Sorry MLiGquote:Op dinsdag 20 december 2011 18:05 schreef mylifeisgrey het volgende:
ja maar dan moet je niet laten klinken alsof het niet zo is en alleen ik degeen ben die er heilig van overtuigd is.
bewijs: nooit vriendin
als het niet door hoeren was nog maagd.
succes:
2 keer gratis met een meisje gezoend.
en dat in de laatste jaar of 8. daarvoor is er nooit wat gebeurd, en ik ben 24 en het ziet er naar uit dat het altijd zo zal zijn.
jezus cactus!
Je hoeft alleen in te vullen wat je wilquote:Op dinsdag 20 december 2011 18:05 schreef benzin het volgende:
[..]
Weet ik niet, moet je per se alles invullen? Want ik vind het veel te lang en heb over 60% van al die dingen geen mening.
Hihiquote:Op dinsdag 20 december 2011 18:06 schreef benzin het volgende:
[..]
Je hebt gelijk en ik vind de nerd in jou leuk![]()
Dat was faalquote:Op dinsdag 20 december 2011 18:07 schreef DenWauwelaar het volgende:
DenHosselaar is de slechtste hosselaar denk ik
niet geven. ik wil dit keer zelf degeen zijn die hem geeft, ipv altijd maar onzekerheid wie allemaal me foto heeft.quote:
Nee ik wil een foto zienquote:Op dinsdag 20 december 2011 18:07 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
niet geven. ik wil dit keer zelf degeen zijn die hem geeft, ipv altijd maar onzekerheid wie allemaal me foto heeft.
Ik zet mijn badmuts even wacht evenquote:
Ik heb ook op haar gestemdquote:Op dinsdag 20 december 2011 18:08 schreef Cassandra87 het volgende:
Ah straw is wel genomineerd als liefste user
Mag ik 'm ook?quote:Op dinsdag 20 december 2011 18:07 schreef mylifeisgrey het volgende:
niet geven. ik wil dit keer zelf degeen zijn die hem geeft, ipv altijd maar onzekerheid wie allemaal me foto heeft.
ja anderen moeten hem niet geven aan jou dacht ik eigenlijk aan.quote:Op dinsdag 20 december 2011 18:08 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Nee ik wil een foto zienIk heb geen foto
Ik denk niet dat dat gedacht wordt hoorquote:Op dinsdag 20 december 2011 18:09 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
ja anderen moeten hem niet geven aan jou dacht ik eigenlijk aan.
maar misschien dat ik hem ook niet geef want dat zou staan alsof ik op datevlak met jou wat wil.
als je hem wilt wil ik niet lastig doen verder. maar ik weet nog niet.
die ernstige sociale fobie dat ik de voordeur niet durf open te doen is minder de laatste paar maanden geworden, zelfs toen ik een tijdje niet die a.d. slok. dus niet denken dat dat alles is.quote:Op dinsdag 20 december 2011 18:09 schreef -Strawberry- het volgende:
Jeroen vergroot je kansen door wat aan die sociale fobie van je te doen. Je bent niet kansloos, je maakt het jezelf alleen onnodig moeilijk.
Huh wat, misbruik maken van mij?quote:Op dinsdag 20 december 2011 18:10 schreef DenWauwelaar het volgende:
Ik heb ook Straw genomineerd. Zo lief dat je er geen misbruik van kan maken
Je hoeft niet op allemaal te stemmen, anders had ik ook niet gestemd. Op een categorie kan bijv ook, of een aantal.quote:Op dinsdag 20 december 2011 18:12 schreef Strani het volgende:
Als ze die FOK!verkiezingen nou volgend jaar terugbrengen tot iets van 10 categoriën, ga ik ook stemmen. Voor 85 ben ik gewoon veel te lui.
Oh! Okay, dan kijk ik nog eens.quote:Op dinsdag 20 december 2011 18:13 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
je hoeft niet op allemaal te stemmen, anders had ik ook niet gestemd. Op een categorie kan bijv ook, of een aantal.
Ik ben nu ook luiheid gewend door mijn faal met studeren en maanden thuis liggen op de bank en in bed en nooit iets doen. Het is moeilijk maar je kunt er wel iets tegen doen, je moet gewoon gedwongen worden dingen te gaan doen eigenlijk.quote:Op dinsdag 20 december 2011 18:11 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
die ernstige sociale fobie dat ik de voordeur niet durf open te doen is minder de laatste paar maanden geworden, zelfs toen ik een tijdje niet die a.d. slok. dus niet denken dat dat alles is.
maar verder ben ik nog steeds geen leuk persoon enzo, dus ik kan niet de omgang hebben met mensen. bewijs is de laatste fokmeet, waar ik wegens echt ik schaam me, niet op in wil gaan op de details.
ik ben ook fucking luiheid gewend nu, dat ik nu niets onderneem qua me studie.
het is me gewoon dat ik geen regelmaat heb en nergens heen hoef. en dat ik me dagen alleen binnen slijt.
Nou kwam je pas best wel laat en heb ik mede daardoor niet heel veel van je meegekregen. Maar voor zo ver ik kon merken vond iedereen je hartstikke aardig en deed je hard je bestquote:Op dinsdag 20 december 2011 18:11 schreef mylifeisgrey het volgende:
maar verder ben ik nog steeds geen leuk persoon enzo, dus ik kan niet de omgang hebben met mensen. bewijs is de laatste fokmeet, waar ik wegens echt ik schaam me, niet op in wil gaan op de details.
Nee, daar ben je te lief voor. Tel uit je winst. Te lief om te neuken.quote:Op dinsdag 20 december 2011 18:12 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Huh wat, misbruik maken van mij?
Ik heb de nominaties niet eens gezien nog, was daar een topic van? Even zoeken wie ik moet bedanken dan.iig thanks
baas boven baas want ik doe dat dus sinds 2006. het is echt erg, ik denk niet dat veel mensen dit hebben in heel de wereld.quote:Op dinsdag 20 december 2011 18:14 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik ben nu ook luiheid gewend door mijn faal met studeren en maanden thuis liggen op de bank en in bed en nooit iets doen. Het is moeilijk maar je kunt er wel iets tegen doen, je moet gewoon gedwongen worden dingen te gaan doen eigenlijk.
Eens. Er kwam geen eind aan.quote:Op dinsdag 20 december 2011 18:12 schreef Strani het volgende:
Als ze die FOK!verkiezingen nou volgend jaar terugbrengen tot iets van 10 categoriën, ga ik ook stemmen. Voor 85 ben ik gewoon veel te lui.
Joh die luiheid is een kwestie van je een nieuw ritme aanwennen en niet pas in de ochtend naar bed gaan. En die sociale fobie heeft je idd niet zo erg meer in zn greep als eerder, maar nog wel in zo'n mate dat je niet naar de uni gaaat om je studie voort te zetten. Pas als dat niet meer zo is zal je ook meer kansen op meisjes krijgen, denk ik. Alleen al omdat je meer onder de mensen bent.quote:Op dinsdag 20 december 2011 18:11 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
die ernstige sociale fobie dat ik de voordeur niet durf open te doen is minder de laatste paar maanden geworden, zelfs toen ik een tijdje niet die a.d. slok. dus niet denken dat dat alles is.
ik ben ook fucking luiheid gewend nu, dat ik nu niets onderneem qua me studie.
het is me gewoon dat ik geen regelmaat heb en nergens heen hoef. en dat ik me dagen alleen binnen slijt.
ik zie niet in wat naar mijn studie gaan mij helpt met een vriendin krijgen.quote:Op dinsdag 20 december 2011 18:17 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Joh die luiheid is een kwestie van je een nieuw ritme aanwennen en niet pas in de ochtend naar bed gaan. En die sociale fobie heeft je idd niet zo erg meer in zn greep als eerder, maar nog wel in zo'n mate dat je niet naar de uni gaaat om je studie voort te zetten. Pas als dat niet meer zo is zal je ook meer kansen op meisjes krijgen, denk ik. Alleen al omdat je meer onder de mensen bent.
ja dat wel ja. ik wil wel leuk zijn hoor! dat is het enige.quote:En je bent wel een leuk, uniek persoon. Iedereen heeft mindere kanten, maar het is nooit enkel maar negatief.
Er zijn wel meer mensen zoals jij. En vast ook wel erger. Maar je kunt het veranderen. Als je weer gaat studeren heb je meer kansen op een sociaal leven, echt waar.quote:Op dinsdag 20 december 2011 18:15 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
baas boven baas want ik doe dat dus sinds 2006. het is echt erg, ik denk niet dat veel mensen dit hebben in heel de wereld.
jonge mensen hebben vaak een sociaal leven. en omgang met anderen en elkaar. nooit zo extreem als ik is het.
Daar ontmoet je mensen en verzamel je materiaal om over te praten.quote:Op dinsdag 20 december 2011 18:18 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
ik zie niet in wat naar de studie gaan mij helpt met een vriendin krijgen.
fapmateriaal?quote:Op dinsdag 20 december 2011 18:19 schreef ElDinosaur het volgende:
Daar ontmoet je mensen en verzamel je materiaal om over te praten.
Je krijgt er een sociaal leven door waardoor je in contact kunt komen met meisjes.quote:Op dinsdag 20 december 2011 18:18 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
ik zie niet in wat naar mijn studie gaan mij helpt met een vriendin krijgen.
Zonder baan en opleiding ben je ook een catchquote:Op dinsdag 20 december 2011 18:18 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
Hoe heb je dit getypt dan?quote:Op dinsdag 20 december 2011 18:19 schreef Joysa het volgende:
Ik zit op mijn handen om maar niets te zeggen
Leren omgaan met mensen?quote:Op dinsdag 20 december 2011 18:18 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
Wat ik al zei, meer contact met mensen vergroot je zelfvertrouwen, je sociale vaardigheden en het feit dat je wat te doen hebt maakt je aantrekkelijker dan iemand die de hele dag op bed ligt. Het dwingt je ook vast te houden aan een normaal ritme en het zorgt ervoor dat je geen schulden krijgt en een goed inkomen, wat ook aantrekkelijk is.quote:Op dinsdag 20 december 2011 18:18 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
ik zie niet in wat naar de studie gaan mij helpt met een vriendin krijgen.
ik ben 5 jaar terug een maand achter elkaar naar studie geweest.quote:
ik ook welquote:Op dinsdag 20 december 2011 18:21 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Ik heb ook zin in keihard knuffelen
Nee, mijn neus negeert hem en typt er niets overquote:Op dinsdag 20 december 2011 18:23 schreef Cactus1 het volgende:
Jullie zijn mlig toch geen tips aan het geven hè? Ik had eindelijk besloten dat hij idd kansloos was in het vinden van sex zonder betalen. Jullie verneuken ALLES
verneuken?quote:Op dinsdag 20 december 2011 18:23 schreef Cactus1 het volgende:
Jullie zijn mlig toch geen tips aan het geven hè? Ik had eindelijk besloten dat hij idd kansloos was in het vinden van sex zonder betalen. Jullie verneuken ALLES
quote:Op dinsdag 20 december 2011 18:15 schreef DenWauwelaar het volgende:
[..]
Nee, daar ben je te lief voor. Tel uit je winst. Te lief om te neuken.
hell noquote:Op dinsdag 20 december 2011 18:25 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Kunnen jullie samen romantisch All You Need is Love kijken.
20.00 uur, RTL4
Nee, maar als je geen geld hebt zit er sowieso geen toekomst in, dus is het zinloos om eenmalig te neukenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |