jankbal? Ik wil best op je stemmen hoorquote:Op dinsdag 20 december 2011 18:04 schreef heloef het volgende:
Er word toch nog wel gestemd op mij als aandachtshorr en jankbal?
Kleurenblindheid, althans de meest voorkomende variant dacht ik, zit juist op het xchromosoom. Dus als je dat gen als man hebt, komt het altijd tot uiting omdat een man maar 1 xchromosoom heeft. Bij vrouwen komt het alleen voor als ze op beide chromosomen een recessief gen krijgen voor kleeurenblindheid. Dat maakt dat veel minder vrouwen kleurenblind zijn.quote:Een bepaald soort kleurenblind zit op het y chromosoom, en komt dus niet voor bij vrouwen.
Die andere soort komt bij mannen en vrouwen evenveel voor.
Dus ja, mannen zijn vaker kleurenblind dan vrouwen.
Jankbal is voor jou. Attention whore ben ik.quote:Op dinsdag 20 december 2011 18:04 schreef heloef het volgende:
ja maar dan moet je niet laten klinken alsof het niet zo is en alleen ik degeen ben die er heilig van overtuigd is.quote:
Weet ik niet, moet je per se alles invullen? Want ik vind het veel te lang en heb over 60% van al die dingen geen mening.quote:Op dinsdag 20 december 2011 18:04 schreef heloef het volgende:
Nee volgens mij nietquote:Op dinsdag 20 december 2011 18:05 schreef benzin het volgende:
[..]
Weet ik niet, moet je per se alles invullen? Want ik vind het veel te lang en heb over 60% van al die dingen geen mening.
Je hebt gelijk en ik vind de nerd in jou leukquote:Op dinsdag 20 december 2011 18:05 schreef -Strawberry- het volgende:
De nerd in mij wil hier nog op reageren:
Capstan.quote:Op dinsdag 20 december 2011 18:06 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Nee volgens mij niet
Wie is de slechtste hosselaar?
Sorry MLiGquote:Op dinsdag 20 december 2011 18:05 schreef mylifeisgrey het volgende:
ja maar dan moet je niet laten klinken alsof het niet zo is en alleen ik degeen ben die er heilig van overtuigd is.
bewijs: nooit vriendin
als het niet door hoeren was nog maagd.
succes:
2 keer gratis met een meisje gezoend.
en dat in de laatste jaar of 8. daarvoor is er nooit wat gebeurd, en ik ben 24 en het ziet er naar uit dat het altijd zo zal zijn.
jezus cactus!
Je hoeft alleen in te vullen wat je wilquote:Op dinsdag 20 december 2011 18:05 schreef benzin het volgende:
[..]
Weet ik niet, moet je per se alles invullen? Want ik vind het veel te lang en heb over 60% van al die dingen geen mening.
Hihiquote:Op dinsdag 20 december 2011 18:06 schreef benzin het volgende:
[..]
Je hebt gelijk en ik vind de nerd in jou leuk![]()
Dat was faalquote:Op dinsdag 20 december 2011 18:07 schreef DenWauwelaar het volgende:
DenHosselaar is de slechtste hosselaar denk ik
niet geven. ik wil dit keer zelf degeen zijn die hem geeft, ipv altijd maar onzekerheid wie allemaal me foto heeft.quote:
Nee ik wil een foto zienquote:Op dinsdag 20 december 2011 18:07 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
niet geven. ik wil dit keer zelf degeen zijn die hem geeft, ipv altijd maar onzekerheid wie allemaal me foto heeft.
Ik zet mijn badmuts even wacht evenquote:
Ik heb ook op haar gestemdquote:Op dinsdag 20 december 2011 18:08 schreef Cassandra87 het volgende:
Ah straw is wel genomineerd als liefste user
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |