond die het kent....dit jaar is ie volgens mij 1x in Ekstra Weekend gedraaid door Ekdom en Rabberig. vorig jaar door mij aangevraagd bij 90s request bij Veenstra. en Rabbering draaide em ooit, daardoor wist ik dat ie in het bestand staatquote:Op dinsdag 20 december 2011 23:48 schreef miieejj het volgende:
[..]
tja ik weet nie.. tis een mooi nummer
Haha, nou dat klinkt in iedergeval spannend!quote:Op dinsdag 20 december 2011 23:49 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Nee, hij zit op een christelijke school en hebben ze vaak een moderne uitvoering van het kerstverhaal... dit keer gaat het over een geheim agent??? Hij zit in het koortje...
tis schandalig!! retweet naar gerard ekdom !quote:Op dinsdag 20 december 2011 23:49 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
maar bijna geen hond die het kent....dit jaar is ie volgens mij 1x in Ekstra Weekend gedraaid door Ekdom en Rabberig. vorig jaar door mij aangevraagd bij 90s request bij Veenstra. en Rabbering draaide em ooit, daardoor wist ik dat ie in het bestand staat
Thnx.quote:Op dinsdag 20 december 2011 23:50 schreef musicfreakyme het volgende:
[..]
Haha, nou dat klinkt in iedergeval spannend!
Veel plezier!
ik vind robyn niet zoveel aanquote:Op dinsdag 20 december 2011 23:50 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
mond houden, die hebben we net gehad
een van de betere megahits deze eeuw!quote:
jullie vinden miss montreal toch niks aan..quote:Op dinsdag 20 december 2011 23:51 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
wij welhierna mag de takkeherrie weer komen
Je drukt je zacht uit.quote:Op dinsdag 20 december 2011 23:52 schreef miieejj het volgende:
[..]
jullie vinden miss montreal toch niks aan..
gewoon een extra sterk bakkie morgen ochtendquote:Op dinsdag 20 december 2011 23:53 schreef TheVulture het volgende:
Ik ga toch maar slapen... ik ben morgen anders echt geen fuck waard
quote:Op dinsdag 20 december 2011 23:53 schreef hole1988 het volgende:
http://www.speld.nl/2010/(...)gst-serious-request/
De Speldquote:Op dinsdag 20 december 2011 23:53 schreef hole1988 het volgende:
2010 belde, ze willen der grap terugquote:Op dinsdag 20 december 2011 23:53 schreef hole1988 het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |