Jij krijgt een stijve als je Justin Bieber hoort dus mondje dicht.quote:Op dinsdag 20 december 2011 18:03 schreef waaromniet1988 het volgende:
[..]
HAHAHA, wat een onzin is darten.
Je krijgt zeker een stijve bij het bekijken van dat filmpje
Maar dan steun je het rode kruis nietquote:Op dinsdag 20 december 2011 18:05 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Volgens mij is hem inhuren via zijn "agent" goedkoper.
Nee, dan is ze gewoon stuk.quote:Op dinsdag 20 december 2011 18:07 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Als ik begrip voor een menstruerende vriendin opbreng steun ik het rode kruis toch ook?
Ajacied, ik denk dat we het wel eens zijn over het feit dat wij Justin beiden niet mogen.quote:Op dinsdag 20 december 2011 18:06 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Jij krijgt een stijve als je Justin Bieber hoort dus mondje dicht.
Maar liefst 2 ton boven vorig jaar... Het is alles behalve matig.quote:Op dinsdag 20 december 2011 18:08 schreef Qunix het volgende:
SR is nog behoorlijk matig.
Muziek is wel goed, Timur en Gerard doen het lekker, Coen iets minder. Leiden is gewoon niet goed. En de slaapgasten zijn slecht, al vas Jürgen wel OK.
Daar doe ik het niet voor. Ik ga voor de muziek, dj's en gezellige radioshow.quote:Op dinsdag 20 december 2011 18:09 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Maar liefst 2 ton boven vorig jaar... Het is alles behalve matig.
Timur en Coen proberen Gerard na te doen, ze doen niet hun eigen ding.quote:Op dinsdag 20 december 2011 18:08 schreef Qunix het volgende:
SR is nog behoorlijk matig.
Muziek is wel goed, Timur en Gerard doen het lekker, Coen iets minder. Leiden is gewoon niet goed. En de slaapgasten zijn slecht, al vas Jürgen wel OK.
misquote:Op dinsdag 20 december 2011 18:05 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Volgens mij is hem inhuren via zijn "agent" goedkoper.
Dat.quote:Op dinsdag 20 december 2011 18:07 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Gelukkig is hij geen slaapgast
Ach, zoveel scheelt het niet met vorig jaar. Misschien vind je Coen wat minder, maar verder leeft het weer als een malle in Leiden en de rest van het land. Het is echt wel weer een succes.quote:Op dinsdag 20 december 2011 18:09 schreef Qunix het volgende:
[..]
Daar doe ik het niet voor. Ik ga voor de muziek, dj's en gezellige radioshow.
als je al acht jaar hetzelfde doet raakt men er aan gewend.quote:Op dinsdag 20 december 2011 18:10 schreef Rainesz het volgende:
Ik denk dat iedereen ook teveel verwacht. Afgelopen 2 edities waren meesterlijk.
Daar kom je gewoon niet zo makkelijk overheen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |