Hier ook... Dat wordt een drama straks, ik loop op krukkenquote:Op dinsdag 20 december 2011 03:44 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Er ligt echt een pak sneeuw hier
quote:Op dinsdag 20 december 2011 03:45 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik heb niks geloof ik... Ik ben dan ook best rustig geloof ik
Netjesquote:Op dinsdag 20 december 2011 03:45 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik heb niks geloof ik... Ik ben dan ook best rustig geloof ik
quote:Op dinsdag 20 december 2011 03:45 schreef minthy het volgende:
[..]
Hier ook... Dat wordt een drama straks, ik loop glij op krukken
Ik weet het niet zeker hoor, maar ik kan het me niet voorstellen dat ik een negatieve note heb. Ik post ook pas sinds 1,5 jaar echt actief hierquote:Op dinsdag 20 december 2011 03:45 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
[..]
Netjesja.. ik zit in VBL daar is het lastig me in te houden
Ik 4 dagenquote:Op dinsdag 20 december 2011 03:47 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik weet het niet zeker hoor, maar ik kan het me niet voorstellen dat ik een negatieve note heb. Ik post ook pas sinds 1,5 jaar echt actief hier
Ik gok dat jij een nieuw account hebt aangemaaktquote:
Seven nation army met bij passende trippy gif vj mix by MOIquote:Op dinsdag 20 december 2011 03:48 schreef oh-oh het volgende:
Zo ik lig in bed, heb ik nog iets gemist?
Je hebt geluisterd naar Tante Es haar advies merk ikquote:Op dinsdag 20 december 2011 03:49 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Stond 10 tellen buiten, heb het gevoel dat ik bevroren ben
Welke leuke FOK!ster maakt me warm?
hihi :$quote:Op dinsdag 20 december 2011 03:49 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Oh dat is echt niks met dit weer nee!quote:Op dinsdag 20 december 2011 03:47 schreef minthy het volgende:
[..]
*knak*
Andere knie ook naar de klote
Het moet per se een FOK!ster zijn?quote:Op dinsdag 20 december 2011 03:49 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Nee hoorquote:Op dinsdag 20 december 2011 03:51 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Het moet per se een FOK!ster zijn?
Family is overrated, forever alone!quote:Op dinsdag 20 december 2011 03:51 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Ik krijg morgen familie op bezoek, en ik moet de boel nog schoonmaken
Krukken, ik durf niet naar buitenquote:Op dinsdag 20 december 2011 03:49 schreef -_Guitarist_- het volgende:
oh echt op tijd afgehaakt hier dus, truste !quote:
Nope...quote:Op dinsdag 20 december 2011 03:50 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Oh dat is echt niks met dit weer nee!
Vast nog beter dan mijne van net een jaar oud, beeldscherm werkt niet meer en de oplader moet ik 10 minuten wrikken tot die werktquote:
Garantie?quote:Op dinsdag 20 december 2011 03:54 schreef Groninger. het volgende:
[..]
Vast nog beter dan mijne van net een jaar oud, beeldscherm werkt niet meer en de oplader moet ik 10 minuten wrikken tot die werkt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |