Ik ken alleen Loka?quote:Op dinsdag 20 december 2011 17:51 schreef heloef het volgende:
Het stikt hier serieus van de altomeisjes, de goede soort dan he.
Ik sta voor het glazen huis.quote:
Ze hebben zichzelf genomineerdquote:Op dinsdag 20 december 2011 17:54 schreef Cassandra87 het volgende:
Ik zie nu pas dat een aantal posters uit dit topic genomineerd zijn bij de fok verkiezingen
Spannend. Sta ik er tussen?quote:Op dinsdag 20 december 2011 17:54 schreef Cassandra87 het volgende:
Ik zie nu pas dat een aantal posters uit dit topic genomineerd zijn bij de fok verkiezingen
Waar kun je stemmen?quote:Op dinsdag 20 december 2011 17:54 schreef Cassandra87 het volgende:
ik denk dat ik ga verliezen.quote:
Ik heb op je gestemdquote:Op dinsdag 20 december 2011 17:57 schreef mylifeisgrey het volgende:
ik denk dat ik ga verliezen.
grotendeels omdat ik niets faals post omdat ik niets meer onderneem van hosselpogingen. vorig jaar een paar gedaan en wel beschreven op fok, dat was geen succes en ik vond het ook niet leuk.
dus het zit me mee
Nou jij was wel op de meetquote:Op dinsdag 20 december 2011 17:57 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
ik denk dat ik ga verliezen.
grotendeels omdat ik niets faals post omdat ik niets meer onderneem van hosselpogingen. vorig jaar een paar gedaan en wel beschreven op fok, dat was geen succes en ik vond het ook niet leuk.
dus het zit me mee
Ja hallo het is slechts een constatering, ik ga ze niet hosselen.quote:Op dinsdag 20 december 2011 17:54 schreef benzin het volgende:
[..]
Jij mag het leukste alto-meisje, geef je even de een-na-leukste mijn telefoonnummer?
oh en waar was dat op gebaseerd?quote:
nee me studiefinanciering is gestopt, omdat ik 5 jaar heb ontvangen en dan afgestudeerd zou moeten zijn ofzo? ....quote:Op dinsdag 20 december 2011 17:59 schreef Cassandra87 het volgende:
mlig heb jij nog steeds bijstand én studiefinanciering?
Omdat je altijd blijft roepen dat het niet voor jou is weggelegd dat je op een normale manier seks zal krijgen met een vrouw. Ik ken niemand die zo overtuigd is van iets.quote:Op dinsdag 20 december 2011 17:59 schreef mylifeisgrey het volgende:
oh en waar was dat op gebaseerd?
dat van die 8000 euro? dat van die hoer kleding stelen? of die uitgaansverhalen van mij?
ja wat!quote:Op dinsdag 20 december 2011 18:00 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Omdat je altijd blijft roepen dat het niet voor jou is weggelegd dat je op een normale manier seks zal krijgen met een vrouw. Ik ken niemand die zo overtuigd is van iets.
Sinds dit jaar? Jij bent toch jonger dan 27?quote:Op dinsdag 20 december 2011 18:00 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
nee me studiefinanciering is gestopt, omdat ik 5 jaar heb ontvangen.
ik ben nog steeds 1ste jaars jammer genoeg, en ben nooit echt heengegaan eigenlijk op de eerste paar maanden na.
Ik had op je willen stemmen als liefste FOK!ster, maar je was niet genomineerdquote:Op dinsdag 20 december 2011 18:01 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Sinds dit jaar? Jij bent toch jonger dan 27?
Ik had ook wel een nominatie verwacht
Daarom heb ik op je gestemdquote:Op dinsdag 20 december 2011 18:01 schreef mylifeisgrey het volgende:
ja wat!
ik heb toch bewijs! het zijn feiten!
Ik ben ook nergens voor genomineerdquote:Op dinsdag 20 december 2011 18:01 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
wel lief van jequote:Op dinsdag 20 december 2011 18:02 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik had op je willen stemmen als liefste FOK!ster, maar je was niet genomineerd
ja ik ben jonger dan 27.quote:Op dinsdag 20 december 2011 18:01 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Doe je Margreet de groetjes?quote:Op dinsdag 20 december 2011 18:03 schreef Sinosappel het volgende:
Moet gaan koken voor mn vrouw en kinderen..
Eet smakelijkquote:Op dinsdag 20 december 2011 18:03 schreef Sinosappel het volgende:
Moet gaan koken voor mn vrouw en kinderen..
Nee ik vind het zo raar omdat alle jongeren herbeoordeeld zijn, met ingang van de WIJ, en we zijn nu opnieuw aan het beoordelen omdat de WIJ gaat verdwijnen, daarom is het zo raar dat dat niet aan het licht is gekomenquote:Op dinsdag 20 december 2011 18:03 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
ja ik ben jonger dan 27.
op me 19de gaan studeren en ben nu 24.
wacht, moet ik dan wat doen dat het langer kan doorgaan ofzo (gewoon basis uitwonendenbeurs)?
ik heb een brief ontvangen dat het vanaf nu 0 is . weet ik veel....
Lijst is way too longquote:Op dinsdag 20 december 2011 18:04 schreef heloef het volgende:
Er word toch nog wel gestemd op mij als aandachtshorr en jankbal?
jankbal? Ik wil best op je stemmen hoorquote:Op dinsdag 20 december 2011 18:04 schreef heloef het volgende:
Kleurenblindheid, althans de meest voorkomende variant dacht ik, zit juist op het xchromosoom. Dus als je dat gen als man hebt, komt het altijd tot uiting omdat een man maar 1 xchromosoom heeft. Bij vrouwen komt het alleen voor als ze op beide chromosomen een recessief gen krijgen voor kleeurenblindheid. Dat maakt dat veel minder vrouwen kleurenblind zijn.quote:Een bepaald soort kleurenblind zit op het y chromosoom, en komt dus niet voor bij vrouwen.
Die andere soort komt bij mannen en vrouwen evenveel voor.
Dus ja, mannen zijn vaker kleurenblind dan vrouwen.
Jankbal is voor jou. Attention whore ben ik.quote:Op dinsdag 20 december 2011 18:04 schreef heloef het volgende:
ja maar dan moet je niet laten klinken alsof het niet zo is en alleen ik degeen ben die er heilig van overtuigd is.quote:
Weet ik niet, moet je per se alles invullen? Want ik vind het veel te lang en heb over 60% van al die dingen geen mening.quote:Op dinsdag 20 december 2011 18:04 schreef heloef het volgende:
Nee volgens mij nietquote:Op dinsdag 20 december 2011 18:05 schreef benzin het volgende:
[..]
Weet ik niet, moet je per se alles invullen? Want ik vind het veel te lang en heb over 60% van al die dingen geen mening.
Je hebt gelijk en ik vind de nerd in jou leukquote:Op dinsdag 20 december 2011 18:05 schreef -Strawberry- het volgende:
De nerd in mij wil hier nog op reageren:
Capstan.quote:Op dinsdag 20 december 2011 18:06 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Nee volgens mij niet
Wie is de slechtste hosselaar?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |