Ikquote:Op dinsdag 20 december 2011 18:13 schreef CindieY het volgende:
[..]
SR is eigenlijk te groot geworden. Ik wil niet weten hoeveel mensen nu afstemmen op 3FM, terwijl ze dat normaal gesproken nooit doen.
Irene Moors of Jan Kooijemansquote:Op dinsdag 20 december 2011 18:14 schreef djkoelkast het volgende:
Als Britt morgen komt wie komt er dan vanavond?
Die met Annemieke Giel en Gerard was ook echt fantastisch.quote:Op dinsdag 20 december 2011 18:15 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Editie met Rob Stenders was erg leuk
Iddquote:Op dinsdag 20 december 2011 18:15 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Alleen het topic zegt al genoeg. Op een normale 3FM-dag gaan we echt niet zo hardquote:
Die Annemieke vind ik echt een achterlijk dom wijf en wat zij draaide was helemaal ruk.quote:Op dinsdag 20 december 2011 18:17 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Die met Annemieke Giel en Gerard was ook echt fantastisch.
ja, omdat Groningen.quote:Op dinsdag 20 december 2011 18:17 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Die met Annemieke Giel en Gerard was ook echt fantastisch.
quote:Op dinsdag 20 december 2011 18:17 schreef miieejj het volgende:
http://twitter.com/#!/search/irene%20moors
twitter:SeriousRequest twitterde op dinsdag 20-12-2011 om 15:02:34@Ciitr0entj de slaapgast natuurlijk! Irene Moors reageer retweet
Vind ik juist helemaal niet. Hele goeie vrouwelijke dj, als je d'r afzet tegen bijvoorbeeld Claudia de Brij, dan is Annemieke echt een vakvrouw.quote:Op dinsdag 20 december 2011 18:17 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Die Annemieke vind ik echt een achterlijk dom wijf en wat zij draaide was helemaal ruk.
En Giel weet altijd de aandacht naar zich toe te trekken op een verkeerde manier.
niets mis meequote:Op dinsdag 20 december 2011 18:18 schreef djkoelkast het volgende:
Een jaren '90 schreeuwnummer. Het is ook elke keer hetzelfde met die muziek, net als de top 2000.
Volgensmij was het claudia de breij die het sapjes gebeuren bedacht heeft....quote:Op dinsdag 20 december 2011 18:15 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Ik vond de editie met Claudia weer wel heel erg leuk.quote:Op dinsdag 20 december 2011 18:18 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Vind ik juist helemaal niet. Hele goeie vrouwelijke dj, als je d'r afzet tegen bijvoorbeeld Claudia de Brij, dan is Annemieke echt een vakvrouw.
Er zit een uitknop op als het je niet aanstaat, hequote:Op dinsdag 20 december 2011 18:18 schreef djkoelkast het volgende:
Een jaren '90 schreeuwnummer. Het is ook elke keer hetzelfde met die muziek, net als de top 2000.
Ik luister nooit 3fm op deze dagen na.quote:Op dinsdag 20 december 2011 18:19 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Volgensmij was het claudia de breij die het sapjes gebeuren bedacht heeft....
Ik vind het 3fm de laatste 10 jaar echt dé zender van het uitmelken geworden, leuk dat ze artiesten promoten e.d. maar dat kan ook subtieler en voor al die '3fm-bands' kun je ook 8 onbekendere bandjes een keer draaien.
Ik weet niet wat dat is maar het is een beetje het syndroom giel wat heerst bij 3fm die doet ook al een jaar of 10 precies hetzelfde.... en als dat nou iets muzikaal interesants was en dat de muziek de vernieuwing brengt maar nee dat ook niet
en nu dus ook al een jaar of 10 (ofzo) het glazen huis, bedenk eens iets nieuws
Ik luister nooit 3fm op deze dagen na.quote:Op dinsdag 20 december 2011 18:19 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Er zit een uitknop op als het je niet aanstaat, he
ook datquote:Op dinsdag 20 december 2011 18:19 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Er zit een uitknop op als het je niet aanstaat, he
quote:Op dinsdag 20 december 2011 18:20 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Ik luister nooit 3fm op deze dagen na.
[..]
Ik luister nooit 3fm op deze dagen na.
Eens. bij 3voor12 draait ze ook vele betere muziek dan Roosmarijnquote:Op dinsdag 20 december 2011 18:18 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Vind ik juist helemaal niet. Hele goeie vrouwelijke dj, als je d'r afzet tegen bijvoorbeeld Claudia de Brij, dan is Annemieke echt een vakvrouw.
misschien is ze straks wel hardstikke leuk, lucille werner was ook zeer leuke gastquote:Op dinsdag 20 december 2011 18:19 schreef alors het volgende:
Jahoor Irene Moorszal je net zien als ik een keer vrij ben
nouja die annemieke zei wel toen het nieuws van kinkfm uitkwam dan ga ik nu een toepasselijk nummer draaien, en toen kwam adelequote:Op dinsdag 20 december 2011 18:18 schreef Buitendam het volgende:
[..]
eenschquote:Op dinsdag 20 december 2011 18:22 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
nouja die annemieke zei wel toen het nieuws van kinkfm uitkwam dan ga ik nu een toepasselijk nummer draaien, en toen kwam adeledan ben je in mijn ogen geen 'vakvrouw'
Wel terechte klacht dit.quote:Op dinsdag 20 december 2011 18:22 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
nouja die annemieke zei wel toen het nieuws van kinkfm uitkwam dan ga ik nu een toepasselijk nummer draaien, en toen kwam adeledan ben je in mijn ogen geen 'vakvrouw'
Maar na tien van je reacties weet iedereen wel dat je niet van muziek met gitaren (quote:Op dinsdag 20 december 2011 18:21 schreef djkoelkast het volgende:
Laat mij me lekker ergeren aan de pestherrie joh, ik doe dat maar 1 week in het jaar.
Van mij hoeft de muziek niet eens, ik kijk/luister voor het evenement, maar dat wordt steeds minder leuk helaas. En ik denk inderdaad dat de spontaniteit het belangrijkste mispunt is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |