Ik vind het al raar dat het als sport gezien word, laatstaan dat er mensen zijn die het nog serieus gaan volgen ook.quote:
Darts is nog eerder een sport dan schaken, dammen etcquote:Op dinsdag 20 december 2011 17:58 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Ik vind het al raar dat het als sport gezien word, laatstaan dat er mensen zijn die het nog serieus gaan volgen ook.
Heya,heya gerard in de Graveyard.quote:Op dinsdag 20 december 2011 17:58 schreef djkoelkast het volgende:
Ik bedoel de graveyard maar dat rijmt niet.
Het is een sport en ik volg het. Ik snap niet dat er mensen naar voetbal kijken.quote:Op dinsdag 20 december 2011 17:58 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Ik vind het al raar dat het als sport gezien word, laatstaan dat er mensen zijn die het nog serieus gaan volgen ook.
QFT.quote:Op dinsdag 20 december 2011 17:58 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Ik kijk dan ook geen voetbal,tenzij onontkoombaar.quote:Op dinsdag 20 december 2011 17:59 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Het is een sport en ik volg het. Ik snap niet dat er mensen naar voetbal kijken.
Voetbal is dus ook een spelletjequote:Een sport kan omschreven worden als een fysieke krachtmeting (bijvoorbeeld zwemmen), fysiek spel (bijvoorbeeld voetbal) of denkspel (bijvoorbeeld schaken) dat op reglementaire wijze in competitieverband of recreatief gespeeld kan worden.
Dan heb je mazzel, ik zat de hele dag op school.quote:Op dinsdag 20 december 2011 17:59 schreef D. het volgende:
[..]
Ik heb al heef wat uurtjes SR gehoord vandaag, dus iets anders tussendoor kan geen kwaad
Je mag het ook als spelletje zien hoor als je daar gelukkiger van wordtquote:Op dinsdag 20 december 2011 17:59 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Het is een sport en ik volg het. Ik snap niet dat er mensen naar voetbal kijken.
Ik heb op school nog een uitgebreidere versie van die uitleg geleerd, maar dat was een goede samenvatting.quote:Op dinsdag 20 december 2011 18:00 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Voetbal is dus ook een spelletje
Boeit me niet hoe het heet, ik vind het leuk om naar dikke zwetende mannen te kijken die pijltjes naar een bord met nummers pleuren.quote:Op dinsdag 20 december 2011 18:00 schreef D. het volgende:
[..]
Je mag het ook als spelletje zien hoor als je daar gelukkiger van wordt
School is zo jaren 90quote:Op dinsdag 20 december 2011 18:00 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Dan heb je mazzel, ik zat de hele dag op school.__!!
Dunne zwetende mannen mag ookquote:Op dinsdag 20 december 2011 18:01 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Boeit me niet hoe het heet, ik vind het leuk om naar dikke zwetende mannen te kijken die pijltjes naar een bord met nummers pleuren.
PDC: World Darts Championship 2012 #4 Een Aussie met podiumvreesquote:
HAHAHA, wat een onzin is darten.quote:
3 bier!quote:Op dinsdag 20 december 2011 18:03 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
PDC: World Darts Championship 2012 #4 Een Aussie met podiumvrees![]()
Die Petri Korte gisteren gezien?
Volgens mijn tv-gids was er geen darts gisterenquote:Op dinsdag 20 december 2011 18:03 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
PDC: World Darts Championship 2012 #4 Een Aussie met podiumvrees![]()
Die Petri Korte gisteren gezien?
naar de pedoclub van Martijnquote:Op dinsdag 20 december 2011 18:03 schreef waaromniet1988 het volgende:
Gers, jij viezerik.
Waar neem jij de kinderen mee naartoe
Op de site wel.quote:Op dinsdag 20 december 2011 18:04 schreef D. het volgende:
[..]
Volgens mijn tv-gids was er geen darts gisteren
Rome of Parijsquote:Op dinsdag 20 december 2011 18:03 schreef waaromniet1988 het volgende:
Gers, jij viezerik.
Waar neem jij de kinderen mee naartoe
jawohl. OM 22:30quote:Op dinsdag 20 december 2011 18:04 schreef D. het volgende:
[..]
Volgens mijn tv-gids was er geen darts gisteren
WTFquote:Op dinsdag 20 december 2011 18:04 schreef Yurithemaster het volgende:
al 630 euro voor het huiskamer concert van rinus
Volgens mij is hem inhuren via zijn "agent" goedkoper.quote:Op dinsdag 20 december 2011 18:04 schreef Yurithemaster het volgende:
al 630 euro voor het huiskamer concert van rinus
Van deze twee nine darters in 1 toernooit wel hoor:quote:Op dinsdag 20 december 2011 18:03 schreef waaromniet1988 het volgende:
[..]
HAHAHA, wat een onzin is darten.
Je krijgt zeker een stijve bij het bekijken van dat filmpje
Ja, maar dat is een cursus van een hondennogwat ook en allerlij andere dingen op die veiling...quote:Op dinsdag 20 december 2011 18:05 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Volgens mij is hem inhuren via zijn "agent" goedkoper.
Jij krijgt een stijve als je Justin Bieber hoort dus mondje dicht.quote:Op dinsdag 20 december 2011 18:03 schreef waaromniet1988 het volgende:
[..]
HAHAHA, wat een onzin is darten.
Je krijgt zeker een stijve bij het bekijken van dat filmpje
Maar dan steun je het rode kruis nietquote:Op dinsdag 20 december 2011 18:05 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Nee, dan is ze gewoon stuk.quote:Op dinsdag 20 december 2011 18:07 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Als ik begrip voor een menstruerende vriendin opbreng steun ik het rode kruis toch ook?
Ajacied, ik denk dat we het wel eens zijn over het feit dat wij Justin beiden niet mogen.quote:Op dinsdag 20 december 2011 18:06 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Jij krijgt een stijve als je Justin Bieber hoort dus mondje dicht.
Maar liefst 2 ton boven vorig jaar... Het is alles behalve matig.quote:Op dinsdag 20 december 2011 18:08 schreef Qunix het volgende:
SR is nog behoorlijk matig.
Muziek is wel goed, Timur en Gerard doen het lekker, Coen iets minder. Leiden is gewoon niet goed. En de slaapgasten zijn slecht, al vas Jürgen wel OK.
Daar doe ik het niet voor. Ik ga voor de muziek, dj's en gezellige radioshow.quote:Op dinsdag 20 december 2011 18:09 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Maar liefst 2 ton boven vorig jaar... Het is alles behalve matig.
Timur en Coen proberen Gerard na te doen, ze doen niet hun eigen ding.quote:Op dinsdag 20 december 2011 18:08 schreef Qunix het volgende:
SR is nog behoorlijk matig.
Muziek is wel goed, Timur en Gerard doen het lekker, Coen iets minder. Leiden is gewoon niet goed. En de slaapgasten zijn slecht, al vas Jürgen wel OK.
misquote:Op dinsdag 20 december 2011 18:05 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Dat.quote:Op dinsdag 20 december 2011 18:07 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Gelukkig is hij geen slaapgast
Ach, zoveel scheelt het niet met vorig jaar. Misschien vind je Coen wat minder, maar verder leeft het weer als een malle in Leiden en de rest van het land. Het is echt wel weer een succes.quote:Op dinsdag 20 december 2011 18:09 schreef Qunix het volgende:
[..]
Daar doe ik het niet voor. Ik ga voor de muziek, dj's en gezellige radioshow.
als je al acht jaar hetzelfde doet raakt men er aan gewend.quote:Op dinsdag 20 december 2011 18:10 schreef Rainesz het volgende:
Ik denk dat iedereen ook teveel verwacht. Afgelopen 2 edities waren meesterlijk.
Daar kom je gewoon niet zo makkelijk overheen.
Bieden dan!quote:Op dinsdag 20 december 2011 18:11 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik wil wel een keer een privéconcert van Rinus
Dat heeft met de constructie van de bedden te maken.quote:Op dinsdag 20 december 2011 18:12 schreef Mascleta het volgende:
Waarom is zanger Rinus geen slaapgast, samen met die chick van hem?
Hij was gisternacht in de studio, zonder vriendin.quote:Op dinsdag 20 december 2011 18:12 schreef Mascleta het volgende:
Waarom is zanger Rinus geen slaapgast, samen met die chick van hem?
quote:Op dinsdag 20 december 2011 18:12 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Hij was gisternacht in de studio, zonder vriendin.
quote:Op dinsdag 20 december 2011 18:12 schreef Rainesz het volgende:
[..]
Dat heeft met de constructie van de bedden te maken.
Ik heb maar 423 euroquote:
En dit ookquote:Op dinsdag 20 december 2011 18:12 schreef Roel_Jewel het volgende:
Probleem is dat iedereen het 'trucje' kent en dus veel verwacht. Lastig om topmomenten te creëren terwijl ze spontaan moeten ontstaan.
SR is eigenlijk te groot geworden. Ik wil niet weten hoeveel mensen nu afstemmen op 3FM, terwijl ze dat normaal gesproken nooit doen.quote:Op dinsdag 20 december 2011 18:12 schreef Roel_Jewel het volgende:
Probleem is dat iedereen het 'trucje' kent en dus veel verwacht. Lastig om topmomenten te creëren terwijl ze spontaan moeten ontstaan.
quote:Op dinsdag 20 december 2011 18:12 schreef Rainesz het volgende:
[..]
Dat heeft met de constructie van de bedden te maken.
Ik denk Irene.quote:Op dinsdag 20 december 2011 18:14 schreef djkoelkast het volgende:
Als Britt morgen komt wie komt er dan vanavond?
Blijven Irene en Jan Kooijman nog over.quote:Op dinsdag 20 december 2011 18:14 schreef djkoelkast het volgende:
Dit geloof je toch nietquote:Op dinsdag 20 december 2011 18:10 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
mis
Rinus Dijkstra 20m ¤ 695.00 Excl. The YouTube hit sensatie van 2011 + 15 min. meet & greet
Rinus Dijkstra 20m ¤ 795.00 Excl. Gage met reiskosten + 150 km vanaf Drachten
en waylonquote:Op dinsdag 20 december 2011 18:15 schreef CindieY het volgende:
[..]
Blijven Irene en Jan Kooijman nog over.
Jan Kooijemansquote:Op dinsdag 20 december 2011 18:15 schreef CindieY het volgende:
[..]
Ik hoop Janquote:Op dinsdag 20 december 2011 18:15 schreef CindieY het volgende:
[..]
Editie met Rob Stenders was erg leukquote:Op dinsdag 20 december 2011 18:14 schreef Bosbeetle het volgende:
SR was het eerste jaar leuk en vanaf het tweede vervelend... ik snap ook niet de neiging om tegenwoordig maar van alles een 'reeks' te maken, soms is een one-off veel krachtiger.
(of desnoods 1 keer in de 10 jaar)
ik heb ff gekeken op twitter bij jan kooijman en bij waylon.. staat bij allebi de heren niet op dat ze komenquote:Op dinsdag 20 december 2011 18:14 schreef djkoelkast het volgende:
Ohja. Het is nog maar dinsdag. Ik zal vaker een week ziek zijn, heel m'n ritme is naar de kutquote:
Ikquote:Op dinsdag 20 december 2011 18:13 schreef CindieY het volgende:
[..]
SR is eigenlijk te groot geworden. Ik wil niet weten hoeveel mensen nu afstemmen op 3FM, terwijl ze dat normaal gesproken nooit doen.
Irene Moors of Jan Kooijemansquote:Op dinsdag 20 december 2011 18:14 schreef djkoelkast het volgende:
Die met Annemieke Giel en Gerard was ook echt fantastisch.quote:Op dinsdag 20 december 2011 18:15 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Editie met Rob Stenders was erg leuk
Iddquote:Op dinsdag 20 december 2011 18:15 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Alleen het topic zegt al genoeg. Op een normale 3FM-dag gaan we echt niet zo hardquote:
Die Annemieke vind ik echt een achterlijk dom wijf en wat zij draaide was helemaal ruk.quote:Op dinsdag 20 december 2011 18:17 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Die met Annemieke Giel en Gerard was ook echt fantastisch.
ja, omdat Groningen.quote:Op dinsdag 20 december 2011 18:17 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Die met Annemieke Giel en Gerard was ook echt fantastisch.
quote:Op dinsdag 20 december 2011 18:17 schreef miieejj het volgende:
http://twitter.com/#!/search/irene%20moors
twitter:SeriousRequest twitterde op dinsdag 20-12-2011 om 15:02:34@Ciitr0entj de slaapgast natuurlijk! Irene Moors reageer retweet
Vind ik juist helemaal niet. Hele goeie vrouwelijke dj, als je d'r afzet tegen bijvoorbeeld Claudia de Brij, dan is Annemieke echt een vakvrouw.quote:Op dinsdag 20 december 2011 18:17 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Die Annemieke vind ik echt een achterlijk dom wijf en wat zij draaide was helemaal ruk.
En Giel weet altijd de aandacht naar zich toe te trekken op een verkeerde manier.
niets mis meequote:Op dinsdag 20 december 2011 18:18 schreef djkoelkast het volgende:
Een jaren '90 schreeuwnummer. Het is ook elke keer hetzelfde met die muziek, net als de top 2000.
Volgensmij was het claudia de breij die het sapjes gebeuren bedacht heeft....quote:Op dinsdag 20 december 2011 18:15 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Ik vond de editie met Claudia weer wel heel erg leuk.quote:Op dinsdag 20 december 2011 18:18 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Vind ik juist helemaal niet. Hele goeie vrouwelijke dj, als je d'r afzet tegen bijvoorbeeld Claudia de Brij, dan is Annemieke echt een vakvrouw.
Er zit een uitknop op als het je niet aanstaat, hequote:Op dinsdag 20 december 2011 18:18 schreef djkoelkast het volgende:
Een jaren '90 schreeuwnummer. Het is ook elke keer hetzelfde met die muziek, net als de top 2000.
Ik luister nooit 3fm op deze dagen na.quote:Op dinsdag 20 december 2011 18:19 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Volgensmij was het claudia de breij die het sapjes gebeuren bedacht heeft....
Ik vind het 3fm de laatste 10 jaar echt dé zender van het uitmelken geworden, leuk dat ze artiesten promoten e.d. maar dat kan ook subtieler en voor al die '3fm-bands' kun je ook 8 onbekendere bandjes een keer draaien.
Ik weet niet wat dat is maar het is een beetje het syndroom giel wat heerst bij 3fm die doet ook al een jaar of 10 precies hetzelfde.... en als dat nou iets muzikaal interesants was en dat de muziek de vernieuwing brengt maar nee dat ook niet
en nu dus ook al een jaar of 10 (ofzo) het glazen huis, bedenk eens iets nieuws
Ik luister nooit 3fm op deze dagen na.quote:Op dinsdag 20 december 2011 18:19 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Er zit een uitknop op als het je niet aanstaat, he
ook datquote:Op dinsdag 20 december 2011 18:19 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Er zit een uitknop op als het je niet aanstaat, he
quote:Op dinsdag 20 december 2011 18:20 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Ik luister nooit 3fm op deze dagen na.
[..]
Ik luister nooit 3fm op deze dagen na.
Eens. bij 3voor12 draait ze ook vele betere muziek dan Roosmarijnquote:Op dinsdag 20 december 2011 18:18 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Vind ik juist helemaal niet. Hele goeie vrouwelijke dj, als je d'r afzet tegen bijvoorbeeld Claudia de Brij, dan is Annemieke echt een vakvrouw.
misschien is ze straks wel hardstikke leuk, lucille werner was ook zeer leuke gastquote:Op dinsdag 20 december 2011 18:19 schreef alors het volgende:
Jahoor Irene Moorszal je net zien als ik een keer vrij ben
nouja die annemieke zei wel toen het nieuws van kinkfm uitkwam dan ga ik nu een toepasselijk nummer draaien, en toen kwam adelequote:Op dinsdag 20 december 2011 18:18 schreef Buitendam het volgende:
[..]
eenschquote:Op dinsdag 20 december 2011 18:22 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
nouja die annemieke zei wel toen het nieuws van kinkfm uitkwam dan ga ik nu een toepasselijk nummer draaien, en toen kwam adeledan ben je in mijn ogen geen 'vakvrouw'
Wel terechte klacht dit.quote:Op dinsdag 20 december 2011 18:22 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
nouja die annemieke zei wel toen het nieuws van kinkfm uitkwam dan ga ik nu een toepasselijk nummer draaien, en toen kwam adeledan ben je in mijn ogen geen 'vakvrouw'
Maar na tien van je reacties weet iedereen wel dat je niet van muziek met gitaren (quote:Op dinsdag 20 december 2011 18:21 schreef djkoelkast het volgende:
Laat mij me lekker ergeren aan de pestherrie joh, ik doe dat maar 1 week in het jaar.
Van mij hoeft de muziek niet eens, ik kijk/luister voor het evenement, maar dat wordt steeds minder leuk helaas. En ik denk inderdaad dat de spontaniteit het belangrijkste mispunt is.
112quote:Op dinsdag 20 december 2011 18:23 schreef franklop het volgende:
wat is dat telefoonnummer ook alweer?
1-3-3-6..quote:Op dinsdag 20 december 2011 18:23 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Doen ze dus ook al jaaaaaaaren
0909 5380quote:Op dinsdag 20 december 2011 18:23 schreef franklop het volgende:
wat is dat telefoonnummer ook alweer?
Ja maar Lucille is ook leuk, dat wilde niemand van me aannemen vorig jaar. Irene mag ik echt niet.quote:Op dinsdag 20 december 2011 18:21 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
misschien is ze straks wel hardstikke leuk, lucille werner was ook zeer leuke gast
Nee, natuurlijk zullen ze allemaal wel een keer de plank misslaan, maar als je kijkt naar de kennis die ze heeft en de shows die ze maakt. Ik vind er een duidelijk scheidingslijn tussen "kinderuurtje"dj's en "vakmens"dj's. Dan vind ik Annemieke wel de 2e categorie, terwijl een ander Claudia weer beter vindt. etc.quote:Op dinsdag 20 december 2011 18:22 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Die manke?quote:Op dinsdag 20 december 2011 18:24 schreef alors het volgende:
[..]
Ja maar Lucille is ook leuk, dat wilde niemand van me aannemen vorig jaar. Irene mag ik echt niet.
Aangepast!quote:Op dinsdag 20 december 2011 18:23 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Maar na tien jaar van je reacties weet iedereen wel dat je niet van muziek met gitaren () houdt.
quote:
8 jaarquote:
Ik heb sowieso nooit last van hem, ik mag hem wel. Toffe kerelquote:Op dinsdag 20 december 2011 18:26 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Ik had niet zo'n last van hem in MUZ indertijd.
Ja, maar geforceerd, al vóór SR ook maar begonnen was. Dat maakt hetquote:
Gaat elk jaar zo met SR.quote:Op dinsdag 20 december 2011 18:26 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Maar ik luister nooit dus ik ken het nummer alleen in de Niels van Gogh remix die in mijn eigen mix zit.quote:Op dinsdag 20 december 2011 18:26 schreef CindieY het volgende:
[..]
Ja, maar geforceerd, al vóór SR ook maar begonnen was. Dat maakt het
House topics stonden in mijn tijd in UVT en SR was nog niet zo groot dat er aparte forums voor opgezet werden.quote:
Die hebben ze al 240 keer gedraaid op 3FMquote:Op dinsdag 20 december 2011 18:28 schreef Mexicanobakker het volgende:
Hello op 1 graag. Die is baasssss
wat een onzin zeg...quote:Op dinsdag 20 december 2011 18:27 schreef waaromniet1988 het volgende:
Waar gaat het heen met de mensheid. Kijk wat mensen massaal aanvragen
geen top 3 plaat iig.quote:
Trouwens, wat zeur je, ik zeg 4x per dag iets over de muziek terwijl ik 400 kutnummers hoor, 10 die wel ok zijn en 2 goeie.quote:Op dinsdag 20 december 2011 18:26 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Ik vind er niet veel aan,.quote:
ik zal ook al met mijn mobiel bij de TVquote:Op dinsdag 20 december 2011 18:29 schreef Swomp het volgende:
Leuk nummer,mijn soundhound kent hem gewoon niet
quote:Audiolink
Michel Telo - Ai Se Eu Te Pego.Wav.Wav
Shazam welquote:Op dinsdag 20 december 2011 18:29 schreef Swomp het volgende:
Leuk nummer,mijn soundhound kent hem gewoon niet
Zo staat hij dan bij 3FM in het systeemquote:Op dinsdag 20 december 2011 18:30 schreef Rainesz het volgende:
Wel grappig hele bestandsnaam in 3fm scrobbler.
[..]
Ik zeur niet, het viel me gewoon op.quote:Op dinsdag 20 december 2011 18:29 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Trouwens, wat zeur je, ik zeg 4x per dag iets over de muziek terwijl ik 400 kutnummers hoor, 10 die wel ok zijn en 2 goeie.
Wen er maar aan.quote:Op dinsdag 20 december 2011 18:31 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Ik zeur niet, het viel me gewoon op.
quote:Op dinsdag 20 december 2011 18:30 schreef Dagoduck het volgende:
Doet me op de een of andere manier denken aan Qe si qe no..
Ok.quote:Op dinsdag 20 december 2011 18:31 schreef Dagoduck het volgende:
Ik viel gister trouwens in slaap met Underworld - Born Slippy
Hoe kun je daar nou bij in slaap vallen?quote:Op dinsdag 20 december 2011 18:31 schreef Dagoduck het volgende:
Ik viel gister trouwens in slaap met Underworld - Born Slippy
En ook groepsex.quote:Op dinsdag 20 december 2011 18:31 schreef Rainesz het volgende:
Timur begint over eten.
Ik heb honger,dus ga maar eens eten regelen.
Daar istie weeerrrrrrrrrquote:
Vlak erna dan..quote:Op dinsdag 20 december 2011 18:32 schreef CindieY het volgende:
[..]
Hoe kun je daar nou bij in slaap vallen?
tjib tjib tjib tjib tjib tjib tjib tjib tjibbe tjibbe..quote:
Ik kijk gewoon op http://www.3fmfan.nlquote:
Jij snapt hetquote:
Gefeliciteerd.quote:Op dinsdag 20 december 2011 18:36 schreef djkoelkast het volgende:
Ik heb even Klelight, Koolfunk - Fuckin' Hands (Hadrian & Renoa Remix) aangezet
ok.quote:Op dinsdag 20 december 2011 18:36 schreef djkoelkast het volgende:
Ik heb even Klelight, Koolfunk - Fuckin' Hands (Hadrian & Renoa Remix) aangezet
Ik meestal ookquote:Op dinsdag 20 december 2011 18:35 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ik kijk gewoon op http://www.3fmfan.nl
Rockhaterquote:
En terecht, dit draai je niet om op te feesten.quote:Op dinsdag 20 december 2011 18:37 schreef Buitendam het volgende:
Een enkeling buiten vindt het top, de rest staat erbij te gapen van "...the fuck is dit?"
Kan rustig op gesprongen worden.quote:Op dinsdag 20 december 2011 18:37 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
En terecht, dit draai je niet om op te feesten.
Maar niemand doet hetquote:Op dinsdag 20 december 2011 18:38 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Kan rustig op gesprongen worden.
quote:Op dinsdag 20 december 2011 18:38 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Als je tegen gitaren bent, ben je niet eens een muziekliefhebber wat mij betreft.
quote:Op dinsdag 20 december 2011 18:39 schreef CindieY het volgende:
Zullen we eens kappen elkaars muzieksmaak af te kraken en gewoon te genieten van hetgeen je wel leuk vindt?
Welnee, gewoon van alles door elkaar, man. Het is voor iedereen. Van Coldplay naar Led Zeppeling naar Jordi van Loon naar Bruno Mars. Voor iedereen wat. Lekker afwisselen.quote:Op dinsdag 20 december 2011 18:38 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Maar niemand doet het![]()
Als je je evenement zo commerciëel maakt moet je ook maar Slam FM of 538 op zo'n plein zetten.
Dan heeft djkoelkast niets om te postenquote:Op dinsdag 20 december 2011 18:39 schreef CindieY het volgende:
Zullen we eens kappen elkaars muzieksmaak af te kraken en gewoon te genieten van hetgeen je wel leuk vindt?
De rest moet even les krijgen in wat echt goede muziek isquote:Op dinsdag 20 december 2011 18:37 schreef Buitendam het volgende:
Een enkeling buiten vindt het top, de rest staat erbij te gapen van "...the fuck is dit?"
Smaak he.quote:Op dinsdag 20 december 2011 18:40 schreef waaromniet1988 het volgende:
[..]
De rest moet even les krijgen in wat echt goede muziek is
Ik vond de clip wel leuk toendertijd..quote:
Jawel, z'n oproepjes om de eventlog bij te houden. Nee, even serieus, niet zo zeuren allemaal.quote:Op dinsdag 20 december 2011 18:40 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Dan heeft djkoelkast niets om te posten
heeft niets te maken met smaakquote:
Had je iets ingetypt? of je typveld aangeklikt?quote:
Nee, want dan weet ik dat wel.quote:Op dinsdag 20 december 2011 18:41 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Had je iets ingetypt? of je typveld aangeklikt?
En dat doen ze dus nietquote:Op dinsdag 20 december 2011 18:39 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Welnee, gewoon van alles door elkaar, man. Het is voor iedereen. Van Coldplay naar Led Zeppeling naar Jordi van Loon naar Bruno Mars. Voor iedereen wat. Lekker afwisselen.
Hij is toch de enige die het niet leuk vindt. Ik kan altijd wel glimlachen bij de instart van een nieuw nummer en dan de reacties:quote:Op dinsdag 20 december 2011 18:40 schreef CindieY het volgende:
[..]
Jawel, z'n oproepjes om de eventlog bij te houden. Nee, even serieus, niet zo zeuren allemaal.
Leuk, ok. Maar vernieuwend?quote:Op dinsdag 20 december 2011 18:41 schreef FZN05 het volgende:
Timur brengt echt leuke, vernieuwende radio in het huis!
Dat is zodat de leuke stukken online kunnen komen.quote:Op dinsdag 20 december 2011 18:40 schreef CindieY het volgende:
[..]
Jawel, z'n oproepjes om de eventlog bij te houden. Nee, even serieus, niet zo zeuren allemaal.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |