Leren omgaan met mensen?quote:Op dinsdag 20 december 2011 18:18 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
ik zie niet in wat naar mijn studie gaan mij helpt met een vriendin krijgen.
Wat ik al zei, meer contact met mensen vergroot je zelfvertrouwen, je sociale vaardigheden en het feit dat je wat te doen hebt maakt je aantrekkelijker dan iemand die de hele dag op bed ligt. Het dwingt je ook vast te houden aan een normaal ritme en het zorgt ervoor dat je geen schulden krijgt en een goed inkomen, wat ook aantrekkelijk is.quote:Op dinsdag 20 december 2011 18:18 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
ik zie niet in wat naar de studie gaan mij helpt met een vriendin krijgen.
ik ben 5 jaar terug een maand achter elkaar naar studie geweest.quote:
ik ook welquote:Op dinsdag 20 december 2011 18:21 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Ik heb ook zin in keihard knuffelen
Nee, mijn neus negeert hem en typt er niets overquote:Op dinsdag 20 december 2011 18:23 schreef Cactus1 het volgende:
Jullie zijn mlig toch geen tips aan het geven hè? Ik had eindelijk besloten dat hij idd kansloos was in het vinden van sex zonder betalen. Jullie verneuken ALLES
verneuken?quote:Op dinsdag 20 december 2011 18:23 schreef Cactus1 het volgende:
Jullie zijn mlig toch geen tips aan het geven hè? Ik had eindelijk besloten dat hij idd kansloos was in het vinden van sex zonder betalen. Jullie verneuken ALLES
quote:Op dinsdag 20 december 2011 18:15 schreef DenWauwelaar het volgende:
[..]
Nee, daar ben je te lief voor. Tel uit je winst. Te lief om te neuken.
hell noquote:Op dinsdag 20 december 2011 18:25 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Kunnen jullie samen romantisch All You Need is Love kijken.
20.00 uur, RTL4
Nee, maar als je geen geld hebt zit er sowieso geen toekomst in, dus is het zinloos om eenmalig te neukenquote:
nee wat.quote:Op dinsdag 20 december 2011 18:21 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Wat ik al zei, meer contact met mensen vergroot je zelfvertrouwen, je sociale vaardigheden en het feit dat je wat te doen hebt maakt je aantrekkelijker dan iemand die de hele dag op bed ligt. Het dwingt je ook vast te houden aan een normaal ritme en het zorgt ervoor dat je geen schulden krijgt en een goed inkomen, wat ook aantrekkelijk is.
Geen ideequote:Op dinsdag 20 december 2011 18:25 schreef Sinji het volgende:
Waarom moet ik altijd denken aan formerjellybean als ik die smiley zie?
Je rookt sigaren? Dan pas je goed bij mligquote:Op dinsdag 20 december 2011 18:26 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Geen idee![]()
Ik gebruik 'm ook wel regelmatig. Maar niet zo vaak als
Sorry cactusquote:Op dinsdag 20 december 2011 18:23 schreef Cactus1 het volgende:
Is je verstoppen thuis beter dan?quote:Op dinsdag 20 december 2011 18:25 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
nee wat.
als iets garantie op een vriendin heeft, heb ik dat er wel voor over. ik heb er echt heel veel voor over
ik kan/kon niet langer doorgaan met naar studie gaan, met het vooruitzicht altijd alleen te blijven.
Nee, sigaren stinkenquote:Op dinsdag 20 december 2011 18:27 schreef Lokasenna het volgende:
Je rookt sigaren? Dan pas je goed bij mlig
nee.quote:Op dinsdag 20 december 2011 18:27 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Is je verstoppen thuis beter dan?
De enige garantie in het leven is dat je op een dag dood zal gaan, zoals iedereen.quote:Op dinsdag 20 december 2011 18:25 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
nee wat.
als iets garantie op een vriendin heeft, heb ik dat er wel voor over. ik heb er echt heel veel voor over
ik kan/kon niet langer doorgaan met naar studie gaan, met het vooruitzicht altijd alleen te blijven.
Pas dr op hè? Ik kan mijn verkiezing nog tot zondag aanpassen. Ik heb je nu nog aangevinkt als liefstequote:
Tenzij we 2012 overleven en ingevroren kunnen worden!quote:Op dinsdag 20 december 2011 18:28 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
De enige garantie in het leven is dat je op een dag dood zal gaan, zoals iedereen.
hoezo elke dag hetzelfde?quote:Op dinsdag 20 december 2011 18:28 schreef Joysa het volgende:
Het is wel echt weer mlig uurtje he... elke dag hetzelfde
Ik wil wel graag winnen.quote:Op dinsdag 20 december 2011 18:28 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Pas dr op hè? Ik kan mijn verkiezing nog tot zondag aanpassen. Ik heb je nu nog aangevinkt als liefste
Blijf maar mligquote:Op dinsdag 20 december 2011 18:31 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
hoezo elke dag hetzelfde?
ik ga al weg.
doei
oh en over dat vriendin hebben. het klinkt alsof dat het enige is, maar het gaat ook op de kansen daarop, en omgang, en leuke dingen doen die vanzelf leuk zijn. en seks enzo of kans daarop(maar dat mag je weer niet zeggen als man maar seksueele frustratie komt wel een beetje naar boven als seks onbereikbaar is).
doei
Dat zal alleen een optie zijn voor de rijke elite vrees ik.quote:Op dinsdag 20 december 2011 18:29 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Tenzij we 2012 overleven en ingevroren kunnen worden!
Die hele verkiezing is opgezet door 5 fokkers geloof ik. Te kansloosquote:Op dinsdag 20 december 2011 18:33 schreef Strani het volgende:
Verdorie, weer nergens genomineerd. Zelfs niet in de categorie 'aandachtshoeren die zichzelf nomineren', zoals Lokasenna en Heloef.
Volgend jaar nomineer ik ook gewoon mezelf, dan maar negatieve glorie.
Maar dan gaat dus niet iedereen doodquote:Op dinsdag 20 december 2011 18:33 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Dat zal alleen een optie zijn voor de rijke elite vrees ik.
doeiquote:Op dinsdag 20 december 2011 18:31 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
hoezo elke dag hetzelfde?
ik ga al weg.
doei
oh en over dat vriendin hebben. het klinkt alsof dat het enige is, maar het gaat ook op de kansen daarop, en omgang, en leuke dingen doen die vanzelf leuk zijn. en seks enzo of kans daarop(maar dat mag je weer niet zeggen als man maar seksueele frustratie komt wel een beetje naar boven als seks onbereikbaar is).
doei
Ik ben ook gewoon altijd te onopvallend geweest. Vier jaar hier maar ik ben altijd verbaasd als iemand weet wie ik benquote:Op dinsdag 20 december 2011 18:33 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Die hele verkiezing is opgezet door 5 fokkers geloof ik. Te kansloos
Ik ken je, dat is het belangrijkstequote:Op dinsdag 20 december 2011 18:34 schreef Strani het volgende:
Ik ben ook gewoon altijd te onopvallend geweest. Vier jaar hier maar ik ben altijd verbaasd als iemand weet wie ik ben
Datzelfde heb ik na ruim 6 jaar.quote:Op dinsdag 20 december 2011 18:34 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik ben ook gewoon altijd te onopvallend geweest. Vier jaar hier maar ik ben altijd verbaasd als iemand weet wie ik ben
Dat vind ik toch wel zo'n boutprogramma. Ik word daar verschrikkelijk depressief en jaloers van, dat moet ik echt niet kijkenquote:Op dinsdag 20 december 2011 18:25 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Kunnen jullie samen romantisch All You Need is Love kijken.
20.00 uur, RTL4
Dat is waarquote:Op dinsdag 20 december 2011 18:37 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Ik ken je, dat is het belangrijkste
Alsof je daar nog tijd voor hebt als je in dit topic postquote:Op dinsdag 20 december 2011 18:37 schreef Mystikvm het volgende:
Datzelfde heb ik na ruim 6 jaar.
Maar goed, ik post dan ook niet overal.
Ik snap het wel hoor, dat je daar niet op zit te wachten.quote:Op dinsdag 20 december 2011 18:37 schreef benzin het volgende:
[..]
Dat vind ik toch wel zo'n boutprogramma. Ik word daar verschrikkelijk depressief en jaloers van, dat moet ik echt niet kijken [ afbeelding ]
Laten we ons beiden helpen door officieel kennis te maken en elkaar vanaf nu te kennen!quote:Op dinsdag 20 december 2011 18:37 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Datzelfde heb ik na ruim 6 jaar.
Maar goed, ik post dan ook niet overal.
Tijdens het typen van dat bericht dacht ik er nog wel aan, maar ik had niet verwacht dat iemand ook echt de stelling ermee onderuit zou halen.quote:Op dinsdag 20 december 2011 18:34 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Maar dan gaat dus niet iedereen dood
Een ding is zeker: Niets is zeker
Insgelijks!quote:Op dinsdag 20 december 2011 18:38 schreef Strani het volgende:
[..]
Laten we ons beiden helpen door officieel kennis te maken en elkaar vanaf nu te kennen!
Aangenaam
quote:Op dinsdag 20 december 2011 18:40 schreef Mystikvm het volgende:
Insgelijks!
Laten we voortaan elkaar ook vooral overal voor nomineren.
Je kunt dat invriezen niet voor altijd duurzaam houden. Het is eerder uitstel van het onvermijdelijkequote:Op dinsdag 20 december 2011 18:39 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Tijdens het typen van dat bericht dacht ik er nog wel aan, maar ik had niet verwacht dat iemand ook echt de stelling ermee onderuit zou halen.
Maar gelijk heb je.
Goed plan! Maar alleen voor de positieve categoriën he?quote:Op dinsdag 20 december 2011 18:40 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Insgelijks!
Laten we voortaan elkaar ook vooral overal voor nomineren.
Maar als iedereen wordt ingevroren en de rest doodgaat, wie haalt je er dan weer uit?quote:Op dinsdag 20 december 2011 18:41 schreef Sinji het volgende:
Je kunt dat invriezen niet voor altijd duurzaam houden. Het is eerder uitstel van het onvermijdelijke
Tofste Fok!ker it isquote:Op dinsdag 20 december 2011 18:41 schreef Strani het volgende:
[..]
Goed plan! Maar alleen voor de positieve categoriën he?
Heerlijk zwijmelprogramma vind ik dat. Vermijd je dan ook romantische films en zo? Ik heb although single dat jaloerse gevoel niet eigenlijk.quote:Op dinsdag 20 december 2011 18:37 schreef benzin het volgende:
[..]
Dat vind ik toch wel zo'n boutprogramma. Ik word daar verschrikkelijk depressief en jaloers van, dat moet ik echt niet kijken [ afbeelding ]
Uiteindelijk raakt de batterij opquote:Op dinsdag 20 december 2011 18:42 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Maar als iedereen wordt ingevroren en de rest doodgaat, wie haalt je er dan weer uit?
Erg is dat hequote:Op dinsdag 20 december 2011 18:40 schreef -Strawberry- het volgende:
Er zit een man 3 meter voor me die enorm stinkt, ik denk dat ik me even ga verplaatsen.
Dat kan helemaal niet joh.quote:Op dinsdag 20 december 2011 18:43 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Alsof jullie niet stiekem op jezelf zouden stemmen in die categorie
Ik ben harstikke bescheiden. Misschien wel de meest bescheiden persoon op FOK!. Ik zou mezelf nooit zomaar complimentjes geven, hoe terecht het ook zou zijn om dat wel te doen.quote:Op dinsdag 20 december 2011 18:43 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Alsof jullie niet stiekem op jezelf zouden stemmen in die categorie
Ja Joysa zei doei en *poef*quote:Op dinsdag 20 december 2011 18:43 schreef palawan het volgende:
Yay, mijn eten is goed gelukt. Het is zelfs superlekker.
Is het mlig drama al voorbij?
Nu kan ik niet eerlijk zijn in de verkiezingenquote:Op dinsdag 20 december 2011 18:44 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Kan jij niet op jezelf stemmen? Wat belachelijk zeg
Nice try, maar met deze post bewijs je het tegendeelquote:Op dinsdag 20 december 2011 18:43 schreef Strani het volgende:
Ik ben harstikke bescheiden. Misschien wel de meest bescheiden persoon op FOK!. Ik zou mezelf nooit zomaar complimentjes geven, hoe terecht het ook zou zijn om dat wel te doen.
Dat en de kans is groot dat je uiteindelijk alsnog overlijdt in een of ander ongeluk of door een ziekte. Uitstel van executie inderdaad. Al kunnen ze ooit misschien ouderdom genezen. Maaer zelfs dan kan je nog dood.quote:Op dinsdag 20 december 2011 18:41 schreef Sinji het volgende:
[..]
Je kunt dat invriezen niet voor altijd duurzaam houden. Het is eerder uitstel van het onvermijdelijke
Chocoladepepernotenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Op maandag 28 mei 2012 19:03 schreef freshy98 het volgende:[/b]
Vrouwen en hints geven. Dat moeten ze echt eens afleren.
Dat was de bedoeling, ik dacht dat jij dat wel door zou hebbenquote:Op dinsdag 20 december 2011 18:45 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Nice try, maar met deze post bewijs je het tegendeel
Ook wel handig als ze dan iets verzinnen op de houdbaarheidsdatum van je baarmoeder/eierstokkenquote:Op dinsdag 20 december 2011 18:45 schreef -Strawberry- het volgende:
Dat en de kans is groot dat je uiteindelijk alsnog overlijdt in een of ander ongeluk of door een ziekte. Uitstel van executie inderdaad. Al kunnen ze ooit misschien ouderdom genezen. Maaer zelfs dan kan je nog dood.
Had ik ook, maar hielp anderen het ook te zienquote:Op dinsdag 20 december 2011 18:45 schreef Strani het volgende:
Dat was de bedoeling, ik dacht dat jij dat wel door zou hebben
Heb ik ook niet gedaan, dat verbood mijn eerlijkheid me.quote:Op dinsdag 20 december 2011 18:46 schreef -Strawberry- het volgende:
Ik heb niet gestemd in mijn concurrentie. De competitie stemmen geven leek me niet bepaald slim.
Ah, natuurlijk. Je bent een goed mens.quote:Op dinsdag 20 december 2011 18:46 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Had ik ook, maar hielp anderen het ook te zien
quote:Op dinsdag 20 december 2011 18:45 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
ChocoladepepernotenHoe kom jij nou van een broodje op pepernoten?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Kan je op jezelf stemmen dan?quote:Op dinsdag 20 december 2011 18:47 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Heb ik ook niet gedaan, dat verbood mijn eerlijkheid me.
Welk broodjequote:Op dinsdag 20 december 2011 18:47 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Hoe kom jij nou van een broodje op pepernoten?
Nee, dat is juist het probleemquote:Op dinsdag 20 december 2011 18:48 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Kan je op jezellf stemmen dan?
Gods wegen zijn ondoorgrondelijkquote:Op dinsdag 20 december 2011 18:47 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Hoe kom jij nou van een broodje op pepernoten?
Ja, ik vind dat vreselijk. Hoewel films al snel wat nepper zijn en dan gaat het wel.quote:Op dinsdag 20 december 2011 18:43 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Heerlijk zwijmelprogramma vind ik dat. Vermijd je dan ook romantische films en zo? Ik heb although single dat jaloerse gevoel niet eigenlijk.
Eindelijk erkenningquote:
Bartjes zijn broodjes van bakker bartquote:Op dinsdag 20 december 2011 18:48 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Welk broodje
Ik heb hier gewoon chocoladepepernoten
Nomnomnomnomnom
Dat is een naäper, dus die tent mijd ik als de pestquote:Op dinsdag 20 december 2011 18:49 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Bartjes zijn broodjes van bakker bart
Hm.. polsslag gecheckt?quote:Op dinsdag 20 december 2011 18:52 schreef Myraela het volgende:
Mijn ouders liggen beide op de bank te slapen en stiekem ben ik gewoon kei jaloers.
Niets dat een goede emmer water niet op kan lossenquote:Op dinsdag 20 december 2011 18:52 schreef Myraela het volgende:
Mijn ouders liggen beide op de bank te slapen en stiekem ben ik gewoon kei jaloers.
Nergens voor nodig, ze snurken.quote:Op dinsdag 20 december 2011 18:52 schreef Strani het volgende:
[..]
Hm.. polsslag gecheckt?
/notebook-mode
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |