waar gaat dit over?quote:Op dinsdag 20 december 2011 04:18 schreef minthy het volgende:
[..]
Oh ja hoor... Vorig jaar beet die andere nog keihard in m'n tiet![]()
die heeft een stukje gevlogen![]()
Auwquote:Op dinsdag 20 december 2011 04:18 schreef minthy het volgende:
[..]
Oh ja hoor... Vorig jaar beet die andere nog keihard in m'n tiet![]()
die heeft een stukje gevlogen![]()
Ahh oke!quote:Op dinsdag 20 december 2011 04:20 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Ex-vriendjes en vriendinnetjes..
Daarom heb ik een boxspring, die lattenbodems neuk je zo kapotquote:Op dinsdag 20 december 2011 04:20 schreef Groninger. het volgende:
Me bed faalt!
Hij is ingezaktIk rol nu de hele tijd naar 1 kant
Je neukt teveel aan één kant!quote:Op dinsdag 20 december 2011 04:20 schreef Groninger. het volgende:
Me bed faalt!
Hij is ingezaktIk rol nu de hele tijd naar 1 kant
quote:Op dinsdag 20 december 2011 04:20 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Ex-vriendjes en vriendinnetjes..
HAha ja wordt maar tijd voor een boxspringquote:Op dinsdag 20 december 2011 04:21 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Daarom heb ik een boxspring, die lattenbodems neuk je zo kapot
+ mensen die niet vanaf zo ver mogelijk op hun bed proberen te duiken
Ja denk het dan, daarom probeer ik ook op zoveel mogelijk plekken te doen!quote:Op dinsdag 20 december 2011 04:21 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Je neukt teveel aan één kant!
Boxspring, ik zweer erbijquote:Op dinsdag 20 december 2011 04:21 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Iedereen die om half vijf nog op zo'n plein staat, staat sowieso al stijf van de alcohol/drugs/vermoeidheid.quote:
Ik heb een bed.. is dat ook goed?quote:Op dinsdag 20 december 2011 04:23 schreef minthy het volgende:
[..]
Boxspring, ik zweer erbij![]()
Slaapt heerlijk
En volk dat nog in dit topic rondhangt rond dit tijdstip?quote:Op dinsdag 20 december 2011 04:23 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Iedereen die om half vijf nog op zo'n plein staat, staat sowieso al stijf van de alcohol/drugs/vermoeidheid.
Soundhound vind hem nietquote:Op dinsdag 20 december 2011 04:23 schreef Geo4kant het volgende:
Hoe heet dit nummer?Soundhound doet niks
en dit inderdaadquote:Op dinsdag 20 december 2011 04:23 schreef minthy het volgende:
[..]
Boxspring, ik zweer erbij![]()
Slaapt heerlijk
Vind je? Ik heb meer moeite met wakker blijven dan wanneer ook vannachtquote:
Om die lattenbodems kapot te krijgen hoef je niet eens te neuken.quote:Op dinsdag 20 december 2011 04:21 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Niet kunnen slapen, of teveel gerooktquote:Op dinsdag 20 december 2011 04:24 schreef minthy het volgende:
[..]
En volk dat nog in dit topic rondhangt rond dit tijdstip?
Oh ja hoor, maar er gaat niets boven mijn boxspring!quote:Op dinsdag 20 december 2011 04:23 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Ik heb een bed.. is dat ook goed?
Ik drink net mn laatste bier op, dus ik ga pitten.quote:Op dinsdag 20 december 2011 04:24 schreef minthy het volgende:
[..]
En volk dat nog in dit topic rondhangt rond dit tijdstip?
Die DJ bij StuBru heeft tenminste een mening.quote:Op dinsdag 20 december 2011 04:24 schreef Qunix het volgende:
Weggedraaid en hij zegt "Pffff wat vindt jij van het nummer, sms het en dan nu echte muziek"
Of bizar vroeg op gestaan.quote:Op dinsdag 20 december 2011 04:24 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Niet kunnen slapen, of teveel gerookt
Inderdaad ik was eens met iemand mee die zo'n lattenbodem had, ik ging zitten op dat bed, direct een paar latjes kapot. Je kan toch nooit seks hebben op zo'n bed of ben ik nu domquote:Op dinsdag 20 december 2011 04:24 schreef heloef het volgende:
[..]
Om die lattenbodems kapot te krijgen hoef je niet eens te neuken.
Verkapte uitnodiging?quote:Op dinsdag 20 december 2011 04:24 schreef minthy het volgende:
[..]
Oh ja hoor, maar er gaat niets boven mijn boxspring!
Ja, Groningen. Dat dan weer wel
De op laat het toch zien? Of de 3fm sitequote:Op dinsdag 20 december 2011 04:23 schreef Geo4kant het volgende:
Hoe heet dit nummer?Soundhound doet niks
Wat dan weer wel?quote:Op dinsdag 20 december 2011 04:24 schreef minthy het volgende:
[..]
Ja dat deed je gister toch ookquote:
Groningen representquote:Op dinsdag 20 december 2011 04:24 schreef minthy het volgende:
[..]
Kan best hoorquote:Op dinsdag 20 december 2011 04:25 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Inderdaad ik was eens met iemand mee die zo'n lattenbodem had, ik ging zitten op dat bed, direct een paar latjes kapot. Je kan toch nooit seks hebben op zo'n bed of ben ik nu dom
Ik zou kats naar de kloten moeten zijn na afgelopen nacht, maar dat is niet zo... Wel teveel gerookt en ik sta stijf van de Otrivinquote:Op dinsdag 20 december 2011 04:24 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Niet kunnen slapen, of teveel gerookt
Nee dat ben je niet.quote:Op dinsdag 20 december 2011 04:25 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Inderdaad ik was eens met iemand mee die zo'n lattenbodem had, ik ging zitten op dat bed, direct een paar latjes kapot. Je kan toch nooit seks hebben op zo'n bed of ben ik nu dom
Ja, ik ben volhardend.quote:Op dinsdag 20 december 2011 04:25 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Ja dat deed je gister toch ook?!
Titel: Zannaquote:Op dinsdag 20 december 2011 04:25 schreef Geo4kant het volgende:
Niemand die weet hoe dat nummer heette?
quote:Op dinsdag 20 december 2011 04:25 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Kan best hoor
Alleen voor wat ruiger werk, gingen we vaak ff op de grond verder
Dat klopt welquote:Op dinsdag 20 december 2011 04:26 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
"Er gaat niets boven Groningen"
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |