Wel terechte klacht dit.quote:Op dinsdag 20 december 2011 18:22 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
nouja die annemieke zei wel toen het nieuws van kinkfm uitkwam dan ga ik nu een toepasselijk nummer draaien, en toen kwam adeledan ben je in mijn ogen geen 'vakvrouw'
Maar na tien van je reacties weet iedereen wel dat je niet van muziek met gitaren (quote:Op dinsdag 20 december 2011 18:21 schreef djkoelkast het volgende:
Laat mij me lekker ergeren aan de pestherrie joh, ik doe dat maar 1 week in het jaar.
Van mij hoeft de muziek niet eens, ik kijk/luister voor het evenement, maar dat wordt steeds minder leuk helaas. En ik denk inderdaad dat de spontaniteit het belangrijkste mispunt is.
112quote:Op dinsdag 20 december 2011 18:23 schreef franklop het volgende:
wat is dat telefoonnummer ook alweer?
1-3-3-6..quote:Op dinsdag 20 december 2011 18:23 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Doen ze dus ook al jaaaaaaaren
0909 5380quote:Op dinsdag 20 december 2011 18:23 schreef franklop het volgende:
wat is dat telefoonnummer ook alweer?
Ja maar Lucille is ook leuk, dat wilde niemand van me aannemen vorig jaar. Irene mag ik echt niet.quote:Op dinsdag 20 december 2011 18:21 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
misschien is ze straks wel hardstikke leuk, lucille werner was ook zeer leuke gast
Nee, natuurlijk zullen ze allemaal wel een keer de plank misslaan, maar als je kijkt naar de kennis die ze heeft en de shows die ze maakt. Ik vind er een duidelijk scheidingslijn tussen "kinderuurtje"dj's en "vakmens"dj's. Dan vind ik Annemieke wel de 2e categorie, terwijl een ander Claudia weer beter vindt. etc.quote:Op dinsdag 20 december 2011 18:22 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
nouja die annemieke zei wel toen het nieuws van kinkfm uitkwam dan ga ik nu een toepasselijk nummer draaien, en toen kwam adeledan ben je in mijn ogen geen 'vakvrouw'
Die manke?quote:Op dinsdag 20 december 2011 18:24 schreef alors het volgende:
[..]
Ja maar Lucille is ook leuk, dat wilde niemand van me aannemen vorig jaar. Irene mag ik echt niet.
Aangepast!quote:Op dinsdag 20 december 2011 18:23 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Maar na tien jaar van je reacties weet iedereen wel dat je niet van muziek met gitaren () houdt.
quote:
8 jaarquote:
Ik heb sowieso nooit last van hem, ik mag hem wel. Toffe kerelquote:Op dinsdag 20 december 2011 18:26 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Ik had niet zo'n last van hem in MUZ indertijd.
Ja, maar geforceerd, al vóór SR ook maar begonnen was. Dat maakt hetquote:
Gaat elk jaar zo met SR.quote:Op dinsdag 20 december 2011 18:26 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Ik had niet zo'n last van hem in MUZ indertijd.
Maar ik luister nooit dus ik ken het nummer alleen in de Niels van Gogh remix die in mijn eigen mix zit.quote:Op dinsdag 20 december 2011 18:26 schreef CindieY het volgende:
[..]
Ja, maar geforceerd, al vóór SR ook maar begonnen was. Dat maakt het
House topics stonden in mijn tijd in UVT en SR was nog niet zo groot dat er aparte forums voor opgezet werden.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |