Jonge wa is da nou? Houdoe eh!quote:Op dinsdag 20 december 2011 03:28 schreef Mr.Houdoe het volgende:
Ik ga denk ik toch maar mijn bedje opzoeken, nog even luisteren, maar geen FOK! meer. Tot morgen! Zit alleen nog te twijfelen of ik m'n wekker ga zetten voor Timurrrrof niet
Ik denk dat ik doe wat hij verdient, en dus de wekker zet
Iddquote:Op dinsdag 20 december 2011 03:29 schreef rubbereend het volgende:
300 mannen en de rest is vrouw...... jaa dan weet ik nog niks
Mijnes staat iegquote:Op dinsdag 20 december 2011 03:28 schreef Mr.Houdoe het volgende:
Ik ga denk ik toch maar mijn bedje opzoeken, nog even luisteren, maar geen FOK! meer. Tot morgen! Zit alleen nog te twijfelen of ik m'n wekker ga zetten voor Timurrrrof niet
Ik denk dat ik doe wat hij verdient, en dus de wekker zet
You no asianquote:Op dinsdag 20 december 2011 03:25 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Ga je toch ineens naar 4 vrienden
quote:Op dinsdag 20 december 2011 03:29 schreef rubbereend het volgende:
ik ga in ieder geval slapenveel plezier voor de die hards
Alle niet batsbare mannen over en je houd enkel mij overquote:Op dinsdag 20 december 2011 03:29 schreef Geo4kant het volgende:
Al die puntige knien wijven eraf en je houdt 4 batsbare chicks over met 400 man.
quote:Op dinsdag 20 december 2011 03:29 schreef rubbereend het volgende:
Mijn beste vriendin studeerde in Leiden toen ik in Nijmegen studeerde, nou, we wisten wel waar het leuker was hoorquote:Op dinsdag 20 december 2011 03:29 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Nu al helemaal niet meer zeg, wat een kakkerstad
quote:Op dinsdag 20 december 2011 03:29 schreef Geo4kant het volgende:
Al die puntige knien wijven eraf en je houdt 4 batsbare chicks over met 400 man.
Daar wilde ik een opmerking over maken.quote:Op dinsdag 20 december 2011 03:30 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Alle niet batsbare mannen over en je houd enkel mij over
quote:
Ga weg man Guido dat je bent.quote:Op dinsdag 20 december 2011 03:30 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Alle niet batsbare mannen over en je houd enkel mij over
Whehe, blijf je toch (weer)quote:Op dinsdag 20 december 2011 03:30 schreef rubbereend het volgende:
wil je gaan sla[pen komt ie met dit nummer
+1, maar zo gaat het al de hele nachtquote:Op dinsdag 20 december 2011 03:31 schreef Mr.Houdoe het volgende:
Ja verdorie, tijdens Levels ga ik niet slapen hè
Ik dacht net dat ene momentje gevonden te hebbenquote:Op dinsdag 20 december 2011 03:31 schreef oh-oh het volgende:
[..]
+1, maar zo gaat het al de hele nacht
Trustequote:Op dinsdag 20 december 2011 03:29 schreef rubbereend het volgende:
edwin de camera manquote:Op dinsdag 20 december 2011 03:31 schreef Groninger. het volgende:
Ze schudden die camera ook op en neer om het net zo te laten lijken alsof er 10,000 man staan te springen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Brutal. Fucking. Metal.
quote:Op dinsdag 20 december 2011 03:32 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Twijfel.. pak ik nog een biertje ofWat is dat nu weer voor een vraag...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Twijfel.. pak ik nog een biertje ofPak 'm maar. Mijn zegen heb je.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Twijfel.. pak ik nog een biertje ofDoe maar voordat het eruit kletst van het bouncenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |