Goeie truk.quote:Op dinsdag 20 december 2011 19:01 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Ik vind dat zo duidelijk en confronterendMeestal leg ik mijn hand onder mijn kin, met mijn vingers iets omhoog, lijkt alsof ik aandachtig luister maar stiekem houd ik mijn hand voor mijn neus
Wie heeft er bedacht dat je niet knap zou zijn dan?quote:Op dinsdag 20 december 2011 19:03 schreef Cassandra87 het volgende:
Overigens was ik ook niet zo van de uiterlijke verzorging. Douchen, deo, borstel door mijn haar en klaar. Ik mag straks een heel uur later beginnen dus ik heb weer spulletjes gekocht en ga altijd netjes opgemaakt de deur uit, lekker luchtje op
En de complimentjes zijn niet mis
Ik voel me bijna een knap meisje
Ik. Ik ben heel zelfverzekerd, maar niet als het om mijn uiterlijk gaatquote:Op dinsdag 20 december 2011 19:06 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Wie heeft er bedacht dat je niet knap zou zijn dan?
Krijg je gelijk complimentjes?quote:Op dinsdag 20 december 2011 19:03 schreef Cassandra87 het volgende:
Overigens was ik ook niet zo van de uiterlijke verzorging. Douchen, deo, borstel door mijn haar en klaar. Ik mag straks een heel uur later beginnen dus ik heb weer spulletjes gekocht en ga altijd netjes opgemaakt de deur uit, lekker luchtje op
En de complimentjes zijn niet mis
Ik voel me bijna een knap meisje
Vooral van bekende, want een onbekende kent mij niet en weet niet hoe het anders is. De tijd dat ik werd nagefloten is wel voorbijquote:Op dinsdag 20 december 2011 19:07 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Krijg je gelijk complimentjes?
Van onbekende of van bekende?
Hmm, waar herken ik dat nou vanquote:Op dinsdag 20 december 2011 19:06 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Ik. Ik ben heel zelfverzekerd, maar niet als het om mijn uiterlijk gaat
Chill. Nagefloten worden is overschatquote:Op dinsdag 20 december 2011 19:08 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Vooral van bekende, want een onbekende kent mij niet en weet niet hoe het anders is. De tijd dat ik werd nagefloten is wel voorbij
Nee daarom... groot verschil...quote:Op dinsdag 20 december 2011 19:08 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Vooral van bekende, want een onbekende kent mij niet en weet niet hoe het anders is. De tijd dat ik werd nagefloten is wel voorbij
jij ook alquote:Op dinsdag 20 december 2011 19:08 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Hmm, waar herken ik dat nou van
Nee dat lijkt me gewoon kutquote:Op dinsdag 20 december 2011 19:08 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Chill. Nagefloten worden is overschat
Ik zou eerder zeggen andersomquote:Op dinsdag 20 december 2011 19:09 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Nee daarom... groot verschil...
Het zal wel een positief verschil zijn dan ja, geven ook mannen je complimentjes? Want vrouwen zijn daarin natuurlijk niet te vertrouwen
Ik zal wel weer een neusafwjking hebben of zoietsquote:Op dinsdag 20 december 2011 19:09 schreef Sinji het volgende:
Don't underestimate the power of smell [ afbeelding ]
Vooral als het om versieren gaat
Nou en. Ego boost is ego boostquote:Op dinsdag 20 december 2011 19:09 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Nee daarom... groot verschil...
Het zal wel een positief verschil zijn dan ja, geven ook mannen je complimentjes? Want vrouwen zijn daarin natuurlijk niet te vertrouwen
Ja zekerweten. Alles met een rokje aan wordt nageflotenquote:Op dinsdag 20 december 2011 19:09 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Nee dat lijkt me gewoon kutZegt ook meer over je kleding dan over je uiterlijk...
Hoezo andersom? Als een man het plots zegt dan wilt hij (als ik jouw interpretatie goed snap) Gelijk met je het bed in duiken, toch een aardig complimentquote:
Nee.quote:Op dinsdag 20 december 2011 19:10 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Hoezo andersom? Als een man het plots zegt dan wilt hij (als ik jouw interpretatie goed snap) Gelijk met je het bed in duiken, toch een aardig compliment
Dat is sowieso niet aan de orde op mijn werkquote:Op dinsdag 20 december 2011 19:09 schreef Sinji het volgende:
Don't underestimate the power of smell [ afbeelding ]
Vooral als het om versieren gaat
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |