Ik kijk gewoon op http://www.3fmfan.nlquote:
Jij snapt hetquote:
Gefeliciteerd.quote:Op dinsdag 20 december 2011 18:36 schreef djkoelkast het volgende:
Ik heb even Klelight, Koolfunk - Fuckin' Hands (Hadrian & Renoa Remix) aangezet
ok.quote:Op dinsdag 20 december 2011 18:36 schreef djkoelkast het volgende:
Ik heb even Klelight, Koolfunk - Fuckin' Hands (Hadrian & Renoa Remix) aangezet
Ik meestal ookquote:Op dinsdag 20 december 2011 18:35 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ik kijk gewoon op http://www.3fmfan.nl
Rockhaterquote:
En terecht, dit draai je niet om op te feesten.quote:Op dinsdag 20 december 2011 18:37 schreef Buitendam het volgende:
Een enkeling buiten vindt het top, de rest staat erbij te gapen van "...the fuck is dit?"
Kan rustig op gesprongen worden.quote:Op dinsdag 20 december 2011 18:37 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
En terecht, dit draai je niet om op te feesten.
Maar niemand doet hetquote:Op dinsdag 20 december 2011 18:38 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Kan rustig op gesprongen worden.
quote:Op dinsdag 20 december 2011 18:38 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Als je tegen gitaren bent, ben je niet eens een muziekliefhebber wat mij betreft.
quote:Op dinsdag 20 december 2011 18:39 schreef CindieY het volgende:
Zullen we eens kappen elkaars muzieksmaak af te kraken en gewoon te genieten van hetgeen je wel leuk vindt?
Welnee, gewoon van alles door elkaar, man. Het is voor iedereen. Van Coldplay naar Led Zeppeling naar Jordi van Loon naar Bruno Mars. Voor iedereen wat. Lekker afwisselen.quote:Op dinsdag 20 december 2011 18:38 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Maar niemand doet het![]()
Als je je evenement zo commerciëel maakt moet je ook maar Slam FM of 538 op zo'n plein zetten.
Dan heeft djkoelkast niets om te postenquote:Op dinsdag 20 december 2011 18:39 schreef CindieY het volgende:
Zullen we eens kappen elkaars muzieksmaak af te kraken en gewoon te genieten van hetgeen je wel leuk vindt?
De rest moet even les krijgen in wat echt goede muziek isquote:Op dinsdag 20 december 2011 18:37 schreef Buitendam het volgende:
Een enkeling buiten vindt het top, de rest staat erbij te gapen van "...the fuck is dit?"
Smaak he.quote:Op dinsdag 20 december 2011 18:40 schreef waaromniet1988 het volgende:
[..]
De rest moet even les krijgen in wat echt goede muziek is
Ik vond de clip wel leuk toendertijd..quote:
Jawel, z'n oproepjes om de eventlog bij te houden. Nee, even serieus, niet zo zeuren allemaal.quote:Op dinsdag 20 december 2011 18:40 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Dan heeft djkoelkast niets om te posten
heeft niets te maken met smaakquote:
Had je iets ingetypt? of je typveld aangeklikt?quote:
Nee, want dan weet ik dat wel.quote:Op dinsdag 20 december 2011 18:41 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Had je iets ingetypt? of je typveld aangeklikt?
En dat doen ze dus nietquote:Op dinsdag 20 december 2011 18:39 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Welnee, gewoon van alles door elkaar, man. Het is voor iedereen. Van Coldplay naar Led Zeppeling naar Jordi van Loon naar Bruno Mars. Voor iedereen wat. Lekker afwisselen.
Hij is toch de enige die het niet leuk vindt. Ik kan altijd wel glimlachen bij de instart van een nieuw nummer en dan de reacties:quote:Op dinsdag 20 december 2011 18:40 schreef CindieY het volgende:
[..]
Jawel, z'n oproepjes om de eventlog bij te houden. Nee, even serieus, niet zo zeuren allemaal.
Leuk, ok. Maar vernieuwend?quote:Op dinsdag 20 december 2011 18:41 schreef FZN05 het volgende:
Timur brengt echt leuke, vernieuwende radio in het huis!
Dat is zodat de leuke stukken online kunnen komen.quote:Op dinsdag 20 december 2011 18:40 schreef CindieY het volgende:
[..]
Jawel, z'n oproepjes om de eventlog bij te houden. Nee, even serieus, niet zo zeuren allemaal.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |