Duurde lang... Was van plan om eentje te maken dat je dus al afgesloten had.quote:Op dinsdag 20 december 2011 03:32 schreef rubbereend het volgende:
[..]laat ik vast de PC aflsuiten, dan ben ik al een heel eind
quote:Op dinsdag 20 december 2011 03:34 schreef -_Guitarist_- het volgende:
En ik heb nog een biertje gepakt
We hadden moeten gaan onder Coldplayquote:Op dinsdag 20 december 2011 03:31 schreef Mr.Houdoe het volgende:
[..]
Ik dacht net dat ene momentje gevonden te hebben
Heb je der met der bondkraag en dikke neus!quote:Op dinsdag 20 december 2011 03:35 schreef -_Guitarist_- het volgende:
God, ik heb zin in een chick
Komt door de TT.
En dat runt SERquote:Op dinsdag 20 december 2011 03:35 schreef rubbereend het volgende:
Ik had weer eens niet door dat het vorige deel al dicht zat
quote:Op dinsdag 20 december 2011 03:35 schreef -_Guitarist_- het volgende:
God, ik heb zin in een chick
Komt door de TT.
Moeten we doen, playen we een cassierequote:Op dinsdag 20 december 2011 03:35 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Ik ook man, wanneer gaan we naar de KFC?
voor modjes, zijn er geen slotjesquote:
Oh, als je dat wilt doen houd ik me wel op de achtergrond, anders maak je geen kans.quote:Op dinsdag 20 december 2011 03:36 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Moeten we doen, playen we een cassiere
Doe je gewoon the stranger.quote:Op dinsdag 20 december 2011 03:36 schreef Groninger. het volgende:
[..]
Ben links, is dat shirt er ook voor linkshandigen?
Smoesjesquote:Op dinsdag 20 december 2011 03:36 schreef rubbereend het volgende:
[..]
voor modjes, zijn er geen slotjes
Dude, we moeten dat echt eens doenquote:Op dinsdag 20 december 2011 03:37 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Oh, als je dat wilt doen houd ik me wel op de achtergrond, anders maak je geen kans.
quote:Op dinsdag 20 december 2011 03:36 schreef Groninger. het volgende:
[..]
Ben links, is dat shirt er ook voor linkshandigen?
Kun je net zo goed blijven als het bijna isquote:Op dinsdag 20 december 2011 03:37 schreef oh-oh het volgende:
Ok, ik ga echt ff pitten, tis alweer bijna zes uur
het zijn gewoon supermodpowersquote:
quote:Op dinsdag 20 december 2011 03:37 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Dude, we moeten dat echt eens doen
6 uur ?quote:Op dinsdag 20 december 2011 03:37 schreef oh-oh het volgende:
Ok, ik ga echt ff pitten, tis alweer bijna zes uur
Wanneer word ik blauw?quote:Op dinsdag 20 december 2011 03:38 schreef rubbereend het volgende:
[..]
het zijn gewoon supermodpowers
Ja, vastquote:Op dinsdag 20 december 2011 03:38 schreef rubbereend het volgende:
[..]
het zijn gewoon supermodpowers
quote:Op dinsdag 20 december 2011 03:36 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Moeten we doen, playen we een cassiere
6 biertjes?quote:
check dit zou ik zeggen http://forum.fok.nl/topic/1753194quote:
Trustequote:Op dinsdag 20 december 2011 03:39 schreef naatje_1 het volgende:
Oh, accu dus bijna op, ik zeg ook goedenacht mensen
Trustequote:Op dinsdag 20 december 2011 03:37 schreef Piles het volgende:
Maar mensen, ik haak ook af. Straks om 10.00 uur weer de wekker voor Ekdom
BYE BYE!!!
12 dan?quote:Op dinsdag 20 december 2011 03:39 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Na 6 bier ben ik niet anders hoor.
Keyboard warrior hequote:Op dinsdag 20 december 2011 03:39 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Ik krijg nu al visuals over hoe falend dat bij mij zal worden![]()
je moet je piemel/tieten naar yvonne sturen toch?quote:Op dinsdag 20 december 2011 03:39 schreef rubbereend het volgende:
[..]
check dit zou ik zeggen http://forum.fok.nl/topic/1753194
het liefst beidenquote:Op dinsdag 20 december 2011 03:40 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
je moet je piemel/tieten naar yvonne sturen toch?
Hoe zie je dat?quote:Op dinsdag 20 december 2011 03:40 schreef Geo4kant het volgende:
Ey ik heb een note bij.. of beter gezegd pas 1 erbij
Daarvoor kan je ook alt-F4 gebruiken, supercommandoquote:
Ik heb pas 1 notequote:Op dinsdag 20 december 2011 03:40 schreef Geo4kant het volgende:
Ey ik heb een note bij.. of beter gezegd pas 1 erbij
Nee, men weet wel dat ik het meenquote:Op dinsdag 20 december 2011 03:41 schreef minthy het volgende:
[..]
Daarvoor kan je ook alt-F4 gebruiken, supercommando
Als je een she-male bent dus?quote:
Hij doelt niet op het zuurstoftekort wat je dan krijgt door hyperventileren...quote:Op dinsdag 20 december 2011 03:41 schreef minthy het volgende:
[..]
Daarvoor kan je ook alt-F4 gebruiken, supercommando
Oh, echt? Dan zou ik niet meer van Fok! gaan geloof ik...quote:Op dinsdag 20 december 2011 03:41 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Nee, men weet wel dat ik het meen
Houdoe en welterustenquote:Op dinsdag 20 december 2011 03:42 schreef Mr.Houdoe het volgende:
Ja, dit is wel een goede om naar bed te gaan. Nu maar hopen dat het niet té energievol als ik 't nog even op de achtergrond verder luister. Tot morgen mensen
Dit hoeft nou niet perse eigenlijk.quote:Op dinsdag 20 december 2011 03:42 schreef Geo4kant het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
trippy
Oh, ik begrijp het niet meerquote:Op dinsdag 20 december 2011 03:41 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Hij doelt niet op het zuurstoftekort wat je dan krijgt door hyperventileren...
Ik verzorg de VJ mixes in het topicquote:Op dinsdag 20 december 2011 03:43 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Dit hoeft nou niet perse eigenlijk.
Ik heb niks geloof ik... Ik ben dan ook best rustig geloof ikquote:
Hier ook... Dat wordt een drama straks, ik loop op krukkenquote:Op dinsdag 20 december 2011 03:44 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Er ligt echt een pak sneeuw hier
quote:Op dinsdag 20 december 2011 03:45 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik heb niks geloof ik... Ik ben dan ook best rustig geloof ik
Netjesquote:Op dinsdag 20 december 2011 03:45 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik heb niks geloof ik... Ik ben dan ook best rustig geloof ik
quote:Op dinsdag 20 december 2011 03:45 schreef minthy het volgende:
[..]
Hier ook... Dat wordt een drama straks, ik loop glij op krukken
Ik weet het niet zeker hoor, maar ik kan het me niet voorstellen dat ik een negatieve note heb. Ik post ook pas sinds 1,5 jaar echt actief hierquote:Op dinsdag 20 december 2011 03:45 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
[..]
Netjesja.. ik zit in VBL daar is het lastig me in te houden
Ik 4 dagenquote:Op dinsdag 20 december 2011 03:47 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik weet het niet zeker hoor, maar ik kan het me niet voorstellen dat ik een negatieve note heb. Ik post ook pas sinds 1,5 jaar echt actief hier
Ik gok dat jij een nieuw account hebt aangemaaktquote:
Seven nation army met bij passende trippy gif vj mix by MOIquote:Op dinsdag 20 december 2011 03:48 schreef oh-oh het volgende:
Zo ik lig in bed, heb ik nog iets gemist?
Je hebt geluisterd naar Tante Es haar advies merk ikquote:Op dinsdag 20 december 2011 03:49 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Stond 10 tellen buiten, heb het gevoel dat ik bevroren ben
Welke leuke FOK!ster maakt me warm?
hihi :$quote:Op dinsdag 20 december 2011 03:49 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Oh dat is echt niks met dit weer nee!quote:Op dinsdag 20 december 2011 03:47 schreef minthy het volgende:
[..]
*knak*
Andere knie ook naar de klote
Het moet per se een FOK!ster zijn?quote:Op dinsdag 20 december 2011 03:49 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Nee hoorquote:Op dinsdag 20 december 2011 03:51 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Het moet per se een FOK!ster zijn?
Family is overrated, forever alone!quote:Op dinsdag 20 december 2011 03:51 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Ik krijg morgen familie op bezoek, en ik moet de boel nog schoonmaken
Krukken, ik durf niet naar buitenquote:Op dinsdag 20 december 2011 03:49 schreef -_Guitarist_- het volgende:
oh echt op tijd afgehaakt hier dus, truste !quote:
Nope...quote:Op dinsdag 20 december 2011 03:50 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Oh dat is echt niks met dit weer nee!
Vast nog beter dan mijne van net een jaar oud, beeldscherm werkt niet meer en de oplader moet ik 10 minuten wrikken tot die werktquote:
Garantie?quote:Op dinsdag 20 december 2011 03:54 schreef Groninger. het volgende:
[..]
Vast nog beter dan mijne van net een jaar oud, beeldscherm werkt niet meer en de oplader moet ik 10 minuten wrikken tot die werkt
Nee via zon kutbedrijf van mijn school destijds...oh is trouwens al langer dan een jaar augustus vorig jaarquote:
Je hebt in Nederland zo'n wet die zegt dat een apparaat een redelijke termijn mee moet gaan. Anderhalf jaar voor een laptop is minder dan een redelijke termijnquote:Op dinsdag 20 december 2011 03:57 schreef Groninger. het volgende:
[..]
Nee via zon kutbedrijf van mijn school destijds...oh is trouwens al langer dan een jaar augustus vorig jaar
Doeiquote:Op dinsdag 20 december 2011 03:58 schreef Guanabana het volgende:
Ik ga nog even vanuit bed kijken, tot morgen
Trustequote:Op dinsdag 20 december 2011 03:58 schreef Guanabana het volgende:
Klopt, staat volgens mij ergens in BW2quote:Op dinsdag 20 december 2011 03:58 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Je hebt in Nederland zo'n wet die zegt dat een apparaat een redelijke termijn mee moet gaan. Anderhalf jaar voor een laptop is minder dan een redelijke termijn
Trusten *onmogelijkaftekortenusername*quote:Op dinsdag 20 december 2011 03:58 schreef Guanabana het volgende:
Sowieso in BW ergens. Verbintenissenrechtquote:Op dinsdag 20 december 2011 03:59 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Klopt, staat volgens mij ergens in BW2
Hmm thx zal ik een keer achter aan gaan dan!quote:Op dinsdag 20 december 2011 03:58 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Je hebt in Nederland zo'n wet die zegt dat een apparaat een redelijke termijn mee moet gaan. Anderhalf jaar voor een laptop is minder dan een redelijke termijn
800 ofzo... Daarom spaar ik wel even voor een nieuwe...quote:Op dinsdag 20 december 2011 03:59 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
DAMNNNN NIGGER, hoe duur was je laptop
You're kiddingquote:Op dinsdag 20 december 2011 04:00 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Sowieso in BW ergens. Verbintenissenrecht
Fijn, gediplomeerd jurist zijn
Haha, ik doe gewoon iets economisch maar met een beetje recht er bij zo nu en danquote:Op dinsdag 20 december 2011 04:00 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Sowieso in BW ergens. Verbintenissenrecht
Fijn, gediplomeerd jurist zijn
Nee, ik meen het oprechtquote:Op dinsdag 20 december 2011 04:01 schreef minthy het volgende:
[..]
You're kidding![]()
Ik heb voor de tweede keer recht in mijn studie zitten, ik faal... De eerste keer 3 keer gezakt
twitter:michielveenstra twitterde op dinsdag 20-12-2011 om 03:59:55Dus mijn kamergenoot SNURKT! reageer retweet
Tofquote:Op dinsdag 20 december 2011 04:02 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Nee, ik meen het oprecht
Bestuurskunde
Wat zoek je?quote:Op dinsdag 20 december 2011 04:03 schreef minthy het volgende:
[..]
Tof![]()
Ik ben 1,5u aan het bladeren in de wettenbundel, kan er niet zo goed mee overweg
Dat had ik in de zomervakantie, ik schaamde me rotquote:Op dinsdag 20 december 2011 04:03 schreef -_Guitarist_- het volgende:
God, ik sta morgen weer hoog in de Dagcijfers
Nu even niets, ik bedoel tijdens een tentamenquote:
quote:Op dinsdag 20 december 2011 04:04 schreef minthy het volgende:
[..]
Dat had ik in de zomervakantie, ik schaamde me rot
Ooh, hehehequote:Op dinsdag 20 december 2011 04:04 schreef minthy het volgende:
[..]
Nu even niets, ik bedoel tijdens een tentamen
Dat had ik ergens in 2003 met mn ONZ posts.quote:Op dinsdag 20 december 2011 04:04 schreef minthy het volgende:
[..]
Dat had ik in de zomervakantie, ik schaamde me rot
Dat was wel weer tof jaquote:
Slapen denk ik.. of hij heeft last van obstipatie.quote:Op dinsdag 20 december 2011 04:07 schreef glaba het volgende:
[..]
Lol, nee ik bedoelde jorgen raymann
Klopt, ik ben uiteindelijk voor mijn eerste tentamen geslaagd met een dikke vette 8quote:Op dinsdag 20 december 2011 04:05 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Ooh, hehehe
Zo moeilijk is het in principe niet eens
Ahh, het recht dat ik niet gehad hebquote:Op dinsdag 20 december 2011 04:09 schreef minthy het volgende:
[..]
Klopt, ik ben uiteindelijk voor mijn eerste tentamen geslaagd met een dikke vette 8![]()
Dat ging veel over verbintenissenrecht, strafrecht en gezondheidsrecht. We krijgen nu meer te maken met de wet op de jeugdzorg, adoptie, ouderschap ed. Spreekt me iets meer aan
Ja, die gaan we nog krijgen...quote:Op dinsdag 20 december 2011 04:09 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Ahh, het recht dat ik niet gehad heb
Erfrecht is pas zaaddodend
Ik ben hier elke nacht (niet meer zo laat als nu, meestal tot 1.30) maar dan gaan de tumbleweeds al een paar uur door het topicquote:Op dinsdag 20 december 2011 04:11 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Wel tof dat er nu 2 nachten op rij dezelfde lui zijn hier
Ja ben iets te laatquote:Op dinsdag 20 december 2011 04:11 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Goedenacht!quote:
Was vorig jaar ook, vet gezelligquote:Op dinsdag 20 december 2011 04:11 schreef -_Guitarist_- het volgende:
quote:
Toen was ik er niet zo fanatiekquote:Op dinsdag 20 december 2011 04:12 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Was vorig jaar ook, vet gezellig
Jij wou toch een geile poes vandaag?quote:Op dinsdag 20 december 2011 04:12 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Er kruipt een kat onder m'n deken.. gaat tegen m'n been aanliggen
Spinnen dat 'ie doet
Dit is de gecastreerde kater van m'n maquote:Op dinsdag 20 december 2011 04:13 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Jij wou toch een geile poes vandaag?
Aaaw, poezelsquote:Op dinsdag 20 december 2011 04:12 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Er kruipt een kat onder m'n deken.. gaat tegen m'n been aanliggen
Spinnen dat 'ie doet
Linkjes staan in de OP.quote:Op dinsdag 20 december 2011 04:15 schreef Groninger. het volgende:
Iemand een goede stream voor me ?
Met beeld
Een van die krengen van mij gebruikt me nog steeds als klimpaal...quote:Op dinsdag 20 december 2011 04:14 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Gelukkig heb ik lange benen
Krijg je dan niet van die "too close for comfort"-achtige dingen?quote:Op dinsdag 20 december 2011 04:17 schreef minthy het volgende:
[..]
Een van die krengen van mij gebruikt me nog steeds als klimpaal...
Oh ja hoor... Vorig jaar beet die andere nog keihard in m'n tietquote:Op dinsdag 20 december 2011 04:17 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Krijg je dan niet van die "too close for comfort"-achtige dingen?
Jammer dat ze er mee stoppenquote:Op dinsdag 20 december 2011 04:16 schreef Qunix het volgende:
StuBru... Echt tof hoe de belgen dat doen
waar gaat dit over?quote:Op dinsdag 20 december 2011 04:18 schreef minthy het volgende:
[..]
Oh ja hoor... Vorig jaar beet die andere nog keihard in m'n tiet![]()
die heeft een stukje gevlogen![]()
Auwquote:Op dinsdag 20 december 2011 04:18 schreef minthy het volgende:
[..]
Oh ja hoor... Vorig jaar beet die andere nog keihard in m'n tiet![]()
die heeft een stukje gevlogen![]()
Ahh oke!quote:Op dinsdag 20 december 2011 04:20 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Ex-vriendjes en vriendinnetjes..
Daarom heb ik een boxspring, die lattenbodems neuk je zo kapotquote:Op dinsdag 20 december 2011 04:20 schreef Groninger. het volgende:
Me bed faalt!
Hij is ingezaktIk rol nu de hele tijd naar 1 kant
Je neukt teveel aan één kant!quote:Op dinsdag 20 december 2011 04:20 schreef Groninger. het volgende:
Me bed faalt!
Hij is ingezaktIk rol nu de hele tijd naar 1 kant
quote:Op dinsdag 20 december 2011 04:20 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Ex-vriendjes en vriendinnetjes..
HAha ja wordt maar tijd voor een boxspringquote:Op dinsdag 20 december 2011 04:21 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Daarom heb ik een boxspring, die lattenbodems neuk je zo kapot
+ mensen die niet vanaf zo ver mogelijk op hun bed proberen te duiken
Ja denk het dan, daarom probeer ik ook op zoveel mogelijk plekken te doen!quote:Op dinsdag 20 december 2011 04:21 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Je neukt teveel aan één kant!
Boxspring, ik zweer erbijquote:Op dinsdag 20 december 2011 04:21 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Iedereen die om half vijf nog op zo'n plein staat, staat sowieso al stijf van de alcohol/drugs/vermoeidheid.quote:
Ik heb een bed.. is dat ook goed?quote:Op dinsdag 20 december 2011 04:23 schreef minthy het volgende:
[..]
Boxspring, ik zweer erbij![]()
Slaapt heerlijk
En volk dat nog in dit topic rondhangt rond dit tijdstip?quote:Op dinsdag 20 december 2011 04:23 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Iedereen die om half vijf nog op zo'n plein staat, staat sowieso al stijf van de alcohol/drugs/vermoeidheid.
Soundhound vind hem nietquote:Op dinsdag 20 december 2011 04:23 schreef Geo4kant het volgende:
Hoe heet dit nummer?Soundhound doet niks
en dit inderdaadquote:Op dinsdag 20 december 2011 04:23 schreef minthy het volgende:
[..]
Boxspring, ik zweer erbij![]()
Slaapt heerlijk
Vind je? Ik heb meer moeite met wakker blijven dan wanneer ook vannachtquote:
Om die lattenbodems kapot te krijgen hoef je niet eens te neuken.quote:Op dinsdag 20 december 2011 04:21 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Niet kunnen slapen, of teveel gerooktquote:Op dinsdag 20 december 2011 04:24 schreef minthy het volgende:
[..]
En volk dat nog in dit topic rondhangt rond dit tijdstip?
Oh ja hoor, maar er gaat niets boven mijn boxspring!quote:Op dinsdag 20 december 2011 04:23 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Ik heb een bed.. is dat ook goed?
Ik drink net mn laatste bier op, dus ik ga pitten.quote:Op dinsdag 20 december 2011 04:24 schreef minthy het volgende:
[..]
En volk dat nog in dit topic rondhangt rond dit tijdstip?
Die DJ bij StuBru heeft tenminste een mening.quote:Op dinsdag 20 december 2011 04:24 schreef Qunix het volgende:
Weggedraaid en hij zegt "Pffff wat vindt jij van het nummer, sms het en dan nu echte muziek"
Of bizar vroeg op gestaan.quote:Op dinsdag 20 december 2011 04:24 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Niet kunnen slapen, of teveel gerookt
Inderdaad ik was eens met iemand mee die zo'n lattenbodem had, ik ging zitten op dat bed, direct een paar latjes kapot. Je kan toch nooit seks hebben op zo'n bed of ben ik nu domquote:Op dinsdag 20 december 2011 04:24 schreef heloef het volgende:
[..]
Om die lattenbodems kapot te krijgen hoef je niet eens te neuken.
Verkapte uitnodiging?quote:Op dinsdag 20 december 2011 04:24 schreef minthy het volgende:
[..]
Oh ja hoor, maar er gaat niets boven mijn boxspring!
Ja, Groningen. Dat dan weer wel
De op laat het toch zien? Of de 3fm sitequote:Op dinsdag 20 december 2011 04:23 schreef Geo4kant het volgende:
Hoe heet dit nummer?Soundhound doet niks
Wat dan weer wel?quote:Op dinsdag 20 december 2011 04:24 schreef minthy het volgende:
[..]
Ja dat deed je gister toch ookquote:
Groningen representquote:Op dinsdag 20 december 2011 04:24 schreef minthy het volgende:
[..]
Kan best hoorquote:Op dinsdag 20 december 2011 04:25 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Inderdaad ik was eens met iemand mee die zo'n lattenbodem had, ik ging zitten op dat bed, direct een paar latjes kapot. Je kan toch nooit seks hebben op zo'n bed of ben ik nu dom
Ik zou kats naar de kloten moeten zijn na afgelopen nacht, maar dat is niet zo... Wel teveel gerookt en ik sta stijf van de Otrivinquote:Op dinsdag 20 december 2011 04:24 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Niet kunnen slapen, of teveel gerookt
Nee dat ben je niet.quote:Op dinsdag 20 december 2011 04:25 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Inderdaad ik was eens met iemand mee die zo'n lattenbodem had, ik ging zitten op dat bed, direct een paar latjes kapot. Je kan toch nooit seks hebben op zo'n bed of ben ik nu dom
Ja, ik ben volhardend.quote:Op dinsdag 20 december 2011 04:25 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Ja dat deed je gister toch ook?!
Titel: Zannaquote:Op dinsdag 20 december 2011 04:25 schreef Geo4kant het volgende:
Niemand die weet hoe dat nummer heette?
quote:Op dinsdag 20 december 2011 04:25 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Kan best hoor
Alleen voor wat ruiger werk, gingen we vaak ff op de grond verder
Dat klopt welquote:Op dinsdag 20 december 2011 04:26 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
"Er gaat niets boven Groningen"
Zet dat huis er weer neer.quote:Op dinsdag 20 december 2011 04:26 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
"Er gaat niets boven Groningen"
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |