waar gaat dit over?quote:Op dinsdag 20 december 2011 04:18 schreef minthy het volgende:
[..]
Oh ja hoor... Vorig jaar beet die andere nog keihard in m'n tiet![]()
die heeft een stukje gevlogen![]()
Auwquote:Op dinsdag 20 december 2011 04:18 schreef minthy het volgende:
[..]
Oh ja hoor... Vorig jaar beet die andere nog keihard in m'n tiet![]()
die heeft een stukje gevlogen![]()
Ahh oke!quote:Op dinsdag 20 december 2011 04:20 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Ex-vriendjes en vriendinnetjes..
Daarom heb ik een boxspring, die lattenbodems neuk je zo kapotquote:Op dinsdag 20 december 2011 04:20 schreef Groninger. het volgende:
Me bed faalt!
Hij is ingezaktIk rol nu de hele tijd naar 1 kant
Je neukt teveel aan één kant!quote:Op dinsdag 20 december 2011 04:20 schreef Groninger. het volgende:
Me bed faalt!
Hij is ingezaktIk rol nu de hele tijd naar 1 kant
quote:Op dinsdag 20 december 2011 04:20 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Ex-vriendjes en vriendinnetjes..
HAha ja wordt maar tijd voor een boxspringquote:Op dinsdag 20 december 2011 04:21 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Daarom heb ik een boxspring, die lattenbodems neuk je zo kapot
+ mensen die niet vanaf zo ver mogelijk op hun bed proberen te duiken
Ja denk het dan, daarom probeer ik ook op zoveel mogelijk plekken te doen!quote:Op dinsdag 20 december 2011 04:21 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Je neukt teveel aan één kant!
Boxspring, ik zweer erbijquote:Op dinsdag 20 december 2011 04:21 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Daarom heb ik een boxspring, die lattenbodems neuk je zo kapot
+ mensen die niet vanaf zo ver mogelijk op hun bed proberen te duiken
Iedereen die om half vijf nog op zo'n plein staat, staat sowieso al stijf van de alcohol/drugs/vermoeidheid.quote:
Ik heb een bed.. is dat ook goed?quote:Op dinsdag 20 december 2011 04:23 schreef minthy het volgende:
[..]
Boxspring, ik zweer erbij![]()
Slaapt heerlijk
En volk dat nog in dit topic rondhangt rond dit tijdstip?quote:Op dinsdag 20 december 2011 04:23 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Iedereen die om half vijf nog op zo'n plein staat, staat sowieso al stijf van de alcohol/drugs/vermoeidheid.
Soundhound vind hem nietquote:Op dinsdag 20 december 2011 04:23 schreef Geo4kant het volgende:
Hoe heet dit nummer?Soundhound doet niks
en dit inderdaadquote:Op dinsdag 20 december 2011 04:23 schreef minthy het volgende:
[..]
Boxspring, ik zweer erbij![]()
Slaapt heerlijk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |