This is not true. Ik zeg het ook tegen meiden die ik niet aantrekkelijk vindt. Positive reinforcement ftwquote:Op dinsdag 20 december 2011 19:10 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Hoezo andersom? Als een man het plots zegt dan wilt hij (als ik jouw interpretatie goed snap) Gelijk met je het bed in duiken, toch een aardig compliment
Mwah.quote:Op dinsdag 20 december 2011 19:11 schreef Sinosappel het volgende:
Vrouwen horen liever dat je ze mooi vindt, dan dat je ze wil doen.
quote:Op dinsdag 20 december 2011 19:11 schreef Sinosappel het volgende:
Ik zeg ook niet dat ze moeten zeggen dat ze je willen doenquote:Op dinsdag 20 december 2011 19:11 schreef Sinosappel het volgende:
Nee, optie 1 geloof ik sowieso niet. Optie 2 is geloofwaardiger.quote:Op dinsdag 20 december 2011 19:11 schreef Sinosappel het volgende:
LOL, en dat noemt zich een vrouwquote:Op dinsdag 20 december 2011 19:11 schreef Sinosappel het volgende:
Nee maar ik vind complimentjes van vrouwen vaak meer te vertrouwen. Die zeggen het omdat ze het menen, mannen zeggen het om je in bed te krijgenquote:Op dinsdag 20 december 2011 19:12 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ik zeg ook niet dat ze moeten zeggen dat ze je willen doen
Hmm...Allebei werkt goed. Maar dan heb je het dus over een compliment krijgen van een man waar je zelf ook seks mee wil.quote:Op dinsdag 20 december 2011 19:14 schreef Lokasenna het volgende:
Voor je seksleven is het beter om je lekker te voelen dan om je mooi te voelen.
Wat een assholequote:Op dinsdag 20 december 2011 19:14 schreef Cassandra87 het volgende:
Ik weet trouwens niet of ik dat vind
Ik ben niet op zoek naar een relatie duidelijk..
Ik denk dat ik weer dat spontane en zelfverzekerde terug wil, zoals ik vroeger was, voor mijn ex dat afbrokkelde
quote:Op dinsdag 20 december 2011 19:14 schreef Cassandra87 het volgende:
Ik weet trouwens niet of ik dat vind
Ik ben niet op zoek naar een relatie duidelijk..
Ik denk dat ik weer dat spontane en zelfverzekerde terug wil, zoals ik vroeger was, voor mijn ex dat afbrokkelde
Dus ik had het wel goed met die interpretatie...quote:Op dinsdag 20 december 2011 19:14 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Nee maar ik vind complimentjes van vrouwen vaak meer te vertrouwen. Die zeggen het omdat ze het menen, mannen zeggen het om je in bed te krijgen
(Generalisatie natuurlijk, en complimentjes krijgen is altijd leuk)
Heb jij dat? Dat je denkt, ik ben niet mooi, maar heb wel een lekkere kont?quote:Op dinsdag 20 december 2011 19:14 schreef Lokasenna het volgende:
Voor je seksleven is het beter om je lekker te voelen dan om je mooi te voelen.
Als je mooi gevonden wilt worden ga je heel krampachtig proberen dat ten alle tijden vast te houden en gaat de spontaniteit eraf, lijkt me. En aandacht van mannen is toch redelijk vleiend, ook al;s je e zelf niet zou doenquote:Op dinsdag 20 december 2011 19:14 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Hmm...Allebei werkt goed. Maar dan heb je het dus over een compliment krijgen van een man waar je zelf ook seks mee wil.
quote:Op dinsdag 20 december 2011 19:09 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Nee daarom... groot verschil...
Het zal wel een positief verschil zijn dan ja, geven ook mannen je complimentjes? Want vrouwen zijn daarin natuurlijk niet te vertrouwen
Ik denk van wel jaquote:Op dinsdag 20 december 2011 19:16 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Heb jij dat? Dat je denkt, ik ben niet mooi, maar heb wel een lekkere kont?
Ik heb het andersomIk heb denk ik wel een knap gezichtje, maar voor de rest.. Komt ook wel omdat ik in de jaren flink ben aangekomen. Ik ben nu absoluut niet dik, maar relatief gezien voelt het wel zo
Gezicht is veel belangrijker dan of je dik bent... Tjah zolang je als vrouw mooie rondingen hebt is het sowieso overgewaardeerd dat gewicht...quote:Op dinsdag 20 december 2011 19:16 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Heb jij dat? Dat je denkt, ik ben niet mooi, maar heb wel een lekkere kont?
Ik heb het andersomIk heb denk ik wel een knap gezichtje, maar voor de rest.. Komt ook wel omdat ik in de jaren flink ben aangekomen. Ik ben nu absoluut niet dik, maar relatief gezien voelt het wel zo
Een man die mij niet zag staan, tot ik ben afgevallen, een ander kapsel heb of make-up draagt kan heel snel een eind oprottenquote:Op dinsdag 20 december 2011 19:15 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Dus ik had het wel goed met die interpretatie...
Ok je vind het compliment dus minder oprecht, ofzo... Maar een man wilt plots met je naar bed omdat je uiterlijk is veranderd dus hij geeft om die reden een compliment omdat je mooier bent geworden..
Hij liegt niet ofzo...Juist niet..
Jij hebt vrouwen duidelijk niet doorquote:Op dinsdag 20 december 2011 19:17 schreef palawan het volgende:
Wat een vertrouwen in de man zeg.
Als een man je er dus leuk uitziet moet hij zijn kop maar houden, want jullie geloven het toch niet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |