Ik vind het al raar dat het als sport gezien word, laatstaan dat er mensen zijn die het nog serieus gaan volgen ook.quote:
Darts is nog eerder een sport dan schaken, dammen etcquote:Op dinsdag 20 december 2011 17:58 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Ik vind het al raar dat het als sport gezien word, laatstaan dat er mensen zijn die het nog serieus gaan volgen ook.
Heya,heya gerard in de Graveyard.quote:Op dinsdag 20 december 2011 17:58 schreef djkoelkast het volgende:
Ik bedoel de graveyard maar dat rijmt niet.
Het is een sport en ik volg het. Ik snap niet dat er mensen naar voetbal kijken.quote:Op dinsdag 20 december 2011 17:58 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Ik vind het al raar dat het als sport gezien word, laatstaan dat er mensen zijn die het nog serieus gaan volgen ook.
QFT.quote:Op dinsdag 20 december 2011 17:58 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Ik kijk dan ook geen voetbal,tenzij onontkoombaar.quote:Op dinsdag 20 december 2011 17:59 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Het is een sport en ik volg het. Ik snap niet dat er mensen naar voetbal kijken.
Voetbal is dus ook een spelletjequote:Een sport kan omschreven worden als een fysieke krachtmeting (bijvoorbeeld zwemmen), fysiek spel (bijvoorbeeld voetbal) of denkspel (bijvoorbeeld schaken) dat op reglementaire wijze in competitieverband of recreatief gespeeld kan worden.
Dan heb je mazzel, ik zat de hele dag op school.quote:Op dinsdag 20 december 2011 17:59 schreef D. het volgende:
[..]
Ik heb al heef wat uurtjes SR gehoord vandaag, dus iets anders tussendoor kan geen kwaad
Je mag het ook als spelletje zien hoor als je daar gelukkiger van wordtquote:Op dinsdag 20 december 2011 17:59 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Het is een sport en ik volg het. Ik snap niet dat er mensen naar voetbal kijken.
Ik heb op school nog een uitgebreidere versie van die uitleg geleerd, maar dat was een goede samenvatting.quote:Op dinsdag 20 december 2011 18:00 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Voetbal is dus ook een spelletje
Boeit me niet hoe het heet, ik vind het leuk om naar dikke zwetende mannen te kijken die pijltjes naar een bord met nummers pleuren.quote:Op dinsdag 20 december 2011 18:00 schreef D. het volgende:
[..]
Je mag het ook als spelletje zien hoor als je daar gelukkiger van wordt
School is zo jaren 90quote:Op dinsdag 20 december 2011 18:00 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Dan heb je mazzel, ik zat de hele dag op school.__!!
Dunne zwetende mannen mag ookquote:Op dinsdag 20 december 2011 18:01 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Boeit me niet hoe het heet, ik vind het leuk om naar dikke zwetende mannen te kijken die pijltjes naar een bord met nummers pleuren.
PDC: World Darts Championship 2012 #4 Een Aussie met podiumvreesquote:
HAHAHA, wat een onzin is darten.quote:
3 bier!quote:Op dinsdag 20 december 2011 18:03 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
PDC: World Darts Championship 2012 #4 Een Aussie met podiumvrees![]()
Die Petri Korte gisteren gezien?
Volgens mijn tv-gids was er geen darts gisterenquote:Op dinsdag 20 december 2011 18:03 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
PDC: World Darts Championship 2012 #4 Een Aussie met podiumvrees![]()
Die Petri Korte gisteren gezien?
naar de pedoclub van Martijnquote:Op dinsdag 20 december 2011 18:03 schreef waaromniet1988 het volgende:
Gers, jij viezerik.
Waar neem jij de kinderen mee naartoe
Op de site wel.quote:Op dinsdag 20 december 2011 18:04 schreef D. het volgende:
[..]
Volgens mijn tv-gids was er geen darts gisteren
Rome of Parijsquote:Op dinsdag 20 december 2011 18:03 schreef waaromniet1988 het volgende:
Gers, jij viezerik.
Waar neem jij de kinderen mee naartoe
jawohl. OM 22:30quote:Op dinsdag 20 december 2011 18:04 schreef D. het volgende:
[..]
Volgens mijn tv-gids was er geen darts gisteren
WTFquote:Op dinsdag 20 december 2011 18:04 schreef Yurithemaster het volgende:
al 630 euro voor het huiskamer concert van rinus
Volgens mij is hem inhuren via zijn "agent" goedkoper.quote:Op dinsdag 20 december 2011 18:04 schreef Yurithemaster het volgende:
al 630 euro voor het huiskamer concert van rinus
Van deze twee nine darters in 1 toernooit wel hoor:quote:Op dinsdag 20 december 2011 18:03 schreef waaromniet1988 het volgende:
[..]
HAHAHA, wat een onzin is darten.
Je krijgt zeker een stijve bij het bekijken van dat filmpje
Ja, maar dat is een cursus van een hondennogwat ook en allerlij andere dingen op die veiling...quote:Op dinsdag 20 december 2011 18:05 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Volgens mij is hem inhuren via zijn "agent" goedkoper.
Jij krijgt een stijve als je Justin Bieber hoort dus mondje dicht.quote:Op dinsdag 20 december 2011 18:03 schreef waaromniet1988 het volgende:
[..]
HAHAHA, wat een onzin is darten.
Je krijgt zeker een stijve bij het bekijken van dat filmpje
Maar dan steun je het rode kruis nietquote:Op dinsdag 20 december 2011 18:05 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Nee, dan is ze gewoon stuk.quote:Op dinsdag 20 december 2011 18:07 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Als ik begrip voor een menstruerende vriendin opbreng steun ik het rode kruis toch ook?
Ajacied, ik denk dat we het wel eens zijn over het feit dat wij Justin beiden niet mogen.quote:Op dinsdag 20 december 2011 18:06 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Jij krijgt een stijve als je Justin Bieber hoort dus mondje dicht.
Maar liefst 2 ton boven vorig jaar... Het is alles behalve matig.quote:Op dinsdag 20 december 2011 18:08 schreef Qunix het volgende:
SR is nog behoorlijk matig.
Muziek is wel goed, Timur en Gerard doen het lekker, Coen iets minder. Leiden is gewoon niet goed. En de slaapgasten zijn slecht, al vas Jürgen wel OK.
Daar doe ik het niet voor. Ik ga voor de muziek, dj's en gezellige radioshow.quote:Op dinsdag 20 december 2011 18:09 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Maar liefst 2 ton boven vorig jaar... Het is alles behalve matig.
Timur en Coen proberen Gerard na te doen, ze doen niet hun eigen ding.quote:Op dinsdag 20 december 2011 18:08 schreef Qunix het volgende:
SR is nog behoorlijk matig.
Muziek is wel goed, Timur en Gerard doen het lekker, Coen iets minder. Leiden is gewoon niet goed. En de slaapgasten zijn slecht, al vas Jürgen wel OK.
misquote:Op dinsdag 20 december 2011 18:05 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Dat.quote:Op dinsdag 20 december 2011 18:07 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Gelukkig is hij geen slaapgast
Ach, zoveel scheelt het niet met vorig jaar. Misschien vind je Coen wat minder, maar verder leeft het weer als een malle in Leiden en de rest van het land. Het is echt wel weer een succes.quote:Op dinsdag 20 december 2011 18:09 schreef Qunix het volgende:
[..]
Daar doe ik het niet voor. Ik ga voor de muziek, dj's en gezellige radioshow.
als je al acht jaar hetzelfde doet raakt men er aan gewend.quote:Op dinsdag 20 december 2011 18:10 schreef Rainesz het volgende:
Ik denk dat iedereen ook teveel verwacht. Afgelopen 2 edities waren meesterlijk.
Daar kom je gewoon niet zo makkelijk overheen.
Bieden dan!quote:Op dinsdag 20 december 2011 18:11 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik wil wel een keer een privéconcert van Rinus
Dat heeft met de constructie van de bedden te maken.quote:Op dinsdag 20 december 2011 18:12 schreef Mascleta het volgende:
Waarom is zanger Rinus geen slaapgast, samen met die chick van hem?
Hij was gisternacht in de studio, zonder vriendin.quote:Op dinsdag 20 december 2011 18:12 schreef Mascleta het volgende:
Waarom is zanger Rinus geen slaapgast, samen met die chick van hem?
quote:Op dinsdag 20 december 2011 18:12 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Hij was gisternacht in de studio, zonder vriendin.
quote:Op dinsdag 20 december 2011 18:12 schreef Rainesz het volgende:
[..]
Dat heeft met de constructie van de bedden te maken.
Ik heb maar 423 euroquote:
En dit ookquote:Op dinsdag 20 december 2011 18:12 schreef Roel_Jewel het volgende:
Probleem is dat iedereen het 'trucje' kent en dus veel verwacht. Lastig om topmomenten te creëren terwijl ze spontaan moeten ontstaan.
SR is eigenlijk te groot geworden. Ik wil niet weten hoeveel mensen nu afstemmen op 3FM, terwijl ze dat normaal gesproken nooit doen.quote:Op dinsdag 20 december 2011 18:12 schreef Roel_Jewel het volgende:
Probleem is dat iedereen het 'trucje' kent en dus veel verwacht. Lastig om topmomenten te creëren terwijl ze spontaan moeten ontstaan.
quote:Op dinsdag 20 december 2011 18:12 schreef Rainesz het volgende:
[..]
Dat heeft met de constructie van de bedden te maken.
Ik denk Irene.quote:Op dinsdag 20 december 2011 18:14 schreef djkoelkast het volgende:
Als Britt morgen komt wie komt er dan vanavond?
Blijven Irene en Jan Kooijman nog over.quote:Op dinsdag 20 december 2011 18:14 schreef djkoelkast het volgende:
Als Britt morgen komt wie komt er dan vanavond?
Dit geloof je toch nietquote:Op dinsdag 20 december 2011 18:10 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
mis
Rinus Dijkstra 20m ¤ 695.00 Excl. The YouTube hit sensatie van 2011 + 15 min. meet & greet
Rinus Dijkstra 20m ¤ 795.00 Excl. Gage met reiskosten + 150 km vanaf Drachten
en waylonquote:Op dinsdag 20 december 2011 18:15 schreef CindieY het volgende:
[..]
Blijven Irene en Jan Kooijman nog over.
Jan Kooijemansquote:Op dinsdag 20 december 2011 18:15 schreef CindieY het volgende:
[..]
Ik hoop Janquote:Op dinsdag 20 december 2011 18:15 schreef CindieY het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |