Dat was wel weer tof jaquote:
Slapen denk ik.. of hij heeft last van obstipatie.quote:Op dinsdag 20 december 2011 04:07 schreef glaba het volgende:
[..]
Lol, nee ik bedoelde jorgen raymann
Klopt, ik ben uiteindelijk voor mijn eerste tentamen geslaagd met een dikke vette 8quote:Op dinsdag 20 december 2011 04:05 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Ooh, hehehe
Zo moeilijk is het in principe niet eens
Ahh, het recht dat ik niet gehad hebquote:Op dinsdag 20 december 2011 04:09 schreef minthy het volgende:
[..]
Klopt, ik ben uiteindelijk voor mijn eerste tentamen geslaagd met een dikke vette 8![]()
Dat ging veel over verbintenissenrecht, strafrecht en gezondheidsrecht. We krijgen nu meer te maken met de wet op de jeugdzorg, adoptie, ouderschap ed. Spreekt me iets meer aan
Ja, die gaan we nog krijgen...quote:Op dinsdag 20 december 2011 04:09 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Ahh, het recht dat ik niet gehad heb
Erfrecht is pas zaaddodend
Ik ben hier elke nacht (niet meer zo laat als nu, meestal tot 1.30) maar dan gaan de tumbleweeds al een paar uur door het topicquote:Op dinsdag 20 december 2011 04:11 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Wel tof dat er nu 2 nachten op rij dezelfde lui zijn hier
Ja ben iets te laatquote:Op dinsdag 20 december 2011 04:11 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Goedenacht!quote:
Was vorig jaar ook, vet gezelligquote:Op dinsdag 20 december 2011 04:11 schreef -_Guitarist_- het volgende:
quote:
Toen was ik er niet zo fanatiekquote:Op dinsdag 20 december 2011 04:12 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Was vorig jaar ook, vet gezellig
Jij wou toch een geile poes vandaag?quote:Op dinsdag 20 december 2011 04:12 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Er kruipt een kat onder m'n deken.. gaat tegen m'n been aanliggen
Spinnen dat 'ie doet
Dit is de gecastreerde kater van m'n maquote:Op dinsdag 20 december 2011 04:13 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Jij wou toch een geile poes vandaag?
Aaaw, poezelsquote:Op dinsdag 20 december 2011 04:12 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Er kruipt een kat onder m'n deken.. gaat tegen m'n been aanliggen
Spinnen dat 'ie doet
Linkjes staan in de OP.quote:Op dinsdag 20 december 2011 04:15 schreef Groninger. het volgende:
Iemand een goede stream voor me ?
Met beeld
Een van die krengen van mij gebruikt me nog steeds als klimpaal...quote:Op dinsdag 20 december 2011 04:14 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Gelukkig heb ik lange benen
Krijg je dan niet van die "too close for comfort"-achtige dingen?quote:Op dinsdag 20 december 2011 04:17 schreef minthy het volgende:
[..]
Een van die krengen van mij gebruikt me nog steeds als klimpaal...
Oh ja hoor... Vorig jaar beet die andere nog keihard in m'n tietquote:Op dinsdag 20 december 2011 04:17 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Krijg je dan niet van die "too close for comfort"-achtige dingen?
Jammer dat ze er mee stoppenquote:Op dinsdag 20 december 2011 04:16 schreef Qunix het volgende:
StuBru... Echt tof hoe de belgen dat doen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |