Ik ken alleen Loka?quote:Op dinsdag 20 december 2011 17:51 schreef heloef het volgende:
Het stikt hier serieus van de altomeisjes, de goede soort dan he.
Ik sta voor het glazen huis.quote:
Ze hebben zichzelf genomineerdquote:Op dinsdag 20 december 2011 17:54 schreef Cassandra87 het volgende:
Ik zie nu pas dat een aantal posters uit dit topic genomineerd zijn bij de fok verkiezingen
Spannend. Sta ik er tussen?quote:Op dinsdag 20 december 2011 17:54 schreef Cassandra87 het volgende:
Ik zie nu pas dat een aantal posters uit dit topic genomineerd zijn bij de fok verkiezingen
Waar kun je stemmen?quote:Op dinsdag 20 december 2011 17:54 schreef Cassandra87 het volgende:
ik denk dat ik ga verliezen.quote:
Ik heb op je gestemdquote:Op dinsdag 20 december 2011 17:57 schreef mylifeisgrey het volgende:
ik denk dat ik ga verliezen.
grotendeels omdat ik niets faals post omdat ik niets meer onderneem van hosselpogingen. vorig jaar een paar gedaan en wel beschreven op fok, dat was geen succes en ik vond het ook niet leuk.
dus het zit me mee
Nou jij was wel op de meetquote:Op dinsdag 20 december 2011 17:57 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
ik denk dat ik ga verliezen.
grotendeels omdat ik niets faals post omdat ik niets meer onderneem van hosselpogingen. vorig jaar een paar gedaan en wel beschreven op fok, dat was geen succes en ik vond het ook niet leuk.
dus het zit me mee
Ja hallo het is slechts een constatering, ik ga ze niet hosselen.quote:Op dinsdag 20 december 2011 17:54 schreef benzin het volgende:
[..]
Jij mag het leukste alto-meisje, geef je even de een-na-leukste mijn telefoonnummer?
oh en waar was dat op gebaseerd?quote:
nee me studiefinanciering is gestopt, omdat ik 5 jaar heb ontvangen en dan afgestudeerd zou moeten zijn ofzo? ....quote:Op dinsdag 20 december 2011 17:59 schreef Cassandra87 het volgende:
mlig heb jij nog steeds bijstand én studiefinanciering?
Omdat je altijd blijft roepen dat het niet voor jou is weggelegd dat je op een normale manier seks zal krijgen met een vrouw. Ik ken niemand die zo overtuigd is van iets.quote:Op dinsdag 20 december 2011 17:59 schreef mylifeisgrey het volgende:
oh en waar was dat op gebaseerd?
dat van die 8000 euro? dat van die hoer kleding stelen? of die uitgaansverhalen van mij?
ja wat!quote:Op dinsdag 20 december 2011 18:00 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Omdat je altijd blijft roepen dat het niet voor jou is weggelegd dat je op een normale manier seks zal krijgen met een vrouw. Ik ken niemand die zo overtuigd is van iets.
Sinds dit jaar? Jij bent toch jonger dan 27?quote:Op dinsdag 20 december 2011 18:00 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
nee me studiefinanciering is gestopt, omdat ik 5 jaar heb ontvangen.
ik ben nog steeds 1ste jaars jammer genoeg, en ben nooit echt heengegaan eigenlijk op de eerste paar maanden na.
Ik had op je willen stemmen als liefste FOK!ster, maar je was niet genomineerdquote:Op dinsdag 20 december 2011 18:01 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Sinds dit jaar? Jij bent toch jonger dan 27?
Ik had ook wel een nominatie verwacht
Daarom heb ik op je gestemdquote:Op dinsdag 20 december 2011 18:01 schreef mylifeisgrey het volgende:
ja wat!
ik heb toch bewijs! het zijn feiten!
Ik ben ook nergens voor genomineerdquote:Op dinsdag 20 december 2011 18:01 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
wel lief van jequote:Op dinsdag 20 december 2011 18:02 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik had op je willen stemmen als liefste FOK!ster, maar je was niet genomineerd
ja ik ben jonger dan 27.quote:Op dinsdag 20 december 2011 18:01 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Doe je Margreet de groetjes?quote:Op dinsdag 20 december 2011 18:03 schreef Sinosappel het volgende:
Moet gaan koken voor mn vrouw en kinderen..
Eet smakelijkquote:Op dinsdag 20 december 2011 18:03 schreef Sinosappel het volgende:
Moet gaan koken voor mn vrouw en kinderen..
Nee ik vind het zo raar omdat alle jongeren herbeoordeeld zijn, met ingang van de WIJ, en we zijn nu opnieuw aan het beoordelen omdat de WIJ gaat verdwijnen, daarom is het zo raar dat dat niet aan het licht is gekomenquote:Op dinsdag 20 december 2011 18:03 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
ja ik ben jonger dan 27.
op me 19de gaan studeren en ben nu 24.
wacht, moet ik dan wat doen dat het langer kan doorgaan ofzo (gewoon basis uitwonendenbeurs)?
ik heb een brief ontvangen dat het vanaf nu 0 is . weet ik veel....
Lijst is way too longquote:Op dinsdag 20 december 2011 18:04 schreef heloef het volgende:
Er word toch nog wel gestemd op mij als aandachtshorr en jankbal?
jankbal? Ik wil best op je stemmen hoorquote:Op dinsdag 20 december 2011 18:04 schreef heloef het volgende:
Kleurenblindheid, althans de meest voorkomende variant dacht ik, zit juist op het xchromosoom. Dus als je dat gen als man hebt, komt het altijd tot uiting omdat een man maar 1 xchromosoom heeft. Bij vrouwen komt het alleen voor als ze op beide chromosomen een recessief gen krijgen voor kleeurenblindheid. Dat maakt dat veel minder vrouwen kleurenblind zijn.quote:Een bepaald soort kleurenblind zit op het y chromosoom, en komt dus niet voor bij vrouwen.
Die andere soort komt bij mannen en vrouwen evenveel voor.
Dus ja, mannen zijn vaker kleurenblind dan vrouwen.
Jankbal is voor jou. Attention whore ben ik.quote:Op dinsdag 20 december 2011 18:04 schreef heloef het volgende:
ja maar dan moet je niet laten klinken alsof het niet zo is en alleen ik degeen ben die er heilig van overtuigd is.quote:
Weet ik niet, moet je per se alles invullen? Want ik vind het veel te lang en heb over 60% van al die dingen geen mening.quote:Op dinsdag 20 december 2011 18:04 schreef heloef het volgende:
Nee volgens mij nietquote:Op dinsdag 20 december 2011 18:05 schreef benzin het volgende:
[..]
Weet ik niet, moet je per se alles invullen? Want ik vind het veel te lang en heb over 60% van al die dingen geen mening.
Je hebt gelijk en ik vind de nerd in jou leukquote:Op dinsdag 20 december 2011 18:05 schreef -Strawberry- het volgende:
De nerd in mij wil hier nog op reageren:
Capstan.quote:Op dinsdag 20 december 2011 18:06 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Nee volgens mij niet
Wie is de slechtste hosselaar?
Sorry MLiGquote:Op dinsdag 20 december 2011 18:05 schreef mylifeisgrey het volgende:
ja maar dan moet je niet laten klinken alsof het niet zo is en alleen ik degeen ben die er heilig van overtuigd is.
bewijs: nooit vriendin
als het niet door hoeren was nog maagd.
succes:
2 keer gratis met een meisje gezoend.
en dat in de laatste jaar of 8. daarvoor is er nooit wat gebeurd, en ik ben 24 en het ziet er naar uit dat het altijd zo zal zijn.
jezus cactus!
Je hoeft alleen in te vullen wat je wilquote:Op dinsdag 20 december 2011 18:05 schreef benzin het volgende:
[..]
Weet ik niet, moet je per se alles invullen? Want ik vind het veel te lang en heb over 60% van al die dingen geen mening.
Hihiquote:Op dinsdag 20 december 2011 18:06 schreef benzin het volgende:
[..]
Je hebt gelijk en ik vind de nerd in jou leuk![]()
Dat was faalquote:Op dinsdag 20 december 2011 18:07 schreef DenWauwelaar het volgende:
DenHosselaar is de slechtste hosselaar denk ik
niet geven. ik wil dit keer zelf degeen zijn die hem geeft, ipv altijd maar onzekerheid wie allemaal me foto heeft.quote:
Nee ik wil een foto zienquote:Op dinsdag 20 december 2011 18:07 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
niet geven. ik wil dit keer zelf degeen zijn die hem geeft, ipv altijd maar onzekerheid wie allemaal me foto heeft.
Ik zet mijn badmuts even wacht evenquote:
Ik heb ook op haar gestemdquote:Op dinsdag 20 december 2011 18:08 schreef Cassandra87 het volgende:
Ah straw is wel genomineerd als liefste user
Mag ik 'm ook?quote:Op dinsdag 20 december 2011 18:07 schreef mylifeisgrey het volgende:
niet geven. ik wil dit keer zelf degeen zijn die hem geeft, ipv altijd maar onzekerheid wie allemaal me foto heeft.
ja anderen moeten hem niet geven aan jou dacht ik eigenlijk aan.quote:Op dinsdag 20 december 2011 18:08 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Nee ik wil een foto zienIk heb geen foto
Ik denk niet dat dat gedacht wordt hoorquote:Op dinsdag 20 december 2011 18:09 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
ja anderen moeten hem niet geven aan jou dacht ik eigenlijk aan.
maar misschien dat ik hem ook niet geef want dat zou staan alsof ik op datevlak met jou wat wil.
als je hem wilt wil ik niet lastig doen verder. maar ik weet nog niet.
die ernstige sociale fobie dat ik de voordeur niet durf open te doen is minder de laatste paar maanden geworden, zelfs toen ik een tijdje niet die a.d. slok. dus niet denken dat dat alles is.quote:Op dinsdag 20 december 2011 18:09 schreef -Strawberry- het volgende:
Jeroen vergroot je kansen door wat aan die sociale fobie van je te doen. Je bent niet kansloos, je maakt het jezelf alleen onnodig moeilijk.
Huh wat, misbruik maken van mij?quote:Op dinsdag 20 december 2011 18:10 schreef DenWauwelaar het volgende:
Ik heb ook Straw genomineerd. Zo lief dat je er geen misbruik van kan maken
Je hoeft niet op allemaal te stemmen, anders had ik ook niet gestemd. Op een categorie kan bijv ook, of een aantal.quote:Op dinsdag 20 december 2011 18:12 schreef Strani het volgende:
Als ze die FOK!verkiezingen nou volgend jaar terugbrengen tot iets van 10 categoriën, ga ik ook stemmen. Voor 85 ben ik gewoon veel te lui.
Oh! Okay, dan kijk ik nog eens.quote:Op dinsdag 20 december 2011 18:13 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
je hoeft niet op allemaal te stemmen, anders had ik ook niet gestemd. Op een categorie kan bijv ook, of een aantal.
Ik ben nu ook luiheid gewend door mijn faal met studeren en maanden thuis liggen op de bank en in bed en nooit iets doen. Het is moeilijk maar je kunt er wel iets tegen doen, je moet gewoon gedwongen worden dingen te gaan doen eigenlijk.quote:Op dinsdag 20 december 2011 18:11 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
die ernstige sociale fobie dat ik de voordeur niet durf open te doen is minder de laatste paar maanden geworden, zelfs toen ik een tijdje niet die a.d. slok. dus niet denken dat dat alles is.
maar verder ben ik nog steeds geen leuk persoon enzo, dus ik kan niet de omgang hebben met mensen. bewijs is de laatste fokmeet, waar ik wegens echt ik schaam me, niet op in wil gaan op de details.
ik ben ook fucking luiheid gewend nu, dat ik nu niets onderneem qua me studie.
het is me gewoon dat ik geen regelmaat heb en nergens heen hoef. en dat ik me dagen alleen binnen slijt.
Nou kwam je pas best wel laat en heb ik mede daardoor niet heel veel van je meegekregen. Maar voor zo ver ik kon merken vond iedereen je hartstikke aardig en deed je hard je bestquote:Op dinsdag 20 december 2011 18:11 schreef mylifeisgrey het volgende:
maar verder ben ik nog steeds geen leuk persoon enzo, dus ik kan niet de omgang hebben met mensen. bewijs is de laatste fokmeet, waar ik wegens echt ik schaam me, niet op in wil gaan op de details.
Nee, daar ben je te lief voor. Tel uit je winst. Te lief om te neuken.quote:Op dinsdag 20 december 2011 18:12 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Huh wat, misbruik maken van mij?
Ik heb de nominaties niet eens gezien nog, was daar een topic van? Even zoeken wie ik moet bedanken dan.iig thanks
baas boven baas want ik doe dat dus sinds 2006. het is echt erg, ik denk niet dat veel mensen dit hebben in heel de wereld.quote:Op dinsdag 20 december 2011 18:14 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik ben nu ook luiheid gewend door mijn faal met studeren en maanden thuis liggen op de bank en in bed en nooit iets doen. Het is moeilijk maar je kunt er wel iets tegen doen, je moet gewoon gedwongen worden dingen te gaan doen eigenlijk.
Eens. Er kwam geen eind aan.quote:Op dinsdag 20 december 2011 18:12 schreef Strani het volgende:
Als ze die FOK!verkiezingen nou volgend jaar terugbrengen tot iets van 10 categoriën, ga ik ook stemmen. Voor 85 ben ik gewoon veel te lui.
Joh die luiheid is een kwestie van je een nieuw ritme aanwennen en niet pas in de ochtend naar bed gaan. En die sociale fobie heeft je idd niet zo erg meer in zn greep als eerder, maar nog wel in zo'n mate dat je niet naar de uni gaaat om je studie voort te zetten. Pas als dat niet meer zo is zal je ook meer kansen op meisjes krijgen, denk ik. Alleen al omdat je meer onder de mensen bent.quote:Op dinsdag 20 december 2011 18:11 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
die ernstige sociale fobie dat ik de voordeur niet durf open te doen is minder de laatste paar maanden geworden, zelfs toen ik een tijdje niet die a.d. slok. dus niet denken dat dat alles is.
ik ben ook fucking luiheid gewend nu, dat ik nu niets onderneem qua me studie.
het is me gewoon dat ik geen regelmaat heb en nergens heen hoef. en dat ik me dagen alleen binnen slijt.
ik zie niet in wat naar mijn studie gaan mij helpt met een vriendin krijgen.quote:Op dinsdag 20 december 2011 18:17 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Joh die luiheid is een kwestie van je een nieuw ritme aanwennen en niet pas in de ochtend naar bed gaan. En die sociale fobie heeft je idd niet zo erg meer in zn greep als eerder, maar nog wel in zo'n mate dat je niet naar de uni gaaat om je studie voort te zetten. Pas als dat niet meer zo is zal je ook meer kansen op meisjes krijgen, denk ik. Alleen al omdat je meer onder de mensen bent.
ja dat wel ja. ik wil wel leuk zijn hoor! dat is het enige.quote:En je bent wel een leuk, uniek persoon. Iedereen heeft mindere kanten, maar het is nooit enkel maar negatief.
Er zijn wel meer mensen zoals jij. En vast ook wel erger. Maar je kunt het veranderen. Als je weer gaat studeren heb je meer kansen op een sociaal leven, echt waar.quote:Op dinsdag 20 december 2011 18:15 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
baas boven baas want ik doe dat dus sinds 2006. het is echt erg, ik denk niet dat veel mensen dit hebben in heel de wereld.
jonge mensen hebben vaak een sociaal leven. en omgang met anderen en elkaar. nooit zo extreem als ik is het.
Daar ontmoet je mensen en verzamel je materiaal om over te praten.quote:Op dinsdag 20 december 2011 18:18 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
ik zie niet in wat naar de studie gaan mij helpt met een vriendin krijgen.
fapmateriaal?quote:Op dinsdag 20 december 2011 18:19 schreef ElDinosaur het volgende:
Daar ontmoet je mensen en verzamel je materiaal om over te praten.
Je krijgt er een sociaal leven door waardoor je in contact kunt komen met meisjes.quote:Op dinsdag 20 december 2011 18:18 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
ik zie niet in wat naar mijn studie gaan mij helpt met een vriendin krijgen.
Zonder baan en opleiding ben je ook een catchquote:Op dinsdag 20 december 2011 18:18 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
Hoe heb je dit getypt dan?quote:Op dinsdag 20 december 2011 18:19 schreef Joysa het volgende:
Ik zit op mijn handen om maar niets te zeggen
Leren omgaan met mensen?quote:Op dinsdag 20 december 2011 18:18 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
Wat ik al zei, meer contact met mensen vergroot je zelfvertrouwen, je sociale vaardigheden en het feit dat je wat te doen hebt maakt je aantrekkelijker dan iemand die de hele dag op bed ligt. Het dwingt je ook vast te houden aan een normaal ritme en het zorgt ervoor dat je geen schulden krijgt en een goed inkomen, wat ook aantrekkelijk is.quote:Op dinsdag 20 december 2011 18:18 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
ik zie niet in wat naar de studie gaan mij helpt met een vriendin krijgen.
ik ben 5 jaar terug een maand achter elkaar naar studie geweest.quote:
ik ook welquote:Op dinsdag 20 december 2011 18:21 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Ik heb ook zin in keihard knuffelen
Nee, mijn neus negeert hem en typt er niets overquote:Op dinsdag 20 december 2011 18:23 schreef Cactus1 het volgende:
Jullie zijn mlig toch geen tips aan het geven hè? Ik had eindelijk besloten dat hij idd kansloos was in het vinden van sex zonder betalen. Jullie verneuken ALLES
verneuken?quote:Op dinsdag 20 december 2011 18:23 schreef Cactus1 het volgende:
Jullie zijn mlig toch geen tips aan het geven hè? Ik had eindelijk besloten dat hij idd kansloos was in het vinden van sex zonder betalen. Jullie verneuken ALLES
quote:Op dinsdag 20 december 2011 18:15 schreef DenWauwelaar het volgende:
[..]
Nee, daar ben je te lief voor. Tel uit je winst. Te lief om te neuken.
hell noquote:Op dinsdag 20 december 2011 18:25 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Kunnen jullie samen romantisch All You Need is Love kijken.
20.00 uur, RTL4
Nee, maar als je geen geld hebt zit er sowieso geen toekomst in, dus is het zinloos om eenmalig te neukenquote:
nee wat.quote:Op dinsdag 20 december 2011 18:21 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Wat ik al zei, meer contact met mensen vergroot je zelfvertrouwen, je sociale vaardigheden en het feit dat je wat te doen hebt maakt je aantrekkelijker dan iemand die de hele dag op bed ligt. Het dwingt je ook vast te houden aan een normaal ritme en het zorgt ervoor dat je geen schulden krijgt en een goed inkomen, wat ook aantrekkelijk is.
Geen ideequote:Op dinsdag 20 december 2011 18:25 schreef Sinji het volgende:
Waarom moet ik altijd denken aan formerjellybean als ik die smiley zie?
Je rookt sigaren? Dan pas je goed bij mligquote:Op dinsdag 20 december 2011 18:26 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Geen idee![]()
Ik gebruik 'm ook wel regelmatig. Maar niet zo vaak als
Sorry cactusquote:Op dinsdag 20 december 2011 18:23 schreef Cactus1 het volgende:
Is je verstoppen thuis beter dan?quote:Op dinsdag 20 december 2011 18:25 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
nee wat.
als iets garantie op een vriendin heeft, heb ik dat er wel voor over. ik heb er echt heel veel voor over
ik kan/kon niet langer doorgaan met naar studie gaan, met het vooruitzicht altijd alleen te blijven.
Nee, sigaren stinkenquote:Op dinsdag 20 december 2011 18:27 schreef Lokasenna het volgende:
Je rookt sigaren? Dan pas je goed bij mlig
nee.quote:Op dinsdag 20 december 2011 18:27 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Is je verstoppen thuis beter dan?
De enige garantie in het leven is dat je op een dag dood zal gaan, zoals iedereen.quote:Op dinsdag 20 december 2011 18:25 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
nee wat.
als iets garantie op een vriendin heeft, heb ik dat er wel voor over. ik heb er echt heel veel voor over
ik kan/kon niet langer doorgaan met naar studie gaan, met het vooruitzicht altijd alleen te blijven.
Pas dr op hè? Ik kan mijn verkiezing nog tot zondag aanpassen. Ik heb je nu nog aangevinkt als liefstequote:
Tenzij we 2012 overleven en ingevroren kunnen worden!quote:Op dinsdag 20 december 2011 18:28 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
De enige garantie in het leven is dat je op een dag dood zal gaan, zoals iedereen.
hoezo elke dag hetzelfde?quote:Op dinsdag 20 december 2011 18:28 schreef Joysa het volgende:
Het is wel echt weer mlig uurtje he... elke dag hetzelfde
Ik wil wel graag winnen.quote:Op dinsdag 20 december 2011 18:28 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Pas dr op hè? Ik kan mijn verkiezing nog tot zondag aanpassen. Ik heb je nu nog aangevinkt als liefste
Blijf maar mligquote:Op dinsdag 20 december 2011 18:31 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
hoezo elke dag hetzelfde?
ik ga al weg.
doei
oh en over dat vriendin hebben. het klinkt alsof dat het enige is, maar het gaat ook op de kansen daarop, en omgang, en leuke dingen doen die vanzelf leuk zijn. en seks enzo of kans daarop(maar dat mag je weer niet zeggen als man maar seksueele frustratie komt wel een beetje naar boven als seks onbereikbaar is).
doei
Dat zal alleen een optie zijn voor de rijke elite vrees ik.quote:Op dinsdag 20 december 2011 18:29 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Tenzij we 2012 overleven en ingevroren kunnen worden!
Die hele verkiezing is opgezet door 5 fokkers geloof ik. Te kansloosquote:Op dinsdag 20 december 2011 18:33 schreef Strani het volgende:
Verdorie, weer nergens genomineerd. Zelfs niet in de categorie 'aandachtshoeren die zichzelf nomineren', zoals Lokasenna en Heloef.
Volgend jaar nomineer ik ook gewoon mezelf, dan maar negatieve glorie.
Maar dan gaat dus niet iedereen doodquote:Op dinsdag 20 december 2011 18:33 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Dat zal alleen een optie zijn voor de rijke elite vrees ik.
doeiquote:Op dinsdag 20 december 2011 18:31 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
hoezo elke dag hetzelfde?
ik ga al weg.
doei
oh en over dat vriendin hebben. het klinkt alsof dat het enige is, maar het gaat ook op de kansen daarop, en omgang, en leuke dingen doen die vanzelf leuk zijn. en seks enzo of kans daarop(maar dat mag je weer niet zeggen als man maar seksueele frustratie komt wel een beetje naar boven als seks onbereikbaar is).
doei
Ik ben ook gewoon altijd te onopvallend geweest. Vier jaar hier maar ik ben altijd verbaasd als iemand weet wie ik benquote:Op dinsdag 20 december 2011 18:33 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Die hele verkiezing is opgezet door 5 fokkers geloof ik. Te kansloos
Ik ken je, dat is het belangrijkstequote:Op dinsdag 20 december 2011 18:34 schreef Strani het volgende:
Ik ben ook gewoon altijd te onopvallend geweest. Vier jaar hier maar ik ben altijd verbaasd als iemand weet wie ik ben
Datzelfde heb ik na ruim 6 jaar.quote:Op dinsdag 20 december 2011 18:34 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik ben ook gewoon altijd te onopvallend geweest. Vier jaar hier maar ik ben altijd verbaasd als iemand weet wie ik ben
Dat vind ik toch wel zo'n boutprogramma. Ik word daar verschrikkelijk depressief en jaloers van, dat moet ik echt niet kijkenquote:Op dinsdag 20 december 2011 18:25 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Kunnen jullie samen romantisch All You Need is Love kijken.
20.00 uur, RTL4
Dat is waarquote:Op dinsdag 20 december 2011 18:37 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Ik ken je, dat is het belangrijkste
Alsof je daar nog tijd voor hebt als je in dit topic postquote:Op dinsdag 20 december 2011 18:37 schreef Mystikvm het volgende:
Datzelfde heb ik na ruim 6 jaar.
Maar goed, ik post dan ook niet overal.
Ik snap het wel hoor, dat je daar niet op zit te wachten.quote:Op dinsdag 20 december 2011 18:37 schreef benzin het volgende:
[..]
Dat vind ik toch wel zo'n boutprogramma. Ik word daar verschrikkelijk depressief en jaloers van, dat moet ik echt niet kijken [ afbeelding ]
Laten we ons beiden helpen door officieel kennis te maken en elkaar vanaf nu te kennen!quote:Op dinsdag 20 december 2011 18:37 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Datzelfde heb ik na ruim 6 jaar.
Maar goed, ik post dan ook niet overal.
Tijdens het typen van dat bericht dacht ik er nog wel aan, maar ik had niet verwacht dat iemand ook echt de stelling ermee onderuit zou halen.quote:Op dinsdag 20 december 2011 18:34 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Maar dan gaat dus niet iedereen dood
Een ding is zeker: Niets is zeker
Insgelijks!quote:Op dinsdag 20 december 2011 18:38 schreef Strani het volgende:
[..]
Laten we ons beiden helpen door officieel kennis te maken en elkaar vanaf nu te kennen!
Aangenaam
quote:Op dinsdag 20 december 2011 18:40 schreef Mystikvm het volgende:
Insgelijks!
Laten we voortaan elkaar ook vooral overal voor nomineren.
Je kunt dat invriezen niet voor altijd duurzaam houden. Het is eerder uitstel van het onvermijdelijkequote:Op dinsdag 20 december 2011 18:39 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Tijdens het typen van dat bericht dacht ik er nog wel aan, maar ik had niet verwacht dat iemand ook echt de stelling ermee onderuit zou halen.
Maar gelijk heb je.
Goed plan! Maar alleen voor de positieve categoriën he?quote:Op dinsdag 20 december 2011 18:40 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Insgelijks!
Laten we voortaan elkaar ook vooral overal voor nomineren.
Maar als iedereen wordt ingevroren en de rest doodgaat, wie haalt je er dan weer uit?quote:Op dinsdag 20 december 2011 18:41 schreef Sinji het volgende:
Je kunt dat invriezen niet voor altijd duurzaam houden. Het is eerder uitstel van het onvermijdelijke
Tofste Fok!ker it isquote:Op dinsdag 20 december 2011 18:41 schreef Strani het volgende:
[..]
Goed plan! Maar alleen voor de positieve categoriën he?
Heerlijk zwijmelprogramma vind ik dat. Vermijd je dan ook romantische films en zo? Ik heb although single dat jaloerse gevoel niet eigenlijk.quote:Op dinsdag 20 december 2011 18:37 schreef benzin het volgende:
[..]
Dat vind ik toch wel zo'n boutprogramma. Ik word daar verschrikkelijk depressief en jaloers van, dat moet ik echt niet kijken [ afbeelding ]
Uiteindelijk raakt de batterij opquote:Op dinsdag 20 december 2011 18:42 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Maar als iedereen wordt ingevroren en de rest doodgaat, wie haalt je er dan weer uit?
Erg is dat hequote:Op dinsdag 20 december 2011 18:40 schreef -Strawberry- het volgende:
Er zit een man 3 meter voor me die enorm stinkt, ik denk dat ik me even ga verplaatsen.
Dat kan helemaal niet joh.quote:Op dinsdag 20 december 2011 18:43 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Alsof jullie niet stiekem op jezelf zouden stemmen in die categorie
Ik ben harstikke bescheiden. Misschien wel de meest bescheiden persoon op FOK!. Ik zou mezelf nooit zomaar complimentjes geven, hoe terecht het ook zou zijn om dat wel te doen.quote:Op dinsdag 20 december 2011 18:43 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Alsof jullie niet stiekem op jezelf zouden stemmen in die categorie
Ja Joysa zei doei en *poef*quote:Op dinsdag 20 december 2011 18:43 schreef palawan het volgende:
Yay, mijn eten is goed gelukt. Het is zelfs superlekker.
Is het mlig drama al voorbij?
Nu kan ik niet eerlijk zijn in de verkiezingenquote:Op dinsdag 20 december 2011 18:44 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Kan jij niet op jezelf stemmen? Wat belachelijk zeg
Nice try, maar met deze post bewijs je het tegendeelquote:Op dinsdag 20 december 2011 18:43 schreef Strani het volgende:
Ik ben harstikke bescheiden. Misschien wel de meest bescheiden persoon op FOK!. Ik zou mezelf nooit zomaar complimentjes geven, hoe terecht het ook zou zijn om dat wel te doen.
Dat en de kans is groot dat je uiteindelijk alsnog overlijdt in een of ander ongeluk of door een ziekte. Uitstel van executie inderdaad. Al kunnen ze ooit misschien ouderdom genezen. Maaer zelfs dan kan je nog dood.quote:Op dinsdag 20 december 2011 18:41 schreef Sinji het volgende:
[..]
Je kunt dat invriezen niet voor altijd duurzaam houden. Het is eerder uitstel van het onvermijdelijke
Chocoladepepernotenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Op maandag 28 mei 2012 19:03 schreef freshy98 het volgende:[/b]
Vrouwen en hints geven. Dat moeten ze echt eens afleren.
Dat was de bedoeling, ik dacht dat jij dat wel door zou hebbenquote:Op dinsdag 20 december 2011 18:45 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Nice try, maar met deze post bewijs je het tegendeel
Ook wel handig als ze dan iets verzinnen op de houdbaarheidsdatum van je baarmoeder/eierstokkenquote:Op dinsdag 20 december 2011 18:45 schreef -Strawberry- het volgende:
Dat en de kans is groot dat je uiteindelijk alsnog overlijdt in een of ander ongeluk of door een ziekte. Uitstel van executie inderdaad. Al kunnen ze ooit misschien ouderdom genezen. Maaer zelfs dan kan je nog dood.
Had ik ook, maar hielp anderen het ook te zienquote:Op dinsdag 20 december 2011 18:45 schreef Strani het volgende:
Dat was de bedoeling, ik dacht dat jij dat wel door zou hebben
Heb ik ook niet gedaan, dat verbood mijn eerlijkheid me.quote:Op dinsdag 20 december 2011 18:46 schreef -Strawberry- het volgende:
Ik heb niet gestemd in mijn concurrentie. De competitie stemmen geven leek me niet bepaald slim.
Ah, natuurlijk. Je bent een goed mens.quote:Op dinsdag 20 december 2011 18:46 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Had ik ook, maar hielp anderen het ook te zien
quote:Op dinsdag 20 december 2011 18:45 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
ChocoladepepernotenHoe kom jij nou van een broodje op pepernoten?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Kan je op jezelf stemmen dan?quote:Op dinsdag 20 december 2011 18:47 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Heb ik ook niet gedaan, dat verbood mijn eerlijkheid me.
Welk broodjequote:Op dinsdag 20 december 2011 18:47 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Hoe kom jij nou van een broodje op pepernoten?
Nee, dat is juist het probleemquote:Op dinsdag 20 december 2011 18:48 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Kan je op jezellf stemmen dan?
Gods wegen zijn ondoorgrondelijkquote:Op dinsdag 20 december 2011 18:47 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Hoe kom jij nou van een broodje op pepernoten?
Ja, ik vind dat vreselijk. Hoewel films al snel wat nepper zijn en dan gaat het wel.quote:Op dinsdag 20 december 2011 18:43 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Heerlijk zwijmelprogramma vind ik dat. Vermijd je dan ook romantische films en zo? Ik heb although single dat jaloerse gevoel niet eigenlijk.
Eindelijk erkenningquote:
Bartjes zijn broodjes van bakker bartquote:Op dinsdag 20 december 2011 18:48 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Welk broodje
Ik heb hier gewoon chocoladepepernoten
Nomnomnomnomnom
Dat is een naäper, dus die tent mijd ik als de pestquote:Op dinsdag 20 december 2011 18:49 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Bartjes zijn broodjes van bakker bart
Hm.. polsslag gecheckt?quote:Op dinsdag 20 december 2011 18:52 schreef Myraela het volgende:
Mijn ouders liggen beide op de bank te slapen en stiekem ben ik gewoon kei jaloers.
Niets dat een goede emmer water niet op kan lossenquote:Op dinsdag 20 december 2011 18:52 schreef Myraela het volgende:
Mijn ouders liggen beide op de bank te slapen en stiekem ben ik gewoon kei jaloers.
Nergens voor nodig, ze snurken.quote:Op dinsdag 20 december 2011 18:52 schreef Strani het volgende:
[..]
Hm.. polsslag gecheckt?
/notebook-mode
Haha, hé, dat is nou zoals kerst hoort te zijn. Twee snurkende ouders bij de kerstboom en zelf lekker FOK!ken.quote:
Gezellig hequote:Op dinsdag 20 december 2011 18:54 schreef Strani het volgende:
[..]
Haha, hé, dat is nou zoals kerst hoort te zijn. Twee snurkende ouders bij de kerstboom en zelf lekker FOK!ken.
Of het andere uiterste, zo'n enorme parfumwalm. Die zijn ook erg.quote:Op dinsdag 20 december 2011 18:43 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Erg is dat heIk heb heel vaak op mijn werk klanten die een maand niet hebben gedouched maar het is onprofessioneel om er wat van te zeggen of je neus dicht te knijpen
Geloof mij, dat is vele malen beter.. Echt waar. Mensen die naar alcohol, zweet en die typische lijflucht ruiken.. Zelfs hele jonge meiden die er leuk uitzien, zweetlucht dat er vanaf komt! Ik stelde al voor alle klanten kerstpakketten te sturen met shampoo, douchegel, tandpasta, kauwgom en deo. Idee werd niet aangenomenquote:Op dinsdag 20 december 2011 18:54 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Of het andere uiterste, zo'n enorme parfumwalm. Die zijn ook erg.
Je emoticons passen weer niet bij de inhoud van je post.quote:Op dinsdag 20 december 2011 18:49 schreef benzin het volgende:
[..]
Ja, ik vind dat vreselijk. Hoewel films al snel wat nepper zijn en dan gaat het wel.
Ik wil al jaren zo graag liefde en het steekt me als ik het zie![]()
Moet er gewoon niet naar kijken en me niet aanstellen.
Als benzinquote:Op dinsdag 20 december 2011 18:56 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Je emoticons passen weer niet bij de inhoud van je post.
Verder snap ik je wel.
er is denk ik maar een heel klein percentage klanten die in de uitkering terecht komen door een ongelukkige samenloop van omstandigheden en zich eruit knokken. De rest zijn fraudeurs, drugsverslaafden, alcoholisten etc. dan komt hygiene op een lagere plaatsquote:Op dinsdag 20 december 2011 18:57 schreef Sinji het volgende:
Ik snap dat nooit he, je wilt toch altijd en overal lekker fris ruiken? Voor je eigen bestwil, maar ook nog eens sympathiek voor anderen
Wat voor werk doe jij in vredesnaam danquote:Op dinsdag 20 december 2011 18:56 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Geloof mij, dat is vele malen beter.. Echt waar. Mensen die naar alcohol, zweet en die typische lijflucht ruiken.. Zelfs hele jonge meiden die er leuk uitzien, zweetlucht dat er vanaf komt! Ik stelde al voor alle klanten kerstpakketten te sturen met shampoo, douchegel, tandpasta, kauwgom en deo. Idee werd niet aangenomen
Werk je bij UWV ofzo?quote:Op dinsdag 20 december 2011 18:58 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
er is denk ik maar een heel klein percentage klanten die in de uitkering terecht komen door een ongelukkige samenloop van omstandigheden en zich eruit knokken. De rest zijn fraudeurs, drugsverslaafden, alcoholisten etc. dan komt hygiene op een lagere plaats
Ik ben escort, remember?quote:Op dinsdag 20 december 2011 18:58 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Wat voor werk doe jij in vredesnaam dan
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Logisch wel dat dat je niets kan schelen als je een kutleven hebt.quote:Op dinsdag 20 december 2011 18:58 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
er is denk ik maar een heel klein percentage klanten die in de uitkering terecht komen door een ongelukkige samenloop van omstandigheden en zich eruit knokken. De rest zijn fraudeurs, drugsverslaafden, alcoholisten etc. dan komt hygiene op een lagere plaats
Oh ja dat zal ik direct beamen.quote:Op dinsdag 20 december 2011 18:56 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Geloof mij, dat is vele malen beter.. Echt waar. Mensen die naar alcohol, zweet en die typische lijflucht ruiken.. Zelfs hele jonge meiden die er leuk uitzien, zweetlucht dat er vanaf komt! Ik stelde al voor alle klanten kerstpakketten te sturen met shampoo, douchegel, tandpasta, kauwgom en deo. Idee werd niet aangenomen
Het schelen is al te ver heenquote:Op dinsdag 20 december 2011 18:59 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Logisch wel dat dat je niets kan schelen als je een kutleven hebt.
Nee, ik moet zelf afwassenquote:Op dinsdag 20 december 2011 18:56 schreef Strani het volgende:
Even afwassen..zo terug.
Wie wil helpen mag!
quote:Op dinsdag 20 december 2011 18:59 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Ik ben escort, remember?OhjaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik zou zo'n automagische wc-verfrisser ombouwen. Zo vaak er iemand langskomt FLATSJ zo een kwak anti-stink erop
[b]Op maandag 28 mei 2012 19:03 schreef freshy98 het volgende:[/b]
Vrouwen en hints geven. Dat moeten ze echt eens afleren.
Ik vind dat zo duidelijk en confronterendquote:Op dinsdag 20 december 2011 19:00 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Ohja
Ik zou zo'n automagische wc-verfrisser ombouwen. Zo vaak er iemand langskomt FLATSJ zo een kwak anti-stink erop
Een deel zal het waarschijnlijk niet eens doorhebben.quote:Op dinsdag 20 december 2011 18:57 schreef Sinji het volgende:
Ik snap dat nooit he, je wilt toch altijd en overal lekker fris ruiken? Voor je eigen bestwil, maar ook nog eens sympathiek voor anderen
Ik heb het dan wel helemaal niet slecht, maar ik merk wel dat als ik een paar kutdagen heb ik ook vrijwel niets aan mezelf doe. Ik kan me wel indenken dat je niets meer aan je verzorging doet als je hele leven overhoop ligt.quote:Op dinsdag 20 december 2011 19:00 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Het schelen is al te ver heen![]()
Maar wel schrijnend, zeker in deze periode. Vooral als ik een klant graag mag, er gaat iets mis, en ik kan het niet oplossen.
Goeie truk.quote:Op dinsdag 20 december 2011 19:01 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Ik vind dat zo duidelijk en confronterendMeestal leg ik mijn hand onder mijn kin, met mijn vingers iets omhoog, lijkt alsof ik aandachtig luister maar stiekem houd ik mijn hand voor mijn neus
Wie heeft er bedacht dat je niet knap zou zijn dan?quote:Op dinsdag 20 december 2011 19:03 schreef Cassandra87 het volgende:
Overigens was ik ook niet zo van de uiterlijke verzorging. Douchen, deo, borstel door mijn haar en klaar. Ik mag straks een heel uur later beginnen dus ik heb weer spulletjes gekocht en ga altijd netjes opgemaakt de deur uit, lekker luchtje op
En de complimentjes zijn niet mis
Ik voel me bijna een knap meisje
Ik. Ik ben heel zelfverzekerd, maar niet als het om mijn uiterlijk gaatquote:Op dinsdag 20 december 2011 19:06 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Wie heeft er bedacht dat je niet knap zou zijn dan?
Krijg je gelijk complimentjes?quote:Op dinsdag 20 december 2011 19:03 schreef Cassandra87 het volgende:
Overigens was ik ook niet zo van de uiterlijke verzorging. Douchen, deo, borstel door mijn haar en klaar. Ik mag straks een heel uur later beginnen dus ik heb weer spulletjes gekocht en ga altijd netjes opgemaakt de deur uit, lekker luchtje op
En de complimentjes zijn niet mis
Ik voel me bijna een knap meisje
Vooral van bekende, want een onbekende kent mij niet en weet niet hoe het anders is. De tijd dat ik werd nagefloten is wel voorbijquote:Op dinsdag 20 december 2011 19:07 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Krijg je gelijk complimentjes?
Van onbekende of van bekende?
Hmm, waar herken ik dat nou vanquote:Op dinsdag 20 december 2011 19:06 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Ik. Ik ben heel zelfverzekerd, maar niet als het om mijn uiterlijk gaat
Chill. Nagefloten worden is overschatquote:Op dinsdag 20 december 2011 19:08 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Vooral van bekende, want een onbekende kent mij niet en weet niet hoe het anders is. De tijd dat ik werd nagefloten is wel voorbij
Nee daarom... groot verschil...quote:Op dinsdag 20 december 2011 19:08 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Vooral van bekende, want een onbekende kent mij niet en weet niet hoe het anders is. De tijd dat ik werd nagefloten is wel voorbij
jij ook alquote:Op dinsdag 20 december 2011 19:08 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Hmm, waar herken ik dat nou van
Nee dat lijkt me gewoon kutquote:Op dinsdag 20 december 2011 19:08 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Chill. Nagefloten worden is overschat
Ik zou eerder zeggen andersomquote:Op dinsdag 20 december 2011 19:09 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Nee daarom... groot verschil...
Het zal wel een positief verschil zijn dan ja, geven ook mannen je complimentjes? Want vrouwen zijn daarin natuurlijk niet te vertrouwen
Ik zal wel weer een neusafwjking hebben of zoietsquote:Op dinsdag 20 december 2011 19:09 schreef Sinji het volgende:
Don't underestimate the power of smell [ afbeelding ]
Vooral als het om versieren gaat
Nou en. Ego boost is ego boostquote:Op dinsdag 20 december 2011 19:09 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Het zal wel een positief verschil zijn dan ja, geven ook mannen je complimentjes? Want vrouwen zijn daarin natuurlijk niet te vertrouwen
Ja zekerweten. Alles met een rokje aan wordt nageflotenquote:Op dinsdag 20 december 2011 19:09 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Nee dat lijkt me gewoon kutZegt ook meer over je kleding dan over je uiterlijk...
Hoezo andersom? Als een man het plots zegt dan wilt hij (als ik jouw interpretatie goed snap) Gelijk met je het bed in duiken, toch een aardig complimentquote:
Nee.quote:Op dinsdag 20 december 2011 19:10 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Hoezo andersom? Als een man het plots zegt dan wilt hij (als ik jouw interpretatie goed snap) Gelijk met je het bed in duiken, toch een aardig compliment
Dat is sowieso niet aan de orde op mijn werkquote:Op dinsdag 20 december 2011 19:09 schreef Sinji het volgende:
Don't underestimate the power of smell [ afbeelding ]
Vooral als het om versieren gaat
This is not true. Ik zeg het ook tegen meiden die ik niet aantrekkelijk vindt. Positive reinforcement ftwquote:Op dinsdag 20 december 2011 19:10 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Hoezo andersom? Als een man het plots zegt dan wilt hij (als ik jouw interpretatie goed snap) Gelijk met je het bed in duiken, toch een aardig compliment
Mwah.quote:Op dinsdag 20 december 2011 19:11 schreef Sinosappel het volgende:
Vrouwen horen liever dat je ze mooi vindt, dan dat je ze wil doen.
quote:Op dinsdag 20 december 2011 19:11 schreef Sinosappel het volgende:
Ik zeg ook niet dat ze moeten zeggen dat ze je willen doenquote:Op dinsdag 20 december 2011 19:11 schreef Sinosappel het volgende:
Nee, optie 1 geloof ik sowieso niet. Optie 2 is geloofwaardiger.quote:Op dinsdag 20 december 2011 19:11 schreef Sinosappel het volgende:
LOL, en dat noemt zich een vrouwquote:Op dinsdag 20 december 2011 19:11 schreef Sinosappel het volgende:
Nee maar ik vind complimentjes van vrouwen vaak meer te vertrouwen. Die zeggen het omdat ze het menen, mannen zeggen het om je in bed te krijgenquote:Op dinsdag 20 december 2011 19:12 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ik zeg ook niet dat ze moeten zeggen dat ze je willen doen
Hmm...Allebei werkt goed. Maar dan heb je het dus over een compliment krijgen van een man waar je zelf ook seks mee wil.quote:Op dinsdag 20 december 2011 19:14 schreef Lokasenna het volgende:
Voor je seksleven is het beter om je lekker te voelen dan om je mooi te voelen.
Wat een assholequote:Op dinsdag 20 december 2011 19:14 schreef Cassandra87 het volgende:
Ik weet trouwens niet of ik dat vind
Ik ben niet op zoek naar een relatie duidelijk..
Ik denk dat ik weer dat spontane en zelfverzekerde terug wil, zoals ik vroeger was, voor mijn ex dat afbrokkelde
quote:Op dinsdag 20 december 2011 19:14 schreef Cassandra87 het volgende:
Ik weet trouwens niet of ik dat vind
Ik ben niet op zoek naar een relatie duidelijk..
Ik denk dat ik weer dat spontane en zelfverzekerde terug wil, zoals ik vroeger was, voor mijn ex dat afbrokkelde
Dus ik had het wel goed met die interpretatie...quote:Op dinsdag 20 december 2011 19:14 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Nee maar ik vind complimentjes van vrouwen vaak meer te vertrouwen. Die zeggen het omdat ze het menen, mannen zeggen het om je in bed te krijgen
(Generalisatie natuurlijk, en complimentjes krijgen is altijd leuk)
Heb jij dat? Dat je denkt, ik ben niet mooi, maar heb wel een lekkere kont?quote:Op dinsdag 20 december 2011 19:14 schreef Lokasenna het volgende:
Voor je seksleven is het beter om je lekker te voelen dan om je mooi te voelen.
Als je mooi gevonden wilt worden ga je heel krampachtig proberen dat ten alle tijden vast te houden en gaat de spontaniteit eraf, lijkt me. En aandacht van mannen is toch redelijk vleiend, ook al;s je e zelf niet zou doenquote:Op dinsdag 20 december 2011 19:14 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Hmm...Allebei werkt goed. Maar dan heb je het dus over een compliment krijgen van een man waar je zelf ook seks mee wil.
quote:Op dinsdag 20 december 2011 19:09 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ik denk van wel jaquote:Op dinsdag 20 december 2011 19:16 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Heb jij dat? Dat je denkt, ik ben niet mooi, maar heb wel een lekkere kont?
Ik heb het andersomIk heb denk ik wel een knap gezichtje, maar voor de rest.. Komt ook wel omdat ik in de jaren flink ben aangekomen. Ik ben nu absoluut niet dik, maar relatief gezien voelt het wel zo
Gezicht is veel belangrijker dan of je dik bent... Tjah zolang je als vrouw mooie rondingen hebt is het sowieso overgewaardeerd dat gewicht...quote:Op dinsdag 20 december 2011 19:16 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Heb jij dat? Dat je denkt, ik ben niet mooi, maar heb wel een lekkere kont?
Ik heb het andersomIk heb denk ik wel een knap gezichtje, maar voor de rest.. Komt ook wel omdat ik in de jaren flink ben aangekomen. Ik ben nu absoluut niet dik, maar relatief gezien voelt het wel zo
Een man die mij niet zag staan, tot ik ben afgevallen, een ander kapsel heb of make-up draagt kan heel snel een eind oprottenquote:Op dinsdag 20 december 2011 19:15 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Dus ik had het wel goed met die interpretatie...
Ok je vind het compliment dus minder oprecht, ofzo... Maar een man wilt plots met je naar bed omdat je uiterlijk is veranderd dus hij geeft om die reden een compliment omdat je mooier bent geworden..
Hij liegt niet ofzo...Juist niet..
Jij hebt vrouwen duidelijk niet doorquote:Op dinsdag 20 december 2011 19:17 schreef palawan het volgende:
Wat een vertrouwen in de man zeg.
Als een man je er dus leuk uitziet moet hij zijn kop maar houden, want jullie geloven het toch niet
O...quote:Op dinsdag 20 december 2011 19:17 schreef Sinosappel het volgende:
Nee ik leg slechts uit waarom ik dit eerder andersom heb:
[..]
Waar blijft die foto van jouw ogen? Kan ik je misschien een complimentje geven.quote:Op dinsdag 20 december 2011 19:17 schreef palawan het volgende:
Als een man je er dus leuk uitziet moet hij zijn kop maar houden, want jullie geloven het toch niet
Wie ben jij eigenlijkquote:Op dinsdag 20 december 2011 19:17 schreef palawan het volgende:
Er is een hier die de gedachtegangen van een vrouw een beetje mis-vertegenwoordigdquote:Op dinsdag 20 december 2011 19:17 schreef palawan het volgende:
Schat, niet iedereen is mooi in maatje 36, er zijn er zat die er stukken beter uitzien als ze zichzelf niet uitmergelen. En niet alles boven maatje 36 is dik, dat is slechts wat de mediawereld je wil doen gelovenquote:Op dinsdag 20 december 2011 19:17 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Een man die mij niet zag staan, tot ik ben afgevallen, een ander kapsel heb of make-up draagt kan heel snel een eind oprotten
Ja preciesquote:Op dinsdag 20 december 2011 19:18 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
O...
Je bedoelt het qua niet te vertrouwen omdat ze het om andere redenen zeggen dan om jou oprecht een complimentje te geven over je uiterlijk.
Tjah ik heb juist het idee dat vrouwen elkaar heel graag ophemelen gewoon omdat ze vriendinnen zijn..
Snap ik bestquote:Op dinsdag 20 december 2011 19:17 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Een man die mij niet zag staan, tot ik ben afgevallen, een ander kapsel heb of make-up draagt kan heel snel een eind oprotten
Dat bedoel ik. Ik heb ook een hekel aan lois lane, die clarke kent pas ziet staan nadat ze erachter komt dat hij superman isquote:Op dinsdag 20 december 2011 19:19 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Snap ik best
Lijkt me ook sowieso raar als je opeens aangesproken wordt door een collega die nooit interesse in je toont maar nu je wat make up draagt opeens wel aandacht aan je geeft en gelijk complimentjes geeft over je uiterlijk
Cassandra is wel wat bekender hier denk ikquote:Op dinsdag 20 december 2011 19:20 schreef palawan het volgende:
[..]
Duh, Palawan natuurlijk!
Wie ben jij eigenlijk? Ik ben best bekend hoor!
Tja uiterlijk telt ook mee voor velen.quote:Op dinsdag 20 december 2011 19:17 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Ik hoef ook geen maatje 36 hoorquote:Op dinsdag 20 december 2011 19:19 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Schat, niet iedereen is mooi in maatje 36, er zijn er zat die er stukken beter uitzien als ze zichzelf niet uitmergelen. En niet alles boven maatje 36 is dik, dat is slechts wat de mediawereld je wil doen geloven
Heeft weinig te maken met vertrouwen in een man. Het is niet dat ik echt denk dat hij liegt maar meer dat ik gewoon niet kan inzien dat hij dat echt kan vinden. Ok, misschien is dat hetzelfde als denken dat hij liegt. Maar er zit geen "alle mannen zijn slecht" gedachte achter.quote:Op dinsdag 20 december 2011 19:17 schreef palawan het volgende:
Goed punt! Ik zal vanavond een foto maken of zoeken. Ga zo eerst sportenquote:Op dinsdag 20 december 2011 19:18 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Waar blijft die foto van jouw ogen? Kan ik je misschien een complimentje geven.
Ik snap haar sowieso niet. Clark is toch veel sexier als ie niet in die blauwe maillot loopt?quote:Op dinsdag 20 december 2011 19:20 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Dat bedoel ik. Ik heb ook een hekel aan lois lane, die clarke kent pas ziet staan nadat ze erachter komt dat hij superman is
It's not you, it's me?quote:Op dinsdag 20 december 2011 19:21 schreef Myraela het volgende:
[..]
Heeft weinig te maken met vertrouwen in een man. Het is niet dat ik echt denk dat hij liegt maar meer dat ik gewoon niet kan inzien dat hij dat echt kan vinden. Ok, misschien is dat hetzelfde als denken dat hij liegt. Maar er zit geen "alle mannen zijn slecht" gedachte achter.
Cassandra is nog nooit op een meet geweest, ik al 2!quote:Op dinsdag 20 december 2011 19:21 schreef Sinji het volgende:
[..]
Cassandra is wel wat bekender hier denk ik
Houden zoquote:Op dinsdag 20 december 2011 19:21 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Ik hoef ook geen maatje 36 hoor
quote:Op dinsdag 20 december 2011 19:23 schreef Cassandra87 het volgende:
Ik ben altijd dat lieve meisje, nooit dat geile ding
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |